תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיית טירינג ואני לא יודע איך להגדיר את הMPC בצורה הטובה ביותר כדי לקבל תמונה טובה אם אפשר הוראות איך להפעיל את הטירינג אני אשמח מאוד.. והאם יש קשר בין הדרייברים בכרטיס מסך לבין מה שרואים בLCD? האם אפשר לשפר את איכות הצפיה דרך הגדרות הדרייברים? **יש לי ויסטה אם זה חשוב**
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום לכולם ! לפני שבוע בערך הורדתי משחק שמורכב משלושה קבצים : mds , mdf , md0 . בקיצור פתחתי את הקבצים בעזרת deamon tools , ואחרי זה שפתחתי את הסי.די הוירטואלי יש לי קובץ שנפתח באמצעות הוכנה winimage . ניסיתי לראות מה הולך שם אבל לא הבנתי כלום . (ניסיתי לפתוח גם את הקובץ בעזרת win iso וגם cdspace אבל זה לא נותן) . רציתי לשאול אם משהו מכיר את התוכנה ויכול לעזור לי ולכתוב איך משתמשים בה . תודה רבה לכולם !
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
שלום. לאבא שלי יש עסק של צילום אירועים, ובטעות הוא הקליט על אירוע מסויים אירוע אחר. הקלטת שעליה הוא הקליט היא קלטת של סוני, קלטת dv, במצלמת DVcam. המצלמה מתחברת למחשב ע"י חיבור DVI ו/או firewire, ע"י קונסולה של חברת pinnacle. רציתי לדעת האם יש תוכנה מסויימת שאפשר בעזרתה לשחזר את המידע שיש על הקלטת. בנוסף, רציתי לדעת אם יש תוכנה מסויימת שמשחזרת מידע מכרטיסי זיכרון של מצלמה דיגיטלית, במקרה הזה, כרטיסי CF. אם למישהו יש המלצה בשבילי אני יעריך אותה מאוד. בתודה, דוד.
-
- 5 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי בעיה בניד פור ספיד בדימון טולס 4 שאני טוען אותו המשפחק רושם שצריך להכניס תדיקושאני משתמש בדימון טולס גיסא 3 הוא פותח לי תמשחק טוב מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
שלום, היתה לי בעיה עם עדכון הטראקרים שחשבתי שהיא אצלי - מסתבר שהיא היתה אצל הספק.. לפני שידעתי זאת במטרה למצוא פתרון שדרגתי את גרסאת התוכנה שלי מ2.0.2 ל3 ובינתיים אני לא כ"כ מסתדר איתה. בגרסא הישנה אף פעם לא היה לי עומס על הגלישה או משהו כזה.. עכשיו אחרי כמה שעות האינטרנט ממש זוחל. בנוסף יש קטע שהתוכנה רושמת העלאה והורדה בפועל הרבה יותר ממה שקיים באמת. לדוגמא הלילה היו לי רק טורנטים בסיד, כשבדקתי בתוכנה בבוקר אולי היו 3 מהם שכל אחד מהם העלה על 3KBS התוכנה רושמת בכולל 25KBS העלאה ו25KBS הורדה - הזוי ביותר שכל הטורנטים בתוכנה בסיד ובמהלך הלילה הורדתי יותר ממה שהעלתי.. יש גם בLOGGER הודעה שאני לא יודע אם היא משפיעה: HAVENT HEARD FROM THE RAPTOR FOR A WHILE או משהו בסגנון.. א…
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
מישהו יודע אם זה אפשרי לשים תמונה מונפשת במסנג'ר במקם תמונה רגילה ואיך? נ''ב אני חושב שכבר ראיתי תמונה מונפשת במסנג'ר ככה שזה אפשרי...
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
כל פעם שהמחשב עולה, קופץ החלון הזה של "FOUND NEW HARDWARE" ואז הוא מבקש להתקין דרייברים לUNKNOWN,נשמע מפגר,אבל למישהו יש מושג מה זה?
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
מה שאני צריך בעיקר, זה תוכנה(אם יש כזאת כמובן) שמסוגלת להפוך סטריאו לסראונד 5.1 ולהעלות איכות הקובץ מוזיקה ל96 KHZ (לא יזיק גם שהיא תדע לפצל ולאחד קבצי מוזיקה)
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום יש לי NOD32 גירסה 2.7 שעובדת לי מצויין במחשב הרגיל ומתעדכנת כל הזמן עכשיו יש לי מחשב נייד שמאפריל לא השתמשתי בו וכרגע האנטי וירוס לא מתעדכן לא דרך חיבור לקיר של אינטרנט ולא דרך האויר WIFI ואני יודע שיש מאז עידכונים כי אני רואה במחשב הרגיל.(הוא לא אומר שיש בעיה מסויימת הוא אומר שהעידכונים טובים לתאריך מה שלא נכון..) איך אני יכול לעדכן? תודה
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
-
-
במחשב מותקן WIN XP PRO SP2. למיטב הבנתי ה-FW של החלונות מפקח רק על התנועה הנכנסת למחשב. האם יש צורך ב-FW נוסף (ZA ודומיו) ע"מ לפקח על התנועה היוצאת מהמחשב ?
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
כאשר אני שומר את הוידאו לקובץ AVI, אז הסאונד קצת נדפק. כל כמה שניות יש בו רעשים מוזרים. (אני מפעיל אותו עם WMP של XP) מה ניתן לעשות?
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אז ככה התקנתי תוכנה מסויימת, כיוונתי את ההגדרות שלה ככה שיהיה לי נוח איתם... אחר כך מחקתי את התוכנה (UNINSTALL) , והתקנתי אותה שוב וגיליתי שההגדרות שאני כיוונתי עדיין תופסות. איך אני מוחק תוכנה לגמרי?? שכשאני יתקין אותה מחדש היא לא תזכור את ההגדרות שלי
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את המחשב והתקנתי כמובן את התוכנות הנדרשות, שזה כולל בתוכן K-lite mega codec pack. אחרי התקנת חבילת הקודקים התחילה להופיע על מספר דקות הודעת שגיאה (תמונה מצורפת). ההודעה נורא מרגיזה, במיוחד כשאני משחק במשחקים והמשחק יורד לסיסטמטריי בגלל ההודעה... איך אני אמור לתקן אותה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
טוב אז ככה,הורדתי סרט מהאימיול ללא תרגום ומצאתי מדריך להוספת תרגום (שהורדתי בנפרד כמובן) לסרט בעזרת התוכנה וירטואל דוב... טוב אני נכנס לתוכנה הכל טוב ויפה ואני רואה בפריוויו שהכל תקין וטוב עם הכתוביות אבל כשאני שומר את הסרט עם הכתוביות הסרט רק שמר 2 דקות וזה כבר על 500 מגה?!?!! תוכלו לעשור לי בבקשה?? תודהההההההההה רבה רבה רבה מראשששש.......................
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
החלפתי את המכשיר שלי מסוני אריקסון לנוקיה וקרה לי הדבר הכי מעצבן: השמות הפרטיים בספר הטלפונים התחלפו עם שמות המשפחה בסלקום אומרים ש"ככה זה" יש איזו תוכנה שיכולה לעשות לי את העבודה? אני שאני אצטרך ידנית לעבור על 500 מספרים בערך?
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
המסך סמסונג syncmaster 953bw ודרך אגב יש לי gforce 4
-
- 5 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שיודעת להפוך אך ה וינדואס 7 ל MACOS OSX.כמו שהיה פעם ה TRANSFORMATION PACK האם אתם מכירים תוכנה טובה???
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
שלום, ה MSIE שלי מהבהב בכל אות שאני מקליד ובכל "נקודה" שאני מגלגל בגלגלת העכבר שלי (בהנחה שיש לאן לרדת). האם למישהו יש פתרון? הדרייברים של כ.המסך שלי מעודכנים. תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
המחשב שלי עובד רצוף על 100% ניצול מעבד,אז פתחתי ת'task manager וכשאני סוגר את אחד הscvhostים אני מקבל ת'אזהרה הזאת שהוא הולך לעשות ריסט אבל הפלא ופלא הניצול מעבד יורד ל0-2אחוז... זאת ממש לא פעם ראשונה שזה קרה לי ואני חושד בgaobot הקטע אבל שkarsepsky לא גילה שום דבר... מה עושים???
-
- 7 תגובות
- 714 צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג את העידכון הכי חדש לדירקטאיקס9 (חוץ מאתר של מייקרוסופט) תודה.
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-
-
נגיד יש לי מספר תיקיות ואני רוצה לקבץ כל אחת בנפרד יש דרך לעשות את זה בפעולה אחת ? כלומר להגדיר לו שיקבץ את תיקייה מס 1 ואחרי שהוא מסיים שיעבור ל2 וככה הלאה ? במקום להיות צמוד למחשב ולחכות שהוא יסיים ואז להפעיל אותו על תיקייה חדשה...?
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
ישבתי בבית טיפה על הפוטושופ וזה מה שיצא... (אה עבודה ראשונה שאני מעלה אני מקווה שאני אעלה עוד בהמשך... אשמח לתגובות... תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
יש באמת איזהשהיא תוכנה שבאמת מאיצה את המחשבים הישנים לרמה שבאמת מרגישים את השינוי?
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-


