עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by xentor,

    יש לי מעבד intel i5 760 2.80 ghz והטמפרטורות של הליבות שלו נעות בין 70-100 מעלות ושל המעבד עצמו 40 (דרך אגב זה מחשב בן חודשיים) האם זה תקין? אם לא מה אני יכול לעשות בנוגע לזה? תודה רבה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Qtec,

    היי אני מתכנן לקנות מארז חדש ובקרת מאווררים. בקרת מאווררים - Enermax UC-A07FATR2 http://www.enermax.com.tw/uc-a07fatr2.htm ואולי גם מאווררים של אינרמקס http://www.enermax.com.tw/uc-8fab.htm ועל המארז עוד לא החלטתי. בבקשה תגידו לי אם הבקרה של המאווררים טובה ותנו לי הצעות איזה מארז לקנות (התקציב שלי הוא בערך 500ש"ח למארז ואני רוצה שהוא יהיה עם חלון\חלונות והרבה מקום למאווררים) THX! Qtec. ???

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by mx69,

    יש לי מעבד amd 64 3200 newcastle עם קירור thermalright xp-90 והטמפרטורה שלו עומדת על 54 מעלות!!!!!!!!!! אני לא מבין איך זה הגיוני???????? ואל תשאלו אותי אם חיברתי אותו טוב.......כי הוא מחובר מצויין!!!!! עם משחה טרמית של thermairight בבקשה תעזרו לי ותגידו לי מה אני יכול לעשות..........ודרך אגב הלוח אם שלי זה msi k8n neo platinum....יש למשהו מושג על מקרים שהלוח הזה זייף בטמפרטורות?

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by שבע-שנים,

    שלום, יש לי Intel Pentium 4A, 2266 MHz. הטמפרטורות כרגע של הלוח אם והמעבד הן כאלה (המחשב במצב "מנוחה"): לוח אם - 51 סלציוס. מעבד - 59 סלציוס. בזמן מאמץ הטמפרטורה של המעבד הגיעה ל77 מעלות סלציוס. אני משער שזה לא סביר מפני שקראתי את הנושא בדביק על הטמפרטורות המקסימליות. לכן אני צריך את עזרתכם. כרגע אין מאווררים במארז עצמו ורציתי לרכוש שניים חדשים. (על המעבד יש...) צילמתי את המיקומים של המאווררים בתקווה שתוכלו להגיד לי באיזה גודל המאווררים צריכים להיות : תמונה 1 : http://www.mute.tv/upload/files/fan001.jpg המאורר שבתמונה לא עובד. תמונה 2 : http://www.mute.tv/upload/files/fan002.jpg המארז שלי הוא של SuperPower אם זה עוזר... אז שוב איזה גודל של מאורר אני צריך למיקום 1 ואיזה …

  5. Started by ArielBiMBa,

    טוב עברה חצי שנה מאז שהגיע המחשב החדש,ואני רוצה לעשות לו ניקוי כללי.אבל אני לא ממש סגור איך לעשות את זה בצורה הנכונה ביותר. האם מותר לנקות את כל הפנים של המחשב עם שואב אבק או זה שיכול לגרום נזק?במידה והתשובה היא אסור שואב אבק על הכל: מה מותר לנקות עם שואב אבק ומה אסור? ואיך מנקים את הרכיבים שאסור עם שואב?האם אפשר להשתמש לדוגמה במשהו כמו פן לשיער?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by ONKYO,

    קבלו כמה תמונות של המארז שלי, הצביעה עוד לא הסתיימה.....(...theres more to come)

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by nivster,

    היום אנו נפרדים מהמעבד AXP1700 palomino שלי, בצער רב... איך זה קרה, אתם שואלים? פשוט. קניתי היום משחה תרמית ו-Volcano 9. הורדתי את ההיטסינק הקיים, ופצחתי במלאכת הניקוי של המשחה הישנה. כשסיימתי, מסיבה לא ברורה, רציתי לראות אם המעבד עדיין חי (כי קצת מרחתי את המשחה הכסופה שהיתה שם). אז שמתי את המעבד בחזרה, ללא היטסינק, והדלקתי........ :-\. לאחר 3 שניות לערך, התחיל לעלות לו סילון עשן מאחת הפינות של הליבה... מייד משכתי את הכבל של החשמל מהספק, והתקשרתי לספק החומרה הקרוב לביתי.... הדבר היחיד שלא ברור לי זה האם המעבד נשרף בגלל שהמשחה קצת נמרחה לי, או בגלל שהפעלתי ללא היטסינק? האם ה-AXP מתחמם עד כדי כך מהר???

