עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Jook,

    חשבתי על ה- SLK600 או ה- AX7. מה עדיף? יש לי AMD. יש משהו אחר? ואיפה לקנות הכי זול? הטמפרטורה כרגע היא 56 מעלות ואני חצי באינטרנט וקצת CS. האם כדי לקנות אחד מהמוצרים? מה עדיף? ועד כמה יעזור כל היטסניק בקירור? וגם הטמפ' של הלוח אם שלי היא 40 מעלות-קריטי? צריך לעשות משהו בנושא? תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אני מריץ SNM על 100% ואחרי כמה דקות של ריצה המחשב עושה ריסט ראיתי שכשהמעבד מגיע ל56C הוא עושה ריסט... קצת מוזר לא?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אני רוצה "לפתוח את המכפלה"(וואו כמה זה לא נשמע טוב בעברית ;D ) ב Athlon XP 2000+ palamino שלי כבר הרבה זמן... אבל אני מפחד שאני אהרוס אותו או אגרום לו נזק חמור... מישהו התנסה בזה?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by dandin,

    אהלן קניתי מחשב חדש לפני כשבועיים עם מעבד AMD 64 3200X2 ואני מבסוט ממנו לגמרי חוץ מהעניין של הרעש יש לי עליו כרגע מאוורר TR2 M6 SE (K8) ATHLON64 ThermalTake - 21 , שהרעש שלו עומד על 21dba הייתי רוצה להחליף אותו במשהו יותר שקט , אבל משהו שיקרר אותו תחת תנאים קשים של רינדור אינטנסיבי בתלת מימד חשבתי על כמה אופציות Thermalright XP-120 for P4 and K8 + ( איזה מאוור של 120 ? ) Thermaltake Big Typhoon (16db) 4 in 1 heatpipe tec ZALAMAN CNPS7000B-Cu אם יש לכם משהו אחר להציע אני אשמח התקציב שלי הוא עד 300 ש"ח תודה

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by orrm,

    שלום כולם, אני חושב על האופציה שבמחשב הבא שלי יהיה קירור מים Asetek Waterchill. אני רוצה לחבר אותו למארז Thermaltake Xaser III V2000A. כולם יודעים שהמארז מגיע עם 7 מאוררים, השאלה היא אם הם עדיין הכרחיים במחשב גם כשהקירור מים מחובר? את מה בדיוק הוא מקרר? רק את המעבד? או גם חלקים אחרים במארז.... חשוב לי מאוד שהמארז יהיה מקורר היטב (ולכן שתי הבחירות הנ"ל).

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by innoVision,

    מה אתם חושבים אפשרי לעשות ככה שהמודם כבלים יהיה במקום של הסידירום??

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  7. בוקר טוב.. יש לי את הלוח הנל GA-P35C-DS3R בשילוב עם Q6600 ו 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel 1066Mhz ואני מאד מרוצה.. (מפרט 1 בצד ימין) אך לאחרונה הזכרונות נדפקו לי ובעל החנות הציאה לי אם אני רוצה לקחת DDR3 (כי יש לי בלוח) ולהוסיף את ההפרש או לקבל חדשים מסוג DDR2. אני יודע שאין הרבה הבדל בין DDR2 ל DDR3.. אבל השאלה שלי היא כזו אם אני יחליט על נגיד DDR3 1600 הלוח יוכל להגיע למהירות כזו עם OC? כי לפי מה שרשום באתר זה מקסימום עד ל 1333... לינק: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2749 תודה לעונים!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. קניתי 2 מאווררים חדשים של coolermaster למארז. http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=119 עכשיו המליצו לי להתקין את המאוורר האחורי של המארז (זה שליד המעבד) בצורה הרגילה כך שהוא ישאב אוויר מבחוץ - יכניס אוויר לקופסא. ואת המאוורר בצד הקידמי (ליד ההרדיסק) בכיוון ההפוך כך שהוא יפלוט אוויר החוצה - יוציא אוויר מהקופסא. האם זה באמת עוזר ל"סירקולציה"? אז מה בעצם עדיף? - ששניהם יכניסו אוויר? שאחד יוציא ואחד יכניס? או שבכלל שניהם יוציאו את האוויר החם שהמעבד, כרטיס המסך ולוח האם מייצרים?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. יש איזה תוכנה או משהו כזה? יש לי לוח אם של MSI שמבוסס על KT400 קוראים לו KT4V אם מישהו מכיר דרך להגיד לי

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. יש לי GF2MX אני כבר אפילו לא זוכר כמה. זה ELSA Gladiac 511. ואני תוהה אם לקחת לו את הגוף קירור (על אף שהוא מטבע של חמש אגורות לעומת הקירור של הR9800P שלי, לא נראה לי שהוא יוסיף בגרוש, 7ס"מ*4ס"מ*1ס"מ). או להתאמן בOC לכרטיס מסך לקראת העתיד... אולי יש למישהו הצעות מגונות אחרות? אני אשמח..

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  11. מאוורר מעבד שקט ולא ענק(!) לעבודה בתוכנת עריכה HD .פשוט ברינדור קבצים ה TX3 של CM עושה לי רעש של מנוע של טרקטור וזה כבר מאוס.. בנוסף ,אני צריך המלצה למאוור פשוט ושקט לחלק האחורי של המארז (CM690).. הוא מקרטע ! אשמח לתשובה תודה וחג שמח לכולם

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. אחד אמר לי משהו עם BAD_POOL_CALLER שני משהו עם WIN32K ERROR 0000X0X0X0X00 משהו כזה! והשלישי משהו עם מספרים ואיקסים הכל במסכים כחולים שחייבים לעשות רסטרט ב WINDOWS XP ! מה לעשות , מני מהחנות אמר שזה כל המסכים הכחולים בגלל החום , אבל דברתי עם הרבה אנשים שיש להם אותו לוח ואותו מעבד! וקירור פשוט כמו אצלי! ואין להם אפילו מסך כחול אחד בכל הזמן!!!! והכל יציב! רק אצלי זה כך!! מזל רעעעעעעע יש לי ATHLON XP1700 GA 7VRXP KT333 ואם בה לכם לדעת הטמפ אצלי בחדר הוא 25 מעלות!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by mor_anter,

    יש לי כרטיס מסך geforce fx 5500 עם 128 זיכרון 64 ביט והצלחתי לעלות לליבה 270@340 זיכרונות 400@485 האם הכרטיס מסך נמצא בסכנה (דרך אגב יש לו קירור סטוק)

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by rafe12,

    אני קונה מחשב אוטוטו..........ו הקירור שהציעו לי למעבד טיפה יקר אבל אמרו לי שהוא מאוד מאוד מומלץ....... הקירור הוא- Mugen II Rev.b 5 Heat Pipes CPU Cooler והוא אמור לקרר AMD PHENOME 955.......... אם אפשר חוות דעת בבקשה...תודה מראש לכל העוזרים!!!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. מה ההמלצות שלכם עם תקציב של 200 בממוצע ... חשוב לציין שהמארז לא הכי מאוורר למרות שעכשיו הוספתי לו שניי מאוורים ולמרות זאת הטפמ' עומדת על 61 במנוחה פשוט עכשיו נכנס הקיץ ואני ממש לא מעוניין עוד שמש לידי גם כן לאחר חיפושים כאן ובגוגל לא הצלחתי ליישם דעה נחרצת ... לכן כל הצעה תיהיה אפשרית אם אתם מרכיבים קירור מהיט סינק ומאורר נפרד נא לרשום איזה מאוורר מומלץ .... תודה ..

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by AmitDanan,

    אני יספר מה עשיתי בינתיים: 1. נעלתי את הPCI-E על 100. 2. CPU HOST שונה מ 300Mhz ל 400Mhz. (אם אני לא טועה מדובר בבאס) 3.SPD שונה ל 2.00B כדי לשמור על 800 בדואל צאנאל. בעבר עשיתי אוברקלוק ל3.2Ghz אני לא זוכר כיצד לשחזר לכן אני שואל שוב, כרגע המחשב עובד עדיין לא עשיתי בדיקת מאמץ, אני רוצה לדעת שמה שעשיתי נכון. מספר שאלות קודם כל האם הדרך נכונה? כיצד זה משפיע ה PCI-E על כרטיס המסך כאשר הוא נעול על 100? האם יש דרך אחרת לנעול את הזיכרון על 800Mhz? השמח לעזרה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  17. יש לי כרטיס מסך של אסוס מדגם V8460 Ultra (לא Deluxe) ואני קיבלתי עם הכרטיס תוכנה של אוברקלוקינג של Asus שקוראים לה Tweak Utility הנה תמונה של התוכנה ורציתי לדעת בכמה בדיוק לעלות את הביצועים והאם בכלל מומלץ להשתמש בתוכנה הזאת?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  18. איך אני יודע לאיפה לחבר מאוורר חדש ואיפה לשים אותו? ???

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by OR007,

    אני מתלבט בינו לבין ה-AXP2400... תודה מראש !

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  20. e-GeForce 8800GTS 640MB KO ACS3 e-GeForce 8800GTS 640MB האם ההבדל בקירור ממש משמעותי? ובנוסף ברצוני לציין שאני יעשה לו אוברקלוק עד קצה היכולת......... אז מה עדיף?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by n00kie,

    קראתי את המדריך וניסיתי לעשות כמו שאומרים, אבל בBIOS שלי אין בכלל אפשרויות. אין PCIE FREQUENCE/CLOCK SYNC, אין SPREAD SPECTRUM ואין אפילו מתחים עד כמה שראיתי הדבר היחיד שאני יכול לשנות זה את הBUS (שמתי על MANUAL). מה עושים?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by idani1983,

    הרצתי RIVATUNER בזמן COD2 וראיתי שהכרטיס מגיע לטמפ' של 73 C ללא OC ובקרור סטוק האם זה בסדר , כי לי זה נראה גבוה מידי תודה רבה .

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by yuval_cohen,

    והאם אפשר לעשות בו חור בעזרת מקדחה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. יש לי לוח אם Gigabyte GA-EP43-DS3L חיפשתי בביוס ולא מצאתי בשום מקום איפה נועלים את המכפלה , אשמח לקבל עזרה , תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by e_perera,

    הרבה זמן לא כתבתי מה קורה אם המערכת, אבל האמת היא שדי התקדמתי. נושא זה יטפל בבלוק המים אבל הרבה יותר מעניין ברדיאטור. בלוק המים: את התוכניות לבנית בלוק המים מצאתי באתר http://www.overclockers.com/. מצאתי כתבה טובה שהכילה תוכניות בניה לארבעה סוגי בלוק שונים. לפי המלצתם בחרתי בבלוק מס' 4 : http://www.overclockers.com/tips793/index04.asp. או בקובץ ZIP: http://www.overclockers.com/tips793/WB4.zip. את העבודה ביצע עבורי חמי, ואני יכול רק לברך אותו על איכות העבודה. הבלוק עצמו עשוי מפליז - אני יודע שזה לא באותה רמה כמו של נחושת, אבל זה הדבר היחיד שמצאנו. וממה שהבנתי ההבדל לא כל כך גדול. רדיאטור: הרדיאטור הוא סיפור מעניין. לקח לי הרבה זמן למצוא דיוק 150 אם רדיאטור מ…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים