עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by xena,

    האם הטמפרטורות הנראות בתמונות המצורפות תקינות? האם יש מקום לשיפור? אם כן, אשמח לדעת כיצד.

    • 1 תגובה
    • 996 צפיות
  2. אז כך אנשים מצאתי לי קונה ללוח מעבד וכרטיס מסך שלי בנתיים זאת אופציה עם אני יחליט למכור אז אני צריך המלצה ללוח ומעבד לא משנה איזו חברה.. למרות שלדעתי amd 939 הכי טוב אבל תמליצו נישמע..הגבול הוא בסביבות ה 2800-3000 גגגגגגגגגג, ללוח ומעבד המומלצים ביותר או אינטל או amd ,תחליטו אתם כרטיס מסך בסכום של 3200 לא יותר חשבתי על ה x850xt pe אבל אני מבין שהוא לא יעבוד עם ה sli בקיצור חברה ילאה גם לוח גם מעבד וגם כרטיס מסך הכי מומלצים וטובים שאפשר... בסכום של 6000 אלף שקל פלוס מינוס אולי מאהה מאתיים יותר לא יותר מזה.. תודה... נ.ב אני מיתכוון להישאר עם הזיכרונות שלי .. הם יעבדו בלוחות החדשים אני מיתכוון של amd נכון?? תודהה

    • 17 תגובות
    • 996 צפיות
  3. Started by ABITIS7V2,

    רציתי לדעת מהי הטפרטורה הממוצעת,הממולצת,והמקסימלית למעבד P4 פרסקוט תודה

    • 1 תגובה
    • 996 צפיות
  4. Started by urizi,

    לצאת באמצע משחק ולבדוק מה הטמפ' או מה? תוכנה מיוחדת?

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  5. Started by RoyShefy,

    יש לי DDR ואמרו פה משהו על אוברקלוק לזיכרון ואף פעם לא שמעתי על זה..... אתם יכולים לעזור??? אמרו שזה ישפר ביצועים.... ואני צריך את זה. תודה :-\ :-\ :-\ :-\

  6. Started by roeiw,

    יש לי מעבד AMD Athlon XP 2400+ T-Berd rev. B0 המכפלה שלו פתוחה? איך אני משנה אותה ואם היא סגורה איך אני פותח? תעזרו לי בבקשה.

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  7. רק את התוכנה הזו לא את התוכנה השניה שפועלת בדוס

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  8. שלום כמו שאתם זוכרים היה לי עד לפני שבוע x1900gt שנפטר...(ואני מעדיף לא לדבר על זה.. :'( :-X) אני אמור לקבל אחד חדש בסוף שבוע הזה או מקסימום תחילת שבוע הבא..!!!! ;D והקטע הוא: הכרטיס היה חם מאוד!!! 92 במאמץ! ואני כמעט ולא יכלתי להעלות מתחים לכרטיס!(ותאמינו לי אני מאוד רציתי) אז אני רוצה "להקדים תרופה למכה" ולקנות קירור מתאים שיקרר את הכרטיס כמו שצריך ואפשר לי להעלות מתחים בשקט 8) אז אני חשבתי על כמה דברים: zalman vf-900 Tr v1 +2 fans או משהו אחר שאתם תציעו לי ;D,כמו כן אני ממש לא רוצה קירור מרעיש אבל גם לא פסיבי..(יש לי מספיק רעש מהמארז שלי אפילו שעשיתי מוד 7 למאוררים...) תודה רבה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 996 צפיות
  9. Started by faraj,

    כרגע המאוורר שלי הוא Xigmatek apache ep-cd903 http://www.xigmatek.com/product.php?...=specification אני מעריך שזה מאוורר די פשוט רמת הרעש שלו ע"פ היצרן 20db אני מעוניין להוריד משמעותית (בלפחות חצי!) את רמת הרעש. אם הדבר כרוך בהתקנת מאוורר על בסיס קירור מים, אשמח ללינק לטכנאי שמבין בזה ובעל ניסיון בהתקנה של כאלה. תודה רבה רמי

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  10. Started by iakovl,

    בשעה טובה ומוצלחת המוצר הראשון של COOLIT נוחת בארץ בנועה ה- COOLIT Domino A.L.C העמוד הרשמי של הקירור - http://www.coolitsystems.com/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=6 ביקורות מהרשת - http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=GNk&q=Domino+A.L.C+review&btnG=Search&aq=f&oq= למה זה טוב? כי אם יש לנו יבואן COOLIT בארץ יש סיכוי ששאר המוצרים היותר "רציניים" יבואו אחריו

    • 13 תגובות
    • 996 צפיות
  11. Started by Mind_Reflection,

    אתמול פירקתי את ה 1800+ שלי המעבד עצמו הוא ירוק 0.13 אני חושב לא בטוח על הליבה רשום Agoia 0225 "9" 91150461286 יש אפשרות לקרוע אותו ב OC ?

