אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע איך אפשר להדליק ספק ATX ללא לוח ? איפה לעשות קצר ?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
***עריכה: הסתדרתי*** אפשר לנעול את הפוסט קניתי מארז חדש של ANTEC שיש בו בקר מאווררים (P101) יש 3 מאווררים קדמיים ואחד אחורי, כולם מחוברים יחד ויש לי 2 חיבורי MOLEX עם 2 פינים בתוך כל אחד מקווה שהסברתי טוב... איך אני מחבר את זה לספק? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות שני מאוררים: א. לCompucase 6a19, יש הכנה למאורר 120 מול ההארד דיסקים, שמתחממים קצת יותר מדי אחרי שצופפתי אותם והוספתי אחד נוסף. על המאורר להיות שקט ככל האפשר. ב. להיטסינק, שישב עליו עד היום 92ממ כלשהו של ארקטיק קולינג ופשוט... נקרע חלק מהבסיס שלו... (מין גומי מוזר כזה). ההיטסיסנק, עד כמה שזכור לי, הוא XP-90 של טרמלרייט. גם פה עדיף שהוא יהיה שקט ככל האפשר, אבל זה ממש לא שיקול קריטי במקרה הזה. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה יכולה להיות הבעייה שיש ארטיפקטים? הטמפ' תקינה 70-80 מעלות (לכרטיס הספציפי הזה X1800XT) . עשית מוד לוולט של הליבה של הכרטיס מסך . המחשב לא נתקע . הבעייה היא שפה ושם תוך כדי משחק אני מזהה ארטיפקטים חוץ מזה העם יש סיכון ללוח אם או לכרטיס מסך בוולט מוד שאני עושה לכרטיס מסך עם הטמפ' תקינה?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך מאווררים חזקים כי המעבד שלי מתחמם ועושה לי ריסטים כמו מטורף תמליצו לי על מאווררים טובים וזולים
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כך אנחנו כול הזמן רבים איזה זיכרון הכי טוב ומי מגיע לבאסים הכי גבוההים בתזמונים הכי הדוקים\פחות הדוקים, אבל השאלה הכי יפה כמה הם מקבלים תכלאס במבחן התוצאה, בתור אחד שהיה לו 4 סוגי זיכרונות אחרי oc,אפילו באותו באס התוצאה שונה (בגלל תיזמונים,וכד). יאללה נתחיל: חברה: samsung צ'יפ: uccc תזמונים: 3-4-4-8 באס: 275 מתח: 2.5v נפח: 1gb מחיר:250-265 ש"ח (ל512) גירסא: EVEREST Home Edition 2.20 memory read:6900 memory write:2300 memory latency: 46ns
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC לכרטיס מסך powercolor radeon hd4770 אם התוכנה MSI Afterburner ועוד לפני שבכלל שיניתי משהו כשאני עושה בדיקת ארטיפקטים בATITOOL אני מקבל את התמונה הבאה: האם אלו ארטיפקטים? ומה זה אומר לגבי הכרטיס המסך שלי? ד"א הטמפ' במנוחה היא 53 מעלות במאמץ (atifact test) לאחר 10 דקות כי 66 מעלות,אבל הארטיפקטים מופיעים כבר על השניות הראשונות. דרייבר catalyst 11.3 Windows XP service pack 3
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים... חיברתי LCD 16X2 עם תאורה למחשב! עכשיו יש לי רק בעיה אחת... אני רוצה להציג עליו דברים בעברית... אך ללא הצלחה... שאני שולח מידע בעברית יוצא ג'יבריש... מישהו יודע מה הפיתרון??
