עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by avi333,

    האם המערכת הזאת טובה? Thermaltake BigWater 12cm CL-W0005 Liquid Cooling System כאן יש יותר פרטים http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1053&products_id=7818 ואם כן האם יש למישהו מדריך לזה כי אני לא רוצה סתם לקנות ואחרי זה לא להרכיב

    • 21 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Moo,

    שישי שבת עשיתי כבלים עגולים ויצא לי ממש טוב, אני גאה בעצמי כבל אחד של פלופי וכבל אחד של הצורב והסידירום SCSI שבאמת היה צריך לעשות את זה, כי הוא חסם את כל המארז אבל הכבלים 66/100 אין לי אפשרות לעשות אין רווח בין החוטים הקטנים וזה בלתי אפשרי להעביר סכין בלי לחתוך חוט יש לכם שיטות?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אז ככה אני קונה שני SF2 ואני רוצה לעשות את מספר 6 כאן http://www.hwzone.co.il/pictures/casecool/sit.jpg עכשיו לא ממש הבנתי משהו המאוורר שמכניס הוא לא יתקע את כל האוויר על הלוחו והכרטיס מסך והכול ואז כל הסירקולציה תעצר ? וגם כן אם אני קודח את החור של המכניס איפה שאני רואה אני אקדח את החיבורים של הלוח לא ? אז מה עושים ? זה המפרט שלי אם זה חשוב - AMD Athlon XP 1800 + EPOX 8RDA3 + Rev 2.1 R9800 Pro Samsung 512 3200 המממ זהו בעיקרון . אני מאוד אודה לכם אם תעזרו לי בתודה גדולה תומר .

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by HaVoC_850,

    שלום קניתי לא מזמן את המעבד הזה שלמעלה ורציתי לדעת איזו משחה כדאי לי לקנות? תודה לעונים

  5. רציתי לנקות את המעבד ולשים משחת arctic silver מחדש אך היה מאוד קשה להוציא את הקירור[גריל] מהמעבד והוא התקשה ונדבק כל כך חזק מהמשחה הקודמת ששמתי לפני כ 3-4 חודשים עד כדי כך שהוא יצא לי יחד עם הקירור מבלי לפרק את הקליפס של המעבד .אחרי זה ראיתי שאחד השיניים של המעבד התעקם ויישרתי אותו והחזרתי והוא עבד. השאלה שלי עם המשחה הזאת לא מקולקלת ולכן היא התקשתה עד כדי כך או שהיא אמורה להתקשות ככה? כי שמתי משחה מאותו מזרק.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום כולם, אני בקטע של חסכון חשמל/מחשב ירוק. יש לי כרגע מעבד 2500S שאני רוצה לקנות לו לוח אם. הציעו לי להחליף אותו ל-2500K ואני מתפתה... מה שמעניין אותי האם ניתן לגרום ל-2500K לחסוך חשמל (או אפילו ל-2500S)? חשבתי על משהו בסגנון הורדת תדר בסיס והעלאת תדר בזמן טורבו, זה אפשרי? תודה לעונים, אני פשוט לא מוצא מידע על זה...

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by RenTex,

    בעבר פתחתי אשכול, אבל פתחתי חדש כי יש על מה מערכת : E8400 Abit IP35-E CORSAIR XM2 800MH'Z 2GB CL5 THERMALRIGHT ULTRA 120 EXTREME @ 2xZALMAN F3 תוצאות : מעבד על 3.8 GH'z מתח למעבד : 1.3050v כל שאר המתחים על המינימום. זכרון על 1.9V תזמונים 5-5-5-12 לא הצלחתי יותר מזה, ניסיתי להעלות מתח לזכרון +0.3V לא עזר. כנראה שאני במקסימום שלהם. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אהלן, אז אחרי עיכוב לא צפוי הגיע היום הביג טייפון (הסיבה: הזמנתי גם קירור חדש לנורת' ברידג' של זלמן והוא התעכב). רושם ראשון: גדול וכבד. ממש גדול וממש כבד. במבט שני, העיניים כבר סיפקו יותר נתונים למוח. דבר ראשון, יש לו חן מיוחד - יש בו משהו שקשה להסביר - אולי זה ששת ההיטפייפס או כמה מאות הצלעות שלו, אבל ברגע שמתגברים על מראה המאוורר על סטרואידים שעומד לשבת על המעבד, יש הרגשה שכנראה עשיתי משהו טוב בהזמנה כי זה באמת נראה כמו היטסינק טוב. דבר ראשון, לפני שהתחלתי להתעסק עם הרכבות והכל, עשיתי קצת Stress test על המעבד שלי (ראו המפרט בצד לפרטים) - כרגע הוא בלי OC והוא על 35-37 במנוחה ו48 במאמץ (prime95 אחרי 20 דקות בערך). שיניתי את המכפיל ל14 במקום 13.5 והטמפרטורה עלתה ל50 במ…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by or_17d,

    אחים שלי עם מה אני אמור לחתוך את המארז בשביל לשים מאוור או כל דבר אחר?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. היי, קניתי מארז Antec High Performance 1080B AMG ואני רוצה לעשות חלון בדלת (מכוסה פלסטיק שקוף כמובן...) ולשים מנורה מבפנים, השאלה היא, איזה כלים אני צריך ואיפה אני יכול למצוא מדריך לזה.. (רצוי בעברית!) עכשיו, בדלת המארז יש פתח למאוורר (שקיים שם..) יש אפשרות לפתוח את הפתח הזה בחלון? הינה תמונה של הדלת עצמה... האדום זה איך שאני רוצה לחתוך... הפתח של המאוורר מסומן בכחול (למתוגברים ) תודה מראש ;D (הודעה ראשונה שלי :)

  11. יש לי radeon 1950x pro והמאוור שלו ממש ממש רועש. האם יש דרך להחליף אותו ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום לכולם אני רוצה לכוש קירור מים או אוויר על מענת להקטין את צוואר הבובוק בין מערך כרטיסים GTX680 שאני מתכוון לקנות כמה שאלות: 1. מה עדיף קירור מים או אוויר? 2. מה העלות של שתי הקירוים? 3.כמה עולה קירור מים למעבד ולכרטיס מסך ברמה גבוה? קיוצר קירור מים שיחזק תשתי כרטיסים ויעלה תבצועים בצורה דרסטית 1500 שקל לשני הקירוים תקציב אן דעה בקשר להרבה כי לא אני מרכיב אלה טכנאי שהוא תותח בדברים האלו אז אין צורך לומר שעם אני לא מבין אז לא לעשות כי גם יש אחריות מאיפה שהוא קונה עם ורה משהוא ככה הוא אמר לי תודה מראש בברכה מתן

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by or,

    היי יש לי gf3 ti200 של אסוס ואני רוצה לעשות לו המהרה אז אני מבקש תוכנה טובה בשביל להמהיר (אני לא רוצה לגעת הכרטיס עצמו) והוראות על איך לעשות את ההמהרה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אמנם יש לי AMD XP 1700+ וכבר ראיתי שיש כאלה התמהים למה מישהו ירצה להמהיר אותו אבל מכיוון שאני מריץ תוכנית חישובים קטלנית שדורשת זמן עיבוד ממושך אפילו במחשב כזה, אני רוצה בכ"ז לסחוט את הלימון עוד קצת אם אפשר. כרגע, בעזרת EASYTUNE ללוח אם 7VTXH+ אני עובד ב-FSB 147 ביציבות בלי שום שינוי אחר במערכת (מארז פתוח ואוורור עוזרים לבעיית החמום - 48 מעלות ב-FULL LOAD). מעבר לזה, מערכת נופלת בסוף. רציתי לשאול בעניין שנוי המכפלה. לפי מה שהבנתי במחשבי AMD זו פעולה לא פשוטה והנה הסתכלתי בחוברת של הלוח ומתברר שמה שמכוון זאת נקרא CLOCK_RATIO המורכב מחמישה מתגים הניתנים (לפחות למראית עין) להסתדר בכל צרוף שארצה. כרגע הם נמצאים במצב מכפלה 11 ולפי החוברת יש אפשרות ל-11.5, 12, ו-12.5 ומעלה (…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אני קונה עם חבר מג'ב טק ואני לא יודע מה לבחור בתור מאוורר מארז. הSF2 ידוע בביצועיו אבל גם ברעש, אבל זה לא נורא כי הוא מתכוונן. האנרמקס ידוע בשקט שלו, והדבר הראשון שעולה לי בראש אחרי שקט זה חוסר ביצועים. לפי האתרים הTT דוחף 93 והאנרמקס 94. השאלה אם זה אמין. מה אתם אומרים? הערה: החסרון של הSF2 מבחינתי זה הלד כי אני עושה UV והחסרון של האנרמקס זה צבעו הסגול והמזעזע (הצבע היחידי שיש שם) אבל אפשר לצבוע אותו. עריכה: ביקורת על האנרמקס שעדיין לא עזרהלי בהחלטה, אולי לכם היא תעזור: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=enermax_fans

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Guarding angel,

    היי האם הטפרטורות הבאות הגיוניות או שהחיישן מזייף? 6600K@4450 Gigabyte GA-Z170-HD3P NH-D14 HIGH Antec P280 x2 Nanoxia 120 intake x3 Antec TwoCool 120 exhaust

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. שלום, אני ממש לא מבין בחומרה ואף פעם לא עשיתי OC ,אבל בגלל ששתי טכנאים ששאלתי לא מוכנים לעשות את זה הבנתי שאני חייב לעשות לבד. אז דבר ראשון המעבד שלי זה Q6600 והכרטיס מסך זה GTX560TI ובגלל זה יש לי צוואר בקבוק עק ויש לי FPS גרוע במשחקים(גם אם אני מוריד רזולוציה או גראפיקה זה לא משפיע) עכשיו,אני לא יודע את מה הלוח אם שלי (יותר נכון שכחתי את התוכנה שבודקים בה)ולפי מה שהבנתי בגלל שהוא ישן אז לא כול קירור יכול להתחבר אליו. אז אני צריך המלצה על קירור טוב (עד 250) שיוכל להתחבר אליו (אני אעדכן את הדגם יותר מאוחר) ועדיף שיהיה מ KSP. תודה לעוזרים. וסתם שאלה: עד כמה זה מסובך לעשות OC ? כי אמרו לי שהמעבד שלי מצויין לOC ואני יכול להגיע איתו ל3.4HZ בערך.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Svensk.il,

    חבר שלי רוכש מחשב בחנות מסויימת, והוא מעוניין בקירור הנ"ל. הבעיה, שהקירור הזה נמכר רק ב-KSP בייבוא פרטי שלהם, והוא לא מעוניין לקנות שם... האם יש אלטרנטיבה במחיר דומה המספקת אותה יעילות ושקט? חשוב שהקירור יהיה משהו שניתן להשיג דרך יבואנים רשמיים בארץ ולא ביבוא פרטי של חנות זו או אחרת... תודה!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Shlomi32,

    עשיתי אוברקלוקינג גדול מידי ועכשיו המחשב מגיע לביוס ונתקע מה עושים?!?

    • 19 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by eliXir,

    1) העלתי את הבאס של ה-E6420 ל-333, והעלתי את המתח לפי מדריך שראיתי באיזה אתר, אבל שמתי לב שזה נוגע ל-OC של E6300 ל-3.5GHZ.. ושם הם אמרו להוסיף 0.4 לזיכרון ו-0.2 ללוח. אז כמה להוסיף אם העלתי רק לבאס 333 (2.6GHZ) 2) לאחר שהעלתי לבאס 333 המעבד מגיע ל-68 מעלות ב-100% מאמץ, 46 במנוחה. זה טוב/רע/סביר? זקוק לתשובות דחוף, תודה מראש!

    • 22 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by NIR40,

    אהלן, מתלבט בין 2 הקרורים האלו לHTPC מבוסס Q9300 מארז סילברסטון LC17 לוח אם GIGABYTE GA-X48-DQ6 אם למישהו יש ניסיון איתם אשמח לחוות דעת תודה לעונים ניר

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    תמונה ששלח לי gigabot אחרי שביקשתי ממנו שיוכיח לי שהאובר קלוק שלו ל 4000 אמיתי. יש לי כמה בעיות כאן: זה פרסקוט בלי HT,יש כזה דבר? פרסקוט על 133 באס,יש כזה דבר? איך לעזאזל על כזה מתח נמוך? לא נראה לכם מוזר שהוא עבר את השיאן של באתר ב 400 מג"ה? בחיים לא ראיתי 2.4 מגיע לכזאת מהירות,ראיתם פרוייקטים אחרים? [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by galcg9,

    שלום אני מתכוון לקנות מחשב נייד בימים הקרובים המחשב הנייד יחליף לי את המחשב הנייח והוא יהיה המחשב הראשי לכל השימושים אז רציתי לדעת אם כדאי לי לקנות לו משטח קירור? כי מחשבים ניידים מתחממים בקלות והוא הולך להיות המחשב היחידי שלי ואני יעשה בו את כל השימושים שלי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by kovar,

    שלום, אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך GTX 670 WINDFORCE ושמתי לב שאצלי בשונה מהסקירה שהייתה פה באתר, או כמעט בכל אתר שבדקתי רוב האנשים יכולים לשנות את ה Power limit עד 111-112 אחוז גג. אצלי לעומת זאת אני רואה שאפשר עד 122. האם מומלץ לי לשים על 122 אחוז בשביל עוד ביצועים? או שהדבר יכול לשרוף אות הכרטיס או לפגוע בו בצורה כלשהי?

  25. היי יש לי slk 600 extreme שבא עם מאורר 60 על 60 של דלתא שעושה מלא רעש. רציתי לשאול אם אפשר להחליף אותו נגיד למאורר של 80 על 80 נגיד שיעשה פחות רעש אבל אותו קירור. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_472&products_id=1970 תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים