עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shibby15,

    לפי המבוקש, עם כל ההייפ שיש מסביב ל1700+ שיש לנו פה יש תראד אחד שמיועד אך ורק לOC למעבד AMD T-BRED בלי לוחות ובלי כרטיסי מסך ובלי כלום. תמונות WCPUID של מהירות מעבד מקסימלית, אפילו לא חייב להיות יציב לגמרי...עד כמה שהגעתם בלי שריפה! נ.ב גם אני נכנס לתחרות בקרוב עריכה: ובבקשה בלי תגובות סתם. רק תמונות! בלי "יפה", "בהצלחה" והודעות כאלה! רק תגובות עם נתונים ותמונה תודה ובהצלחה עריכה2: כל פעם שאתם משפרים או משהו כזה, תערכו את ההודעה הקודמת, בלי כפל הודעות. אני שומר על הדיון הזה סופר נקי!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by elad_jacoby,

    קניתי את הכרטיס לפני שנתיים בערך, ומאז ומתמיד הייתה לו בעיה של התחממות, במצב שאני לא משחק הוא בד"כ על 65 מעלות, ובמצב של משחק הוא מגיע בד"כ ל100 מעלות ולפעמים עד ל120 ומגיע למצב שהוא קורס. האם החלפת המאוורר תעזור? (למרות שלפי דעתי קיבלתי מאוורר של זלמן עם קניית הכרטיס), או שהבעיה יכולה להיות בכרטיס עצמו? תודה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. לצערי תוצאות הOC לא כאלה מרשימות, וזה בגלל הלוח המעצבן שלי שלא מוכן לתת מתח למעבד יותר גבוה מ1.30, לדעתי אם הלוח היה נותן יותר מתח הייתי יכול להגיע בקלות ל3 ג'יגה. אני מקווה שמתישהוא באמצעות עדכון ביוס הלוח יוכל לתת יותר מתח למעבד, אגב עד לפני כמה ימים לא הייתי יכול לשנות גם את המכפלה של הHT, וMSI שיחררו עדכון ביוס שנותן אפשרות לשנות את המכפלה הזאת, אז אולי יש למה לצפות בעתיד. זה דגם לוח חדש, שמבוסס על צ'יפסט חדש (NF560) ועל פי ביקורות שקראתי הצ'יפסט הזה אמור להיות חיית אוברקלוקינג. אני יכול להגיע גם לOC של 2.75 אבל המחשב לא יציב ב100 אחוז. ועכשיו לשאלות, 1) כמו שאתם רואים לא שניתי את המכפלה של הHT, הסיבה לכך היא שהמחשב עובד יציב מאוד גם שהHT מוגדר למהירות שכ…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום, קודם כל יש לי את המעבד: E6750. אני הייתי עד עכשיו עם הגריז הטרמי שבא עם המאוורר Stock של אינטל והטמפ' במנוחה הייתה 55-60 ובמאמץ הגיעה ל 85. קניתי משחה תרמית AS 5, נאמר פה שהיא הכי טובה, ואחרי ניקוי ומריחה מחדש הטמפ' במנוחה כרגע היא 50-55 אבל במאמץ אותו דבר. הפעלתי COD4 ל 5 דקות והטמפ' של המעבד ישר קפצה ל 75-85 וזה בקושי כמה דקות בתוך המשחק. מה לעשות ? הפיתרון היחיד הוא לקנות קירור שיקרר את האמאמא של המעבד ? תודה

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום, ברשותי מעבד AMD בתצורת S939 (זו שקדמה ל-AM2) אבל למיטב הבנתי יחידות הקרור הנפוצות בעלות תאימות לאחור (או שמכניזם האחיזה פשוט נותר זהה למרות המעבר לתצורה חדשה). המחשב ישן, ואני מאמין שיחידת הקרור שאקנה לא תוכל לשרת אותי במחשב שיחליף אותו בעתיד, אך מאחר ואין לי כוונות לרכוש מחשב חדש כעת ואני רוצה לשמור על שפיות, אין לי ברירה אחרת מלבד רכישה של יחידת קרור חדשה. הקריטריון הראשון והחשוב מכל הוא שקט; לביצועים חשיבות משנית. אף רכיב אינו מומהר. עלי להודות, הקרור במחשב אינו אופטימלי: מאוורר 120 מ"מ בודד שמכניס אוויר בחלק הקדמי התחתון של המארז ומאוורר בספק הכוח. בנוסף, אני מתאר לעצמי שגם חוסר הסדר בפנים המארז לא מניב תרומה חיובית. אני מתקשה להאמין שסידור הכבלים ו\או נקיון תק…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. טוב, בקרוב אני אקנה מחשב מTMS, עם מעבד Q6600, בסגנון הG0, אני מתכנן אוברקלוק קליל (זאת אומרת עד 2.6GHZ, מקסימום 2.8GHZ) ואני מתלבט בין שלושת הקירורים הבאים: Thermaltake TMG i1 775 CL-P0370 ¤147 http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_107_375_428_483&products_id=4327 Zalman 7500 Alcu Aluminum + Cooper S775 ¤136 http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_107_375_428_481&products_id=4331 Arctic Cooling Freezer 7 Pro ¤125 http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_107_492_496&products_id=4371 כמה הבהרות: אני לא קונה משחה טרמית, לכן רצוי שהמישחה שתגיע עם גוף הקירור תיהיה טובה המקסימום שאני יכול לשלם זה 150 ש"ח, רצוי כמה שפחות אם יש מאוורר עם לד …

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום רב, ישלי את המעבד AMD X4 620 ביחד עם לוח גיגהבייט,GA MA785GMT-UD2H וזכרון אני לא זוכר תחברה אבל סטיק אחד..2 גיגה,. קירור סטוק.הבעיה פה לא הטמפרטורות אלה לא יודע מה כבר.. הבאתי קפיצה אחת ללוח לשני הגשרים לדרומי ולצפוני (האם להם צריך ? ) וראיתי שם גם NB אבל -פחדתי לגעת.. הבעיה שכל בדיקת מאמץ על כמה שניות הראשונות ישר זה מוצא בעיה (ארור) ומפסיק תבדיקה.. רציתי לשאול מה הבעיה ? ואני גם חושב שהמתח גבוה מידי..האם ולמה לשנות ? הינה מכה תמונות שיסבירו מה הולך במחשבי היקר תודה רבה רבה על העזרה..ומקווה שיהיה מימנה.(:

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. זה המפרט שלי בצד והלוח אם שלי לא מאפשר לעשות oc אני מעדיף שלא לשדרג את הלוח אם מעבד וזיכרונות אלא רק לקנות לוח אם משומש או חדש שיאפשר לי לעשות oc למעבד כדי שלא יהיה לי צוואר בקבוק לכרטיס מסך מה אתם אומרים על הלוח הזה P5Q PRO TURBO או GIGABITE: EP43-UD3L (775 C2Q 1333Mhz intel P43 DDR2 1333 PCI-E מה אתם ממליצים לי לעשות? אני משחק על רזולוציה של 1680X1050 ועוד שאלה אני חייב לפרמט?! אני ממש מעדיף שלא! יש לי ויסטה אולטימייט 64 ביט

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by עינב,

    יש לי במחשב ספק של 300 W ... קימים לי במחשב 5 מאווררים . פרוט: 1 . מאוורר ספק . 2. מאוורר מעבד . 3. מאוורר אחורי 80 מ"מ. 4. מאוורר קטן , אני חושב של 40 מ"מ על הכרטיס מסך . 5. מאוורר קדמי של 80 מ"מ . השאלה שלי האם אני יכול להוסיף עוד 2 מאווררים למארז ?

  10. היי, האם לכל מאורר/מקרר מעבד יש גודל סטנדרטי;והוא נכנס לכל מארז? בתודה רבה מאוד מראש... יוסי.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by FIRE-KID,

    http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=2810

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by yanme,

    יש לי לוח gigabyte 7vtx והמאוורר שעל הצי'פסט מתקשה להסתובב ולפעמים אני צריך לתת לו דחיפה כדי שיתחיל חהסתובב ולפעמים גם זה לא עוזר אני לא יודע מה לעשות אולי אפשר לפרק אותו ולסדר אותו אבל אני לא יודע מישהו יכול לעזור?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  13. כן או לא?

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by AmitDanan,

    ניסיתי לעשות אוברקלוק קטן לבן דוד שלי, התדר של המעבד שלו 2.2 רציתי להעלות טיפה בלי לגעת במתחים ניכנסתי לביוס דרך F2 אני רואה את הפרטים וכו' פשוט אין שום דרך להעלות את התדר כל האפשרויות סגורות. ניסיתי לפתוח את האפשרויות זה פשוט לא שינה כלום יכול להיות שהלוח המסויים הזה פשוט לא מתאים לOC?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by gshhar,

    של מה הטמפ' הזו?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  16. יש לי את הלוח המפלצתי הזה כבר כמה חודשים טובים עם OC מכובד (אך צנוע ללוח הנ"ל) של AMD VENICE 1800@2450 MHZ וכדי להשתיק אותו החלפתי את הקרור ציפסט שהגיע עם הלוח לזלמן פסיבי והכל עבד בסדר עד לאחרונה כנראה בגלל החימום בבית, הציפסט התחיל להתחמם בטרוף ומגיע ל 50+ מעלות בקלות אז חשבתי שהגיע הזמן להחליף את הקרור הזה ומהר(!!) כשעיניין הרעש כבר לא משחק כאן תפקיד זה מאוד דחוף היות ואני לא משאיר אותו דלוק ליותר מידי זמן עם הטמפ' האלה ואני צריך אותו לכתיבת עבודות (כמעט כל יום) לאוניברסיטה אני אשמח לשמוע איזה המלצה לקרור אם מישהו מכיר תודה..

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. קיבלתי זוג מאווררים 120 מ'מ, הם פועלים על 110 וולט כל אחד..אבל סידרתי שזה יעבוד דרך השקע(ללא חיבור לספק) מה אתם אומרים אליהם? כדיי לשים אותם? (אלה מאווררים תעשיתיים)

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אני מתלבט בין 4 המוצרים הללו. אני עושה OC כבד יש לי מעבד 2500K ולוח אם asrock extreme3 gen3 בואו לא ניקח את עניין התקציב בחשבון כי אין לי בעיה כזו. מה עדיף מבחינת ביצועים? וגם חשוב לי שיהיה שקט(כי אני יושן כשהמחשב דלוק בלילה!) אז גם מה יותר שקט?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום לכולם רציתי לדעת איך מגבירים את המתח לכ.מסך 7800GT ומה זה נותן ? זה יכול להעלות לי את הציון ב 3DMARK05 ???

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני מעוניין לקנות את המוצר הזה ויש לי מספר שאלות 1)האם ניתן למצוא את המוצר הזה בארץ? אם כן שלחו לי הודעה פרטית 2)אני רוצה להשקיט 2 מאווררים בעזרתו. את המאוורר שעל הוולקנו 6CU+ ואת המאוורר 120 מ"מ שעל המארז האם ניתן להשקיט את שניהם עם אותו מכשיר? אני חשבתי לחבר בעזרת החיבור לספק את המאוורר 120 ובעזרת החיבור 3 פינים את המאוורר שעל היטסינק שלי כמו כן לחבר את המאוורר 120 לחיבור של הספק עם מתאם כזה. מה אתם אומרים הרעיון יצליח?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by STFU!!,

    שלום לכל חבריי הפורום אני מעוניין לדעת עם ה-tt sf2 טוב ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by doreiny,

    שלום לכולם אני מעוניין לרכוש את ה xp120 ואני רוצה לדעת אם המאוורר Thermaltake Smart Case Fan Blue LED 120mm יתן תוצאות טובות..?

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by BMD,

    תסלחו לי על הבורות , וזה אולי מתאים יותר לפורום אוברקלוקינג, אבל בכל זאת שאלה ? אם אני מעלה את ה FSB זה לא יעלה את ה MHZ ? מה יתן לי מחשב יותר מהיר , האים אני ישים לב להבדלי ביצועים בתוכנות של יום יום , או אולי גרפיקה ולא רק 10 פריימים במשחקים ..? מה העלאת FSB תיתן לי , מהירות ? והאם אני ירגיש בהבדל של FSB גבוהה יותר מאשר אם העלאתי בעיקר MHZ ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום לכולם, הנושא הזה הוא לא שאלה אלא פשוט לשתף אתכם בחומר שאולי יעזור למישהו בעתיד.. היום מתוך שעמום פתחתי את המחשב כדי לנקות כמה מאווררים מאבק..אז על הדרך החלטתי סתם מסקרנות לבדוק את הטמפ' של הכרטיס מסך, לקחתי טרמומטר פשוט והצמדתי אותי לצלעות קירור של הכרטיס (XFX GEFORCE6600 256MB PCI-E), כרטיס שלא מגיע עם שום מאוורר עליו, ומצאתי שהטמ' על הצלעות עומדת על לא פחות מ 70!! מעלות צלזיוס.. המום מהמספר, חשבתי מה אפשר לעשות והחלטתי לאלתר עליו מאוורר של מארז רגיל וצנוע כדי לראות מה ההשפעה. חברתי את המאוורר תוך דקה על ידי שני ברגים קטנים לצלעות.. הדלקתי את המחשב שוב ונתתי לו לעבוד כרבע שעה ואז נגשתי שוב למדידה. הטמפ' ירדה ל 35 מעלות בלבד!! שמח וטוב לב החלטתי לבדוק מה הטמפ' תתן לי…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by DaMN,

    בוקר טוב. יש לי בעיה מטרידה, המאוורר של המעבד הוא בעל הצתה מאוחרת. מדובר ב-P4 Prescott על -ASUS P4S800D ולפעמים שאני מפעיל את המחשב הוא נתקע במסך פתיחה, אחרי כמה כיבוי כולל של המחשב והפעלה מחדש הוא מתחיל לעלות וזורק הודעת שגיאה "OVERCLOCKING FALIED". בדקתי את העיניין על איזה OC לאזעזל הוא מדבר, וראיתי שה-RPM של המאוורר של המעבד נמוכה (2200 RPM) אבל לאט לאט עם הזמן המהירות עולה עד ל-4000 ואפילו יותר. המחשב עבר ניקוי מבפנים, התווסף לו מאוורר אבל עדיין פעם בכמה זמן אני מקבל את הודעת השגיאה הנ"ל. מה ניתן לעשות ע"מ שהמאוורר יתחיל את הפעולה שלו ישר על RPM גבוה וכך ימנה מימני את העצבים של לכבות ולהפעיל מחדש את המחשב כל פעם. שאלה נוספת שלא ממש קשורה לבעיה: המעבד לא בעבודה מואמצת …

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים