עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי, קניתי לפני כמה שבועות מערכת מחשב חדשה. הנתונים שאתם צריכים לדעת הם: i5 2500K Asrock P67 Extreme6 הזכרונות על מהירות הסטוק שלהם, לפי הגדרות ה-SPD ובמתח מוגדר של 1.65V. כמו כן וידאתי שהם יציבים ככה. קודם כל - מה זה Spread Spectrum? להשאיר את זה על Auto או לכבות את זה? דבר שני - יש שני מצבים להגדרת מתח המעבד: אחד זה Offset ואחד זה על Fixed. כרגע זה נמצא על Fixed של 1.25V, כש-CPU-Z מראה שזה 1.056V במאמץ. האם לשנות או להשאיר ככה? חוץ מזה - מה המתח המקסימלי המומלץ על ידי אינטל לתת למעבד הזה? לא רוצה לקצר את אורך החיים שלו למרות ההמהרה. יש שם עוד תכונה שהשארתי על אוטומטי - CPU Load line Calibration. מה זה? יש שם אפשרות לאוטומטי, או רמות של 1-5. על מה לשים את זה? מלבד זאת -…

  2. Started by theone89,

    יש לי את אותה המערכת כמו שהייתה לי כשהגעתי ל4.9GHZ רק עם שינוי קטן, הלך סטיק אחד של 2GB 1000MHZ, ובמקומו עומד 2GB 800MHZ. עכשיו אני רוצה לנסות להגיע לתדר הזה עוד פעם, כמו שהבנתי הסטיק החלש שלי יגביל אותי בOC כבד, לכן השאלה עם אני ינסה עם סטיק יחיד מה יקרה ? יותר נכון מה ההבדל בOC כבד מי DC של 2GB 1000MHZ לבין סטיק יחיד של 2GB 1000MHZ ? הקירור של המעבד שלי הוא OCZ VINDICATOR, המעבד הוא Q9550S בעל הE0 מה שגם הלוח הוא בעל הVRD11.1 שתומך בE0. ספק הכוח הוא HEC WIN+ 700W, מה דעתכם אני מגיע ל4.9GHZ ? נקווה לטוב, אולי הפעם נעבור את מחסום ה5GHZ על קירור אוויר פשוט.

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  3. Started by jfgjh54,

    תוכנה לבדיקה של חום מעבד ולוח אם ? I7 920 לקישור הודה

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  4. שלום רב לכולם, אני כאמור חדש בכל חדש בכל נושא הOC ,מה שסה"כ עשיתי עד כה זה להמהיר את המעבד שלי מ-1.8 ל-2 וגם את הזכרון המהרתי קצת אני אפילו לא זוכר איך אבל זה היה בביוס..... קניתי מארז חדש שמקרר את הלוח והמעבד קצת יותר טוב והטמפ' כעת 45 מעלות מעבד ו-25 מעלות לוח מבחינתי שהמעבד יהיה על 60 מעלות קבוע והלוח על 35 מעלות קבוע. כך שיש פה מקום לOC , פה אבקש את עזרתכם: איך אני ממהיר את המעבד עוד, לכמה להמהיר אותו, מה קורה בינתיים עם הזיכרון והאם יש עוד דברים שעלי לדעת קודם? הרכיבים: לוח ABiT NForce NF7 v2.0 מעבד AMD 2500+ שזה בעצם 1.8 היה ועכשיו הוא 2, כאמור זכרון 512mb של GEIL עם קירור עליו תודה רבה לכם חבר'ה יקרים שבוע טוב

    • 22 תגובות
    • 981 צפיות
  5. Started by ithamar21,

    שלום. קודם כל המפרט: asus sabertooth x99 I7 5820K OC TO 4.5GHZ 970 G1 32GB DDR4 רציתי לדעת אם יש מצב שהגדרות ביוס מגבילות את ה OC לכרטיס דרך התוכנה של MSI? למשל HyperThread? או BCLK? איזו הגדרה אני צריך לבטל או להפעיל בכדי שה PCI-E לא יהיה מושפע מההגדרות ביוס? יש איזו הגדרה שיכולה להגביל? לפני כן היו לי מעבד זיכרון ולוח אחרים לוח של ASROK M4 ומעבד I7 3820K והגעתי ב OC ל 970 שלי של: מתח +87 זיכרון +500 ליבה +170 והכל עבד תקין כרגע אני ניסיתי לעשות את אותם ההגדרות ובבדיקות מאמץ הכל תקין אבל ב 3DMARK אחרי הטסט הראשון הצג נכבה ונדלק והבדיקה מפסיקה. ניסיתי גם הגדרות OC נמוכות יותר ולבטל את תוספת המתח ובאף אחת מהם לא עברה הבדיקה של ה 3DMARK מלבד בתדרים של סטוק. באחד המשחקים…

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  6. Started by 301289,

    אני רוצה שתמליצו לי על קירור למעבד שלי (AMD) מחנות KSP או כל חנות מראשון לציון.. מחיר מקסימלי הוא 150 שח ועוד שאלה זה נכון שאם המעבד יותר רק המחשב יהיה יותר מהיר?[br]פורסם בתאריך: 29.04.2010 בשעה 21:14:57 ועוד משהו...כדי לבחור קירור הכי טוב על מה אני צריך להתכל למפרט שלו?*לפי מה בוחרים קירור טוב? תו8דה לעוזרים AMD 64X2 5000+

    • 5 תגובות
    • 981 צפיות
  7. אוקי אז הינה כל כולה , עדיין לא הכנסתי הכל לתוך המארז (בשביל לקבל מקסימום בטחון שאין נזילות) ,רק את הבלוק עצמו... מעלות לפני (בדיקה רק עם MBM) : מעלות אחרי (הקריאה הנכונה היא זאת של הSIV FOR GBT כיוון שהMBM השתגע אצלי והחליט להציג טמפ' משוגעות בקפיצות - כמו למשל 50 מעלות ולאחר מכן ישר 40 , 37 ,34 ... קיצור השתגע לגמריי) : מעלות בIDLE (אותו סיפור עם הMBM): -בדקתי את העניין לעומק במהלכו עשיתי RESET במהלך TORTURE MODE בPRIME95 והמעלות שקבלתי בBIOS כ5שניות רווח בין ההרצה של הPRIME לקבלת מעלות בBIOS היו 27-30... לכן אני נוטה לא להאמין לMBM...

    • 13 תגובות
    • 981 צפיות
  8. Started by LastForOne,

    טוב נו אולי טיפה הגזמתי עם הכותרת ><" אבל לפני חודשיים ניקיתי אבק לגמרי והוא היה מצוחצח... כעבור חודשיים האבק חזר... אולי לא בכמויות... אבל האבק הזה יספיק לסריגת סוודר מחמם לחורף... כרגע יש לי מאוורר אחד 60 ממ שמוציא מאחורה, ומאוורר 80 ממ שמכניס בצד... מה אפשר לעשות כדי שאני לא אצטרך לנקות אבק כל 3 חודשים? כרגע המחשב נמצא די קרוב לרצפה... אולי הוספת פילטרים מנייר סופג כמו במדריך...?

    • 10 תגובות
    • 981 צפיות
  9. יש לי Intel Pentium 4 2.8Ghz 512k ליבת Northwood, כך שזה פחות מתחממם מהפרסקוט. יש לי קירור רגיל, סטוק, 2 מאווררים. אני רוצה לעשות OC. אני יודע שזה אולי לא מוצדק אבל בא לי להתנסות ואני טחון אז אין לי בעיה אם אני רוצה לקנות אחרי זה מעבד חדש אם הוא ישרף או משהו אני לא יודע איך לעשות OC, ואני צריך מדריך ברור ומפורט בעברית. אם מישהו מוכן להדריך אותי פרטית או לתת לי לינק למדריך אני נורא אשמח ויהיה אסיר תודה. תודה מראש. אביב שץ.

    • 10 תגובות
    • 980 צפיות
  10. היי, רכשתי בעקבות האשכול הזה - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=526093 מערכת מבוססת AMD A6 & Shuriken Rev2 ושמתי לב לשני דברים מוזרים 1- המעבד מדווח על 10-20 מעלות רוב הזמן 2- המאוורר בחלק גדול מהזמן לא מסתובב כלל, ומתחיל להסתובב רק במאמץ יחסי. בזמן שהוא לא מסתובב רואים שכל כמה שניות יש לו "פעימה" כזו שהוא עושה בה חמישית סיבוב ואז מפסיק שוב. האם התופעות האלה הגיוניות? מה שמרגיע את הנודניק שבי מעט זו העובדה שכשאני עובר עם היד על הפתחים הכל אכן מרגיש לי קריר במידה טובה, מה שמרגיע אותי פחות זה שזה נמצא במקום דיי צפוף בסלון (לכל מאוורר צידי אין יותר מאינצ' לנשום, מאחורה יש מקום).

    • 8 תגובות
    • 980 צפיות
  11. Started by ASHER 6800,

    לילה טוב אני מחפש נייר מיים בכדי לעשות LAPPING לגוף הקירור שלי שהוא ZALMAN 7700ALCU שיושב על מעבד פנטיום 4 3.2 GHZ 478 פין אני מחפש נייר מים 1500 ו1800 וגם 2000 אם מישהו יודע היכן ניתן להשיג את הניירות הללו בוודאות נא לעדכן תודה מראש אשר נ.ב. שאלה נוספת האם הזלמן 9500 עדיף על קירור מים ?

    • 2 תגובות
    • 980 צפיות
  12. Started by orzilca,

    טוב קודם כל יש לי מעבד AXP 2500+ Barton עליו יש מאורר AeroFlew(החדש...לא זוכר תדגם) ועוד שני מאוררי שמונים מאחורה אחד מכניס אחד מוציא עכשיו בשניה שהמחשב נדלק הטמפרטורה של המעבד היא כבר 47 מעלות זה נראה לי קצת מוזר...לא? הרי הוא לא עשה כלום במשך השניה הזאת הצעות? מאווררים נוספים אני מתכוון להוסיף(עוד 2 80 למעלה שיוציאו אוויר חם ולמטה שיכניסו אוויר קר) (יש לי פול טאוור דרך אגב :\) נ.ב המחשב לא באובר קלוק ובפעילות רגילה הוא על 50 מעלות ובמאמץ מגיע גם ל-55 :-\

    • 9 תגובות
    • 980 צפיות
  13. אני בודק בביוס, הטמפ' היא 38-39 מעלות, כאשר אני חוזר לווינדוס מוצגת לי בדיוק את אותה טמפ' שהייתה בביוס בתוכנה של הלוח אם, ולאט לאט הטמפ' צונחת ל-32-34, ואני רואה את הצניחה בהדרגה, יכול להיות שבווינדוס המאוורר של המעבד מתאמץ יותר בגלל אופציית הSMART FAN? קצת מוזר לי הקטע הזה כי בביוס המעבד אמור להיות בפחות עומס... אגב, מה שאמרתי נכון גם לגבי הטמפ' של הNB, בביוס היא 53, שאני מגיע לווינדוס היא צונחת לאט לאט ל-43-44... יכול להיות שהחיישן מזייף? הגיוני שקירור סטוק יגיע לטמפ' של 32-34 מעלות במנוחה?

    • 19 תגובות
    • 980 צפיות
  14. מדובר בעבד I5 2500 [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  15. Started by guy94,

    Antec - Cyclone Blower מה זה לעזאזל הייצור הזה ?

    • 7 תגובות
    • 980 צפיות
  16. Started by jackhammer,

    שאלתי את זה פה פעם אבל אבד לי הלינק ולא הצלחתי למצוא בחיפוש ואני לא מוצא איפה מוכרים את התופסנים ל Scythe mugen 2 אני רוצה להוסיף לו מאוורר חיפשתי בפנדה בנעה באיבורי וב קייאספי למישהו יש את הלינק הזה פליז? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות
  17. Started by Jenia24,

    המארז http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_402_2249&products_id=19959 תמונה שלו מבפנים כפי שאתם רואים יש לי 2 מקומות לשים מאוורים השאלה היא איזה גודל. ואיפו המכניס אוויר ואיפו המוציא. כמו כן תמליצו לי גם על זוג המאוורים עצמם תקציב של 40-45 ש''ח למאוור. ורק מפנדס או מקיי אס פי ורעש לא משנה העיקר שיהיו איכותיים ויעשו את העבודה שלהם. תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 980 צפיות
  18. Started by predator_008,

    איך אני נותן למאוורר פחות מ12V?

    • 17 תגובות
    • 980 צפיות
  19. Started by Strict,

    רציתי לדעת איזה קירור מומלץ ולדעת בערך כמה זה עולה. ואם אני מוסיף מאוורר אחד לאיפה 2 לאיפה וכו' אני לא מתכוון למשהו מטורף רק איזה מאוורר 2. Intel core i5-4570 @ 3.20Ghz AMD Radeon HD 7890 8K ram מארז fractal design define ספק של seasonic 520W לא זוכר מה הדגם של הספק לוח אם Gigabyte H87M-d3h אני לא צריך איזה אוברקלוקינג אני פשוט רוצה שיהיה קריר ואולי אפילו אשקול אוברקלוק\ תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  20. יש לי כרטיס של MSI HAWK 7870 ויש לו ביוס כפול שקוראים לו LN2 השאלה היא האם כשאני עושה אוברקלוק רציני אני חייב להחליף לביוס נטול ההגנות? והאם הדרייבר של AMD ATI עלול להפריע לאוברקלוק? האם להשאיר בCCC את הOVERDRIVE או לכבות אותו לגמרי? או האם להעלות שעונים ביחד עם התוכנה של MSI וATI במקביל? האם יש גרסה לAFTERBURNER שמבטלת הגנות? או יותר "פתוחה" לאוברקלוק? מעוניין להגיע ל1250 ליבה על 1490 זכרון. כל עזרה תתקבל בברכה. אם אפשר ממש את השלבים כמו לילד מפגר. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  21. Started by Cereal Killer,

    השאלה נמצאת בכותרת

  22. שלום אנשים קיבלתי מחבר ליומולדת גוף קירור Zalman CNP 9900 אחרי כמה שעות של עבודה הצלחנו גם להרכיב אותובמארז והוא עושה יופי של עבודה (36 מעלות במאמץ) הבעיה שלי היא שכשאני מסנה לעשות אוברקלוק עם הכלי של abit - OC GURU אני מקבל BSOD ברגע שאני משנה את הFSB ל360 במקום 333... מישהו יכול להסביר לי מה הבעיה פה?

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות
  23. Started by DL,

    טוב, קניתי מחשב חדש לא מזמן (נמצא במפרט שלי) עם Antec Sonata כי אני ממש צריך שקט... המחשב פועל ואומנם הוא לא רועש בכלל אבל זה לא השקט שציפיתי לו אחרי שקראתי כמה ביקורות מצויינות על המארז. הנה כמה נתונים מ AIDA32 שאוליי יעזרו: Temperatures Motherboard 26 °C CPU 27 °C Cooling Fans CPU 2700 RPM Chassis 1350 RPM זה על מצב של דיי מנוחה, לא ראיתי את הטמפרטורה עוברת את ה 33-35 אף פעם עדיין. אני חושב שמה שעושה את רוב הרעש זה המאוורר של המעבד, אז רציתי לדעת אם זה יהיה בסדר להנמיך את המהירות שלו, לכמה אפשר, ואיך? עוד בעיה שיש לי זה שמדיי פעם המחשב בודק אם יש דיסקט בכונן פלופי שזה דיי מעצבן... יש דרך לגרום לו להפסיק לעשות את זה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  24. Started by Gadgets4all,

    הי, ניסיתי לעשות אוברקלוק לפי הנתונים הבאים: Ai Tweaker Ai Overclock Tuner: Manual BLCK/PCIE Frequency: 100.0 Turbo Ratio: By All Cores By All Cores: 48 Internal PLL Voltage: Disabled Memory Frequency: use the rated speed for your memory DRAM Timing Control: use the rated timings for your memory EPU Power Saving MODE: Disabled Ai Tweaker\ CPU Power Management > CPU Ratio: Auto Enhanced Intel SpeedStep Technology: Enabled Turbo Mode: Enabled Long Duration Power Limit: Auto Long Duration Maintained: Auto Short Duration Power Limit: Auto Additional Turbo Voltage: Auto Primary Plane Current Limi…

    • 3 תגובות
    • 980 צפיות

דיונים חדשים בפורומים