עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם קוראים לי רפי חטואל, בן 17 וחצי כיתה יב'. נעים להכיר אז ככה, זה המחשב שלי: לוח אם: Gigabyte GA-k8vm800m 3Xpci, AGPx8, ddr400, qflash, sata, socket 754 מעבד: Amd Sempron 2800 64BIT 256 L2 Cache 1600MHZ FSB:200 multiplyer:8 זכרונות: לא זוכר את השם של החברה...אבל 512DDR דיסק קשיח מקסטור 160גיגהX2 כרטיס מסך: Msi Starforce FX 5200 128Bit 128Mb AGP8 -עשיתי לו OC עצבני...אפרט עליו בהמשך. בכל מקרה, תכננתי לעשות OC למעבד. ובגלל שהוא קר מאוד ולא לוקח הרבה מתח(1.36V) החלטתי להשאר עם הקירור סטוק אבל להחליף משחה טרמית. ועשיתי את זה. פניתי ל Stinger (גיא) שגם לו יש אותו מעבד כמו שלי, והוא כבר עשה לו OC. אז הוא עזר לי (תודה רבה ) ןהעלנו את הFSB ל250, שנותן לי …

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  2. היי. עשיתי OC לכרטיס מסך 7300 : זכרונות 700\532 , וליבה 620\450 . הטמפרטורה במנוחה 50-53 מעלות . הטמפרטורה בעומס מגיע ל- 75 מעלות . עכשיו שאלות: מתי שאני מעלה את הליבה והזכרונות בעוד 10 ,ATITOOL נותן לי שגיאות ,האם זה בגלל הטמפרטורה או שזה כבר כמעט הגבול של הכרטיס מסך? מתיי שאני מעלה בדריברים של NVEDIA את הליבה ל - 640 , והזיכרונות ל- 740 , מופיע לי הודעה שהטסט כשל , בבקשה להנמיח את מהירות השעון (משהו כזה) עכשיו, השאלה חוזרת , האם זה בגלל הטמפרטורה או שזה הגבול כבר??? תודה למגיבים!!!

    • 6 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by Proteous,

    http://img237.imageshack.us/my.php?image=4410am6.jpg איך אני מוסיף את התוצאה למאגר המהרה ? http://img381.imageshack.us/my.php?image=4410kf9.jpg

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  4. Started by H.I.V,

    היי רציתי לדעת מה יותר טוב לP4 Thermaltake Spark 7+ Highest Performance CPU Cooler for PIV-478 או המאוורר ברגיל שקיבלתי אם המעבד כרגע אני עומד על 44 מעלות במנוחה ו54 במאמץ תודה לכל העונים

    • 9 תגובות
    • 597 צפיות
  5. Started by maor5,

    שלום לכולם!!!! שמעתי פה הרבה מושגים של אובר קלוק כגוון: מכפלה באס קאש ועוד..... לא זוכר מה זה כל אחד מישהו יכול להסביר לי בבקשה?? תודה למי שיעזור!!!!!

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  6. זה המפרט שהזמנתי: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 3.0GHz E8400 45nm : " SLAPL" - BOX ¤856 לוח אם: GIGABYTE GA-EP43-DS3L ¤504 כרטיס מסך: PALIT PCI-EX 2.0 RADEON HD4850 SONIC OC 512MB DDR3 DVI HDMI - RETAIL ¤925 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS ¤254 צורב DVD: LG DVDRW GH-20NS10 X20 - BLACK - SATA ¤122 זיכרון: KINGSTON 4096MB (2048MB X2) DDR2 800MHZ CL5 ¤427 מארז: ANTEC SONATA 3 + 500W EARTHWATTS PSU ¤683 קרור למעבד: ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL S775 ¤113 קרור למארז: SCYTHE SLIP STREAM 120mm 1200rpm ¤56 שירותי מעבדה: הרכבת מחשב + בדיקת מאמץ 24 שעות + בדיקות מקיפות ¤75 מחיר סופי: ¤4015 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il מראש שללתי את האפשרות …

