אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, המאוורר שלי בלפטופ עושה רעשים בלתי נסבלים. פירקו לי אותו בדקו אותו וצריכים להשיג מאוורר חדש. למי שיודע מאיפה אני יכול להשיג אני יודה לו! זה מחשב ממש ישן מקווה למצוא את זה בזול. תודה מראש רן
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה Hardcano5 של TT, ואני עדיין לא בטוח. חיפשתי באינטרנט בחנויות בישראל וראיתי שרק פנדה מוכרים את ה-5 וזיג זג מוכרים את Hardcano7 בפחות מחיר, למה? מה ההבדל?
-
- 13 תגובות
- 991 צפיות
-
-
האם ישנו בקר טמפרטורה ואיוורור (שליטה על מהירות מאווררים) שהייתם ממליצים (מהירות מאוורר על מעבד ונגיד עוד שלושה של מארז). באיזור חיפה עדיף. עד 200+- שקל
-
- 2 תגובות
- 991 צפיות
-
-
אני עובד עם לוח אם של Asus P4T-E ומעבד P3 1.8A מה צריכה להיות הטמפרטורה של לוח האם ושל המעבד באופן רגיל? מהי התוכנה הטובה יותר למדידה וניטור הטמפרטורות? תודה.
-
- 5 תגובות
- 991 צפיות
-
-
בקרוב אני מקבל מארז THERMALTAKE V3 BLACK EDITION ידוע לי שהוא בא עם מאוורר אחד מאחורה כמה עוד סלוטים למאוורים יש לו? וגם אני צריך הצעה למאווררים טובים בשבילו בעניין הרעש לא איכפת לי ממנו כל עוד זה בטעם טוב ולא כמו מכונית העיקר שיעשה את העבודה שלו טוב אה וגם עניין הלדים לא משנה לי ממש אם יש מאורר כמו שאני רוצה בתקציב נורמאלי (50 ש"ח פר מאורר מקסימום) אז אדרבא
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
הוא עולה רק 85 ש"ח ומציג ביצועים שיגרמו לקנא לגופי קירור שעולים כפול מזה וגם שקט וקל להתקנה. מבחינתי זה המחליף ל - AC FREEZER 7/64 PRO הותיק (כמובן כשתהיה לו זמינות מספקת ביותר חנויות הוא יוכל להחליף אותו כמו שצריך). קישורים לחנות שבה הוא נמכר: 1) http://tms.co.il/product/4870 הנה הביקורות שלו: 1) http://www.thinkcomputers.org/index.php?x=reviews&id=659&page=3 2) http://www.dragonsteelmods.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2037&Itemid=38&limit=1&limitstart=3 3) http://www.rbmods.com/Articles/Evercool/Buffalo/2.php 4) http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleid=2133&page=4 5) http://www.overclockersonline.net/index.php?pa…
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
טוב, אתם יכולים לראות לפי הכותרת, אני חושב אם לקנות מאוורר עם לדים. אני חותך חור בצד המארז ושם שם את המאוורר עם גריל שולט, אין לי חלון ולא יהיה לי (אין מקום). אז מה אתם אומרים, זה עדיין יהיה יפה הלדים, או שבקושי יראו את זה? ד"א, המחיר לא חשוב, כי זה הכל יוצא לי בערך אותו מחיר, אז אל תענו לי "לא שווה את הכסף". מצפה לתגובות!
-
- 11 תגובות
- 990 צפיות
-
-
תשמעו יש לי AMD 3200 939 עם קירור זלמן 7000b-alcu והטמפ היא 70 מעלות האר פי אם הוא 1834 והסתכלתי באתר של זלמן ורשום 2500 והסוייצ' מכוון על מקסימום אז: 1. הטמפ נורמלית? 2. למה הזלמן לא עובד כמו שצריך?
-
- 10 תגובות
- 990 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד שלי כדי שיעבוד בFSB 333 (במצב רגיל הוא עובד על 266MHZ), את הזיכרון שלי הגדרתי גם כ333, ידנית (בד"כ הוא נמצא על AUTO ועובד ב266- בהתאם למעבד...). למעבד הוספתי 10V ולזיכרון 0.1V. לזיכרון הוספתי מתח כי משום מה הוא עובד יותר טוב עם תוספת של 0.1V (ע"פ הבנצמרקים של אידה32לקראה/ כתיבה של המעבד לזיכרון...) רוב הפעמים המחשב עובד בסדר, אבל לפעמים הוא נתקע או עושה ריסטרט, ואני לא חושב שזה בגלל חום, כי המעבד נמצא ב45 מעלות, במצב שבין מאמץ למנוחה... אמרו לי שהזיכרון יכול לעשות בעיות אם התיזמונים שלו לא טובים (או משהו כזה). זה המידע המלא על הזיכרון שלי: Module Marking: 6A Component Marking: 6A Clock Frequency: 166MHZ CAS Latency: 2.5 מתוך: http://www.spectek.com…
-
- 11 תגובות
- 990 צפיות
-
-
-
המחשב שלי חם, ואני קונה 3 מאווררים 80 מ"מ בשביל לשנו את זה (וגם ראשי חיתוך לדרמל :devilfork: ) אני רוצה לדעת כמה דברים: 1)איזה מאווררים אתם ממליצים במחיר זול יחסית שלא עושים אור. 2)כמה הם יעילים ורועשים 3)איזה מאווררים שכן מאירים אתם ממליצים במחיר נורמלי (לא מעל 70 שח) 4)כמה הם יעילים וכמה רועשים כמובן עם השוואה לקודמים 5)אם אפשר לחבר מאוורר שמאיר ללוח אם ששולט ב RPM ומה יקרה לאור כשהמאוורר יאט. התוכנית שלי: 1)מאוורר הגנרי שלי ילך קדימה איפה שלא רואים ויכניס אוויר ויקרר את הדיסק בקשיח 2) מאוורר 80 מ"מ מאחורה מוציא 3)שני מאווררים 80 מ"מ למעלה אלא אם כן אתם ממליצים על 120 אחד? אוויר יכול להכנס מחורים בלמטה של הדלת. תודה
-
- 14 תגובות
- 990 צפיות
-
-
כחלק מהבניה הקרובה של הHTPC/NAS אני מחפש מאוורר SLIM כלומר דק יותר מהרגילים רגיל = 25/38 מ"מ דק = 12 מ"מ היחיד שאני מכיר הוא הSlip Stream 120 mm Slim יש גם גרסת 100MM האמת http://www.scythe-eu.com/en/products/fans/slip-stream-120-mm-slim.html הבעיה שהוא לא נמכר עד כמה שאני רואה בארץ מהחיפושים שלי )אולי אני טועה) מה שכן יש כמה מוצרים של החברה שמכילים אותו ואני שוקל לקנות אותם בשביל המאורר, הבעיה היא שהמחיר היחסי הופך ללא כדאי יש למישהו מושג איפה יש מאוורר מהסוג הזה בארץ?
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
הייתי רוצה לעשות OC לכרטיס שלי (8800GT) מישהו יכול לתת לי דרך איך לעשות את זה ואיזה מאוורר כדאי לקנות לו??? המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6750 BOX Asus P5K Western Digital 250GB SATA II 16MB AAKS ASUS NVIDIA GeForce 8800GT 512MB DDR3 OCZ REAPER HPC 2GB DDR2 800MHZ CL3 LG DVDRW H62NK X18 SATA RAIDMAX SAGITTA ENERMAX NOISETAKER II 420W
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם הדגם הזה שיצרתי טוב מבחינת מיקום הרכיבים במארז עצמו. אם המארז לא יתחממם יתר על המידה, בהתחשב בזה שיש בו רק 2 מאווררים והם של הספק. 1 מכניס אוויר לספק. 2 מוציא אוויר מהספק. המערכת מעבד + כרטיס מסך אולי גם ציפסט אם צריך יקוררו ע"י מערכת קירור מים חיצונית symphony המארז עצמו בנוי מפרספקס בעובי 100 מ"מ עם פתח יחיד ליציאת אוויר מהספק. רק רציתי לדעת עם התכנון סבבה ואם לא יהיה יותר מידי חם בפנים. מקרא דגם: מרובע הירוק: ספק 400W המרובע התכלת: 80giga HDD WD המרובע הורוד : DVD המרובע האדום: Control Panel הפלטה הורודה שמתחברת אליה פלטה כחולה : לוח אם שאליו מאונך כרטיס מסך. אוקי ועכשיו ל תומונות: [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 990 צפיות
-
-
היי אני חדש בפורום.... אני רוצה להוסיף עוד מאוורר למחשב שלי עכשיו רציתי לשאול לאן מחברים אותו (לקבלת מתח) לספק לכרטיסים??? ואיך עושים את זה..?? תודה מראש....
-
- 11 תגובות
- 990 צפיות
-
-
העיקר שהמאוורר יעבוד טוב ובשקט מוחלט.
-
- 9 תגובות
- 990 צפיות
-
-
האם ניתן לחבר מאוורר קידמי למארז לחיבור PWR_FAN לוח אם GA-K8N Ultra-9 תודה למגיבים.
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
-
הטמפרטורה צנחה ל17.5 מעלות!!! עד כמה אתם חושבים שאני יכול להאיץ את המעבד שלי עכשיו? אני עם PIII1000MHZ ON ASUS CUSL2-C בלי אוברקלוקניג עדיין...המעבד פועל עכשיו על 1012MHZ ... עד כמה אתם אומרים שאני יכול בטמפרטורות סבירות? ד"א...אני רוצה לקרר את הזכונות כדי שלא ישרפו באובר קלוקינג....אני עם 256SDR133mhz לא יודע של מי ואני מפחד שיגרם נזק לזכרון בזמן האוברקלוקינג...זה אפשרי לא ? על מה אתם ממליצים לי בשביל הקרור? ד.א שמתי מאוורר למעלה ויש לי אחד למטה שמכניס והלמעלה מוציא(כמו סירקולציה מספר 4 במאמר על נושא באתר וזה באמת גרם לצניחה דרסטית!!!
-
- 9 תגובות
- 990 צפיות
-
-
-
אני מחפש מאוורר כמה שיותר טוב ל- ThermalRight Ultra 120 eXtreme שכידוע מגיע ללא מאוורר. אני מחפש מאוורר כמה שיותר חזק שיתן ביצועי OC כמה שיותר גבוהים ב- Q6600\Q9300\Q9450 ... אני לא סגור על מחיר תנו לי אחד עד 150 ש"ח. ושני הכי טוב שאפשר ונראה כמה יעלה כבר. תודה מראש עריכה. לפי מה שהבנתי מ- XBITLABS אפשר לשים לו 2 מאווררים של 120 נכון? זה יתן שיפור ניכר בביצועים?
-
- 10 תגובות
- 990 צפיות
-
-
בזמן הדלקת מחשב הוא לא מסתובב כלל ויותר מאוחר הוא מתחיל להסתובב ומאד לאט יש המלצה על מאורר או שכבר נגרם נזק למעבד טמ"פ המעבד היא סביב ה 43 מעלות
-
- 4 תגובות
- 990 צפיות
-
-
ערב טוב, התחלתי לבצע אוברקלוק למעבד שלי E7300 והצלחתי להגיע למהירות שעון של (3.4GHZ (10X340 הכל עד כאן מעולה, לאחר 10 שעות של aida64 stress test הטמפרטורת הייתה על 60 מעולת. אבל אחריי שהעליתי אתה התדר ל 3.5GHZ המחשב עלה ולאחר עשר דקות של בדיקת מאמץ על טמפרטורה של 60-70 מעלות המחשב קרס והופיעה מסך כחול (של המוות), הייתי על מתח 1.2500V. תמונה מהתוכנה [ATTACH=CONFIG]3386[/ATTACH] המפרט: E7300 GA-EP31-DS3L V1 HD5670 4GB של זיכרון ראם מסוג DDR2 667MHZ והקירור המפלצתי שלי :alphine 7 pro לא להתבלבל עם Arctic alphine 7 pro rev 2... אשמח לעזרה כיצד להמשיך! תודה מראש. .
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
אהלן אנשים! נתחיל בנתונים : הלוח : ג'יגבייט 7vrxp הHSF : סטנדרטי - גודל 80 על 60 עם מאוורר 60 על 60 . הטמפ' במאמץ 57C , הרעש בלתי נסבל חשבתי להחליף גוף קירור אבל אני לא יודע מה יכנס ללוח בלי שהקבלים ליד הסוקט של המעבד יפריעו - הקבלים נמצאים במרחק של חצי ס"מ מגוף קירור. אני מעוניין בV9 אבל אני לא בטוח שהוא יכנס , V7 לא בא בחשבון (ואני לא יודע מה לגבי הגדולים כמו זלמן\ AX7) בקיצר? איזה גופי קירור יתאימו ללוח במידות? אני פשוט לא רוצה לקנות HSF ולהסתבך בהתקנתו ...
-
- 7 תגובות
- 990 צפיות
-
-
טוב, כחלק מהפראנוית חימום של המחשב שלי אני אספר את הסיפור המלא... שמתי סנסור חיצוני והנה הממצאים: 1. ההארד דיסק מגיע ל44 מעלות (הסנסור שלו טוען 46, לא קריטי) במאמץ 2. הסנסור של המעבד דפוק, הוא טועה רק ב20 מעלות, למטה, כלומר, הסנסור מראה 30 מעלות, המעבד על 50 מעלות עכשיו הנה הדבר המרגיז, אבא (כל המהנדסים האלו אוף :-( ) החליט שהוא מנסה לראות איפה הסנסור אולי אפשר להזיז אותו, אמרתי לו שלא, שאני בספק, בכל אופן, הוא הרים את הגוף קירור. ברגע שהוא הרים את הגוף קירור, רוב המשחה התרמית עלתה איתו, וחלק קטן ממנה נשאר על הלוח אם, קצת פחות קריטי אם מחזירים את הגוף קירור בדיוק לאותו המקום. ואז אבא הסתכל וחשב לעצמו: "הממ משחה תרמית" ונגע בה . לא נגיעה רצינית, אבל בהתחשב בכמות שיש שם (כל…
-
- 11 תגובות
- 990 צפיות
-


