עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום.. אני רוצה לקנות משחה טרמית בשביל המעבד והכרטיס מסך ושמעתי שארקטיק סילבר ממש נדבקת (חבר שלי עקר את המעבד שהיה דבוק לקירור בגלל הדביקות והוואקום). כולם המליצו לי עם MX-1 ורציתי לדעת אם מזרק אחד יספיק לי למעבד ולכרטיס מסך. ודבר אחרון - האם סיליקון טרמי יכולה להוות תחליף לדבק טרמי בשביל צלעות הקירור לזכרונות?

    • 11 תגובות
    • 985 צפיות
  2. Started by AgentZ,

    אהלן חברים , החלטתי לשדרג את המאווררים של המארז שלי (למטה בחתימה) למאווררים בעוצמה יותר גבוהה . במהלך השיטוטים שלי ברשת ראיתי את המאווררים של NoiseBlocker (בעיקר סדרת הMultiframe והBlackSilentPro) והם נראים מאווררים בעלי נתונים מרשימים מאוד עם כמות הרעש שהם עושים והביקורות משבחות . האם הם עדיפים על הS-Flex שמומלץ כל כך הרבה פה בפורום ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 985 צפיות
  3. אני מחפש מאורר בגדול 120 מ"מ עד עכשיו מצאתי את המאורר הבא : http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16811999127 שלפי מה שקראתי באתר הוא הכי שקט אבל מהביקרות הבנתי שהוא לא כל כך שקט . בקיצור אני מחפש מאורר שקט אבל שיכניס גם הרבה אוויר! האם הבחירה שלי טובה או שיש משהו יותר טוב. תודה רבה

    • 22 תגובות
    • 985 צפיות
  4. Started by Jeka90,

    זה המארז שלי: http://www.zigzag2000.co.il/catalog...roducts_id=3743 שמתי לו מאוורר 120 מקדימה ומאחורה. המעבד אתלון 3800X2 AM2 לוח אם M2N-E זיכרון PQI 1GX2 הארד דיסק WD 160 ג'יגה זה הכרטיס מסך: http://www.leadtek.com/3d_graphic/w...0gte_tdh_1.html עם מאוורר, לא קירור פסיבי. אתמול בערב קיבלתי את המחשב, אני שהכל בסדר, נכנסתי למאפיינים של כרטיס מסך וראיתי שהטמפרטורה שלו 66-67 מעלות. התקנתי את המשחק Max Payne 2 ואחרי 15 דקות משחק נכנסתי עוד פעם לראות את הטמפרטורה של הכרטיס מסך וראיתי שהיא 69-70 מעלות. היום בבוקר, לפני שאני מדליק את מחשב אני פותח את המארז ונוגע בכרטיס מסך. הכרטיס מסך קר. אני מדליק את המחשב וישר נכנס לבדוק את הטמפרטורה ואני רואה שהיא 65-66 מעלות. הת…

    • 10 תגובות
    • 985 צפיות
  5. Started by raul53,

    יכולה להיות בעיה עם ארכיב mugen 3 במארז thermaltake v3 black edition? לא יודע, חשבתי שאולי בגלל שהמארז די קטן והמוגן יחסית גדול, זה יצור בעיה של טמפ' גבוהות במארז (בינתיים הטמפ' בסדר )?

    • 3 תגובות
    • 985 צפיות
  6. Started by desheh,

    לא מבין בזה

    • 13 תגובות
    • 985 צפיות
  7. Started by Master_K,

    קבלתי המלצה להעביר את הג'אמפר על הלוח אם ל133 (עכשיו הוא עומד על 100) AMD 1200... אני העברתי אותו ל133 וזה לא עבד... יש לכם איך לעזאזל אני מעביר אותו ל133? עריכה: אתה מודע לכללי הפורום, אז אני מבקש ממך בפעם הבאה לא להוסיף תוספות מיותרות כגון.. בחייאת עזרו לי. זה גורע מרמת הדיון ורק מוציא את החשק מלהכנס להודעה.

    • 6 תגובות
    • 985 צפיות
  8. בעברית, שלב אחרי שלב, אני ניסיתי לעשות אוברקלוקינג ל אטלון 1.13 , וניסיתי כמומלץ קודם כל לשנות את הFSB , בגלל שלוח האם שלי הוא Aopen AK73 pro A הזזתי מפסקון אחד כמומלץ, וכשהפעלתי את המחשב (הוא מדבר) הוא הודיע לי שיש לי בעיה ב CPU וסירב בתוקף לעלות, החזרתי את המפסק למקומו ולא עזר לי כלום, המחשב לא עלה, אפילו BOOT לא. אז עכשיו אני מחכה למעבד חדש. אמרו לי שאם המעבד נעול אז לא יקרה כלום, ואם הוא פתוח אז אני יכול לעשות המהרה כל פעם שלב אחד. איפה טעיתי?

    • 4 תגובות
    • 985 צפיות
  9. להלן המחשב שלי: http://www34.brinkster.com/ivrite/cw_cpuz_1.jpg עם הטמפ' הבאות: במנוחה: 27 במאמץ **ממושך**: 34 (נבדק ע"י speedfan) האם כדאי לי לעשות OC? מה לדעתכם תיהיה התוצאה הטובה ביותר שאגיע אליה (בתחום הטעם הטוב, מבלי לצלות את המעבד) האם אני יכול להרוס את המעבד או חלק כלשהו במחשב בעקבות ה OC?? ואיך אני עושה את זה בכלל??? ??? בתודה ר-ב-ה מראש, תומר.ש

    • 12 תגובות
    • 985 צפיות
  10. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; כאמור בכותרת החלפתי את המאוורר שבא עם הפריזר 7 שלי במאוורר 120 מ"מ של ארקטיק קולינג, חיברתי את הקירור עם אזיקונים. ההתלבטות שלי הייתה לאן לחבר את חיבור החשמל של המאוורר, מכיוון שהחיבור נראה דיי דומה לחיבור של המאורר למעבד, אך בעל מקום ל3 פינים ולא ל4. האם ניתן לחבר אותו ליציאה של הקירור למעבד ובכך לגרום לו להסתובב במהירות משתנה, או להשאירו במקום המתאים לו (נכון לעכשיו מחובר לSYS FAN)? קישור לאתר של AC: http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=101 תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 985 צפיות
  11. יש לי וודו 4 4500 ואני רוצה להוציא ממנו את כל מה שיש לו אני קונה ראדון 9000 pro 128של גיגה אז אני רוצה להוציא ממנו כמה שיותר ואם נגיד הוא מת אז מזה שאני יחמם אותו יותר מידי או משהו אז יכול להיות נזק לעוד דברים?

    • 4 תגובות
    • 984 צפיות
  12. Started by Cha0stAlker,

    היי לכולכם, אני מתכוון לרכוש IFX-14 ויש לי מספר שאלות לגביו: 1) שמעתי שהבסיס (החלק שצמוד למעבד וסופג ממנו את החום) לא ממש חלק, מה שגורם לפגיעה בהעברת החום או משהו.. זה נכון? אם כן עד כמה זה משפיע? 2) באתר של Thermaltake כתוב שוא תומך ב-2 מאווררים, אבל מצד שני ראיתי ביו טיוב סירטון של איזה אחד עם 3 מאווררים עליו, וההיגיון אומר שאפשר לשים גם 4.. האם הוא מגיע עם 4 קליפסים? או רק עם 2, ואני אצטרך לקנות עוד 2?

    • 14 תגובות
    • 984 צפיות
  13. שלום כולם, קניתי מחשב ביום שישי ואתמול ניסיתי לעשות לו OC, אך היו בעיות: קודם כל, הדרך: עם הלוח GA-P965-S3 3.3 העליתי את ה-FSB מ-333 ל-400, שמתי את הזכרונות ב-1:1, שמתי את כל המתחים על AUTO (ככה ה-BIOS רצה), ונעלתי את ה-PCI-E על 100. עכשיו, המחשב עולה, ב-CPUZ כתוב שזה 2800MHZ, וגם יש שיפור ב-SUPER PI, אבל במשחקים הביצועים הם פי 3 פחות טובים! הפעלתי 3DMARK ויש לי בהתחלה 20 FPS במקום 60! וגם פעם ב-3 פעמים עם ה-OC הזה המחשב לא עולה עד שמכבים אותו לכמה דקות... רעיונות?

    • 10 תגובות
    • 984 צפיות
  14. Started by 1nstall,

    שלום לכולםם!! קיבלתי שלשום את המחשב החדש (מפרט בצד ימין...) והחלטתי לנסות OC, אתמול הגעתי לFSB 310 מעבד על 2790mhz וזיכרות בבמחלק 2:3 כלומר 465mhz... הidle המעבד מגיע למקס' 26 מעלות, ובמאמץ ל36-7 מעלות... מתחים: מעבד-1.2875 זיכרונות 2.15 (אולי צריך מתחים אחרים?) כמה שאלות עכשיו, 1) הרצת prime95 פעמיים בו-זמנית זה בדיקה מספיק טובה ליציבות ומאמץ? 2) כיצד אני יכול לשנות מחלק לזיכרונות? 3) איזה טמפ' מומלץ לא לעבור? 4) איזה מתחים מומלץ לא לעבור? 5) שמתי לב שהזיכרונות על T2, זה אמור להיות ככה? ואם יש עוד משהו שאני צריך לדעת לפני שאני ממשיך? תודה מראש Install

    • 14 תגובות
    • 984 צפיות
  15. Started by Psycho360,

    או שעדיף לחסוך כאבי ראש ולקחת אינפיניטי? אהה ומישהו יכול להראות לי מודים לקירור הזה? כי שמעתי שעם כמה שיפורים הוא יכול להגיע לרמה של הטוניק.. ובמידה ואני מחכה לטוניק, האם זה קשה או קל להרכיב אותו לבד? האם זה לקיחת סיכון או משהו כדי שלא ינזק?

    • 13 תגובות
    • 984 צפיות
  16. טוב אז ככה, מעבד של אינטל 2.6 HT Northwood, זיכרון 768 MB בשלושה סטיקים: שניים של micron PC 2700 ועוד אחד עם אותם נתונים של סמסונג ולוח אם של ABIT דגם IS7-E טמפ' מעבד 45-42 במאמץ כרגע אני על OC של 3.20 מ2.60 ואני בטוח שאני יכול לעבור את המחסום הזה של 3.20 אבל אני צריך לדעת מה עוצר בעדי? הזכרונות? התזמונים אולי? צרפתי תמונה של הCMOS תודה מראש ;D [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 984 צפיות
  17. Started by Bori4ka,

    שלום, יש לי מארז אנטק 300 כרגע יש לי מאוורר אחד של 12 מקדימה שמכניס אוויר (מקרר את ההרדיסק) אחד למעלה שמוציא אוויר גם של 12 אחד מאחורה שגם מוציא אוויר של 12 ועכשיו קניתי עוד מאוורר לדלת הצדדית של 12 איך עדיף לשים אותו שיכניס אוויר או יוציא? תודה

    • 3 תגובות
    • 984 צפיות
  18. הלוח אם של חברת אסוס אז אני חושב להאמין לתוכנה שלהם. מה אתם אומרים? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 984 צפיות
  19. איזה מקדח כוס אני צריך?! ברזל יקר :-\ עץ לא נראה לי יתאים :-X מה לעשות? :'(

    • 5 תגובות
    • 984 צפיות
  20. יש לי G force 2 mx400 64 mb+ tv out אני מעוניין לעשות לו אובר קלוק מה אני צריך? תודה!

    • 1 תגובה
    • 984 צפיות
  21. מדיי פעם יש לי מסכים כחולים, במיוחד במקרים של מאמץ, נגיד קרייסיס + אמיול + דיסי רצות ברקע ופתאום נהייה לי מסך כחול, זה קורה בכל תזמוני הזכרונות. לא יודע מה לעשות. מסך כחול שרשום עליו כל מיני חרטא וא begining memory dump ואז יש 1...2...3...4...5 וככה זה ממשיך, כנראה עד שאני עושה ריסט (לא נשארתי אם זה הרבה זמן)... תודה לעוזרים! :]

    • 13 תגובות
    • 984 צפיות
  22. Started by ToMeRv32,

    i5 760 לוח אמ DH55PJ של אינטל. חשבתי על ביצוע OC ורציתי לדעת 3 דברים: 1. אני מניח שבגלל שהלוח לא מיועד לOC והמעבד ללא מכפלה פתוחה קיימת מגבלה כלשהי, האם המגבלה ידועה או שזה שוב תלוי בטמפ'? מה התדר שאני אוכל להגיע אליו לדעתכם בהנחה ויש קירור סטנדרטי כלשהו ב100 ש"ח? (אני יודע שאי אפשר לדעת בדיוק אבל בערך..) 2. האם ההבדל בין התדר כרגע (2.8GHz) למה שאני אוכל להגיע אליו יתן לי הבדל בביצועים, או שהמעבד מספיק חזק כיום ואין סיבה לבצע לו OC? 3. למעבד יש גם את ה"מצב טורבו" שבו הוא מגיע ל 3.33GHz. זה לא בעצם כמו סוג של OC מובנה במעבד? כאשר אני עושה OC גם תדר הטורבו עולה, או שOC למעבד הזה אפקטיבי רק כאשר אני אעלה למעל 3.33GHz?

    • 9 תגובות
    • 984 צפיות
  23. Started by RDragon,

    NOCTUA NM-I3 MOUNTING KIT +MUGEN2 האם זה יפעל היטב? הMOUNTING KIT יכול לפגוע בביצועיו? אני מתלבט אם לקחת אותם במקום הNOCTUA NH-U12P SE2. (יסכימו להרכיב לי בחנות שאני קונה את המערכת+הרכבה ,לא?)

    • 5 תגובות
    • 984 צפיות
  24. Started by Allanon,

    הי, בעקבות המלצות פה בפורום התכוונתי לקנות את ה FREEZER PRO לביצוע אוברקלוק למעבד מ 1.8 המקוריים ל 2.4 בערך, לא משהו רציני מידי. בחנות המוכר שהתיימר להבין בקירור אמר ש FREEZER 7 PRO זה ממש זבל ושאני לא רוצה לעשות את זה לעצמי ושבמקום הוא ממליץ לקחת את NEXUS. הוא היה די משכנע, אז זרמתי עם זה. בכל מקרה, אחרי ההתקנה, גיליתי שהקירור נותן לי את אותם הביצועים כמו המקורי של המעבד...כלומר די גרוע. למשל עכשיו בעזרת TAT אני מקבל 50/45 על הליבות בלי אוברקלוק בכלל. מבחינת ההתקנה אני לא חושב שטעיתי שכן זה קירור מאוד פשוט. שמתי משחה תרמית שבאה עם הקירור. המארז שלי הוא סביר מבחינת קירור - מאוררים של 120 מקדימה ומאחור. מאורר יותר קטן בצד. כמובן שעם טמפרטורות כאלו אין לי מה לחפש באוברקלוק,…

    • 6 תגובות
    • 984 צפיות
  25. Started by 00Amir,

    רציתי לעשות סקר קטן כדי לקבל תמונה כוללת של כמה אנשים משקיעים במערכת קירור מים למחשב... אשמח לדעת כמה עלתה לכם מערכת הקירור מים למחשב. חג שמח תודה

    • 2 תגובות
    • 984 צפיות

דיונים חדשים בפורומים