  7. שלום לכולם ותודה רבה לכם על הפורום המדהים הזה. זהו הפוסט הראשון שלי בנושא ומקווה שאעשה את זה נכון מפרט מחשב: לוח אם: GIGABYTE-965P-DS3 מעבד: INTEL E6300 זיכרון: CORSAIR TWIN2X2048-6400C4 קירור: TUNIQ TOWER 120 גריז טרמי: ARCTIC SILVER 5 כרטיס מסך: SAPPHIRE ATI RADEON X1300 512M כרטיס FIREWIRE כרטיס קול: M-AUDIO AUDIOPHILLE FIREWIRE ספק: ENERMAX LIBERTY 620 דיסק קשיח: 2 * WD 36G RAPTOR RAID 0 דיסק קשיח: SAMSUNG 300G צורב NEC 4570A :DVD צורב GAS-H10N :DVD מארז: THERMALTAKE ARMOR מאווררים: ZALMAN F2 AND F3 אל פסק: ADVICE 1000VA ועכשיו לשאלה (אשמח לצרף עוד מידע שיידרש) אני מנסה לעשות OC למערכת ומגיע לתוצאות הבאות: 1. אם אני מתחיל כשהזיכרונות על 667MHZ ו-…

    • 12 תגובות
    • 597 צפיות
  8. Started by danuskun,

    העליתי את ה-P4 המסכן שלי (פרסקוט 3GHZ) ל-3.4 ג'יגה הרץ ואיך שעלתה הויסטה קיבלתי BSOD והמחשב לא רצה לעלות יותר. יש לי לוח אם ASUS P4S800D-X ואני כרגע על 1.27 VCORE. מישהו יודע האם יש אפשרות לשנות בביוס של הלוח הזה VCORE? (כרגע אני על 3.3 ג'יגה הרץ)

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  9. כרגע, דרך הביוס אין לי אפשרות לכייל את המכפיל אלא רק באמצעות ג'מפר ע"ג הלוח. האם זה אומר שהמכפיל שלי נעול ? בהנחה שהמכפיל נעול האם ג'ימפור יפתור את הבעיה ? תודה.

    • 8 תגובות
    • 597 צפיות
  10. תיראו כמה תמונות קצת עווה מהרגיל! וגם עושה רוח חבל"ז! ולא מרעיש! זה לא של מחשב נכון? מה אתם אומרים, של מה זה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  11. הטמפרטורה של המעבד שלי דיי גבוהה ואני לא ממש בכיוון של לקנות היטסינק חדש (יותר בכיוון של כרטיס מסך) אז חשבתי אולי אפשר ללכת על משהו זול יותר ולשים TT SF על הסינק הקיים של המעבד (אני דיי בטוח שזה יוריד כמה מעלות טובות אחרי הכל כמה המאוורר המקורי יכול לדחוף 20-30CFM?) זה אפשרי בכלל אם כן איך אני עושה את זה אם לא רק תגידו ואני כבר אשלים עם העובדדה שאני אשר עם מחשב חמים לנצח... תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  12. Started by miky,

    חברה זוכרים שיש לי radeon 9200se ז ככה אני רוצה לעשות לו קלוק עכשיו כאשר אני המהרתי את הזיכרונות מעל ל 250 הרצים היו לי הפרעות גרפיקה הכל הפך לתתושתש למה זה קרה?(יש לי קירור סטוק)

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  13. Started by leebanami,

    שלום אז ככה.. קניתי לוח חדש EP31 וקירור OCZ ונדטה 1 טוב אני בא ניכנס לביוס מגדיר הכול חוץ מת SPD כי אני לא יכול להגדיר אותו על 2.00 אז הגדרתי אותו על 2.50 אבל הבעיה שהתדר של הזיכרונות לא יורד.. אם אני מעלה ת FSB אז הזיכרונות עוברים תתדר המקורי ואז המחשב לא נידלק.. הזיכרונות שלי הם Crosair 667MHZ 1GBX2 יש לי 2 GB במחשב.. אני יתן לכם תמונה.. תמונה: http://yop.co.il/my.php?id=mhi4fxfsk3.jpg תודה לעוזרים.. ד"א המפרט שלי מצד ימין..

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by Shadowman,

    יש לי g-force mx 440 של asus רציתי לדעת עם אפשר להגיע איתו לתוצאות טובות יותר ואיך???

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  15. Started by dorin,

    יש לי זיכרון 333. לאיזו מהירות אני יכול להגיע ?, בנוסף, מה צירוף המכפיל והבאס שייתן את התפוקה הטובה ביותר ?.

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  16. Started by shlomiatar,

    אני דיי נוב בכל הקטע של OC, ויש לי כמה שאלות: קודם כל, המחשב שלי הוא כזה: לוח עם של Pc Chips M930 מעבד P4 478 1.8 GHZ שני סלוטים של זיכרון 128 ב 133 מה"צ (בקרוב מחליף ל 512 של PC3200) עכשיו, קודם כל, בביוס כתוב לי על הCPU RATIO - LOCKED... הבנתי שזה קשור איכשהו למכפלה של המעבד... בכל מקרה... השאלות: 1. למה הלוח שלי תומך ב 400MHZ וגם ב 533MHZ של FSB והוא פועל בעצם ב 100? 2. הבנתי שניתן לעשות OC אם מגבירים את ה FSB, איך אני עושה את זה ? (ניסיתי דרך ה CPUCOOL, ולמרות שבחרתי את ה PLL הנכון, זה תוקע את המחשב גם אם אני משאיר את זה על ההגדרה הקיימת ועושה SET....) 3. בכלל אפשרי לעשות OC על הלוח המסכן שלי ? האם יש קשר לזיכרון? 4. על איזה משחה טרמית אתם ממליצים? …

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by shloosh,

    מה אתם אומרים??? CRYSIS אינו שחיק... ואני מתחרפן... שווה??? סה"כ כפול ביצועים...

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  18. איפה אתם ממליצים לי לקנות מאוורר חכם לד 120 מ"מ + גריל 120 מ"מ אבל שיהיה יפה שבמקום יהיה שירות טוב ורצוי חנות באזור המרכז תודה לעוזרים....[=

  19. Started by Rule The Pc,

    אהלן יש לי מחשב פנטיום 4 2.4 עם לוח עם של אינטל BLUE MOUNTAIN עם הצ'יפסט הישן....... המחשב יכול להגיע די מהר ל40 מעלות וגם ל50 (אחיר ארבע שעות שימוש)............... אני לאדע אם כדאי לי לקנות 4 מאוורים ג'נריים שכל אחד עולה 30 שקל או את זה - http://www.pch.co.il/docs/pd-1237334404.htm מה יותר משתלם לי מבחינת קירור שווי המאוורר ורעש...... (אם הג'נריים יותר מדי מרעשים לא בא בחשבון כנ"ל למאוור האיכותי יותר).. תודה.

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  20. Started by predator_008,

    אני מריץ בדיקה רגילה לגמרי עם התוכנה וב16% זהו המחשב לא מגיב אפילו העכבר לא זז.. מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 597 צפיות
  21. Started by Jinjis Han,

    ישנה תוכנה שנותנת לי את השליטה על המאורר? בקול ביטס יש אפשרות דומה אבל זה לא 100 אחוז פעילות כל הזמן... המאורר פועל על מדיום... אני זוכר ש riva tuner ישנה אופציה דומה? יש המצלצות? עריכה: אוקיי הדרתי פרופיל חדש למאוורר בריוה ואכן אני חושב שזה עוזר... שמתי 100 אחוז ב פעילויות 3D וב 2D לא שיניתי אולי טיפה... הרצתי פיר איזה 6 דקות ויצאתי המעלות על 55... אתמול ששיחקתי שחבר שלי היה אצלי יצאנו והיה איזה 60, אני לא יודע אם זה בגלל שעכשיו הדלקתי את המחשב ועדיין הכל לא הספיק להתחמם אבל ניראה...

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  22. Started by SmurFin,

    וכמו שנאמר תמונה אחת שווה אלף מילים [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  23. ?? ועוד שאלה איך BT מקרר את המעבד ???? לא הבנתי את זה מאיך שהוא יושב על המעבד?

  24. שלום. לפני שבועיים קניתי מחשב חדש אבל הוא עדיין לא עובד כי אין לי ספק בכל מקרה, תהיתי אם כדאי לי להוסיף לו עוד שני ג'יגה זכרון בנוסף לשני הסטיקים שיש לי כרגע, זאת כדי להבטיח את העבודה השוטפת עם ווינדוז ויסטה. הכוונה היא להוסיף שני סטיקים זהים לשניים הקיימים והם: G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-2GBHZ הדאגה היחידה שלי היא שהדבר יגרע בביצועי הOC של הE6600... האם הדבר נכון או לא? תודה.

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  25. יש לי מערכת מבוססת Athlon וספק כוח של 300 וואט. מאז שקיבלתי את המארז, לא הוספתי כלום .. יש לו מאוורר 120 מ"מ מאחורה. יש לי מאוורר 80 מ"מ ואני מעוניין לחבר אותו. עכשיו, אני לא יודע אם יש עוד הספק, ואם אין, מה עלול לקרות? משהו ישרף? קצר? או שפשוט יש מנגנון שמונע מקרים כאלה? בכל מקרה, אני אשמח אם תוכלו לעזור ולפרט. תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 597 צפיות

דיונים חדשים בפורומים