עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. כותרת. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  2. Started by Goadzilla,

    אהלן חברה אני מקווה שזה הפורום המתאים לבקשתי,פשוט לא מצאתי פורום אחר שכן אני רוצה ליצור סרט עם מוסיקה שרובו יורכב מתמונות ועוד כמה קטעי וידאו ניסיתי להתחיל לעשות בווינדוס מובי מייקר אבל האפשרויות שם ממש דלילות ואני רוצה לעשות משהו הכי מקצועי שיש אז אם מישהו יכול להפנות אותי לתוכנה אני יודה לו מאוד ואם אפשר עם מדריך בשביל התוכנה תודה רבה רבה

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  3. שלום אני מחפש תוכנה שתפצל לי קובץ mp3 שכולל בתוכו אלבום שלם... קובץ אחד ששוקל 150 MB בערך ויש בו מספר שירים. תמונה להמחשת התיקייה מצורפת.. תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  4. Started by Lumber Jack,

    היי, קניתי לפטופ של דל (VOSTRO 3450) , עכשיו הוא מגיע עם RADEON 6630. בDevice Manager הוא מראה 2 כרטיסים קיימים - ה6630 והכרטיס המובנה של אינטל. אבל, בdxdiag וגם בcanyourunit הוא אומר שיש לי כרטיס מסך של אינטל (המובנה) בנוסף כל כמה זמן קופצת הודעה בקשר לזה שרכיבים מסויימים לא מקושרים למעבד גרפי או משהו כזה. מה עושים? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  5. אני בבעיה חמורה יש לי XP PRO SP1 ואני בבעיה החשבון היחידי שפועל לי הוא של GUEST האדמיניסטרטור מושבת ולא פעיל ועכשיו אני רק בGUEST ואני לא יכול לעשות כלום!!! אני לא יודע איך להפעיל את האדמיניסטרור כי דרך הGUEST אני לא יכול לעשות באינטרנט הכל עוסק בפרית הסיסמא של האדמיניסטרטור ואני לא צריך את זה יש לי את הסיסמא אני רק צריך להפעיל אותו שאני יוכל להיכנס בו עזרה!!!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  6. Started by freee,

    שלום, התחלתי להתקין(שדרוג)של התוכנה Windows XP Pro SP3 ,אחרי הכנסת מפתח הקוד של המוצר ולאחר שתי דקות זה הוצג לי: http://img504.imageshack.us/my.php?image=windowszk6.jpg מה אני יכול לעשות? תודה לעזורים.

    • 8 תגובות
    • 714 צפיות
  7. Started by שריה 24,

    אני מקליד מקצועי, ועובד על ספר. רציתי לדעת, אם יש באגים בתוכנת Word. כי כמה פעמים היה נראה לי שיש, ואני חושש מאיך ייראה הספר (פעם ראשונה שאני מקליד ספר) - למשל, רווחים בין מילים לטובת יישור הטקסט לשני הצדדים: קרה לי שהתכנה עשתה רווח בתוך המילה עצמה (ואי אפשר לחבר אותה אחר-כך)! ואולי יש עדכונים לתוכנה, שמתקנים את הבאגים. בתודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  8. Started by hellyeahmofo,

    איך אני מריץ ב winamp קובץ NSV?

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  9. Started by neil4,

    אני צריך תוכנה שתפעיל לי תוכנה בשעה מסויימת איזו יש?

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  10. שלום רציתי לדעת אם ישנה דרך להתקין גם אופיס 2007 וגם 2003 בו זמנית אני צריך את ה2007 כי אני אוהב ומעדיף לעבוד עליו, אבל מצד שני אני צריך את ה2003 כי אני לומד עליו קורס אני אשמח אם למישהו יש פיתרון בשבילי

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  11. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשלוט באמצעות המקלדת או משהו מהיר על המסך בווליום של הLINE IN בכרטיס קול המובנה של המחשב. איך אפשר לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  12. Started by A.Iniesta,

    כשאני נכנס לאקספלורר הוא מעיף אותי בלי סיבה... מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  13. שמתי לב לבעיה מוזרה לאחרונה, כשאני עושה חיפוש בדף אינטרנט בפיירפוקס אז פתאום הוא מקפיד לי באנגלית על אות ראשונה גדולה. למשל אם אני מחפש בדף מסויים את המילה great הוא לא ימצא כלום אם זה מופיע כ Great. עד כמה שאני זוכר זה לא היה ככה אף פעם, מישהו נתקל בזה?

