עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. .

  2. שלום אני רוצה להתקין על המעבד שלי קירור הקירור שיש לי כרגע של הבוקס של אינטל רועש וממש לא מספק ... אני רוצה ללכת על ה coller master v8 ורציתי לשמוע חוות דעת עליו ... תודה רבה!!!

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  3. Started by kip,

    כבר צולע קצת במשחקים כמו MEDEIVAL II ואני לא ממש יכול להרשות לעצמי כרטיס חדש... אמור לצלוע במשחק שכזה? תודה....

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  4. Started by SuperStyle,

    הוספתי עוד מאורר ל פריזר 64 פרו אחרוי שמוציא אוויר זה טוב?

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  5. Started by lirantal,

    מה עניינים? יש לי 2 מאוורירים קטנים שעובדים ששימשו אותי בעבר למעבדים הישנים לפני שעשיתי UPGRADE על אחד כתוב: 12v 0.08a ועל השני כתוב 12v 0.9w אני רוצה להוסיף ראוסטט/פוטנציומטר כדי לשלוט על עוצמת המאווררים ורציתי לדעת איזה איזה התנגדות אני צריך בשביל הפוטנציומטר שאני קונה... תודה רבה, לירן.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  6. שלום חברים יש לי מעבד דיי מעפן E2200 אבל אני לא אוהב רעש של מעבד אני צריך הכי שקט וזה שהכי מקרר בכללי המחיר לא משחק עניין אבל אני לא יתקין מערכת קירור נוזלי או המלצה על ספק שמקרר ומוציא אוויר יותר טוב תודה אנטולי

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  7. Started by vd2,

    שלום יש לי שאלה בקשר לאוברקלוק קניתי מחשב חדש ואפ'פעם לא עשיתי אוברקלוק אזז אני צריך קצת עזרה ויעוץ.. הנה המפרט: מארז - Thermeltake Soprano מעבד - Core 2 Duo E6600 קירור למעבד - zelman 9500 זכרון - 4GB 800MHz Corsair לוח-אם - Gigabyte P35 DS4 כרטיס מסך - Gigabyte 8600GTS 256MB 128bit DDRIII המחשב עלה לי 7000 ש''ח ישמח לביקורת על המחיר ועל המפרט ותודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  8. Started by yanushka,

    מהו המאוורר 80MM הכי חזק ביחס לרעש? - יחס עוצמה לרעש?? בתודה, יניב

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  9. Started by DeNon,

    שלום מה הטמפרטורות של המעבד במנוחה ובמאמץ?

    • 9 תגובות
    • 595 צפיות
  10. Started by IGk,

    צריך עזרה בבחירה של קרור לכרטיס X800GTO AGP עם אוברקלוק מתלבט בין: זלמן VF700CU ב-170 ש"ח זלמן VF900CU או זלמן FATAL1TY FS-V7 ועם מישהו יכול לתת לי דגם של ספק כח טוב וחזק עד 300 ש"ח תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 595 צפיות
  11. נשברה לי הכנף של מאוורר 120MM של TT יקר עם לדים כחולים יש איך לתקן בלי שיעשה רעש כמו עכשיו?????

    • 9 תגובות
    • 595 צפיות
  12. Started by n.L,

    שלום! קניתי היום מאווררים של CM וכתוב על האריזה שהם עובדים לפי חיישן טמפ'. המאווררים באים עם חיבור 3 פינים ללוח אם ובנוסף מעביר מחיבור 3 פינים לחיבור מולקס. רציתי לשאול אם ברגע שאני מחבר את המאווררים לספק כח ולא ללוח אם האם הם עדיין עובדים לפי החיישן טמפ' או שבשביל שיפעלו עפ"י החיישן טמפ' אני חייב לחבר אותם עם ה-3 פינים ללוח אם?

    • 7 תגובות
    • 595 צפיות
  13. אלו כל הפרטים שהוצאתי על הלוח אם שלי מAIDA32 Motherboard Properties Motherboard ID 63-0100-000001-00101111-092002-i845$P845E10A Motherboard Name Intel Billings 2 D845EBG2 Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz (QDR) Effective Clock 533 MHz Bandwidth 4266 MB/s Memory Bus Properties Bus Type DDR SDRAM Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz (DDR) Effective Clock 267 MHz Bandwidth 2133 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type Intel Hub Interface Bus Width 8-bit Real Clock 67 MHz (QDR) Effective Clock 267 MHz Bandwidth 267 MB/s Motherboard Physical Info CPU Sockets/Slots 1 Expansion Slots 6 PCI, 1 AGP RAM Slots 2 DIMM Integrated D…

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  14. המפרט מופיע בצד. ספק 350W. והכרטיס מסך גם כן ב.OC ליבה 300===>400. זיכרונות250===>275. האם ביטוח הOC לכרטיס מסך יתן לי אפשרות להמשיך את הOC על המעבד או שאין קשר בינהם. גרסת ביוס האחרונה שיצאה. מתחים: מעבד 1.6 זיכרון 2.7 צ'יפסט 1.65 תודה מראש. predator_008

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  15. אני עכשיו קבלתי את הכרטיס רדאון 9000 פרו מאיה 2 עם 128 ddr של גיגה ויש לי את הדריוור גרסא 7.81 והציון שאני מקבל ב 3dmark הוא 6005 המערכת שיש לי זה p4 1300 לוח של אינטל 256 rdram 800 מגה הרץ ודיסק קשיח מעפן הקיצר איך הציון? ועם איזה תוכנה אתם ממליצים לי לעשות ההמרה לכרטיס? עריכה: חחחחחחחח איזה סתום אני רשמתי אם ורציתי עם

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  16. אני מעוניין לקנות מאוורר 140 למארז איפה אפשר לקנות ?

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  17. Started by hp1610,

    הי, לאחר הרבה היסוסים התחלתי להמהיר את המערכת שלי (ראו מיפרט) ע"מ לקבל ביצועים טובים יותר עבור FSX (הפלייט סימולטור החדש של מייקרוסופט). כרגע המערכת עובדת בצורה יציבה במהירות של 3.2GHZ עם תוספת מתח קלה לזכרונות. המערכת לא נבדקה תחת אחת מתוכנות העמסה אלא פשוט עובדת מספר שעות ב FSX כאשר שתי הליבות מועסקות ב 80-95%. ולשאלתי - טמפ' שתי הליבות היא בסביבות 37 במנוחה, 40 עם אפליקציות קלות (OFFICE) ן53-54 לאחר כמה שעות משחק ב FSX (שתי הליבות ב 80-95% עומס). טמפ' הלוח היא בסביבות 47-49 מעלות. האם הטמפ' הנ"ל סבירות ובטוחות בעבודה לאורך זמן? תודה מראש, HP

  18. Started by Turbine,

    שלום יש לי את המחשב הבא Intel Pentium 4 3.2 1Mb LGA775 Asus P5GDC V-Deluxe 915G A-DATA 256Mb X2 DDR2 (עובד כדואל סה"כ 512) האוברקלוק היחידי שעשיתי זה לזכרון, מ533MHZ ל600 MHZ, (למרות שלא נראה לי שזה עובד) מישהו יכול לומר לי לאיזה תזמונים אני צריך לשאוף להגיע? ואם צריך לעלות את המתח בשביל זה??? אחרי משחק קצר הגעתי למצב כזה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  19. Started by shoeyal,

    שלום ברשותי ABIT NF7(-s)v.2) מהו עדכון ה BIOS המומלץ(ואם אפשר אז לינק) ועל מה להקפיד בתהליך ואם אפשר הסבר קצר.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  20. Started by tuka,

    שלום, יש לי 3200+ venice ולוח אם ?ASRock 939DUAL-SATA2, s939, ULi, AGP, PCI-E? עכשיו, עשיתי OC ל2.3GHZ אבל שמעתי שהלוח הזה לא משהו לOC עם המעבד הזה.. אני לא מומחה OC ורציתי לדעת אם אני יכול להמשיך ועד כמה. תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 595 צפיות
  21. Started by TheWave,

    קניתי לפני שבועיים מחשב חדש AMD AXP 2500 ובדקתי אם המכפלה פתוחה. כשהעליתי את המכפלה המעבד נשאר רגיל אבל כשהורדתי המעבד הפך לחלש יותר. מה הבעיה כאן? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  22. Started by yaakovd,

    שלום רב. ברשותי כרטיס GeForce 7600 של Palit. המאוורר התחיל להרעיש בצורה בלתי נסבלת, ולכן ניתקתי אותו. הטמרפטורה מתייצבת כעת באזור ה-67 מעלות. האם זוהי טמפרטורה תקינה, או שהיא מסכנת את הכרטיס?

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  23. היי. למי שיש טרמלטק ארמור , בחלון שלו יש מאורר 230 מ''מ שקוף עם לדים. אני נורא נורא צריך את המאורר הזה. ומוכן לתת כל סכום של כסף (אני מעדיף לשלם מאשר להזמין מחו''ל) + את אותו המאורר , רק בצבע שחור. גם של טקמלטק , שהוא תקין לחלוטין! מי שיש לו את המאורר , מוזמן לדבר איתי פה או בפרטי כל מי שיש לו עצה או דרך יעול להשיג את המאורר , יתקבל בברכה. אבירם.

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  24. Started by ZZR,

    אז ככה: היום קניתי את ה Enermax 425 שיש לציין שעזר רבות להשקיט את המחשב גם מאוורר מעבד Igloo שעושה את העבודה בשקט אבל מה עדיין מרעיש?? מאוורר כרטיס המסך! רציתי לשאול אתכם האם כאשר הכרטיס נמצא ב IDLE כלומר לא ביישומים גרפים תלת מימדיים (גלישה באינטרנט, שמיעת מוזיקה, עריכת אודיו(!) שממש אבל ממש הרעש מפריע ניתן לנתק את פעולת המאוורר מבלי לגרום לכשל. הכרטיס הוא Albatron 6800

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים