אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בצעתי O.C לכרטיס ל X850XTPE כלומר הצלחתי להעלות ליבה ל 540 ( אי אפשר יותר ) זכרונות ל 615 ( כנ"ל ). הכל עבד יפה כמה ימים,אתמול נסיתי לראות סתם סרט במחשב ועוד בהתחלה המסך נכנס למצב של Standby כשבצעתי Reset למחשב בעלייה של ה ATI TRAY TOOLS קבלתי מסך כחול. רציתי לשאול מדוע זה קורה ? הלא צפייה בסרט לא אומרה כלל להשפיע על הכרטיס הרי לא מדובר כלל באפליקציית 3D . רק לאחר שהורדתי את הזיכרונות ל610 זה נרגע השאלה לכמה זמן ?
-
- 12 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני בונה מערכת... עכשיו יש לי משאבה וצינורות ורדיאטור אבל אין לי בלוקיםםםםםםםםםםםם אז יש לי שלןש אופציות או למצוא משהו בארץ או להזמין מחול או לבנות אחד בעזרת נפח אם אני יבחר ב3 תוכלו לתת לי שרטוטים של בלוק?
-
- 8 תגובות
- 988 צפיות
-
-
עשיתי למעבד שלי אוברקלוק ל333, והוא יציב לגמרי... הבעיה שאחרי שאני עושה למחשב RESTART, או אחרי כמה RESTARTS, הBUS מתאפס בחזרה ל-266! מה יכולה להיות הבעיה? (עשיתי עדכון BIOS ל713 ללוח אגב...)
-
- 22 תגובות
- 988 צפיות
-
-
אני צריך לחבר 7 מאווררים (4 ג'נריים שבאו עם המארז סופרטאלנט ועוד אחד מאורר לדים יותר חזק מהרגילים ועוד שתיים כאלה ) ואני רוצה לקנות ריובאס וירדה האפשרות של לבנות אחד גם אחרי שקצת הבנתי את זה (הבנתי מה לעשות בגדול וזה פשוט) גיליתי שממש אין לי כח לזה, אז אני רוצה קנוי שיוכל להחזיק 7 עכשיו ואולי 8 יותר מאוחר (כן אני יוסיף גם אחד בתחתית המארז מה רע בזה?! ;D) וגם אני מעדיף שישר להכניס למחשב ולחבר בלי יותר מידי בלאגן, אז תנו המלצות בקשה אני בנתיים חשבתי על זה מה אתם אומרים? חשבתי לחבר ככה ערוץ 1 שתי ג'נריים ביחד, ערוץ 2 ג'נרי+120, ערץ 3 ג'נרי+מאוורר לדים, ערוץ 4 120 לבד.
-
- 15 תגובות
- 988 צפיות
-
-
ואם ז המשהו אחר תסבירו לי מזה.. ואני זוכר שפעם ראיתי פה שדיברו על מישהו שהגיע לבאס 600 עם הP5B DLX ניראה לי מישהו מהפורום XS אני זוכר טוב? או שאולי התלבלתי?
-
- 12 תגובות
- 987 צפיות
-
-
לפי המדריך צריך צג של HD44780 אז הלכתי לחנות אלקטרוניקה בחיפה והוא נתן לי צג, בבית לצערי גליתי שזה WH1602. עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם מישהו הצליח לחבר צג כזה? האם ההבדל היחיד הוא בין פין 1 ל-2 או שזה צריך תוכנה שונה? משהו? דרך אגב זה הצג שמוכרים בארהיב. בתודה מראש
-
- 9 תגובות
- 987 צפיות
-
-
http://www.fudzilla.com/home/item/33734-cooler-master-announces-nepton-280l-and-140xl-aio-water-coolers האם זה מתחרה -110 קורסייר ? http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835103198
-
- 2 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם. בעבר הרצתי את המחשב שלי בO.C ל GHZ 2.7. אולם התקלקלו לי המאווררים וביטלתי את הO.C. לפני מס' ימים סידרתי מחדש את הקירור במארז ועכשיו טמפ' לוח אם עומדת על 35 מעלות ושל המעבד על 25, ללא O.C. ברצוני להתחיל שוב בO.C למעבד ולזכרונות. מה הטמפ'עבודה נוראמילת בO.C למעבד וללוח אם? בעבר השתמשתי בתוכנה לבדיקת עומס המחשב אבל שכחתי את שמה. אני אשמח אם מישהו ימליץ לי על תוכנת בדיקת יציבות למחשב. תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 987 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי לבחור מה עדיף? שניהם עולים בערך אותו הדבר - סביב 85 שקל לא הוספתי פה את Thermalright כי הוא גבוה מדי למארז שלי 1. Thermaltake Extreme Spirit II http://www.thermaltake.com/product/Cooler/VGAnCHIPnMEM/cl-c0034/cl-c0034.asp 2. Coolermaster CM Blue Ice http://www.coolermaster.com/products/product.php?language=eu&act=detail&tbcate=230&id=403 תודה למשיבים!