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  14. Started by t d,

    וואו אני ממש חייב עזרה... יש לי על המחשב סרט שלקח לי מלא זמן להשיג... הוא על קידוד ac3 שיש לי מותקן... אפילו אם אני מעלה אותו ב gspot הוא כותב לי שזה מותקן טוב... אבל כשאני מפעיל את הסרט יש רעשים במקום קול והתמונה קופצת לאללה, מה אני יכול לעשות? אני יודע שזאת לא בעיה בקובץ, ניסיתי אבל להפעיל אותו עם divx player וגם עם windows media player 9... :-\ help ???

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  15. בחלק מהשירים כתוב רצועה ולא את השם של השיר איך אפשר לשנות את השמות ?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  16. Started by manbot,

    כשאני מפעיל את הקאזה הוא פשוט לא מתחבר, ואני לא יכול לבצע חיפוש. האינטרנט שלי עובד כמו שצריך, המחשב נקי מוירוסים וספיוור, והתקנתי כבר 6 גרסאות שונות, ובכולן נתקעתי באותה הבעיה. אפשר בבקשה פתרון לבעיה אם מישהו מכיר אותה?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  17. אחרי כל יום שאני מעדכן את התוכנה התוכנה לא מבשתממני לעשות ריסט למחשב האם אני צריך לעשות ריסט באופן ידני או שאם יהיה צריך ריסט התוכנה תגיד לי ותודיע?! תודה מראש על התשובה!

    • 5 תגובות
    • 714 צפיות
  18. Started by aviad222,

    שלום, אפשר לקבל המלצה למקודדים ל media player ב WINDOWS 7? מדובר בעיקר על צפייה בתכני HD. (לא מעוניין בחבילה של k-lite ודומיו) תודה.

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  19. Started by ohad_c,

    אחרי שאני מתנתק ממחשב מרוחק הוא מבצע LOG OFF ליוזר, יש אפשרות פשוט לבצע התנתקות מה- RDP ושהמחשב המרוחק ישאר במצב של לפני ההשתלטות?

    • 6 תגובות
    • 714 צפיות
  20. Started by amiamir,

    יש לי בעיה עם האימיול שכל הזמן יש לי lowid .. כבר פתחתי פורטים וזה לא עזר.. ואפילו ניסתי לעבוד באימיול שהfirewall סגור. ועדיין היה לי lowid. יש פה מישהו שמבין באימיול ויכול להגיד לי איזה עעוד דברים יכולים לגרום לבעיה..!?

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  21. שלום לכם שמעתי שיש תוכנה כזאת לי יש כרטיס מסך של גיפורס 9800GTX והטמפרטורה שלו הוא 65 הטכנאי אמר לי שזה מאוד גבולי אז הוא הציע לי להוריד תוכנה שמסדרת תסיבובים אשמח לתוכנה ולמדריך

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  22. ניסיתי להכנס למשחק, והוא רשם שהדרייבר של הכרטיס מסך (physiccs) לא מותקן נכון. הכנסתי את הדיסק של הכרטיס מסך, ושמה לחצתי WDM DRIVER , לאחר ההתקנה, התבקשתי לעשות ריסט למחשב. אחרי הריסטרט שום דבר לא מופיע במסך אבל המחשב עצמו עובד , (המסך לא מגיב, כאילו לא מחובר, מסך שחור). אין לי מושג מה לעשות עכשיו , כולה התקנתי דריבר, והמחשב הלך קאפוט.

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  23. Started by swg,

    מחפש תוכנה שתקודד מ-avi\mpeg ל-xvid. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  24. שלום לכולם! יש לי ביה קטנה בנרו (5.5.10.20): כאשר אני גורר קבצים כדי לצרוב אותם, במקום שיופיע לי השם בעיברית אני רואה ____ איך אני מתקן את הבעיה הזאת ? תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  25. Started by pergola,

    אני מחפש תוכנה קלה לתפעול, שאני יוכל לחתוך בה קטעים מסרטון ולהשאיר רק את הקטע אותו אני רוצה.

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות

דיונים חדשים בפורומים