אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הרעיון עצמו, שהמים מקררים שלושה רכיבים, אך כל רכיב מקבל מים ישירות מהרדיאטור. ראיתי שהיה פוסט כזה לפני מספר שבועות, אז חשבתי לפתח את הרעיון בגדול... מרכיבים: שתי משאבות עוצמתיות -> אחרי הכל.... רדיאטור תלת שלבי -> אולי יתווסף עוד אחד כמות יפה של נוזל קירור, שניים שלושה בקבוקונים(המערכת תשב במארז נפרד שהמארז של המחשב ישב עליו) מיכל מים -> אולי יתווסף עוד אחד בהתאם לצורך chipset, cpu and gpu water blocks אדום - מים חמים שיוצאים מהבלוק שחור - מים "קרים" שיוצאים מהרדיאטור *** המיקום של הרדיאטור אולי יוחלף... נראה... *** האם ישנה בעיה של לחצים? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני הולך להתקין עוד מאוורר עכשיו מה עדיף? מאוורר שמכניס אוויר או מוציא?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבוע טוב לכולם! אז ככה יש לי מארז coolermaster 830 במארז קיימים 6 מאווררים של 120, אחד מקדימה מכניס אחד מאחורה מוציא ו 3 בצד המארז 2 מכניסים אחד מוציא, יש אופציה לעוד אחד בצד ועוד אחד בחלק העליון אבל הוא 240MM ואין לי מושג מאיפה מביאים כזה. השאלה שלי היא כזאת, אני רוצה להחליף את המאווררים למשהו יותר איכותי אני צריך מאווררים שמתחברים לא בחיבור הקטן הרגיל אלא בחיבור הרחב הזה של הספק כוח לא זוכר את שמו. חשוב לי שכמובן היום 120MMושהיו ברמה גבוהה ועם לד כחול, אין תקציב הכי חשוב איכות! שאלה נוספת מאיפה אני מביא מאוורר 240MM??
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב - אז הכל מוכן - בניתי מערכת קירור מים שבה המארז עומד לו פה על השולחן כרגיל ואילו המיכל והרדיאטור למטה (ליד הסאב של המחשב). בניתי מיכל מים מאלומיניום ורציתי לדעת משהו - אני רוצה למקם את שני ה 120MM שלי על הרדיאטור ורציתי לדעת מה תהיה האופצייה המומלצת... סקיצה מס' 1 - בה יושבים המאווררים בין המיכל מים לרדיאטור ומקררים את הרדיאטור כך שהאוויר החם נפלט החוצה... סקיצה מס' 2 - מה שנראה ברוב הקירור מים - המאוורר יושב על הרדיאטור עם הרוח לכיוון המיכל - פה אני חושש שהמיכל יקבל את כל החום אז חשבתי שאם האופציה הזאת טובה יותר אז להשאיר רווח של 3 ס"מ לתת מקום לאוויר החם "לברוח" - מאחר והמאווררים שלי הם גם זוהרים שכאלה אופציה זו אסטטית יותר (לא שבאמת אכפת לי אני מחפש - קור קור ק…
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעבד 930D מאוורר BT אני ארשום לפי הסדר ב- BIOS תחת הכותרת CELL MENU: dynamic overclocking memory function control fsb&memory clock ratio memory voltage cpu fsb frequency pci-e frequency pci-e voltage auto detect pci clk spread spectrum העליתי קצת את ה FSB ל 220 במקום 200 אבל הווינדוס לא עולה בגלל זה וגם אחרי restart המחשב לא נדלק מחדש אלה הנורה על המסך נשארת צהובה במקום כחולה מה שפותר את זה זה רק כיבוי והפעלה מחדש דרך כפתור POWER של המארז זה קורה אותו דבר אחרי יציאה מה BIOS אשמח אם מישהו כאן באמת מכיר את הציפסט הזה כי הוא חדש יחסית בשוק וידריך אותי צעד צעד איך לעשות אוברקלוקינג כמו שצריך קראתי את המדריך של הפורום אבל בכל זאת לא הצלחתי להבין אחרי שה…
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז אחרי שהזיכרון של הכרטיס הגיע לאיזור ה-100 מעלות עם הבלוק החלטתי שהגיע הזמן לעבור לקירור אקטיבי גם לגב הכרטיס. הבלוק שעליו תמיד היה אמור להיות זמני, אבל צצו דברים אחרים ולא הגעתי לזה. בתחילת השבוע הזמנתי מ-ekwb את הבלוק שלהם ל-3090FE יחד עם ה-active backplate מקווה לסיים את העבודה על זה במהלך הסופ״ש.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
בעבר ניסיתי להתקין HR 05 SLI עליו, אבל שברתי את הצ'יפסט (בטעות, כן? ) הצ'יפסט החמוד שלי עומד כרגע על 64 צלזיוס ב IDLE המארז מקורר היטב (12 ממ מכניס בפרונט, 2של 8 שמכניסים בדלת, 12 שמוציא בגב, ו2 מאווררים לספק) אבל החדר שלי חם יחסית לבית (קצת בעיה כשיש שמש בחוץ.. 10בבוקר עד 7בערב בערך), הקירור של הכרטיס מסך לדעתי, מפריע לזרימה של האויר באזור של הציפסט, ומכאן גם נראה לי מגיע רוב הרעש מהמארז.. כי שאר המאווררים נורא שקטים, חוץ משל המעבד(סטוק), רק כשעמבד מתאמץ. ת'ריד מעניין צריך להיות, ויש כאן הרבה כאלה עם NFORCE4.. יש תמונות [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם... ניסיתי להזמנן קתודה קרה באתר www.pcmods.com כמובן שלאחר שמשלימים את ההזמנה מחיר המשלוח לארץ העולם השלישי - ישראל, לא ידוע. לאחר בירורים והחלפות אימיילים הם הגיעו למסקנה שהדרך היחידה לשלוח דברים לישראל היא בעזרת UPS World Express ושעלותו היא 48$!!! הרבה הרבה יותר מהמוצר עצמו! בקיצור.. בכלל לא משתלם. חבל - הקיט שלהם דווקא קיבל ציונים מצויינים וגם נראה הכי מקצועי מכל מה שבדקתי בהרבה מאד אתרים אחרים. בקיצור יש לי 2 אופציות... לשלוח את זה לחבר בארה"ב ושהוא כבר ישלח לי את המוצר משם בדרך הרבה יותר זולה, או לקנות בארץ. למישהו יש המלצות לקיט כזה בארץ? קשה לי להאמין שמישהו מביא את הקיט ברמה של pcmods אבל בכל זאת... אולי. עוד אפשרות היא לעשות הזמנה גדולה של כמה …
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קנתי 2 כרטיסי ?512MB Supertalent CL2.5 DDR400 עכשיו אני רוצה לעשות להם אוברקלוק מישהו יכול להסביר לי איך או לתת לי תתוכנה. הא ועוד משהו תסבירו לי מזה CL2.5 CL3 CL2 וכול הלו.....
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב יש לי את המעבד בחתימה וזה עובד על 200*10 ואז יוצא את ה2000 מגהרץ של במעבד שלי(לפי מה שאני הבנתי) יש לי מספר שאלות... 1: בביוס אני מצאתי את האפשרות לשנות את ה200 למשהו יותר גבוה(כמובן לOC) אבל לא מצאתי שום מקום ששם אפשר לשנות את ה10 איפה זה נמצא בביוס? 2: שעושים OC מה יותר כדאי לשנות את ה200 או את ה10?? 3: הבנתי שהזכרונות יכולים למנוע(להגביל) ממני OC טוב אבל לא מצאתי גם את השנוי תיזמונים הזה בביוס איפה הוא נמצא? (לחצתי CTRL +F1 ) אבל לא מצאתי שם את זה... 4:האם הזכרונות שלי טובים לOC כי יש כאלה שאומרים שA-DATA טובים לOC ויש כאלה שאומרים שלא... 5:הספק שלי נחשב טוב לOC בינוני? נגיד אם ארצה לעלות ל2.5 מגהרץ הוא יחזיק לי OC כזה? 6: במשך ביצוע OC איך אני יודע אם הזכרו…
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי סוניק טאוור, ואני מנסה להרכיב אותו לK8. ההגבהת פלסטיק שלו באה עם שני תופסני פלסטיק, ואין אומים לחיבור הסוניק עצמו.למישהו יש מדריך יותר מפורט מזה באתר של טרמעל דרק?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בידיוק רכשתי מחשב חדש עוד לא התיחלתי להיתנסות ב OC אבל זה מעניין אותי.... בציוד שיש לי >>> לאיזה תדר אוכל להגיע עם המאוורר האורגינאלי של AMD ? חוץ מיזה אסוס נותנים TOOLS / כלי תוכנה נוחים לביצוע OC >>> האם כדי להישתמש בהם? תודה מראש לכל מי שעוזר![tt][/tt]
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס וקירור הסטוק שלו גרוע. אין מגבלת תקציב כל זמן שיחס העלות - תמורה יהיה טוב. יכול לרכוש מכל חנות בארץ.
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם ניתן לסדר קירור פאסיבי לספק? אני מניח שפשוט להוציא את המאוורר לא יהיה טוב
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המוד שעשיתי חתכתי חלון פרקספקס כתום שקוף מהעובדה של ההורים שלי תאורה מדבקת ביו האזרד מ'תם אומרים? שונא את הווב-קאם http://www.fresh.co.il/uploaded/3c9a1bae71b57064.jpg http://www.fresh.co.il/uploaded/3c9a1bb971c1e71c.jpg
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך מעבד ה2.26B 533MHZ מול ה 1.8A ב OC? אמרו לי ש ה1.8A מבצע OC מעולה ורציתי לדעת איך ה OC של ה 2.26?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי 6600GT של MSI אני מחפש את הקירור הכי משתלם בשבילו כדי לעשות לו OC כבד יחסית,אז אני רוצה קירור שישמור עליו טוב.. אני לא בדיוק מכיר את המחירים של זה.. אבל אני רוצה להשקיע בסביבות ה250. מה יש לכם להמליץ? תודה
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמעתי שאפשר להפוך רדאון 9800 פרו של MSI ל XT די בקלות... יש מישהו שיכול לתת לי את כל הפרטים שאני צריך לדעת כדי לעשות את זה בצורה מסודרת? (הסתכלתי במקומות אחרים ולא ממש הבנתי). האם כדאי להוסיף קירור לכרטיס לפני שאני עושה את זה? בנוסף לכך... מישהו יכול להמליץ על תוכנה טובה שבאצעותה אוכל לבדוק את טמפ' הרכיבים של המחשב (בעיקר המעבד והכרטיס מסך)
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרצתי Memtest במשך 100 שעות על 3.6Ghz.. ללא שגיאה (חכיתי למארזים ומערכת הפעלה). ביוס F10. ווינדוס בינתיים קורס לי כשאני מנסה גם ב-3.5Ghz. זכרונות 1:1, MCH וכל אלה 0.1v+, ו-disabled על מה שצריך. עכשיו אני על 9x378 = 3.4Ghz, במתח 1.45v בביוס, ב-CPUZ הוא מראה לי 1.344v ברגע שאני ב-FULL LOAD לכל הליבות. מה הבדיקת יציבות הכי מוצלחת? להריץ 4 עותקים של PRIME ב-SMALL FFTS במשך 7 שעות? כי TAT אני רואה שמעמיס רק על שתי ליבות.. מצב שני נראה שהוא לוקח אותן לטמפ' יותר גבוהה. ב-CoreTemp 0.95.4 הטמפ' הן 63-57-57-63 עם 4 PRIME כמו שציינתי. האם יש מקום לתת עוד במתח למעבד ולנסות לרוץ על 3.6ghz? הצ'יפסט חמים למגע - מתקרב לגבול של בקרוב אני לא אוכל להשאיר עליו את האצבע, חיישן חיצוני מדווח שה…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי למבינים בלבד לגביי לוח האם שלי, איך אני עושה למעבד שלי אובר קלוקינג? אני חייב לציין שהזיכרונות שלי הם 667 MZ.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה אני צריך כדי לבנות מערכת קירור מים בהתאמה אישית?, ולא מערכות מוכנות כמו של CORSAIR או ASETEK לדוגמא. איזה חלקים צריך להזמין מחו"ל?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי את המאורר למעבד thermaltke silent tower והוא פשוט מ-ד-ה-י-ם! הטמפרטורה במעבד שלי לפני ששמתי אותו הייתה בין 49 לבין 58 מעלות! התקנתי את המאורר הזה והכל ועכשיו הטמפרטורה היא..... למטה.... למטה... 36 מעלות!!!! 18-19מעלות זה הוריד. לא יאומן! איזה מערכת טובה! שווה כל שקל בקניה!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי מעבד Core 2 Duo E6750 ולוח אם Gigabyte P35DS3L בתוך מארז SilverStome LC17, בנוסף במערכת מותקן רק הרד דיסק SSD. האם אפשרי להתקין גוף קירור פסיבי במערכת זו? אופציה שחשבתי עליה היא לקנות קירור עם מאוורר אופציונלי המחובר למפסק ואפעיל אותו בימי הקיץ החמים. מאתר הייצרן של המארז: limitation of CPU cooler 135mm על איזה גוף קירור אתם ממליצים? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הוא אני לא יודע אם הוא יתלבש על הריידון 9500 פרו שלי...... http://www.pch.co.il/docs/pd1936866743.htm אתם חושבים שזה יעבוד??? ואם כן אז עד לאן אני אוכל להגיע עם OC???? עכשיו אני בOC שח ליבה 360 (מ276) ובזיכרון אני ב330 (מ270)
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-