-
- 10 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני לא מבין איך הזיכרון משפיע על האוברקלוק למעבד... אם אני עושה אוברקלוק למעבד אני אז מוריד מכפלה - אם הייתי 133Mhz X12 אז עכשיו אני 150X12 - אז אני מקבל 1500Mhz במקום 1600Mhz במקור - איך זה עוזר לי בביצוע אוברקלוק ? האם אני יכול לשנות תזמונים של הזיכרון ככה שהוא יעבוד יותר מהר? מה משפיע על מהירות הזיכרון הMhz או התזמונים? מה שלבסוף עשיתי זה במקום 133Mhz X 12 שיניתי ל 160Mhz X 10 - ככה אני מקבל 1600Mhz - זה המהירות המקורית... האם כדאי להוריד את הזיכרון ל 1333Mhz ולשנות תיזמונים?? אשמח למידע בנושא.
-
- 3 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אתמול התברר לי שיש לי גישה למערכת של מיקרו הלחמות (אין לי מושג איך קוראים לזה אז אילתרתי שם) דרך חבר שלומד/עובד באוניברסיטה. ביום שני אני אלך לשם עם המעבד ואנסה לפתוח אותו, דיווחים בהמשך.
-
- 7 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום לכולם ! היום אני משתמש במשחת קירור מסוג: Arctic Silver 5 , עם המשחה הזאת + גוף קירור שיגרתי של Thermaltake TR2 / RSI בזמן ההדלקה של מחשב חדש שהרכבתי עם AM2 DC 4000 (עם מארז פתוח) הטמפרטורה של המעבד היתה 21 מעלות. כאשר סגרתי את המארז הטמפרטורה עלתה ל 25-26 מעלות, כאשר במארז המאוורר היחיד שהיה מלבד זה שציינתי היה המאוורר של ספק הכח (120MM). אחרי כמה שעות של משחק, הטמפרטורה לא עלתה מעל 31 מעלות. כאשר אני מקבל מעבדים, אני נאלץ תמיד להסיר את "מדבקת האחריות" המטופשת, ובנוסף את המשחה שמגיע עם המאוורר, מנקה את גוף הקירור עם ספירט, וגם את המעבד עצמו (אחרי הסרת המדבקה), רק אז אני מורח בזהירות רבה (ומיומנות רבה) את המשחה. רציתי לשמוע ממכם, אודות הניסיון שלכם בעבודה עם משחות קיר…
-
- 6 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום, ברצוני להזמין 2 מאוורים של Scythe S-FLEX S-FDB 120mm Quiet FAN לשים במארז. יש את המאוור הזה בכמה סל"ד קבועים: 800 1200 1600 1900 רציתי להזמין את הדגם עם 1600סל"ד האם זה מרעיש מדי? למישהו יש כזה? או שהמאווררים האלה לא מרעישים גם ב 1900סל"ד.. האם כדי בנוסף להרכיב 2 מאווררים כאלה על MUGEN 2 : http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/mugen-2-cpu-cooler.html או שעדיף כבר להשאיר את המאוור המקורי על הגוף קירור? אשמח לשמוע ביקורת
-
- 6 תגובות
- 987 צפיות
-
-
בוקר טוב, יש לי שני מחשבים.אחד מבוסס AMD64 והשני פנטיום E6300. שניהם נמצאים במארז של קומפיוקייס עם מאוורר קדמי ואחורי. האם יש צורך בשרוול פלסטיק שמחובר לצד השמאלי של המארז (נמצא מעל המעבד)?או שלהעיף אותו בשני המחשבים?
-
- 13 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום. הנה תמונה: האם הסלוטים הפתוחים הם בעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני שככתי את השם שלה... מישהו יכול להמליץ לי בבקשה?
-
- 23 תגובות
- 987 צפיות
-
-
זה מסוכן לקנות מעבד amd למחשב שיש לו מקום מובנה בשולחן והוא כולו מוקף בץ עבה? אפשר להסתפק בקירור הרגיל? אם לא אז איזה מאוורר כדאי לקנות? או שבכלל עדיף לקנות אינטל?
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום יש לי מפרט: E6300 \ 965P-S3 \LIBERTY 500 \7800GT \ DDR667 512X2 CROOSAIR המחשב נקנה לפני שנה רק לוח אם ומעבד לפני חודשיים. המחשב רצ על אוברקלוק 1.86 @ 3.2 אני מעוניין להוסיף עוד 1GB RAM CROOSAIR 512X2 האם זה יפגע לי באוברקלוק? האם זה ישפר את הביצועים או יוריד אותם? האם כדאי?
-
- 15 תגובות
- 986 צפיות
-
-
יש לי כרגע סינק של ונטק ואני רוצה להחליף אותו למשהו עם ביצועים יותר טובים ושיהיה יותר שקט אבל גם לא בגודל מפלצתי על מה אתם ממליצים? ומה דעתכם על הסינטק של טרמלרייט שמותאם למאוררי TMD (אגב המעבד שיש לי הוא של AMD)
-
- 13 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אהלן, אוקי אז זה האוברקלוק הראשון שלי עשיתי לפי מדריך שאמור להביא אותי ל 4GHZ ברגע שהמחשב ניסה להעלות את הוינדוס המחשב נפל. זה תמונות של הסרקולציה: http://img34.imageshack.us/gal.php?g=picturess001.jpg יש עוד מאוורר נוסף בדלת שמכניס אוויר לכיוון הכרטיס מסך. הורדתי את ה BCLK מ-200 ל 175 והגעתי ל 3.5 מפרט בצד IDLE: 42 מאמץ: 74 הכי הרבה. תוצאה ב 3DMARK06 : 17772 אני רוצה לדעת מה דעתכם. הרצתי את REAL TEMP עם PRIME95 ובחרתי באפשרות של הבדיקה האמצעית שהכי מעמיסה על המחשב , הנה התוצאות : מה אתם אומרים ? עוד מעט אני אעלה תמונות מהביוס אני רוצה לדעת אם המתחים תקינים ושאני לא חורג ..
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
או קי, חברי הטוב sath הביא לי את הhs שהיה לו על המעבד סלוט ז"ל שלו, ופתאום ראיתי את הפותנציאל העצום!!! חותכים פה, חותכים שם, והופכים אותו לhs לאחורה של הזכרונות!!! OWNz, אז ככה, אם מה כדי לחתוך? איפה אני קונה מדבקות טרמיות/דבק טרמי (לא גריז!) זה יתן הבדל אפילו מינימלי?
-
- 12 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אהלן חברים, אז סתם חשבתי לבדוק טמפרטורות אחריי משחק בBF3 של שעה בערך, תראו אתם לא תאמינו; http://prntscr.com/qcpac למה כתוב 127 מעלות? זה לא אמור להישרף? מה זה החלק הזה בכלל? פרטיי מחשב: אתמול הגיע אליי- חדש חדש. מעבד i5 3470 כרטיס מסך HD 7970 3GB 5GDDR קירור רגיל לא DUAL-X 8GB RAM 2TB יש סיבה כלשהית שזה מגיע לגבהים כאלו?
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות מערכת קירור מים למחשב, רציתי לדעת אם ההרכבה בסדר הזה היא טובה? ואם כדאי להשתמש בחלקים האלו: 1. http://www.ebay.com/itm/1-pcs-Copper-Water-Block-GPU-Cooling-with-inner-channel-and-FREE-Clip-/220994579000?pt=US_Water_Cooling&hash=item33744daa38 2. http://www.ebay.com/itm/1-PCS-Copper-Base-Water-Cooling-Block-Waterblock-CPU-Cooler-Inner-Channel-W04-/160987706212?pt=US_Water_Cooling&hash=item257b9d7364 3. http://www.ebay.com/itm/DC-12V-10W-PUMP-MOTOR-FOR-PC-WATER-COOLING-SYSTEM-WATER-COOLED-G1-4-CONNECTOR-/261188322135?pt=US_Water_Cooling&hash=item3cd0098357 4. http://www.ebay.com/itm/Aluminum-Water-Cooling-Block-Water-cooled-Row-Heat-Exchanger-With…
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני בן 16 ואין לי עבודה, רק דמי כיס 20 שח בשבוע. למזלי יש לי דרמל בבית, אבל הרסתי את הראשים, אפילו של השיוף (עבדתי במרפסת, הוא לא היה מחוזק טוב, שמעתי חתול צועק, יש צורך לפרט עוד?). כרגע יש לי 50 שח שהולכים ל LAN party ב 19 לחודש. קיצר אין כסף. עד עכשיו עשיתי ככה: 1)צביעה של דלתות המארז בשחור, בכוונה השארתי את השאר כסוף, יצא מדהים 2)צביעה של החלק הלבן במקלדת מולטימדיה של מיקרו$פט בשחור, השאר יהיה כסוף כשיהיה כשף לצבע. 3)חלון ושורה של חורים מתחתיו ששכן שלי עשה לי בחינם. יש לו כלים בעבודה, וחר הביא לו פרספקס. 4)stealth DVD 5)עיגול כבלים יש לי חלקים\הם בדרך ל: 1)glowpad - מחכה לפספקס שאבא שלי השיג לי. 2)מסך LCD שלקחתי ממילונית, נראה לי יש לו אפילו תאורה אחורית - מח…
-
- 11 תגובות
- 986 צפיות
-
-
לפני כחודש הייתה לי תקלה בלוח אם והחלפתי אותו (עדיין לא נגמרה האחריות אני לא ממש זוכר איך זה היה בלוח הקודם אבל עכשיו כשאני נוגע בהיטסינק של הצי'פסט (אני מקווה שאני לא טועה - זה החלק שנמצא מאחורי הכרטיס הגרפי) הוא ממש חם. האם זה אמור להיות ככה, ואם לא אז מה יכול לפתור את הבעיה..
-
- 15 תגובות
- 986 צפיות
-