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כןןןן נשיתי שלוש םעמים לנקות ולשים מחדש וכל פעם החום מראה של מעבד 112 מעלות C !!! זה הלוח SIS משקר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI 9500pro הזכרונות כתוב infenion והמספר הוא 3.3 איפהשהו על השבב, אז הורדתי ביוס פרוץ מתאים בשביל זה. יש לי גם את התוכנה לפלאשינג בשביל זה. הורדתי Radeonator 2.0 עכשיו, הביצועים הנוכחים של המערכת שלי למשחקים לא ממש מספקים (אתם יכולים לראות תוצאות בחתימה) ואני לא אוברקלוקר מקצועי, וחשבתי אולי אני אצליח לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך כי זה לא אמור להיות מסובך. 1. האם אני אוכל להגיע לאובר שהעלאת הביצועים מורגשת עם הקירור המקורי של הכרטיס? 2. יש מצב להחזיר את הביוס של הכרטיס למקורי אם אני לא רוצה את האובר יותר? 3. אילו שיטות יש בשביל לדעת אם הכרטיס מתחמם יותר מידי? תודה מראש, אור..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
OC זה לא ממש התחום שלי לכן שאלה קטנה: יש לי שני סטיקים מיותרים של הזכרונות הנ"ל,אני מתכנן להרכיב אותם על הלוח GA-EP31-DS3L מכיוון שהלוח הנ"ל תומך במינימום זכרונות במהירות 667MHZ זה קצת בעייתי. האם ניתן להמהיר את הזכרונות בצורה כלשהי ע"מ שיתאימו ללוח? האם הלוח יישאר יציב? אם למישהו יש נסיון עם מקרה כזה אשמח לשמוע. תודה לעוזרים...
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
athlon 1g asus a7v 133 בזמן האחרון המחשב שלי פולט חום בצורה בלתי רגילה. האם אני צריך לעשות משהו או להשאיר את זה ככה? איך כדאי לי לקרר את המארז בצורה הכי פשוטה שיש?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי !!!! יש פנטיום 3000 ספק 400 וואט קניתי גוף קירור zalman 7000b-alcu led הטמפ מגיעה ל50 מעלות במנוחה האם זה טוב???????????????
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ! אני קונה מחשב חדש (בעיקר לגיימינג) ואני בתלבט בין E5400/6300 ל AMD 550. בהנחה שאני עושה אוברקלוק רציני על קירור אוויר טוב, איזה מבין השניים ייתן בסוף תוצאה יותר טובה ?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכירים את ה LASERBAY ? WWW.LASERBAY.COM דבר חייתי למדי לא? מישהו יודע איך הוא? שווה בכלל את הכסף?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב תקשיבו החלטתי להחליף תקירור של המעבד ושל המארז עצמו כי אני מחפש שקט מקסימלי התקציב שלי עומד על כ300 ש"ח ואני צריך קירור למעבד ומאוורר 12 סנטימטרים למארז אני חושב אז חשבתי על זה: Silent Wheel 13cm של TT שמתאים גם לחורי איוורור של 12 ס"מ שעולה 40 ש"ח ועוצמת קול של 16dba BigTyp 120 Vx CL-P0310-01 שגם בעוצמת קול של 16dba שעולה 250 ש"ח אוקיי אז זהו לבינתיים יש לכם המלצות ושימו לב שאני רוצה שקט מקסימלי והמעבד שלי הוא E6300. שימו לב למפרט..
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום ברשותי מארז מידי ממוצע בעל ספק עלום שם עם מאוורר יחיד. ניתן להתקין מאוורר 80mm בקידמת המארז וכן בחלקו העליון. אני לא מבין גדול באיוורור ולכן הייתי רוצה לקבל קצת המלצות על אילו מאווררים לקנות ואיפה, אני מעונין לקנות מאווררים איכותיים. כמו כן אשמח לקבל המלצות על ספקי כח (300W - 350W) וכן מאוורר ו Heat Sink למעבד (Athlon 1.1GHz, לוח Asus A7v133) המארז לא מתוכנן טוב כל כך ולכן המעבד ממוקם מול ספק הכח ואני לא יכול להתקין על המעבד מאוורר וHS גבוהים במיוחד. כרגע אני עובד עם המאוורר וה HS שקיבלתי עם המעבד. תודה רבה על העזרה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני כרגע עם קירור סטוק (מאינטל) למעבד Intel Quad Core Q9550 (2.83GHz) (בלי OVERCLOCK), אך הוא מרעיש ואני מעוניין לקנות קירור שקט, איכותי ואמין. אפשר הצעות? פרטים (אני נותן הרבה פרטים): * לוח אם: GIGABYTE GA-EP45-DS3 * כרטיס מסך Geforce 260 GTX * ספק ENERMAX PRO82+ 625W תודה רבה
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סתכלו.. יש לי מעבד אינטל 3.0GHZ סוקט 775 וקירור טוב עליו של טרמלטייק טאוור 112 עכשיו יש לי זכרונות של פטריוט TCCD 2X512 רציתי לדעת איזה פוטנציאל יש לי? כמה מתח אני אמור לעלות למעבד שלי ומתי? כנ"ל לגבי הזכרונות שלי .. אני מקווה שתינתן לי עזרה טובה! אם אני ייעשה דברים יפים יהיו גם תוצאות יפות שאני אוכל להביא
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לבנות מסך LCD למחשב שלי לפי המדריך שיש באתר כאן. ויש לי כמה שאלות לפני שאני מתחיל: 1) אני מבין באלקטורניקה וחשמל אבל אף פעם לא התעסקתי בחומרה של מחשב אני יצליח לעשות את זה? 2) לאיפה אני מחבר את הקבל של הLTP? אני מוציא אותו מהמארז, אם כן אין דרך אחרת כי המדפסת שלי מחוברת לשם... 3) לאיפה אני מחבר את הקונקטור של החשמל? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Clock ratio:x19.5 FSB:200 NB FREQ:1600 HT FREQ:1400 memory:1333mhz cl9@cl7 cpu vol: 1.425 NB vol: 1.280 HT Vol:1.260 dram vol:1.515 cpu nb vid:1.375 NB/PCIe/PLL vol:1.860 מפרט: AMD Phenom II x4 955 Scyte Mugen II GIGABYTE GA-790XT-usb3 KINGSTONE DDR3 1333mhz Cl9 מה אתם אומרים על הOC? **מעלות במאמץ מלא:54
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי אקסטרה MONEY ואני שוקל לקנות קירור חדש למחשב. אני מתלבט בין אם לקנות קירור למעבד שלי שהוא INTEL P4 3.0 775- שזה יהיה ה-BT או קירור לכרטיס מסך שהוא LEADTEK GEFORCE 7800GT שזה יהיה משהו טוב בסביבות ה-200 ש"ח. *חשוב לזכור שאני לא עושה לאף אחד מהם OC ולא כלום. אז למה עדיף לקנות? מה יותר חשוב? ובמה אני ארגיש יותר הבדל בקירור ( לשניהם יש את הקירור בסטוק בינתיים )?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום וערב טוב, מבקש דעה וחוות דעת על הקירור בקישור: http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/Cl-P0401/cl-p0401.asp לצורך OVERCLOCK . תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, רק רוצה לדעת מה טווח הטמפרטורות הבטוחות לכרטיס מסך זה? 7600GT הוא אצלי ב40-41 אידיאלי ו51-55 מקסימום בעומס עם הקירור הרגיל שבא עם הכרטיס מבית GAINWARD הכרטיס בOC 620\1520 רק רציתי לדעת לאלה שהמהירו כרטיס זה עד כמה ניתן להגיע עם קירור סטוק?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי ושלום האם מישהו יכול להגיד לי מדוע איני יכול להמיר את הזיכרונות הללו מעבר ל820mhz שקניתי את הזיכרונות קיוותי שקנתי משהו טוב התיזמונים שלי הם 5-5-5-15 בתודה מראש לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-


