עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. 1) אני משנה בלוח הבקרה ממצב אוטומטי לידני ושם על 99% ולמרות זאת אין שום שינוי בטמפ/ רעש... 2) הכרטיס בOC ב66-68 מעלות במאמץ זה תקין? 770/1850/1960 3) איך אני בודק חום במהלך משחק?

    • 11 תגובות
    • 999 צפיות
  2. Started by nzxt,

    כרגע אני עומד על 2.86MHZ עשיתי בדיקה עם OCCT של איזה שלוש שעות היה יציב פיקס טמפ במנוחה 30-33 במאמץ הכי גבוהה הגיע ל 65 בדרך כלל נע בין 60-62 אגב קירור סטוק כדאי עוד להמשיך או שממולץ כבר לעצור ניסיתי פעם אחת גם 2.97 אבל פעם אחת בדיקה נכשלה פעם שנייה קיבלתי מסך כחול מה שאומר חסר לי כבר מתח... למי שתוהה FSB התחלתי היה 200 הגעתי ל260 יציב מכפלה של 11 תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  3. Started by טל קורקוס,

    מה נכון יותר ? לשים באמצע משחה טרמית על המעבד או למרוח את המשחה על כל המעבד ?

    • 5 תגובות
    • 999 צפיות
  4. Started by amirn,

    היי, יש לי לוח EP-45-DS3R, כרגע ללא OC (מעבד E8400 כרטיס מסך HD4850) הטמפ' של ה NB וה-SB מאוד גבוהות גם ב IDLE EVEREST מראה 47C בטמפ של ה"MOTHERBOARD" בדקתי עם חיישן טמפ' וראיתי שהצפוני מעל 50C והדרומי מעל 43C. לא ממש ברור לי למה הם כל כך חמים (גם עם מתח DEFAULT) - כרגע העלתי מתח לזכרונות ל 2.0V (היצרן כותב 1.2) השאלה היא: האם מאוורר של 40ממ (או אפילו שניים) על הNB יעזור ולא ירעיש ? - בעקרון יש מקום גם למאוורר 60ממ - אבל אין לי איך לחבר אותו. האם יש טעם לשים מאוורר 40ממ על ה SB? האם יש איך לחבר אותו? מבנה הלוח: http://www.bit-tech.net/hardware/2008/08/20/gigabyte-ga-ep34-ds3r/2 מאווררים שחשבתי עליהם: דוחפים כ 7CFM ב 26DBA: http://cgi.ebay.com/Delta-40mm-Video-Card-Chipset…

    • 1 תגובה
    • 999 צפיות
  5. Started by ktanta harta,

    הרכבתי לי צג הוא עובד בסדר בתוכנה lcdcenter חוץ מבעיה שהוא לא עובד עם הגירסה האחרונה של mbm ואז זה לא מזהה לי הסנסור של המעבד בגירסאות ישנות זה עובד אבל כמו שאמרתי לא טוב אז עברתי לתוכנה קריסטל קונטרול אבל הבעיה איתה זה שנגיד אני רושם crystal אז הוא רושם חצי מילה בשורה העליונה ואת החצי השני בשנייה, אם תוכלו לפתור בבקשה את אחת הבעיות אודה לכם מאוד נ.ב. כזה יהיה גמור (כשזה יהיה מחובר לפאנל) אני ישלח תמונות לגלרייה

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  6. Started by sub_man,

    אני רציתי לעשות מוד שפשוט אני לוקח את המאז ואת הרזל של המדדים ולמעלה להוציא ולהכין מפרספקט מארז חדש ולקנות מנורות לבפנים שכבר קניתי הקיצר אצתי רציתי להתקשר לזיגזג ולהתיעץ איתם לכן... אמרתי להם את הסיפור ואמרו לי שאם אני הולך להכין מוד כזה אני בטח ממש מקצוען בדברים האלו כי זה ממש קשה רק שמעתי זאת וחרב עולמי!!!(קטע טרגי) (הבנתם כבר שאני לא מבין בזה(המוד הראשון שלי)) לכן שאלתי אם יש דברים אחרים לעשות אז אמרו ללכת ולעשות כאילו לחתוך את המארז ולשים חלון פשוט בחלק שחתכתי (גם פה חרב עולמי) אבא שלי לא מרשה הוא פוחד שזה לא יהיה יפה או שאני יתחרט על זה. עכשיו שאלתי אם ניתן להכין דלת שקופה(חרב עולמי כרגיל) הם אמרו שאין להם את הסוג מארז שלי ושאי אפשר לשים לו ממארז אחר שאני צריך ללכת…

    • 11 תגובות
    • 999 צפיות
  7. Started by SeaMonster,

    אוקיי , אז היום סוף סוף אספתי והרכבתי את הזיכרונות החדשים והחזרתי את הקירור למקומו! אכשיו אפשר להתחיל באוברקלוק למעבד. הליבה הרביעית ניפתחה ללא בעיות, וכעט המעבד עובד עם 3 ליבות ב 3.2ghz על 1.3V 40 מעלות במנוחה, 52 במאמץ עם OCCT, בהתחשב בטפמרטורות בחוץ היום אני משאר שזה בסדר. המטרה שלי היא 4 ליבות ב 3.4ghz , הבעייה היא שכאשר אני פותח את הליבה הרביעית אי אפשר לבדוק את הטמפרטורות של המעבד. שמעתי שיש איזושהי דרך שבעזרתה ניתן "לנחש" את הטמפרטורות בערך. למישהו יש מושג איך אני עושה את זה? תודה עריכה: שמתי לב שיש הפרשים בין קיראת הטמפ של המעבד בביוס לבין התוכנות (CoreTemp, OCCT), בביוס הטמפרטורות גבוהות יותר ב כ 12 מעלות! ממה נובע הפרש זה?

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  8. Started by xtal,

    קניתי מעבד e5400 הרכבתי אותו ,ושמתי לב שלא יהיה לו את הניילון שבדרך כלל נמצא בצד של המאוורר שמתי את החומר המיוחד[עם אבקת כסף],עם ההפעלה,היו התראות של חום[pc probe] הלוח מראה טמפרטורה של 100 מעלות. מישהו יכול לתת איזו עצה תודה

    • 3 תגובות
    • 999 צפיות
  9. http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/s/h/a/y/o/n/e/1/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200412281952282837/200502282120118621/fad.JPG איך זה הגיוני שהטמפ' של המעבד שלי זה 2 מעלות? וזה עולה ל6 במאמץ? מה יכול להיות הסיבה שאני רואה כאלה מספרים נמוכים? עריכה: איזה תוכנה אני יכול לבדוק את החום של המעבד? אם אפשר בבקשה קישור

    • 10 תגובות
    • 999 צפיות
  10. Started by quepasa,

    שווה להשקיע בקירור של טרמל לייט IPX14

    • 12 תגובות
    • 999 צפיות
  11. הורדתי תוכנה מהאתר הזה קוראים לה GeForceTweakUtility . והגעתי ל- CORE CLOCK 200@225 , MEMOERY CLOCK 286@325 איך אני יודע אם זה מוגזם ואם זה לא? דרך אגב הוספתי סינק של מעבד P MMX על ה-PCB. ועוד דבר שנגעתי בסינק של הכרטיס והוא רותח! אבל אין לי תופעות כמו ריסטארטים או שהמחשב נתקע אבל לפני כמה דקות המסך נכבה והמחשב המשיך לפעול רק לאחר ריסטארט המחשב חזר לעצמו... אבל יכול להיות שזה נבא מזה כי באותו הרגע נגעתי בסינק וכנראה הזזתי משהו.

    • 12 תגובות
    • 998 צפיות
  12. היכן ניתן להשיג בארץ מנורות תאורה למחשב, לידים ולידים חזקים (יש בארץ כחול?)? באיזו עיר? יש רשתות של חנויות כאלו? ובכלל איזה חנויות של מודינג יש בארץ?(אם יש בכלל.....)

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  13. או קיי שרדתי עוד שנה בלי למות :yelclap: ועכשיו הגיעה הזמן שאנשים יתנו לי כסף בשביל שאני אקנה לעצמי דברים שיעשו אותי שמח ליומיים!!! אז קדימה חברה. תחשבו שיש משהו כמו 1500 שקל פנויים. מה לעשות? אתם יכולים להסתכל בצד ימין על "מפרט מחשב" בשביל לראות מה יש לי. אבל זה בגדול: AMD Athlon +3200 64bit 1GB DDRAM SAPPHIRE X800GTO2 KN8 ULTRA חשבתי על מערכת קירור מים... אבל עכשיו אני לא בטוח... אני רוצה לצנן את המחשב... בעיקר את הכרטיס מסך כדי להגיעה איתו לאובר קלוק גדול יותר מ500 זיכרון על 500 ליבה אבל מה נראה לכם? מה כדי מאיפה וכמה?

    • 10 תגובות
    • 998 צפיות
  14. Started by HumanFly,

    אז ככה, נפתח יפה בשלום וניגש לעניין תראו אני בעל מעבל 1.8 p4 northwood ואני מריץ אותו @ 2.0. אבורקלוק קלוש, ואחר ולא בא לי להסתבך עם רכישת מאוורר חדש או קירור זה או אחר. (בקיצור כל הפרטים הנחוצים ראה מפרט.. ) בכל מקרה אני לא חש שיפור בביצועים עם בכלל, ועליית הטמפרטורה אינה משמעותית ? ה 200 MHZ האלו בכלל יכולים לעשות את ההבדל ? ואם כן איך אני יכול לראות זאת ? ומה בעצם המיטב שאני יכול להוציא מהמעבד הזה אם בכלל :-\ מרחף לו עם סימן שאלה על הראש בעודו מזמזם בכנפייו, חוזה והוזה על תהייה מדוע ולמה, חותם בזאת את הודעתו איש הזבוב

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  15. Started by ScreameR,

    היום במזל טוב קניתי מסך LCD 16x2 הורדתי מדריך איך לעשות את החיבורים אך המדריך לא ברור כלל וכלל..... הייתי מעוניין לדעת אם יש שיטות אחרות לחבר למחשב ואם יש אז איך...

    • 7 תגובות
    • 998 צפיות
  16. Started by swan,

    לא הצלחתי להעלות את התמונות לשרת...אז יש קישור. לקח לי הרבה זמן עד שמצאתי משהו מקורי...(אני מקווה) אז אני מחכה להערות תגובות וכו'. אלעד http://photos.walla.co.il/elad_fgjfj

    • 12 תגובות
    • 998 צפיות
  17. שמתם לב שבכל כרטיסי המסך משתדלים לדפוק עיצוב ממש ממש יפה, אבל בסופו של דבר לא רואים את העיצוב הזה כי הוא תקוע face down בתחתית המארז לרוב? למה הם כולם עושים את זה ככה? אני משוכנע שזה לא יהיה סיפור לעשות את הכרטיס הפוך, מילא האוויר נפלט החוצה בכרטיסים החמים.

    • 11 תגובות
    • 998 צפיות
  18. Started by parker,

    אני צריך הסבר מפורט איך עושים לזה oc כי אני לא מבין הרבה בזה, אני יודע שהיו ת'רדים על זה אבל לא עזרו לי, יהיה נחמד אם תוכלו לעזור

    • 13 תגובות
    • 998 צפיות
  19. Started by asili,

    יש לי מאוורר 60 ממ שמגיע על הוולקנו 6CU+ והוא די מרעיש 39 דצבלים ודחיפת אוויר של 36 אני רוצה להחליף אותו במאוורר 60 ממ יותר שקט ובערך עם אותו זרימת אוויר יש המלצות? מה אתם אומרים על המאוורר זיגזג 60 ממ 31 דציבלים וזרימת אוויר של 36 ב 50 שקל?

  20. Started by Lapland,

    ליבה:680 ליפני:550 זכרון:480 ליפני:400 שיידרים:1690ליפני:1550 http://www.siz.co.il/my.php?i=nmytdzy4ywjg.jpg טמפרטורה במאמץ(OCCT במשך 500 שניות): 57-58 אין איוותים או משהו כזה הכל יציב תגובות ? ד"א הכ"מ הוא 9500 GT

    • 13 תגובות
    • 998 צפיות
  21. מאיזה ערך ביחידות db ניתן לשמוע באוזן בלתי מזויינת? כמה CFM מינימום צריך מאוורר לזרוק ע"מ שיחשב למאוורר חזק יחסית?

    • 10 תגובות
    • 998 צפיות
  22. שלום הייתי רוצה להוסיף מאוור נוסף אחרי שכבר הוספתי מאוור אחד של 40m אני רוצה להוסיף עוד אחד של 80m חוץ מזה שיש לי גם מאוור של המעבד ושל כרטיס המסך יש לי ספק ג'מרי של 400W ותיראו את המפרט שלי אני חושב שהספק בפועל מיוצר בסביבות ה300W האם יחזיק את המערכת ומה הצריכה של מאוורר של 80M? תודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 998 צפיות
  23. תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 998 צפיות
  24. כמו הרבה אנשים גם אני סובל מהרעש של הקירור שמגיע עם הפנום, המעבד מגיע במאמץ ל66 מעלות והוא מרעיש בטירוף לאיזה קירור כדאי להחליף בתקציב של עד 150 ש"ח(לא מתוכנן OC)? זה מסובך להחליף לבד (אין לי נסיון בנושא)? ועוד שאלה- איך יודעים מה זה הרכיב המסומן והאם זו טמפ' נורמלית? Uploaded with ImageShack.us

    • 3 תגובות
    • 998 צפיות
  25. Started by Vendome,

    שלום לכולם אני מעוניין לקנות מלוג'יק PC , מארז + ספק 400W של FOXCONN. בלוג'יק, רשום שהספק הוא של חברת FSP דגם FOXCONN TLA397 F400A FSP PSU+ CPU V-TUBE . האם הספק איכותי כמו שאומרים עליו? מה אתם אומרים על הספק, והאם הוא יחזיק מערכת של 6400 וX800GTO. אני מחפש את הספק + מארז הכי זול שיש וזה הכי נורמלי שמצאתי תודה

    • 17 תגובות
    • 998 צפיות

דיונים חדשים בפורומים