    • 13 תגובות
    • 996 צפיות
  12. Started by My_T,

    הכל התחיל מתכנון שלי לשדרג את הכרטיס מסך שלי שמתחיל לקרטע בכרטיס מסך חדש יותר. המליצו לי על GTX 460, ואז לעשות OC למעבד בשביל להגיע למקסימום ביצועים שלו.. התחלתי לקרוא בנושא ובדקתי את הטמפרטורות במחשב שלי, וראיתי שהן ממש לא טובות - 55 מעלות מינימום במנוחה, וכשהפעלתי בדיקת מאמץ היא נכבתה אחרי חצי דקה כי המעבד התחמם ל-75 מעלות. אחרי זה ניקיתי את המחשב וניסיתי שוב, הפעם הבדיקה פעלה למשך שתי דקות וחצי, והטמפרטורה במנוחה התחילה ב-45 מעלות, אבל שמתי לב שכבר אחרי חצי שעה של שימוש הטמפרטורות עלו ל-50 מעלות. החלטתי לנטוש את ה-OC לזמן יותר מאוחר כשיהיה לי כסף לקירור טוב יותר למעבד ולקנות מארז חדש. ועכשיו אחרי כל החפירה, הקטע שיותר קשור אליכם - קראתי פה את הביקורת על ה-PC-K60 והוא ה…

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  13. שלום ברשותי מעבד ניוקסל 3500 בתושבת 939. הקירור שהתקנתי עליו הוא קירור הסטוק של AMD שבא עם הקופסא.. וכאמור עם המדבקה הטרמית.. המעבד עומד בעונה זאת של השנה (קיץ) בטמפרטורת IDLE של כ-42 מעלות +- בעבודה אתם יכולים לעשות את החשבון.. זה מגיע ל- 49-50 ככה... אני מעוניין לצמצם באופן מקסימאלי שרק אוכל את הטמפרטורה ולכן אני צריך עזרה מסוסי הקירור או איך שקוראים להם האוברקלוקרים "דר קול" אני לא ספץ בתחום הקולינג ואני צריך שתתנו לי לינקים למספר מאוורים איכותיים לא יקרים מדיי (אין לי תקציב ענק עד 250 שח כולל משחה טרמית) מה שאני צריך זה הסבר למה דווקא המאוור הנל שתציעו לי יהיה הכי טוב לעבודה, כמה טמפרטורה הוא יוריד לי, ואיזה משחה טרמית יש לקנות ? הבנתי שיש את הארקטיק סילבר 5 שזה אמור…

    • 23 תגובות
    • 996 צפיות
  14. Started by שורטי,

    החלטתי לקנות סיילנסר לכרטיס שלי והוא בדרכו אליי..... קניתי את הקרור הזה כי הכטיס מסך שלי רתח (X800XL) הוא היה על 70 מעלות.... האם התקופה שבה הוא רץ ככה פגעה בו???? (3 חודשים)

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  15. Started by THE_LORD,

    יש לי כרטיס מסך GTX460 שבזמן האחרון הוא רועש מידי, שהסתכלתי עליו ראיתי שאחד מהרוטורים של המווארר שלו שבור יש איזה תחליף?

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  16. Started by hagai-,

    כרגע יש לי את המאוורר שקיבלתי עם המעבד שזה ה Spire SuperRock אני כרגע עומד על 52-53 מעלות בממוצע. (amd xp 1800) אני מתלבט האם לקנות את ה AX7 ולהרכיב עליו את המאוורר של ה Spire או לקנות את הVolcano 7+.

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  17. Started by Ameralis Zaiir,

    שלום לכם, יש לי מסך LCD (במארז כמובן), ומשום מה, לפני כמה זמן חצי ממנו (החצי השמאלי) פשוט לא עובד. התאורה האחורים אולי עובדת, אבל הטקסט עצמו, לא מופיע. רציתי להוסיף גם, שמשום מה חלק המנורות של התאורה האחורית לא עובדות (אבל יש כאלו שעובדות בחצי השמאלי). בכל מקרה, רציתי לדעת אם מישהו נתקל בתופעה כזו במסך שלו, והאם זו בעייה של הלחמות חלשות, או בעייה של המסך שנדפק, ואני צריך להכין חדש. בתודה מראש, Ameralis Zaiir

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  18. Started by ScreameR,

    http://www.xoxide.com/taisp4heatpi.html

    • 11 תגובות
    • 995 צפיות
  19. Started by ag43,

    יש לי את הכרטיס הנ"ל והקירור סטוק שלו מרעיש בצורה פשוט מזעזעת. אני לא מהטיפוסים שלחוצים על שקט, אבל המאוורר שלו כבר מפריע לי לראות סרטים בשקט. אני מחפש קירור שקט יותר ואם כבר שיקרר יותר מהסטוק (לאוברקלוק עתידי). אשמח להמלצות. עריכה: כרגע התקציב פתוח. מצד שני אני לא מחפש את הקירור הטוב ביותר אלא קירור שקט שיוריד קצת מעלות לעומת הסטוק. סטוק - מנוחה:44 מעלות עומס:69 מעלות.

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  20. Started by ORrrr,

    אוקיי, לחבר שלי יש GeForce2 mx200 64 של חברת הקבר HIS שבאה בלי א/ק על הגדרות Core-175MHz Memory-143MHz ועם קירור רגיל עם מאורר ולא כולל על הזכרונות. הוא רוצה לעשות א/ק אבל הוא לא בטוח עד כמה להעלות בלי שישרף... והוא גם מבקש תוכנה שתעזור לו לבדוק יציבות לאחר זה.. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  21. Started by Rhx,

    לי זה נראה בסדר גמור, מה אתם אומרים ? אגב ה FAN01 זה כאילו המאוררים שיש לי בתוך המחשב שהוספתי? יש לי אחד ... תמונה :

    • 13 תגובות
    • 995 צפיות
  22. Started by dakmush,

    שלום לכולם. ראשית אפתח ואומר שהתשובה לשאלה הזו חשובה לי ביותר,הרבה מונח כאן על הכף. יש לי מעבד מסוג core2do 2180 של אינטל,כידוע לכולם זהו מעבד בעל ליבה כפולה. הטכנאי שהתקין לי אותו במחשב טען בתוקף שמעבד מהסוג הזה אינו מתחמם כמעט ולכן אינו דורש מריחה של משחה תרמית, זה לא נשמע לי הגיוני והייתי מעוניין לדעת האם הוא צודק בדבריו. מה צריכה להיות הטמפרטורה הסבירה של מעבד מהסוג הזה כאשר הוא עובד בתנאים בסיסיים,כלומר שמיעת מוסיקה וגלישה ברשת,ללא שום דבר בנוסף,שני הצדדים של המארז פתוחים והוא בכלל חופשי על הרצפה ולא בתוך ארון או משהו דומה. האם הטכנאי הטעה אותי ובכל זאת צריך משחה תרמית? אני רוצה לחזור ולומר שלמעט האנטי וירוס אין שום תוכנה כבדה שרצה ברקע,רק האנטי הדפדפן והמדיה פלייר ש…

    • 8 תגובות
    • 995 צפיות
  23. קודם כל שמעתי שיש ביוס שעושה את המוד הזה,רציתי לשאול איפה אפשר למצוא את הביוס הזה כי ממש לא בא לי להתחיל לפרק עכשיו את כל המחשב בשביל להגיע לסוקט..סיוט לפרק SP97 :-\ דבר שני המערכת שלי יציבה לגמריי ב - 216X11.5 המפרט בחתימה..רק שימו לב,אין לי סטיק אחד של 512..יש לי שניים של 256. עכשיו,ברגע שאני מעלה FSB ל - 217 המחשב עולה והכל אבל לא יציב,אמרו לי שרק המוד הזה ייפתור לי את הבעייה..זה נכון?

    • 7 תגובות
    • 995 צפיות
  24. נכנסתי לביוס וראיתי שטמפ' המעבד עומד על 60 מעלות פלוס מינוס. האם זה נורמלי? אם אני ישנה את הכיוון של המאורר שנמצא בדופן של המארז כך שיוציא אוויר ולא יכניס, זה ישנה משהו?

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  25. Started by alexbmw,

    שלום במיסגר ניסיונותי לעשות o.c למחשב הקודם שלי ניתקלתי בבעיה קטנה שניסיתי לעלות תדר לזיכרנות יש לי לוח gb k8t890 ואני לא מצאתי בו אופציה להעלאת תדר הזיכרנות (מצאתי אופציה אבל יש בה רק עד 200 mhz ) האם זה ביגלל הלוח ? או ביגלל שלזיכרונות אין את השבב הזה http://img119.imageshack.us/my.php?image=d512400pqp7.gif שהבנתי שחשוב איכשהוא אגב הזיכרונות שלי הם corsair pc3200 בתיזמונים של 2.5-3-3-8 (אני שיניתי מעט את התיזמונים אבל כמובן שאני יכול להחזיר )

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות

דיונים חדשים בפורומים