אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי נייד hp tx2000 הידוע בבעיות החום שלו. מעבד: AMD Turion 64 X2 Dual-Core Mobile Technology TL-62 כ. מסך: NVIDIA GeForce Go 6150M עם סתם עבודה באופיס וויסטה מעוך (הוא נראה כמו 98 מבחינה ויזואלית) המעבד נע סביב 50 מעלות וכרטיס המסך סביב 70 וזה נמוך למחשב הזה. מאחר וויסטה סתם מערכת לא טובה אני אשדרג ל7 אבל השאלה לאיזה? 64Bit כדי לנצל את כל ה4G זכרון שיש לי או ל32Bit? מאחר והמחשב הזה יכול בקלות לקפוץ לטמפרטורות שיעשו נזק בלתי הפיך (והאינטרנט מלא בכאלה שעברו את ה100 עם כרטיס המסך) אני שואל אם מערכת הפעלה של 64 יותר "חמה" מ32 כי היא מעבירה יותר מידע? או אולי ה32 יותר "חמה" כי היא רצה בשעון גבוה יותר? או שאין הבדל? תודה משה
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להגיד משהו בקשר למדריך החדש שיצא המערכת הקירור. אז עלה בדעתי למה לא לשים קוביות קרח למיכל המים אשר יורידו את טמפרטורת המים והמעבד. וכך שמשתמשים בקוביות קרח כשרוצים לשחק במשחקים אז אנחנו רוצים שהמחשב יעבוד במהירות רבה יותר. תגיבו בבקשה בקשר לרעיון!! להתראות
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
המעבד הוא פנטיום4 506 במהירות סטוק הוא אמור להיות על 2.66 אבל כרגע הוא אצלי על 3.6גיגה. במאמץ הוא מגיע לאיזור ה60 מעלות האם זה מוגזם בשביל המעבד הזה?
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
ברשותי מחשב חדש יומיים בסך הכל וביצעתי בדיקת טמפרטורות ע"י תוכנת אוורסט+speed-fan והם מראים לי כך: cpu:85c למעבד אבל גם רשום כך: cpu core 1 21c+core2 18c האים זה בסדר ? לי ניראה משהו מוזר לגבי הטמפרטורות אבל האים כול להיות שני תוכנות בדיקה טועות? בדקתי ומאוורר המעבד amd 4000+ x2 dual core עובד מה עלי לעשות תודה לכל העונים משה אנא מיכם תעזרו לי!!!!!!!!!
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום... אני הולך לקנות מחשב ויש לי שאלות בקשר לקירור של החומרה שלו... אני עומד לקנות מעבד +AMD ATHLON 64 3000?? והשאלה שלי היא האם אני צריך לקנות גם קירור או משו מיוחד או מספיק הקירור שיש במארז או שהוא מגיע כבר עם קירור??? ואני הולך לקנות לוח אם של EPOX 8KDA3J וגם לגביו אני לא יודע אם צריך קירור או שהוא מגיע עם קירור כבר??? דרך אגב אני קונה מארז של A-TOP Z-ALIAN זה בצורת חייזר עם ספק טרמלטיק 420... תודה על העזרה...
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי P4 2.4 FBS 800 ולוח של ABIT IS7-E זיכרון SAMSUNG 2X@256 PC3200\400 ניסיתי לעלות את התדר ל250 עם VCORE של 1.575 למעבד 2.7V לDDR ו 1.65V ל DDR המחשב עולה עד לתחילת הWINDOS ואז נותן לי הודעה של בוצעו שינויי חומרה בלה בלה ....... ואז ניתקע או עושה ריסטרט אני לא יודע כבר מה לעשות :-[ מבקש את עזרתכם ....................
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני עומד להרכיב את המחשב הבא.. כרטיס מסך- GIGABYTE GeForce 9500 GT 512MB 128-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready SLI מעבד-Intel Core 2 Duo E8500 זיכרון - CORSAIR 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1066 לוח אם - ASUS P5Q LGA 775 Intel P45 רציתי לשאול- איזה קירור הכי מומלץ- אשמח לדגמים ספצפים.. תודה רבה. הפורום עזר לי רבות בהחלטות- כמות הידע שיש פה- מדהימה.
-
- 7 תגובות
- 596 צפיות
-
-
טוב זה תמונה של המחשב שלי איפה שהXים הכחולים יש לי מאוורים כמו שאתם רואים אחד על הדלת ואחד בגג המארז שניהם בגודל 80 מ"מ ויש לי עוד 3 מקומות ל80 מ"מ אחד בקדמת המארז ועוד 2 מתחת למעבד עכשיו אני רוצה לדעת איזה סוג של מאוורים יתנו לי קירור שקט וטוב ובאיזה קומבינציה לשים אותם (מכניס/מוציא אוויר) תודה
-
- 12 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי מעבד 1.4, והמעלות אצלו הוא 32-35 במנוחה, ובמאמץ משהו בסביבות ה 42-44 בערך. אני לא יודע אם זה נחוץ אבל יש לי זכרון ארדיראם (אם זה מפריע לאוברקלוקינג). אוקיי אז מה שאני צריך זה עצות איך אני יכול לעשות אוברקלוק למעבד כי אני חושב שיש לי נעילה, כי שנכנסתי לביוס ראיתי את המהירות של המעבד מסומנת באפור ולא היתה אליה נגישות. יש תוכנה שפותחת את זה? ואם כן איך? ואפשר לעשות בכלל אוברקלוק עם ארדיראם?
-
- 9 תגובות
- 596 צפיות
-
-
היי *לפני העריכה שמתי זכרונות אחרים בטעות שאלה: האם הזכרונות האלה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5875 יאפשרו לי להגיע ל3.6GHZ? עם לוח P5B או לוח טוב אחר. על איזה מתח אני אצתרך לשים אותם, ומה יהיה התדר שלהם (MHZ) ביחס של 4:5 (5 לזיכרון 4 באס)? תודה רבה לכל העוזרים =)
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כותרת^ בנתיים חשבתי על http://tms.co.il/product/5700
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מתכנן OC בינוני למעבד אחרי שאני יקנה אותו אחרי ירידת המחירים - להעלות אותו מ2.4 ל- 3.0 ואולי 3.2... בגלל שמפרט שבניתי כבר חורג מהתקציב אז אני צריך קירור זול...אז שאלתי האם הAC FREEZER 7 PRO יספיק ל-OC ספציפי זה למעבד. זה המפרט - 1,247 1,247 מעבד Intel Core 2 Duo E6600 Box IE6600 597 597 לוח אם GIGABYTE GA-965P-S3 39202 559 559 זיכרון G.Skill DDR2 2048MB (1024MBx2) 800Mhz CL5 F2-6400CL5D-2GBNQ 2,987 2,987 כרטיס גרפי LeadTek WinFast PX8800GTX 768MB PCI-E LV382 384 384 כונן קשיח Western Digital WD2500YS 250GB 250YS 210 210 צורב ASUS DRW-1814BLT X18 DVD 16038 590 590 ספק כח Neo HE500EC 0761345-05505-…
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
-
היי חבר'ה. אני חושש שהחיישן מזייף קשות, ולכן אני צריך למדוד את טמפ' הליבה. יש דרך לעשות זאת? אני יודע שלC2D יש את TAT. אבל מה עושים עם פנטיום D?
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום, המאוורר הישן כנראה ישן מידי, ועושה רעש של טרקטור... אני מעוניין להחליף אותו במאוורר סביר (לא יקר) המתאים ל: לוח אם Gigabyte 945GZM-S2 מעבד Pentium D 3.4 GHZ תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
גופי הקירור המדוברים הם: 1) Thermalright HR-03 2) Vantec IceBerg 6 Premium
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מעבד AMD AXP 1700+ ולעזות לו OC יש לי כיום כרטיס מסך של צ'יינטק TI 4200 האלה היא איזה לוח לקנות כדי לקבל OC ולהנות מביצועים טובים ויציבים במשחקים חדשים ( כמו C&C GENEGALS ו UNREAL 2003 ) האם לקנות: 8K9A2+ KT400 או : 8RDA+ וכמו כן אילו זיכרונות לקנות DDR333 או DDR 400 ושל איזה חברה? ( זיכרונות DDR400 של סמסונג נחשבים לטובים עבור OC ? ) בתודה מראש על העזרה
-
- 7 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אז ככה היום בצהררים לא היה לי אינטרנט רק עכשיו אז רק עכשיו יכלתי לפרסם אז קראתי תמדריך של האוברקלוק אבל לא מה שבנעוץ מדריך אחר . כי אין שמה שיוני מתחים וזה. וביצעתי את האוברקלוק .. הכל הלך חלק ורגיל עוד לא עשיתי בדיקת מאמץ אני חושב שלא צריך טמפרטורות סבירות לפני הOC היה לי במנוחה 27-30 ואחרי האוברקלוק 29-30 אממ אז עליתי מ 2.53 ל 2.81 שיניתי את bus speed ל 225 , והמכפלה היא 12.5 אז זה יצצא ככה.. אממ אני חשוב שאני יכול להמשיך עוד כי היה רשום לי במקסימום של ה bus speed 800 MHZ ושמתי רק על 225 MHZ.. חחח אז הינה עכשיו אני ישעה בדיקות מקיפות עם אוורסט וכו .. אה והמתח של המעבד העלתי מ 1.2 ל 1.3
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי לוח GIGABYTE 667 ULTRA 2 (מבוסס 845PE) פעם אני הייתי מכוון אותו על 1.85 גם דרך הביוס וגם בעזרת DEFAULT V MOD ששמים קצר ב4 פינים במעבד כדי למנוע COLD BOOT שיש כשמשנים את המתח בכל מקרה משום מה לאחרונה שרציתי לעשות את המוד הזה שוב (אחרי שנה ומשהו שלא עשיתי) כי קניתי XP-90 אבל הבעבד מסרב לעשות POST עם המוד הזה (מכוון ל 1.85) אז אמרתי ניחא - ננסה בביוס אז בביוס גם כן לא מופיע לי אפשרות ליותר מ 1.75V פתאום (עשיתי עדכון אבל גם שחזרתי גירסא אחורה ( F2) עדיין אותו דבר הדרך היחידה שלי לשנות את המתח ל 1.85 זה דרך ה EASY TUNE 4 בווינדוס וזה מאוד לא יציב (התוכנה נותה להתקע) יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות כדי לשנות ל 1.85 דרך הביוס?
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לנקות אבק מהמאוורר של המעבד ואני רוצה לדעת אם אני חייב גם להחליף משחת טרמית שאני עושה את זה? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכם רציתי שתתנו חוות דעת על הטמפ' של המחשב שלי ותוכלו לעזור לי מה עליי לשפר.. אני מתחיל לעבוד על סידור כבלים במארז בינתיים ורציתי לדעת עם עליי לעבוד גם על סידור המאווררים במארז כמו שצויין כאן : http://hwzone.co.il/guides/casecool/2/ ולכן אני מעוניין בעצות מאנשים שמבינים עניין. הנה התמונה מHWMONITOR : נ.ב המארז שלי הוא MIDI כמו שמצויין במפרט המחשב שלי. בתודה מראש, אלעד.
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם היום בשעה טובה אחרי 3 שבועות סוף סוף קיבלתי את המחשב החדש שלי [מפרט בצד] ואחרי ששיחקתי קצת נייד פור ספייד עם תוכנות ברקע וכו' המשחק עדיין פעל לי על מקסימום חלק לגמרי [סוף סוף חח] אבל אחר כך שמתי EVEREST והתוכנה הראתה לי שיש לי טמפ' שלדעתי גבוהות מאוד... יש לי את המארז של NZXT TRINITY ועל הפאנל יש מד טמפ' והוא מראה לי 33-34 מעלות לא במאמץ ובנתיים הגעתי עד ל35... הינה הטמפ' זה נורמלי?
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
וזה המאורר היחיד שיש לי במארז. מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
האם כדאי לחבר את המאורר במארז ל-7 וולט? בדקתי אם רב-מודד בין היציאות ויש 5 7 ו-12 וולט, אז חיברתי ל-7 וולט (ב-5 וולט המאורר לא עבד בכלל) בקיצור זה שקט יותר וחלש יותר
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי בעיה אצלו , אני לא מצליח להעלות את המעבד ל2.4 לא חשוב מה אני עושה וכמה אני מעלה... , והמעבד הזה לא רק אמור לעלות ל2.4 , הוא אמור לעשות 2.8 אפילו עם כזה מפרט... עכשיו , זה המפרט שלו : P4 1.6Ghz Northwood Core @ 133Bus(533) 2128MHZ A-DATA PC3200 400MHZ 256MB(not dual) WD 80GB 8MB ABIT IS7-E Palit GF 4 MX 4000(will be replaced in Peak 9600PRO) RaidMax Scorpio 868 - Yellow - עם ספק 420W ג'נרי(שני מאוררים יש לספק) , ספק ממש מאפן , מתחים מהתחת , 2X80MM מוציאים מאחורה(חזקים) 2X 80MM מכניסים מקדימה(אחד חזק) , 1X80MM בדלת מכניס(בינוני) זרימת אוויר לא רעה... קירור מקורי של אינטל , מעבד על 46-51מעלות...(אחרי OC , וגם בלי , אותם מעלות.) ניסיתי להעלות מתח , ניסיתי גם לשנות תיזמ…
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-