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by hag911,

    זה המפרט שלי: מאוורר silverstone fm123 שמגיע ל 110cfm בשיא. עם thermalright extreme ultra 120. Intel Q6600 Retail - G0 Stepping SLACR ASUS blitz formula Corsair DHX XMS2 Dominator Dual 2048MB PC8500 DDR2 1066Mhz Memory Dominator Airflow Fan SilverStone ST60F Strider 600W Modular Power Supply SLI Certified ATX Seagate Barracuda SATA 250GB 16MB ST3250410AS Evga8800GT Thermaltake Tsunami window Arctic Cooling MX-2 תמונה: מה שניראה לי שהגביל אותי שNB וSB היו על AUTO יש למישהו מושג מה לעשות?!כמה וואט להוסיף להם?!

  9. אבא שלי הולך לקנות לו מחשב אז אני עושה איתו קומבינה שאני מביא לו את ה2.4C שלי (כי הוא לא ממש צריך יותר מזה) ועוד כל מיני רכיבים אבל זה לא ממש משנה עכשיו, בכל אופן אני הולך לקנות במקום ה2.4C שלי 3GHZ C (לא רוצה PRESCOTT, חרא לOC). השאלה שלי היא מה הפוטנציאל (בערך כמובן) שאליו המעבד יצליח להגיע, אני יודע שקצת קשה לתת הערכות אבל זה חשוב לי בכל זאת בגלל שאני גם קונה RAM חדש ואני לא רוצה לזרוק כסף על RAM לOC שהמעבד לא יתקרב בכלל למהירות המקסימלית של הRAM ומצד שני אני גם לא רוצה לקנות זכרון יקר מאוד כשהFSB יעבור את היכולות שלו ואז אני אצטרך להוריד את היחס הישיר, במצב כזה עדיף לי כבר לקנות זכרון טוב אבל 400MHZ או ממש קצת יותר ולכוון בערך את הOC כשאני מוריד מהיחס אבל אני מגיע לק…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. אני מעביר את ה - USB קדימה ואני רוצה לעשות חור מלבני ומדויק בתך הפלסטיק 5.25 אניצ' (ולא בשיטה של לקדוח חור חור !) איך עוד אפשר לעשות את זה ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Holy,

    אז היום נמאס לי שהציפ על 45 מעלות כל הזמן (כשהמעבד פלוימנו על 35 מעלות) והחלטתי שהגיע הזמן למצוא פתרון זה בערך מה שעשיתי עכשיו הציפ על 35 מעלות. סוף סוף מצאתי שימוש לדיסקטים. לקחתי את המתכת שלו הדיסקט וקדחתי בו 2 חורים כדי לתפוס את המאורר הנוסף למאורר של המעבד. זה מחזיק די טוב ואין ויברציות מעצבנות. חוץ מזה הנה המקלדת והעכבר היפים שלי כולם אמרו לי לא לקנות

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by mr-j,

    שלום לכולם אני חדש כאן אבל לא חדש בתחום. הרכבתי עד היום כמה מערכות מעניינות ובעתיד אני מבטיח להעלות תמונות - ועכשיו לשאלה שלי בניתי מערכת מידע -מכיוון שלא היתה לי בעית תקציב לקחתי את הXP4 של IWILL ופרקתי את המערכת ע"מ להקטין אותה עוד יותר ולהרכיב במארז נירוסטה שהזמנתי בנפרד. למסך("17 LCD) הוספתי אלמנט מגע (ע"י חברת ישומים) ועכשיו לבעיה שלי: המערכת מריצה פלאש וכל הפעולות נעשות ע"י נגיעה ע"ג המסך אבל המחשב לא עולה בלי מקלדת ואני לא צריך אותה (הייתי שמח אם היתה אופציה להשאיר את ה"esc" אבל כל שאר המקשים מיותרים לחלוטין מה גם שאין לי איפה לתקוע אותה -השאלה שלי האם אפשר לייצר פלג דמה למקלדת או שעלי לפרק את המקלדת ולגלגל את המעגל המודפס ע"מ לחסוך במקום. תודה רבה מראש לכל מי שיכו…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. המפרט שלי הוא - Gigabyte X38-DS4 Corsair 520W Q6600 V1 G.Skill 4GB CL5 Inno3D iChiLL GeForce 8800 GT 512MB Vista X64 המעבד שלי מומהר ל- 3GHz 335x9 והנתונים בתוכנות Everest, CPU-Z ו- Core Temp סותרים. ב- Core Temp אני רואה את המהירות כפי שהיא צריכה להיות ומופיעה בביוס (כלומר 3GHz), ב- CPU-Z (הגרסה אחרונה) אני רואה שהמכפלה היא 6 ולכן מהירות המעבד היא 2GHz (כלומר Under clock), וב- Everest הנתונים משתנים כל מספר שניות כלומר המכפלה משתנה מ-6 ל-9 וחוזר על עצמו. למישהו יש מושג מה קורה כאן? יתכן והתוכנות עדיין לא יודעות לקרוא את הנתונים הנכונים מהביוס של הלוח החדש הזה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. ראיתי מזמן מדריך להכנת פילטרים למאווררים במארז.... ככה שלא צריך לנקות כל חודש את המחשב מחדש... מישהו זוכר איפה הוא?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by reviZor,

    שלום אנשים אני מודע שהנושא על קירור לQ6600 נתחן כבר אבל יש לי שאלה והיא: האם הקירור MUGEN2 יכנס לי לתוך המארז? המארז שלי הוא ‏Chakra ECA-5001 Full-Tower 25cm Monster Fan אני מתכנן לעשות OC ל 3-3.4GHZ אז אני רוצה להפתר מהקירור סטוק לפני שאני יתחיל אם הOC אם יש לכם הצעות לקירור אחר בטווח של 200 ש"ח להציע אני יותר מישמח. תודה מראש. נ.ב את שאר המפרט אפשר לראות בצד.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום לכולם! אני מעוניין ללמוד איך לעשות אוברקלוק לכרטיסי מסך nvidia וATI החדשים בלי לשרוף אותם או לגרום ל- "שבירה"- כלומר בהתחלת בדיקת המאמץ- התחלנו ב108 פריימים ופתאום מתחיל אחרי זמן שאתה מעלה מתחים ב35 והלאה. שמעתי שיש את EVGA PRESION X לnvidia וMSI AFTERBURNER לATI. השאלות שעולות. ידוע לי שכרטיס nvidia איכשהוא היו די חסומים לאוברקלוק בסדרת 600 הישנה, זה גם לגבי סדרת 700? מה זה ארטיפקטים? איך אדע בכמה להעלות את הPOWER LIMIT שנמצא בשתי התוכנות בכמה? כי בשאר המדריכים לא כתוב עליהם מהירות מאורר? על auto או להגדיר מעצמך? לשם מה מגדילים וולטג'? voltage? האם זה תורם? איך אפשר לדעת איפה הגבול אם הטמ' עדיין סבירה. פעם עשיתי על auto את מהירות המאוורר והטמפ' הייתה עד 73 מעלות…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by jabbahutt,

    טוב אני קצת מבולבל עכשיו... ראיתי איזה סרטון ב-YOUTUBE שמראה בגדול איך עושים OVERCLOCK ל-ASROCK Pro-3M.... עשיתי OC די מינימלי (בהינתן הפוטנציאל) מ-3.3 ל-3.7 (GHZ) אבל אחרי שהרצתי (BENCHMARK (Maxon Cinebench 11.5 - קיבלתי בערך אותם תוצאות כמו קודם... (גם WINDOWS מראה שלכאורה הSPEED הוא - 3.3GHZ)... מישהו שמכיר את ה-ASROCK יכול לתת פה איזה תובנה? תודה, JABBA

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  18. לוח ASUS P5Q PRO תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. פירקתי את המאוורר מהספק לפי המדריך באתר, מה עכשיו? איך מחברים אותו ללוח? איפה הכי מומלץ להרכיב את המאוורר? מלפנים מאחור או אולי בצד? אשמח לקבל עוד טיפים בנושא. אני חדש בנושא :

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by rk666,

    אני לא פתחתי את המולטיפלייר. האוברקלוק הכי גדול שהצלחתי לעשות זה מ1533 ל1600 וזה גם זה הקושי בעזרת הבאס ברגע שאני עובר את ה141 בבאס המחשב לא עולה או שXP כותב שיש שגיאה. יש לי AXP PALOMINO 1800+ לוח ASUS A7V333 וזיכרון SAMSUNG PC2700 333 מה לעזאזל לא בסדר!!!!!!!!?!!!?!?!!?! דרך אגב יש לי Thermalright AX-7 עם מאורר אנרמקס 80מ"מ

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by michael1232,

    החלטתי לבדוק מעלות לא במאמץ ככה סתם אחרי שעה שהמחשב פועל סתם ואני לא מבין מה אמיתי ומה לא. תראו בעצמכם: אורסט מראה נמוך וספיד פאן מראה שהמחשב עולה באש. מה קורה כאן? ומה לעשות? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by oOtalOo,

    התחלתי היום לשחק skyrim ובמקום מסוים היו קרטועים. החלטתי שהגיע הזמן לעשות OC. אז אני עושה OC לכרטיס מסך gtx460 1g שלי ואני צריך קצת עזרה ממכם. לאחר כל פעם שמעלים את התדר ב-5Mhz הבנתי שצריך להריץ בדיקת עומס. אז הורדתי את התוכנה OCCT. על איזה הגדרות להריץ את הבדיקות מאמץ לכרטיס מסך וכמה זמן? יש שם רזולוציה ו-shader complexity על מה אני צריך לשים אותם? כמה פרטים אם צריך: אני תמיד על רזולוציה 1920X1080 אם זה משנה (גם במשחק). המעבד אצלי הוא i5 760, ויש לי 4G זיכרון הרכיבים נמצאים בטמפרטורות יחסית נמוכות עריכה: בנוסף, מה הטמפ' המקסימלית לכרטיס מסך שאתם ממליצים לי לא לעבור?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. איזה צורת קירור טובה ביותר לדעתכם לקירור המעבד איזה מאוורר אם כי היום אפשר לקורא לולקנו 7+ ונטה תעשייתת אני מחפש לקנות למעבד שלי מאחר ותאמינו או לאהגעתי לטמפרטורה על המעבד שלי 68 C אחרי עבודה של 4 שעות לא חשוב המחיר ........ורעש :smoke: וקיים בארצנו הקטנטונת

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. לפני חודשיים רכשתי מחשב חדש ושמתי לב שהוא מתמלא אבק די מהר המחשב הגיע עם רשתות ברזל [לא צפופות במיוחד] על הפתחים שלא ממש עוזרות בחסימה של האבק. חשבתי להחליף אותם, במה הייתם ממליצים? סוג של ספוג? כיסוי בד של רמקול? או אפילו גרביון ישן? הבנתי מקריאה בפורום שסידור מאווררים בצורה מסויימת יכול לגרום לאבק להישאר בחוץ. שאם שמים יותר מאווררים מכניסי אוויר מאשר מוציאי אוויר, אמור להכנס פחות אבק, אני צודק? זה המארז מבפנים... פירוט על המאווררים: 1 מכניס מקדימה 2 מוציאים מאחורה/למעלה 3 פתחים מיועדים למאווררים כרגע ללא שימוש ****** ניתן לווסת את המהירות של המאווררים עם הלדים [או לכבות אותם], ע"י כפתור בקדמת המארז . בדרך כלל בלילה אני מכבה אותם בשביל שיהיה שקט טיפים וע…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. כן כן , אני מדבר על ה M64 זה לא סתם TNT 2 , זה דגם אפילו עוד יותר חלש! טוב חלאס עם הציניות המהירות שלו עכשיו זה 125/143 ראיתי באיזה אתר שזה צריך להיות 125/150 מגיע לי עוד 7 MHz !! אז הלכתי לriva tuner, ויש לי אפשרות לעשות 160/180 שאלות: 1) זה יתן לי הבדל בביצועים? 2) זה יפעל בכלל ? (יש לי היטסינק, בלי מאוורר) תווודה

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים