אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
התוצאות של ה-OC של הכרטיס מסך שלי טובות GEFORCE 2 MX400 המעבד של הכרטיס מסך ב 250 MHz והזיכרון של הכרטיס מסך ב 180 MHz בהתחלה היה המעבד של הכרטיס מסך ב-200 MHz והזיכרון של הכרטיס מסך היה 165 MHz והוא יציב מאוד זה טוב או סביר?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. המון זמן סמכתי על CoreTemp כמדד הטמפרטורה של המעבד. מצאתי שהטמפרטורה היא 21 מעלות. כאשר התקנתי את HWmonitor מצאתי שה CPU Temp עומדת על 36 מעלות. לאחר שהתוועצתי כאן בפורום, נאמר לי שיש הבדל בין טמפרטורות הליבה לבין טמפרטורות הצ'יפ. הליבות קרות מהצ'יפ כמכלול. למרות זאת, במבחנים מסוימים, כותבים מצביעים על הטמפרטורות של CoreTemp כמדד טמפרטורת המעבד. כמובן שלהבדל יש השפעה של ממש. אם אני בודק את ה OC שלי על פי CoreTemp, המצב שלי טוב. אם אני בודק לפי HWMonitor, הוא לא כל כך טוב (בלשון המעטה). אז מה הדין? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לי יש כבר: i5 2500K 3.3Ghz, s1155, 6MB, GPU Core (אני חושב שיש לו קירור מובנה) לוח האם: Intel® Desktop Board DZ68DB אני מתכוון לרכוש כרטיס מסך סבבה באיזור ה 600 ש"ח האם יש טעם לרכוש קירור מעל 70 ש"ח למעבד אם אני לא מתכוון לעשות OC. באיזה קירור כן שווה להשקיע? כרטיס מסך? מארז?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי לוח של ECS P4VXMS, ומעבד P-4 1.5GHZ SOCKET 423 לדעתי זה Willamat. הבעיה היא שאני מעלה את ה FSB ל 133 המחשב חוזר אוטומטית ל 1500MHZ, ניסיתי כמה פעמים להעלות את המחשב בתדר 133 אבל לא הצלחתי, מה יכולה ליהיות הבעיה??
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לקנות קירור למעבד, אני מתלבט בין שתי מערכות קירור isgc 300 vs arctic cooling freezer 7 המחיר די דומה, פריזר טיפה יותר יקר, איזה מהם איכותי יותר, שקט יותר, מקרר טוב יותר, בקיצור על איזה אתם ממליצים ללכת? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כבר שנה וחצי את הכרטיס לא בדקתי אף פעם טמפרטורה ככה שאני לא יודע אם זה תמיד היה ככה. היום אני משחק (COD:WAW) וקופצת הודעה (של הCATALYST) שהוא הוריד את המתח עכב חום, המשכתי לשחק ובדקתי את הטמפרטורה מייד אחרי שאני משחק - 108 מעלות, אחרי כחצי שעה הוא על 67 מעלות. מדובר על כרטיס 1950x pro Saphire. זה נורמלי?! לא עשיתי מעולם OC נ.ב. פעם לחצתי בדרייבר על הUNLOCK של הOC אבל לא שיניתי כלום, אם אני מחזיר לאחריות הם יכולים לראות את זה?, כי אחרי שפירמטתי והתקנתי מחדש הUNLOCK שוב לא לחוץ..
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בע''ה, הכרטיס הינו ZOTAC GTX 260 SYNERGY. מגיע לטמפ' של 85-89 במאמץ ומפזר חום בצורה לא יעילה. התקציב שלי הוא עד 200 ש''ח. מתלבט האם לרכוש את Accelero XTREME GTX 280 VGA Cooler /קירור אחר / האם בכלל כדאי. מה אומרים המומחים? תודה, ינון
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
מחפש מדריך מסודר + תמונת והסבר כי המדרך שיש בפרום לא הכי מדויק
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד BARTON 2500+ במקור 11*166 = 1833 לאחר הOC 11*210 = 2300 כמה אחוז של OC ? איך מחשבים ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב קודם כל סליחה אם זה לא קשור לפורום הזה! המאוורר של המעבד שלי כל הזמן על 1600-2000 RPM ואצל חברים שלי במחשב שלהם המאוורר 3500-4000 RPM ובמחשב הישן שלי ביכלללל 4500 RPM גם שהמעבד במאמץ ומגיע ל60 מעלות זה עדיין 2000 RPM אולי קצת יותר באיזה פורום אחד אמרו לי שאפשר לעשות את המאוורר FULL POWER מהביוס או שלחבר ישירות לספק משהו כזה.. קיצור אני לא יודע לעשות את 2 הדברים.. מעבד: אינטל פנטיום 4 - 3.2GHZ , פרסקוט לוח-אם: ASUS P5GD1 מישהו יכול לעזור? (מצטער על החפירה )
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו ניסה את זה אולי ראה כזה דבר? האם זה יצליח לקרר בכל זאת זה מקרר ארונות חשמל ענקיים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מסיבה שאני לא מבין פעלתי על פי הוראות המדריך כאן ורכשתי עוד מעט ידע במדריכים נוספים ברשת ולמרות זאת אני יכול להעלות רק 7 נקודות FSB! מעבר לזה הוא לא מפעיל את המחשב עד שאני נותן לביוס להתאפס .. בבקשה עזרה, יש לי לוח אם MSI G31M3-F V2 GLAN
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אשמח לייעוץ בנוגע לסוג הקירור שאני הולכת לקנות, מדובר בקירור למעבד Core i7 920, עם לוח Gigabytes EX-58 extrme. הו, כן, ומארז Entec DF-85, full tower, ככה שיש מקום. (אני צריכה את הקירו רק למעבד ) המליצו לי על Noctua U12P-SE2, אז רציתי לשאול אם יש עוד קירורים שמתקרבים/עוקפים את הרמה הזאת. התקציב שלי הוא עד 200 ש"ח, 250 מקסימום למרות שאני מעדיפה לא לעבור את ה-200. הסיבה שאני מבקשת ייעוץ לקירור אחר זה בשביל לחסוך כסף.. המעבד הולך לעבור אוברקלוק, אז צריך קירור טוב. D: תודה רבה לכל העוזרים~
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החלטתי להעלות את תדר המעבד שלי (Q6600) מ-3.0GHZ ל-3.4 ועשיתי את זה בהדרגה. קודם כל העלתי ל-3.2 לאחר מכן שקיבלתי יציבות החלטתי להעלות ל-3.4. משום מה אני כבר מחפש שעה מתח שבו המעבד יהיה יציב בהתחלה הוא אפילו לא עלה לווינדואוס,אחר כך הצלחתי להריץ 3DMARK06 הרצה מלאה והצלחתי זתומרת שהיה שיפור אבל עכשיו שאני מפעיל את ה-OCCT לא עוברות 5 דקות ואני שומע קול של ברווז והתוכנה מפסיקה. כרגע הבאתי למעבד מעל 1.4v וזה כבר נראה לי לא הגיוני שלא יהיה יציב. ניסיתי להביא מתח לגשר הצפוני אבל אז בכלל ניהיה מסך שחור ולא קרה כלום אז ביטלתי את זה. יש למישהו מושג מה הבעיה?? יש אולי אופציה שלא שיניתי בביוס והייתה חשובה באוברקלוק הזה. היחס של הזכרונות השתנה לבד ל-1:1 הטמפרטורה במאמץ לפי מה שראיתי לא…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://img90.imageshack.us/img90/8420/831349248om.jpg
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי פנטיום 4 1.7 וויליאם-מת ( :'( ) , הטמפ' הממוצעת של המעבד היא 45 מעלות. אני מתחיל להריץ פריים וזה אחרי 20 שניות עולה ל60 מעלות, ואני מפחד להמשיך...יש סכנה בלראות עד לאן זה מגיע? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני יודע מה הם? אין לי את זה בביוס (ואני לא רוצה להוריד עדכון) יש איזו תכנה לזה? ועוד משהו, מה צריכה להיות הטמפרטורה של המעבד שלי (P3 450) ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מארז אנטק סונטה, ומעבד פנום-4 BE. כרטיס מסך מובנה בלוח האם - כך שאין בעיית זרימה. אני רוצה לבצע OC בינוני, והשאלה איזה קירור כדאי לשים ? לפי הגדלים - לשים MUGEN-2 כמעט יחסום את המארז. האם כדאי לשים קירור יותר נמוך כמו השוריקן - או שכן כדאי לשים קירור בגודל מלא ? תודה על רעיונות והסברים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם , לפני יומיים קניתי מחשב חדש מבוסס AMD , המעבד הוא : AMD athlon xp 2500 לוח אם :Epox 8rdai לא קניתי קירור נוסף למעבד , והמעבד בא עם גוף קירור בעל פד טרמי של Foxconn , המעבד שלי עכשיו על 49 C במנוחה , ואין לי מושג על כמה במאמץ או איך בודקים, אם מישהו יכול לעזור אז תודה . דבר שני - המעבד ממש ממש רועש (בערך כמו וולקנו 7 על high או med ) אולי מישהו יודע איך להחליש את המאוורר ? או איך להפוך אותו ליותר שקט ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד שלי חם (וזה בטח לא כל כך חדש עם סדרת הבארטונים), לא יותר מידי בשביל עבודה שותפת, אבל יותר מידי בשביל אוברקלוקינג. אז הייתי רוצה לדעת כמה דברים: 1. במה עדיף לי להשקיע(או מה יקרר לי את המעבד יותר)? לקנות מארז טוב ושתיהיה זרימת אוויר מספק (ולא את החרטה שאיתו קניתי את המחשב), או להשאיר את המארז הקיים ושים קירור בנזו*ה על המעבד, וכך לצפות לOC טוב? 2. את אני בוחר באופציה השניה של קירור למעבד (שכרגע נראת יותר טוב, לא?) איזה קירור יהיה הכי הכי יעיל (אני לא דואג יותר מידי לרעש, על אף שיהיה נחמד לקצת שקט) ראיתי את הת'רד המטורף הזה על הקירור ההוא בטכנולוגיית TEC, ואני לא רוצה להיכנס לאמינות של דובר הת'רד, אבל בהנחה שהוא דובר אמת זה נראה אחלה קירור, וגם ראיתי את ההייפר 6 של קול…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המארז המקורי הגיע עם מאוורר צידי שזורק אוויר לכיוון הלוח אם. הייתי חייב להוציא אותו כי בלתי ניתן להרכיב גופי קירור גדולים דוגמת NH-D15. כפיצוי על איבוד זרימת האוויר וגם למטרת עבודה שקטה כל המאווררים במארז הוחלפו לנוקטואות אבל המאוורר המקורי של הכלוב דיסקים בלתי ניתן להחלפה הוא והכלוב זה יחידה אחת. מה גם שהאוויר שהוא מכניס עובר דרך הדיסקים ככה שזה לא הכי אופטימלי. הלוח שולט לבד במאווררים ושהמצב מתחמם הוא מגביר אותם ואז הרעש עבודה שלו קצת הורס את כל העניין של עבודה שקטה לעומת הנוקטואות שכמעט ולא ניתן לשמוע. חוץ מזה גם רציתי לשפר קצת את הזרימה במארז כי כרגע יש רק מאוורר אחד שמכניס אוויר קר מלמטה וכל השאר מוציאים 3 מלמעלה ואחד מאחורה. עלו לי כמה רעיונ…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה אשר איתה אני יכול להוריד ולעלות את המהירות של מאוררי המחשב... מישהו מכיר???
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני אני צריך כמות של איזה 10 מאווררים טובים ואיוכתיים למארז בגודל 120 מ"מ. בארץ אני רואה שהמחיר לכל מאוורר איכותי עומד על בערך 40 שח. ככה ש-400 שקל זה יותר מדי. אני מכיר מספר חנויות מחול שמוכרות קירורים כאלה במחירים טובים למדי, אך המשלוח מיקר ממש את כל העסק. אולי אתם מכירים איזה אתר\מוכר איביי שיש לו מאווררים איכותיים ובכל זאת המשלוח זול, או יותר טוב - בחינם.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-


