אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מישהו מאזור המרכז הכי עדיף או הרצליה או רעננה או רמת השרון אבל מה שיוצא אני מרוצה שמוכן לבנות לי את המערכת שליטה על המאווררים: עכשיו אני יודע שיש שני סוגים אז מה שהוא יודע זה בסדר האמת שלא חייב את זה שאני משנה את המהירות סיבבוים כי אצלי אין רעש חזק מידי אהל הבעיה שיש לי יותר מ-5 מאווררים הסבר מאוורר מקדימה למטה,מאוורר על המעבד,2 מאווררים בדלת שמאל, 2 מאווררים מאחורה למטה אבל אולי וזה רק אולי שלא יהיה 2 מאחורה אילא אחד מאחורה ו1 למעלה. מי שמכין שיגיד לי כמה בדיוק עלה הכל אני ישלם לו. אז כל מי שיכול בבקשה בבקשה שיכתוב לי פה וגם מאיפה הוא. כי benzzy boi מביא לי מאווררים ויהיה הרבה ואני לא רוצה להדליק את כולם בייחד כי זה בטח כבר כן יעשה רעש... אני רוצה נגיד רק מתי שה…
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן, הצפוי מכל קרה: המחשב לא נדלק. יש אור בלד של הבורד, המאווררים נדלקים והמקלדת מנצנצת לי פעם אחת. מעבר לזה זה לא מגיע. המסך לא נדלק. האם עליי לפרוש שמיכה ורודה בתוך המארז ולהפוך את המחשב למיטה עבור הכלבה שלי, או שמא יש מה לעשות? הבנתי שיש דרך פיזית לשחזר את הגדרות היצרן של הלוח... אני מצטער שלא ערכתי חיפוש מקיף וממצה במדריכים השונים לפני הפנייה הנרגשת הזאת, וזה משתי סיבות: ?א: אני על אייבוק g3, והוא איטי ומתסכל עד להחריד. ב: אני בפאניקה. באמת. נ.ב. המחשב לא נדלק לאחר ריסטארט רגיל לחלוטין. עשיתי כבר כמה ריסטארטים עם האו סי הנוכחי, והוא יציב.לא שיניתי כלום לאחרונה. תודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצליח לגרום למערכת להיות יציבה יותר מהתדר הזה להלן המפרט לוח אם : rev2.0 ma78gm-s2hp motherboardמעבד:amd phenom ii x6 1055t 95wקירור : 125w Wind Trainer i-200 CPU coolerזיכרון DR II 1066Mhz 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Dualספק :hec cougar 550wמארז :colermaster cm 690טמפרטורות : לפי occt+ speed fan כולם מתחת ל 40אני תקוע פה (בתמונה אחרי prime95 (
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
check this out..! http://www.thelab.gr/reviews/ic7mods_en20.php אני יודע שזה נשמע נובי.... אבל שמשנים את הבאס זה לא מעלה תמ"הצ? כי אצלו זה 3.2 כמו שהיה לו בהתחלה! ואיפה יש אפשרות להעלות את זה? ולמה לא ידעתי על זה כלום!?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קצת מתלבט בין קירור המים של THERMALTAKE 735 לבין קירור האויר של SCYTHE INFINITY 1000 לפי מה שהבנתי קירור אויר בצורת TOWER זה הכי יעיל מכל השיטות ולפי הביקורת הזאת http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2214 הקירור של SCYTHE הוא אחר היעילים ביותר שיש ובו בזמן גם אחד השקטים שיש מצד שני הוא נורא כבד (כמעט קילו) ונורא גדול במימדים, מה שיכול לגרום נזק ללוח M והוא גם לא הכי יפה במארז עם חלון צד לעומת זאת קירור המים של THERMALTAKE 735 נראה יפה עם הצינורות הירוקים (UV REACTIVE) ומתאים לצבע של המארז שאני הולך לקנות (בצבע שחור-ירוק) ועם קתודה של UV זה נראה ממש ממש יפה בקטע של OC אני לא בטוח שאני הולך לדחוף את המערכת עד קצת היכולות, אני לא מחפש שום שיא אם אני יגיע …
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
המאוורר הקטן שנמצא על הצ'יפסט של הGA-7DXR שלי מסתובב לאט, עושה המון רעש ולא רוח. איפה אני מוצא עוד מאווררים כאלה קטנים? ואם זה בטוח להסיר אותו? הוא נמצא עם ברגים על איזה איציק קטן ואם אני עושה תנועות סיבובויות הלך הלוח אם אני חושב.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בקירור עם מחשב דיי חדש יחסית 2600+barton core 9600xt 256 512mb ddr... ומאזר גנרי מידי טואר,ועכשיו הקטע המגעיל חוץ מהקירור למעבד שאני לא ממש אוהב הקטע הוא שיש לי רק מאוורר אחד שנרי של 60 ממ, שמוציא או מכניס אוויר זה לא ממש משנה ברמת קירור כזאת, עכשיו אני אחרי חודש וחצי עבודה עם תקציב של 3000+ מה שאני כמובן לא הולך להקציב לפתרון של הבעיה הזו,אלא סכום קטן יותר בהרבה בשביל קירור מצויין למעבד ולמחשב עצמו,אני לא מבין בעניין הזה בגלל זה אני מבקש הצעות ממכם,אולי אפילו להחליף את המארז למרות שהשטח שמוקצב לו לא גדול במיוחד, אז בבקשה אני פנוי להצעות ואני חושב שיש תקציב (אגב רק לא קירור מיים) תודה מראש
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ובכן, סוף סוף הביאו לי מצלמת web. בניתי את הסטאנד הזה לפני כחצי שנה אך הוא היה דבוק עם סיילוטייפ והוא לא היה יציב בכדי שה-iPod יעמוד עליו. את ה-stand בניתי מחומר פשוט ביותר - קופסת דיסקים, אותה אני חתכתי עם מספריים ואח"כ שייפתי את הקצוות והדבקתי עם דבק מגע (כפי שניתן לראות בתמונות הוא צהוב אשר מכעיר בצורה שלא חשבתי את המעמד ואת התפקיד שלו כש-ק-ו-ף. סה"כ, זו הייתה עבודה של כחצי שעה. אני אתן לתמונות לדבר:
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חייב כמה שיותר מהר תשובה : קירור של טרמלייט אולטרה אקסטרים הענק הזה הוא דורש פירוק לוח אם ? אני אצטרך לפרק את הלוח אם בשביל להתקין אותו ? תודה לזה שיתן תשובה. ואם אפשר אז שיענו לי רק כאלה שיש להם והם יודעים אם צריך לפרק או לא
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. הטמפ' של ההארדיסק שלי היא 52 מעלות,גבוה נכון? יש לי מארז CM 532 עם מאוורר 120 אורגינל מקדימה והHD יושב בתוך המגירה המיועדת. יש עוד 120 מאחורה של TT שעובד על 5V בגלל הרעש להוצאת אוויר. +2 *80 בספק. אני חושב שיש לי איזה 15 מעלות מיותרות על ה-HD ואני לא בטוח איך להוריד אותם,אני לא יודע איך להעלות את הסל"ד של ה120- הקידמי. כבלים מסודרים,אין אבק,שאר הטמפ' די טובות: כ.מ.-38-40 CPU-אחרי OC ל-3.32 35-39 מעלות. זהו פחות או יותר ממתין לייעוץ.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Thermaltake Spark 7 Highest Performance CPU Cooler for PIV-478 http://www.thermaltake.com/products/spark/spark7.htm או Thermalright AX-478 Cooler for Intel-478 עם Thermaltake 80mm Smart Fan 2 גם על הSpark 7 יש את ה Tt SF2 והSpark 7 כולו עסוי מנחושת וה AX לא !.. מה כדי לי לקנות אני מתלבט כי יש הבדל די גדול במחירים .. תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC למעבד שלי. הבנתי שיש בעיה עם הלוח עם שלי (GA-P55A-UD3) מבחינת מייצבי המתחים. 1. מה המתח המקסימלי שאוכל לתת למעבד ? 2. לאיזה תוצאה אני אוכל להגיע עם מתח זה ? 3. איזה קירור למעבד בתקציב של עד 400 ש"ח מומלץ לרכוש כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר (בגבולות המתח) ? שאר המפרט בצד. תודה רבה לעוזרים !
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טמפ הלוח אם והמעבד ניראות לי ממש גבוהות . מה אתם אומרים ? המיפרט רשום בצד . התצלום במנוחה, שום דבר לא פועל ברקע. גם שאני מעלה את הקירור של המעבד ל 1500 rpm זה נישאר אותו דבר. כרגע,כמו בתצלום הוא על אוטומטי- לפי הטמפ. [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה המפרט של הכרטיס שאני רוצה לנסות עליו Interface - AGP 1x Chipset - 3Dfx Voodoo Banshee Ram - IBM 16MB 100Mhz SDRAM 10ns Data Path - 128 bit RAMDAC - 250 Mhz TV-Output - NA Video Playback - MPEG-1, MPEG-2, DVD, Indeo, & Cinepak Supported Resolutions - 640 x 480 - 1920 x 1440 Supported Refresh Rates - 60 - 120 Hz והנה תמונה של הכרטיס (לחצו על הלינק) http://www.baboom.co.il/forum/Uploads/Sexi-20028232526-Creative-Banshee-board-2.jpg אני רוצה להתחיל ללמוד ולהתעסק באוברקלוקינג ואת הפרויקט הראשון שלי אני רוצה לעשות על הכרטיס מסך הזה (שגם ככה הוא זרוק אצלי) רציתי לדעת אם זה בכלל שווה את ההשקעה ??? אם אני ירוויח מזה משהו ??? ואם כן ... בכמה אני יכול להעלות…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה ניסתי לעשות טריק כזה שהמעבד מוגדר כ 166 במקום 200 ואז ככה אמורים להגיע למהירות האס גבוהה יותר.. ואצל הרבה אנשים זה עובד ואני לא ממש מצליח, למישהו יש רעיונות ? מפרט למטה ומכו כן הנה לינק שמסביר: http://www.geocities.com/trats102002/nf7sFsbsense.html תודה כל העונים.. 8)
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מענויין לעשות אובר קלוק רק הבעיה היא שהכרטיס שלי במצב עומד הוא על 50 מעלות ואני םוחד לעשות אובר קלוק!!! יש לי מאוורר של זלמן עליו ועדיין 20 מעלות אם אפשר עזרה תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לבדוק את הטמפ' שלי של המעבד והלוח אם (יש לי לוח של gigabyte אבל עכשיו בגרסה החדשה של אוורסט הוא קורא נכון את הטמפ' של המעבד) ד"א יש גם בעיה עם הקריאה של הלוח אם? טוב אז אני רוצה לבדוק במנוחה ומאמץ במנוחה כבר בדקתי אבל אני צריך תוכנה שתאמץ לי את הלוח אם ותוכנה שתאמץ לי את המעבד אז אתם מכירים תוכנה כזו? ד"א המעבד שלי הוא amd 3000 64b 939
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך מדגם: ATI Radeon 9500PRO 128MB 128bit אני צריך לקנות קירור טוב ושקט שיתאים לכרטיס אין לי בידיוק הגבלה של מחיר .... תודה לכל העוזרים
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אתם כל הזמן מדברים על נגדים משתנים של 100 אוהם, למה? הם לא יותר יקרים מלקנות נגד יעודי אחד? הרי, אם נניח ידוע לנו שהלד יעמוד בזרם של 0.2A (לצורך הדוגמא) ויש לנו מקור מתח של 5 וולט הרי שחישוב פשוט לפי חוק אוהם יראה לנו V=I*R R=v/I=5/0.2=25 כלומר נגד של 25 אוהם יספיק לנו בהחלט לא??
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבנתי שסדרות מסויימות של מעבדים משתמשים ב - TJMax בתוכנה REAL TEMP איך לכיול אותה בצורה הכי טובה על מנת לדעת את הטמפ המדוייקת שהכי אפשר למעבד i5 2500K ? והאם זה הכי נכונה לבדיקת I5 2500K ? אני שואל כי בהתחלה בדקתי עם גריסא ישנה 3.00 וזה מכוייל ל 90 ונתן טמפ סביב ה 22מעלות (idle) אחרי ראיתי גירסא חדשה 3.60 הורדתי והכיול היה שם על 98 וזה נתן לי טמפ סביב ה 32מעלות (idle) פער של 10 מעלות זה משמעותי , איך אני אדע עם איזה כיול הכי נכון לעבוד?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב אולי לרכוש את הדבר הענקי מפלצתי הזה.. ראיתי בביקורת כלשהי בחו"ל, שאיזה אחד עם TI4200 עשה איתו אפילו אוברקלוק חזק ביותר מ 250/446 ל 305/550 והוא אמר שהוא שם חיישנים שונים באיזור או משהו כזה והטמפ' הייתה 34.. אז אני חושב אולי לרכוש אותו, אבל הוא כבד -מאוד-... וזה בעייה קצת, אני לא רוצה להגיע למצב שהכרטיס יפול יחד עם ה AGP לרצפת המארז.. אתם יכולים להוריד לי חשש מהלב ולהגיד אם זה דבר שיכול לקרות? או שהוא כבד אבל לא קריטי ? או ש.. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע יש לי e8400 באוברקלוק 3.7Ghz, וה- katana 3 מחזיק אותו על 65 מעלות מקסימום במאמץ. אני מתכוון להחליף בקרוב ל-q9550 וגם איתו אני אעשה oc, בערך עד ל- 3.6Ghz. השאלה אם ה-katana 3 יספיק, או שאני אקנה קירור חדש? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את המהירות שעון של המעבד דרך ה FSB מאחר שדרך הביוס " המכפלה " קבועה ולא ניתן לשנותה ויצא לי כך : למה הטמפרטורה לא יורדת ? המעבד עובד חצי מהתפוקה שלו ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 5 מאוררים Thermalright SP-94 אין לי בכלל אבק (מארז חדש) והחוטים מסודרים עם ממזגן עובד וטמפרטורה של 25 מעלות בחדר יש לי 38 מעלות חום בתוך המחשב ועל ה SP-94 יש מאורר גם הסירקולציה טובה ואל תגידו לי ש38 מעלות חום זה טוב כי זה מגיע ל50 שאני משחק... אז יש דרך שאני יכול להוריד את הטמפרטורה בלי קירור מים? :'(
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-


