עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אוקי נתחיל במפרט שלי p-4 2.4 לוח אם של ecs 256 ddr ati radion 7500 יש לי שלושה מאוורים אחד מקדימה שואב אוויר פנימה אחד מאחורה מוציא אוויר וכמובן המאורר שעל המעבד. מהם הטמפרטורות הנורמליות למחשב כזה אני משתמש בתוכנה speedfan כדי לבדוק את הטמרטורות נראה לי ש- 47 עד 50 במצב מנוחה זה גבוה מידי במצב פעולה הוא יכול להגיע ל56 ומעלה ועוד שאלה אחרונה תראו בקובץ מה זה המודד הראשון ואיך לעזאזל הוא מראה לי מינוס 55 תעזרו תנו עצות רעיונת ומה שעולה לכם בראש.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by ofir123,

    של הGREEN POWER עם מאורר 9800 סל"ד שקט מאד (למרות שהרעש לא מפריע) לבין המקורי של AMD המעבד הוא AMD.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. היום קיבלתי את ה AMD X2 4200+ ל939 שמתי עליו את המאוורר המעפן שהיה לי על ה3000+ והטמפרטורה שלו עומדת על 50 ברגיל ועוברת את ה60 בעבודה אני חייב המלצה דחופה לקירור שאולי אני עוד אספיק לקנות היום אני לא מחפש משהו מטורף ולא מתכנן OC, קירור רגיל שיאפשר לו לעבוד בטמפרטורות נורמליות.. שיהיה משהו איכותי וזול, עד כמה שאפשר... השתמשתי במשחה טרמית STG-1 ולא סיימתי את כולה.. זה יספיק לי בשביל לשים הכל מחדש או שצריך לקנות עוד אחת? תודה!!!

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Gosu,

    המחשב מכבה את עצמו מידי פעם ולפעמים גם לא נדלק. ניקיתי את המאווררים הורדתי speed fan ומדדתי טמפרטורה, הלוח אם היה 30 וקצת אבל הטמפרטורה במעבד הייתה 70 בהתחלה וטיפסה גם ל80 ללא כמעט מאמץ במחשב. לא הוחלפה אף פעם משחה טרמית במעבד, לדעתכם למרוח משחה טרמית חדשה תספיק כדי להוריד את הטמפרטורה לסף נורמלי? או שיש עוד כמה דברים שכדאי לעשות (בכל זאת 80 מעלות...). הגוף קירור הוא הרגיל של אינטל תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. בעזרתו האדיבה של LANZER (מומחה פורום כרטיסי מסך) צרבתי מוד ביוס לכרטיס המסך שלי HD4890 כאשר המתח למצב 3D עומד V1.35 והבאתי אותו ל1000MHZ בליבה ו1150MHZ בזיכרונות (4600MHZ אפקטיבי) בשביל הביטחון ביצעתי בדיקה של 4 שעות בGPU TEST של OCCT 3.1, הקירור סטוק מחזיק את הכרטיס בקלילות. צורפו לדיון כמה תמונות: תוצאת השיא 3DMARK06 היא 16937 נקודות, כשבסטוק הייתי מקבל באיזור ה15400 נקודות. אימות GPU-Z עם הביוס החדש סקרין שוט מחלון הOVERDRIVE של CCC בשביל אימות נוסף למפקפקים. מי שרוצה שאבצע עוד באנצ'ים ואדביק פה תגידו איזה אם יש פה מאגר המהרה לכרטיסי מסך תגידו שאעלה את הביוס. אני ממליץ לכל בעלי הרדיאון להוריד RBE 120 וWINFLASH ולהתחיל לסחוט מהכרטיס שלכם את המיץ באוברקלוק! [attachment…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by mtao21,

    אוקיי יש לי 2 בלוקים ניקל שאלה איך אני יכול לנקות אותם..יעניי (לפרק ולנקות) ואיזה חומר מתאים לניקוי ניקל , זה לא ממש דומה לבלוק נחושת,נכון?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by duk4u,

    אני מקווה שאני בפורום הנכון. אז ככה בזמן האחרון אני משחק ב Doom3 והכרטיס עובר קצת את ה 70 מעלות. ואצלי מורכב בקר המאווררים HardCano 13 של thermaltake וכמובן מורכב חיישן על הכרטיס מסך שהוא - GIGABYTE GeForce 6800GT 256mb DDR3 - PCX - Retail עד כאן הכל בסדר אלא שבבקר ניתן לכוון מתי תישמע הרתעה שהחום עולה מעבר למה שהוגדר לו ע"י המשתמש. והמקסימום שאפשר להגדיר זה 70 מעלות לא יותר. אז בכל פעם שאני משחק לאחר מיספר דקות הבקר מתחיל לתת ציפצופים על מנת להרתיע. כי הכרטיס עובר במקצת את ה 70 מעלות (רצוני לציין שהכרטיס עובד עם קירור סטוק שמגיע עם הכרטיס). אז אין לי בעיה בקשר להתחממות של הכרטיס כי זה נורמאלי לכרטיס זה, אולם איך אני פותר את הבעייה שנוצרה?. האם להחליף את הקירור זאת הדרך ה…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by The Ball,

    יש לי פנטיום 4 1.7 עם socket 478 לוח אם של INTEL Garibaldi שתומך בזיכרון RDRAM ושאלתי היא איך אני עושה לזה OC ומה אני צריך לקנות שהטמפרטורות לא יהיו גבוהות?? תודה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  9. ברצוני לקנות מאוורר להוצאת אוויר שיהיה עים מהירות גבוהה שקט ועים והוצאת אוויר יעילה בגודל 140 רצוי שיהיה מחברה מוכרת ומהסדרה הכי חדשה של אותו חברה .תודה.......

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. שלום לכולם, אני זקוק לקירור הכי טוב שיש לסוקט AM2 עד 600 שקל. עשיתי חיפוש וכל ההצעות היו די ישנות - הרבה השתנה מאז. היה תרד אחד שאני המלצתי למישהוא על ה-BT אבל הרבה ממליצים על אחרים. אשמח להצעות, בתודה מראש, MuTaTiO.

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by SeaMonster,

    היחלטתי לעשות OC ל 8600GTS שלי עם איזו תוכנה עדיף להישתמש? RivaTuner או ATITools?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. ניסתי לבדוק מה הטמפרטורה של המעבד אחרי שעשיתי oc קטן למחשב והטמפ ניראת לי טיפה לא הגיונית CPU 31 °C (88 °F Motherboard 35 °C (95 °F השתמשתי בEVEREST לבדיקת הטמפ ואני לא יודע,זה לא הגיוני ויש לי מאוור זול שקיבלתי עם המחשב שהוא http://www.tr2tt.com/products/coolers/m6se/m6se.htm מה שיותר מפתיע אותי זה שהסיפיו יותר קר מהלוח אמ באיזה תוכנה אתם מציעים לי ליבדוק כדי שאני יוודא שמעלות האלה אמינות ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by blabla2002,

    איפה אפשר להוריד את הקובץ שמשנה את הדריברים של nvidia ומאפשר אוברקלוקינג

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by shlomi8,

    תיראו יש לי קירור סטוק של intel והמעבד רותחח 60-90 c...בדקתי והמשחה הטרמית ממש הרוסה וחצי ממנה כבר לא יודע מה...פשוט ניראה לא טוב! אז חשבתי כדאי לקנות משחה או פשוט קירור חדש?

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by overclockerit,

    טוב, אז סופסוף יש ת'מחשב החדש... ואני רוצה לנצל את כ-ל היכולות שלו ! מפרט : ספק כח : 350W שבא עם המארז היפיפה עם החלון ... ייתכן שאצטרך להשקיע פה ? לוח אם : ASUS P4C800 DELUX מעבד : INTEL 2.6MHZ (כבר נעשה אוברקלוקינג ל-2.8) כרטיס מסך : ATI RADEON 9500 128MB NON PRO (פה הימרתי .. .קיוויתי שאוכל לעשות מודינג ל-9700 ו... לא הצליח ) זכרון : GeIL 512MB PC3200 DDR 400MHZ ULTRA (היה חשוב שיהיה cl 2) שני סטיקים - 1 ג'יגה זכרון (כמובן ל-DUAL DDR ) הארד דיסק : wd 120gb 7200rpm 8mb buffer se + maxtor 30gb 7200rpm מאווררים : מאוורר זלמן מעל למעבד (Pure Copper CPU Cooler ) 8) מאוורר עליון מעל ספק הכח ולוח האם להוצאת אוויר חם מהמארז מאוורר אח…

  16. Started by Jinjis Han,

    ממש חסר ערך, שווה להחליף? מישהו ניסה על בשרו? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by omrij,

    כרגע ראיתי את הידיעה הבאה http://www.theinquirer.net/?article=21168 כל מי שתכנן לקנות עכשיו זה הזמן קישור לדיון בנושא http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=706505

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. Started by Zeev86,

    היי. יש לי מעבד בן שלוש שנים AMD 5600, אני רוצה לעשות לו OC. הטמפ' בשיא מגיעות לקרוב לשישים מעלות, כשהמקסימום זה שבעים. לכן אני רוצה להחליף לו קירור יותר טוב. אשמח להצעות, מומלץ שיהיה קירור שקט, לא משנה מה התקציב. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by matteo,

    אוקיי היום הגיע אליי הקירור ל 6600 gt agp מבית gigabyte ממבט ראשון אני מרוצהההה מאודדדדדדדד עם הקירור סטוק שהקירור סטוק חשוב להבהיר היה עשוי כולו מנחשות הזלמן שקניתי מביא לי כאלו ביצועים: סטוק (מנוחה) - 54 מעלות זלמן (מנוחה) - 43 מעלות שיפור של 11 מעלות עבודה מסיבית: סטוק - 70 זלמן - 48-49 עבודה מאסיבית = tdm cod 2 ומי שלא מבין לשחק טי די אמ בקוד 2 זה פחד שאי אפשר להאמין פתחתי את הטרד הזה מכיון שלפני שקניתי אותו כל הזמן הייתה לי התלבטות אם הוא טוב או לא אם לאחד מכם יש את אותה ההתלבטות אני ממליץ בחום על המאורר הזה רעש = לא שומעיםםםםם (12v) ביצועים= מעל ומעבר יופי = יפה מאוד (בלי לדים) יש גירסא של לדים למי שרוצה משקל = כבד גודל = ענקקק (הוא נראה בתמונות פי 10 יותר קטן) בק…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by GooG,

    האם הוא יכול להחזיק 3570K ב4.5GHZ לא רע ? אם לא, אז איזה קירור אתם מציעים?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by bv_beaver,

    יש לי p3 1000 מעבד Asus לא זוכר את הדגם וGeforce2 mx 200 כדאי לי לעשות אוברקלוקינג? ??? אהה שכחתי יש לי גם זיכרון 256m :

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  22. שלום רב וחג שמח, בהמלך טיסה בסימולטור המחשב נתקע, כאשר ביצעתי איתול בדקתי את רמת הטמפרטורה במאוורירים, באמצעות תוכנת Speedfan והתוצאה היא זו (אשמח אם תומרו לי מה בדיוק מתחמם וכיצד לפתור זאת. תודה המחשב הוא: Intel® Core™ i7 920 msi X58 PRO-E GLAN Nvidia 250 GT 1GB GB 3 DDR3 מארז APEX RAIDMAX

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. שלום לכולם.... קניתי מחשב חדש, חלק מהחלקים הזמנתי מחו"ל כדי לחסוך :-) כרגע הכל מורכב ומוכן ואני עובד עליו. הנה המפרט שלו: לוח אם: Asus P5GDC Deluxe מעבד: Pentium4 2.8Ghz (Presccot 520) LGA775+Zalman CNPS7700-AlCu 120MM Fan זיכרון: Kingston HyperX DDR 512x2 CL2 400Mhz כונן קשיח: Maxtor 160GBx2 Raid ספק כוח: OCZ Modstream 450W כרטיס מסך: Video card Asus N6600GT צורב: NEC ND-3520A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X סידי: DVD LG x16 מארז: Thermaltake Soprano VB1000SNS Silver Window השקעתי המון, המארז טוב ומאוורר.... כל הכבלים מעוגלים, הכל יושב טוב והחוטים מסודרים! ללא אוברקלוק הטמפ' של המעבד היא בין 45-50 במנוחה, ובמאמץ היא מגיעה מקסימום ל 61 מעלות הלוח לא מתחמם מדי (איזור ה 40 מעלו…

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני רואה שכל החיבורים של המאווררים שם הם של 4 pin , ואצלי בלוח האם (ASUS P8H61-M LE) יש בדיוק אחד כזה, ואני חושב שהוא כבר מחובר למשהו. יש מקום אחר אליו אפשר לחבר את ה 4 pin ? אולי יש איזה מתאם? תודה. עריכה: אגב, זה המאוורר, שימו לב לרעש לעומת הCFM..נראה לי לא אמיתי, אבל בשביל המחיר הזה אני אקח ת'סיכון http://www.ebay.com/itm/330609622927?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2850wt_1185

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  25. אני רוצה להחליף גוף קירור למעבד שלי שהיה יותר טוב,חשבתי לקנות את ה-SUNBEAM TUNIQ אבל בחנות הם רוצים 150 ש"ח על ההתקנה של הקירור החנות המליצה על קירור אחר,Thermaltake Big Typhoon VX מה אתם אומרים: איזה כדי לקנות? שווה במחיר ? על איזה אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים