עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by carman6,

    שלום לכולם! אני חדש בנושא ורוצה להתחיל לעשות אוברקלוקינג.... הייתי רוצה שתיתנו לי קישורים לאתרים טובים ומדריכים טובים... רציתי להשתמש באלו של האתר אבל חסר שם וזה רק על amd... כמו כן- באלו תוכנות משתמשים... תודה לכל העוזרים!

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  2. תמיד רציתי לדעת מה יקרה לAthlonXP שלי אם אני אוריד ממנו את הגוף קרור... לא נעים : http://pommi4.mine.nu/sekalaisia/THG_CPU_Cooling.avi

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  3. Started by tomz,

    תכננתי לי הזמנה קטנה מחול דרך JAB-TECH פתאום ראיתי במפרט של SLK900U Compatibility: AMD: Athlon XP Palamino, Thoroughbred, and Barton 2800+ and up Intel: Pentium-4 socket-478 3.06 GHz and above אני מזמין לי בארטון 2500+ זה אומר שזה לא יעבוד עליו ?: \

    • 11 תגובות
    • 980 צפיות
  4. שלום לכולם מעוניין לבצע אוברקלוק איכותי מעט יותר למערכת הנוכחית שלי, נכון לרגעים אלו הגעתי עם התוכנה TurboV EVO V1.02.31 ל-3666GHz בבדיקת מאמץ עם PRIME 95 בשילוב של CORETEMP הגעתי ל-90c,טמפרטורה במצב מנוחה כ-55c. המארז עובר ניקיון כל חודש,אתמול ניקיתי אותו ובצעתי את הבדיקות והגעתי ל-90c לצערי. היכן אני מפספס? המארז מאוורר היטב טמפרטורת החדר לא יותר מ-25 מעלות ה-YASYA מהודק למעבד ועובד במקסימום סל"ד. אני מעוניין להגיע ל-4GHz עם המערכת הנוכחית. אשמח לעזרה למי שיש את הניסיון עם חומרה מסוג זה. בחתימה (CPUZ) שלי יש יותר פרטים שיכולים לעזור.

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  5. יש לי לוח אם K7SOM+ של ECS והמאורר של המעבד עושה רעש מחריד. הוא מסתובב ב 5400 סל"ד ועדיין המעבד ב50+ מעלות. יש לציין שיש שם מעבד דורון מובנה ולכן אני לא יודע איזה גוף קירור יתאים לו. יש מה לעשות בעניין הרעש? איזה גופי קירור יותר נורמלים אפשר לשים שם? במידה ואין אפשרות להחליף גוף קירור איזה מאוורר שקט אפשר לשים במקומו?

    • 14 תגובות
    • 980 צפיות
  6. Started by BenBezalel,

    ברשותי Gigabyte 8600GT Silent Pipe 512MB DDR2 אני מעוניין לעשות OC. לרוב אני משחק בסימולטור אשר פועלים על DirectX האם ה-OC ישפיע על הביצועים? נ.ב הטמפ' במנוחה עומדות על 45-47 ובמאמץ 51-52. ללא OC אני עומד עכשיו על Memory-400 Core Clock-575 Shader Clock-1300 איזה OC כדי לעשות? תודה!2

  7. Started by klasa,

    אני חדש כאן מצטער אם אני עובר על חוק מסויים אממ אז ככה יש לי מעבד E7500 קניתי מחשב חדש לפני שבוע עכשיו הקטע ההוא ששאני עושה בדיקה דרך התוכנה TEMP CORE או כל תוכנה אאחרת הטמפרטורה יושבת אאצלי בבמנוחה על 45 מעלות ולפעמים גם 50 עשיתי בדיקת מאמץ דרך התוכנה OCCT והחום הגיע ל 73 =\ וגם ששאני מאמץ קצת את המעבד הוא מגיע ל 65 כמו רענן רצוף בשולחן עבודה שהבאתי אאת זה אחרי הקניה למוכר שממנו קניתי הוא הסתכל ואמר ששזה תקין לחלוטין והתעקש שלא צריך קקירור רציתי ללכת על ההזלמן ב 200 שקל הוא אאמר שזה מיותר עעכשיו אחרי שהבנתי ממכמה חברים הבנתי שזה לא הכי משתלם במחיר ואפשר להביא הרבה פחות זול ויותר טוב כמו מוגן 2 ופריזר 7 יש לי כרגע ששלושה ממאווררים שמכניסים אוויר ומאחורה אאין לי ככלום יש …

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות
  8. היי מנשמע חברה, זה חבר של תומר במשתמש שלו P: יש לי שאלה בקשר ל OC ל Q6600. דבר ראשון, זה המפרט Q6600 2.4GHz Asus P5KR 8800GTX Ko OCZ Reaper 3-4-4-15 4GB [4x1GB] Corsair 520W עכשיו, הבעיה הראשונה שלי היא שאני לא מצליח לייצב את המחשב עם תדר של 3.1GHz ומעלה [פשוט קורס ב Prime] והבעיה השניה, אני כן יכול לייצב אותו עם מכפלה של 8, אבל אז יש 2 בעיות חדשות... 1. ה vCore עומד על 1.7 עם תדר של 3.4, שזה גבוה מאוד לדעתי [מכפלה 8, באס 425] 2. בשניה שאני עובר את ה 3.4, המחשב פשוט לא מזהה 4 ליבות, אלה רק 2. תודה מראש P:

    • 12 תגובות
    • 979 צפיות
  9. חוץ מזה שCNPS7500-Cu בא עם מאוורר LED ועולה פי-3 יותר מהשני, יש ביניהם עוד הבדלים?

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  10. מישהו יכול להסביר בבקשה שלב אחרי שלב איך מעדכנים את הביוס של gigabyte 965 s3??

    • 19 תגובות
    • 979 צפיות
  11. Started by ברק2000,

    לא ידעתי איפה לפתוח את זה אז פתחתי פה בסוף. המחשב שלי התחיל לעשות רעש מהבהב ואני לא יודע איך לגרום לו להפסיק לעשות את זה, אשמח לעזרה.

  12. Started by Lumber_Jack Jim,

    זקוק להמלצה למאורר טוב אבל אני מתכוון הכי טוב שיש מבחינת לא מה שיש בארץ אלא מבחינת מבחר כלל עולמי. ועוד משהו, מאוררי ספייר שווים משהו?

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  13. Started by uzana2004,

    אתמול בלילה שיחקתי קצת עם הכרטיס והורדתי לו את הליבה ל390 וזכרונות ל830 בדרך כלל הייתי מקבל 4200-4300 אבל ככה קיבלתי את הציון 4764 למה זה? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 979 צפיות
  14. Started by Idanbs,

    עוד מעט אני קונה מחשב חדש ואני רוצה להתנסות על המחשב הזה.. אז ככה יש לי כרגע אינטל פנטיום 4 עם 3.0GHZ וקירור BT. עם אילו תוכנות מבצעים את הOC והאם יש מדריך מפורט של מה לעשות? תודה.

    • 12 תגובות
    • 979 צפיות
  15. Started by PeaS,

    איך? כרגע הטמפרטורה שלו (עם הHSF שקיבלתי עם המחשב שקנו לי בניורון לא מעט זמן...) לא עוברת את ה300 C. מספיק טוב? בימים קרים זה גם מגיע ל20 מעלות בערך. עכשיו, איך אני מאברקלק אותו? גם פה צריך לפתוח\לנעול את הגשרים של הL1 או מה שזה לא יהיה או שאפשר פשוט לשנות את הFSB\MULTIPLIER בביוס? ואם צריך את אחד מהם, איזה מומלץ? הבנתי שכשמשנים את הFSB זה משנה את המהירות של כל הלוח, זה יכול לפגוע או להזיק למשהו? אם יש לכם עוד משהו שיכול לעניין אותי, לכו על זה ;D

    • 4 תגובות
    • 979 צפיות
  16. שלום. סידרתי מערך מאווררים דיי פסיכי, אבל מסתבר שהוא עזר להוריד את הטמפ' של המעבד בבערך 10 מעלות.. אבל אני רוצה לשמוע חוות דעת. כרגע במנוחה המצב הוא כמו בתמונה. עכשיו הסידור הולך ככה: בקדמת המארז - 120 מ"מ למטה (מכוון על ההארד דיסק והלוח אם), 80 מ"מ באמצע (מכוון על הכרטיס מסך), 120 מ"מ למעלה (איזור המעבד/ספק כוח). כולם מכניסים אוויר. צד המארז - מאוורר 100 מ"מ (מכוון על המעבד) מכניס אוויר. אחורי המארז - 120 מ"מ מוציא אוויר (ליד המעבד), והמאוורר של הספק כוח (120 מ"מ מתחתיו ששואב אוויר ומוציא אותו מהמארז מאחורה). במאמץ המעבד על איזור 42, אבל הלוח אם מגיע לאיזה 40 מעלות... כנ"ל לגבי ההארד דיסק. אם אני אשנה את המאוורר בצד המארז להוציא אוויר, זה נראה לכם יהיה יותר טוב? יש דרך א…

    • 12 תגובות
    • 979 צפיות
  17. Started by pellop12,

    ARCTIC FREEZER 7 PRO REV 2 NZXT RESPIRE T20?? שיהיו שקטים למדי.. אין OC מן הסתם..

    • 5 תגובות
    • 979 צפיות
  18. שלום, הזמנתי מארז מסוג NZXT HUSH http://www.nzxt.com/products/hush/ עם המפרט הבא: לוח - gigabyte p35 dq6 מעבד - q6600 כ. מסך - 8800gts זכרון - 2X1024 DDR2 800 MHZ 2 X 250GB + DVDRW ספק - Corsair CMPSU-520HXEU השאלה היא איזה קירור אויר עדיף בהתחשב בעובדה שאין חור בדופן לכניסת אויר ? נינג'ה B שזורק את החום למאוורר האחורי או בכל זאת ביג טייפון VX שמאוד מומלץ פה ? המטרה היא קירור איכותי ושקט במיוחד ! הערות והארות יתקבלו בברכה. תודה

    • 12 תגובות
    • 979 צפיות
  19. Started by eSLC,

    לפי הלינק הבא http://www.vr-zone.com/guides/AMD/TBred/ הגיעו אם חבורת הTBREDים ה2100 וה2700 וכמובן הידוע לשימצה ה1700 לתוצאות מדהימות... אני בא לחדש לכם אך ורק על ה2700 שכנראה בעל יכולות OC יפות מעוד... העלתי את אחת התמונות מהאתר... מפרט: Athlon XP 2700+ (2.17Ghz) T'Bred "B" AIUGB 0243XPAW EPoX EP-8K9AI Crucial NB DDR-400 CL2.5 256MB Winbond BH-5 Vcore 2.17V Vio 3.40V Vddr 3.0V LN2 Cooling Windows XP SP1 לפי דעתי מדהים! שמו לב שהוא האכיל טוב מאוד את הVCORE...

    • 10 תגובות
    • 979 צפיות
  20. Started by sella,

    יש לי מסך LCD עם 28 פינים יש למישהו תוכנית איל לחבר אותו כי לא מצאתי מדריך מתאים ל28 פינים תודה מראש הינה תמונה של המסך

    • 6 תגובות
    • 979 צפיות
  21. כן כן אני יודע שהוא רועש... אני צריך לקנות 3.. ואני קונה גם: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=946_1411&products_id=27979&PHPSESSID=5f0uhhqs2013h0k5dt6ja23fb3 בשביל לשלוט עליהם ככה שהם לא יהיו טרקטור מידי.. אני רוצה אותם ספציפית בשביל לשים 2 על הTHORS HAMMER שלי לא מצאתי בשום חנות... מה עוד שגם פעם היה בSKYPC את גירסאת ה2000 RPM ועכשיו גם את זה אין.. בכל מקרה אני רוצה את גירסאת ה3000 RPM כי גם ככה אני קונה פאנל שליטה... תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 979 צפיות
  22. Started by alfus73,

    שלום, קראתי המדריך כיצג לנקות את המאוורר. שאלתי היא כיצד לפרק את המאורר ? האם בכלל צריך לפרק את המאורר לצורך ניקיונו?

    • 2 תגובות
    • 979 צפיות
  23. שלום, אני רוצה לעשות אוברקלוק לכרטיס . רציתי לשאול האם ניתן לעלות את המתח . דגם הכרטיס Sapphire 7850 1GB תודה .

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות
  24. Started by eranir,

    אהלן, לחבר התקלקל המאוורר של ההיטסינק. יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג מאוורר מתאים של 70 מ"מ? במידה ולא - כנראה שנחליף את כל הגוף קירור. אני אישית בד"כ שם משחה תרמית, אבל על מעבדים וקירורים יקרים. עד כמה הכרחי לשים משחה על קירור מסכן (כנראה Alpine 64) שיורכב על מעבד athlon 3700? תודה, ערן

    • 3 תגובות
    • 979 צפיות
  25. Started by yakirsh4,

    אני מקבל בקרוב את הקירור למעבד הבא: http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/shuriken-rev-b.html הבנתי שהוא מתאים למעבדי P4 מתושבת 478 הבעיה שלי היא שהקירור שיש לי כרגע (הקירור שבא עם המעבד) מחובר לחשמל דרך הלוח אם על חיבור של 3 פינים תמונה של החיבור: http://www.ekwaterblocks.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/8/1/81067_0.jpg הבעיה היא שהקירור בא עם החיבור הבא: http://www.descom.com/catalog/images/Scythe_Shuriken_Rev-B_478.jpg חיבור שאין לי בלוח אם (asus p4p800) מה עושים במצב כזה? תודה.

    • 9 תגובות
    • 979 צפיות

דיונים חדשים בפורומים