עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by esaly,

    שלום!! הבנתי שאם עושים OC לLEADTEK 7600GS ופתיחת צינורות אפשר להגיע ל7600GT... האם זה נכון?? איך עושים לו OC ואיך פותחים לו צינורות? הכל עם תוכנה?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  2. 1. אני לא מוצא את באתר שלהם את הלוח שלי כדי שאוכל לדעת ספסיפיקציות טוב יותר. אם תמצאו את הלוח, אודה לכם.. 2. איך הלוח בתור לוח לOC?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by neli4,

    קראתי בפורום שהלוח S3 של GIGABYTE מתחמם מאוד. האם הכוונה שהוא מתחמם מאוד רק אם שעושים OC או שבכל מקרה יש איתו בעיה של חום? האם יש צורך לקנות קרור נוסף אם לא עושים OC?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  4. הצלחתי לסדר את הבעיה במחשב סוף סוף והמחשב עולה. אני עושה OC ל3.2 והמעבד מקבל בביוס 1.5 ובפועל 1.44, הזיכרונות 2.1 על 1:1 וביטלתי את כל הספקטום משהו כזה ואת הC1E... הגשר הצפוני מקבל 1.55 אני בודק שעתייים בPRIME95 ויוצא יציב, ולאחר ריסטרט זה אומר לי שהOC לא יציב... המעבד מגיע ל76 מעלות במאמץ. מה לעשות? :-*

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  5. Started by noamm,

    יש לי מאורר TMG A1 האם יש דרך לשלוט על המהירות שלו? האם צריך לשנות בביוס את האופציה מ DC לPWM תודה.

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  6. Started by RGod,

    אני חושב לקנות קירור לכרטיס שברשותי שזה 8800GT ... מה אומרים על ה S1 ? וה AC TWIN TURBO ?שמעתי שהוא רועש ברמות זה נכון ?האם ניתן לכוון את מהירות המאוררים דרך תוכנה או משהו ? איך הוא לעומת ה S1 בתוספת מאורר 120 ממ? תודה

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  7. הכל קשור פה לכרטיס מסך... 1)מה זה MEMORY BUS ? 2)מה זה BUS 3) מה זה RADMAC? תודה על העזרה מראש!

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  8. Started by kira,

    אז ככה עקב חוסר עניין בפורום מפרטי מחשב אני מבקש פה את העזרה אני ממש בשלב לפני הקנייה ואני לא קונה כל עוד לא מאשרים לי פה שהכל יעבוד חלק אז תודה רבה ויום טוב לכם חברה טוב ישנם כמה שאלות בקשר למפרט הדברים שממש מציקים לי זה הספק כוח - האם הוא יחזיק את המערכת כולל את מספר המרבי של כמויות המאוררים קירור מעבד - האם הקירור הזה טוב . ראיתי שאפשר להוסיף עוד מאוררים אליו (4 בזמן נתון עד גורם לעומס משקל על המעבד והלוח אם ) כונן קשיח - יש לו באפר יותר גדול . יוצא יותר זול . אז למה אנשים עדיין מעדיפים WD (מניסיון אצלי כל 3 שנים ה JD נדפק , בידיוק לפי השעון) זיכרון - האם מתאים ל OC כרטיס המסך - חח נאי לא בידיוק משחק אבל חשוב לי לחבר שני מסכים לאותו כרטיס מסך המפרט לוח אם Gigabyte …

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  9. Started by Access Denied,

    עד כמה ניתן לעשות OC לכרטיס מסך FX5600 של פאליט (נניח לאחר הוספת סינקים לזכרונות)?? האם ניתן להגיע ל-OC נורמלי יציב?? או שצריך להחליף גם מאוורר אולי??

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  10. שלום , אני רוצה להרים את המעבד שלי שהוא היום ב 2.6 E6750 לאזור ה 3.0 -3.2 אני בכלל יכול ???? יש לי קירור ROKET 3D של Gigabyte לוח DQ6 680I וספק כח - 1200W שראיתי את כל הסרטוניים ב YOUTUBE וכל מיני דברים ראיתי שהם משנים כל מיני מתחים 1.2 -1.4 1.23...... וכל מיני דברים במסך הכחול בביוס...! מישהו יכול לכוון אותי מה אני אמור לשנות אגב זה הביוס שיש לי מצאתי תמונה בגוגל מה אני אמור לשנות במתחים לא הבנתי ? אגב זה הרכיבים שיש לי במארז : מעבד - E6750 GIGABYTE DQ6 680I Thermaltake 1200w OCZ 800MHZ 3 GIGA Gigabyte's 3D Rocket-Pro aurora 570 הרדיסקים 1T + 1T + 500GB+ 320GB = 2.8T צורב DVD 2 לוחות שעונים לפי מה שאני יודע לא מספיק להוריד תוכנה וסתם לבחור את …

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  11. המאוור של המעבד שלי עושה רעש אז אני רוצה לקנות קירור לא רק בגלל רעש המאוור כי המעבד שלי חם מידי הוא מגיע במאמץ ל50 מעלות ועוד דבר תגידו כשנקיתי את המעבד שלי ניקיתי גם את הנוזל מגעיל כזה שהיה שם מה זה יכול להיות ומתי שניקיתי אותו עד המעבד שלי מתחיל להיתחמם מהר ומה אני יעשה כדי שהמעבד שלי יתקרר ואולי צריך קירור מה כדאי לי לקנות תודה רבה!!

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  12. Started by oziz_2,

    שלום לכולם, רכשתי מחשב חדש וברצוני לשאול מס' שאלות אך לפני זה להלן המפרט: intel core 2dou e6600 gigabyte dq6 leadtek7900 gt extreme 1gb geil ddr2 השאלה שלי היא כזו קודם כל ,האם ברגע שאתה עושה אוברקלוקינג ניתן להשאיר את המחשב במצב הזה תמיד? האם ניתן לעשות אוברקלוקינג עם הקירור שמגיע עם הלוח אם ועם המעבד? איך אני יודע מה הטמפרטורה של כל אחד מהרכיבים במחשב?ואיך אני יודע מה הביצועים של כל אחד מהרכיבים לפני ואחרי האוברקלוקינג? האם רצוי לא לעשות אוברקלוקינג בכלל? תודה מראש עוז

    • 9 תגובות
    • 597 צפיות
  13. Started by GamePad,

    טוב בטח כבר שאלו את זה כבר, אבל.. איך אני משנה את המתח למעבד? יש לי פנטיום 3 650 שכרגע רץ על 120 fsb ואני רוצה לעלות ל133 הבנתי שאני צריך להעלות קצת את המתח ע"מ לשמור על יציבות אבל בביוס עוד לא מצאתי את האופציה לוח ga-6iem יש תוכנות שעושות את זה?

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  14. אורח PrototypE.rev.3
    Started by אורח PrototypE.rev.3,

    לכל מי שמעוניין להפעיל לדים , תצוגות , וכל דבר אשר צורך לא יותר מ5 וולט על 500 מיליאמפר , ניתן לחבר את הדברים האלה לUSB על מנת לחסוך בהוצאה של כבלי מולקס החוצה מהמארז . להלן טבלה אשר מפרטת את רוב החיבורים הקיימים , לפי הpinout שלהם . שכחתי לשים את הלינק . כאן נמצאת הטבלה enjoy

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  15. Started by qwe,

    למה אומרים שלעשות OC עם AMD2000 הרבה פחות טוב מאשר עם AND1700? ומה בדיוק קשור הלוח אם? לי יש ג'יגבייט KT400 VAX ו-AMD2000 ואמרו לי שזה מפרט חרא.למה בדיוק? אני לא יכול לעשות OC בכלל?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  16. Started by eizik26,

    שלום אנשים יש לי כרטיס מסך 9550 128 BIT של GIGABYTE. השאלות שלי הם: 1) זהו כרטיס של חברת ATI. איזו תוכנה הכי טובה לעבוד איתה בשביל OC? 2) האם התוכנה אמורה לעבוד ברקע כדי לקבל את אפקט ה OC? ומה קורה ברגע שאני עושה ריסטרט למחשב הכרטיס חוזר למקור שלו? בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  17. Started by pumbatal,

    יש ביוס חדש ללוח 913 מתאריך 13/09/06 מישהו יודע איך באוברקלוק ?? (אם יש ישפור ?) http://us.dfi.com.tw/Support/Download/bios_download_us.jsp?PRODUCT_ID=4696&CATEGORY_TYPE=LP&STATUS_FLAG=A&SITE=NA http://us.dfi.com.tw/Upload/BIOS/97TID913.ZIP תודה

    • 2 תגובות
    • 597 צפיות
  18. Started by Shlomi32,

    עד 200 שקל... שיהיה קל להרכבה... שיעבוד כמו שצריך! והרעש פחות קריטי... מעבד p4 1.5 מיועד כניראה לאוברקלוקינג...

    • 12 תגובות
    • 597 צפיות
  19. Started by Cha0stAlker,

    טוב אז.. אני צריך קירור תותח לOC רציני, עד 300 ש"ח. כרגע יש לי Thermalright Ultima-90. Ninja 2? Venneta 2? משהו יותר טוב?

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  20. Started by Gal1992y,

    איך זה הולך ? זה מסובך ? עריכה-שכחתי לציין שזה BOX ולא TRAY אם אפשר גם מדריך תודה וחג שמח

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  21. יש לי מארז SVIKING של TT והוא בא עם מסך קטן שמראה לי את הטמפ' והבנתי שזו הטמפ' של המעבד (אני טועה?) כרגע לפחות הוא מראה לי 33 מעלות... שאני נכנס לביוס הוא מראה לי כמעט עשר מעלות למעלה..41-43 מעלות... למי להאמין? ממה נובע ההפרש? או שבכלל הפנאל במארז לא מראה לי טמפ' מעבד.. (המפרט שלי מופיע בצד)

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  22. Started by ezx,

    אז ככה יש לי לוח dfi nf4 וזכרונות של king max שעבדו יוםי על הלוח לפניו k7n2 ופתאום במישחקים יש לי פריזים של כמה שניות כול 2 דקות יש בעיות תמיכה בזכרונות או משהו שאני לא יודע עליו? תודה לכול העונים בנסוף המערכת כולה באובר קלוקינג והזיכרונות היו יציבים לגמרי ניסיתי גם ללא אובר אבל הבעייה לא חלפה לה

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  23. השאלה בכותרת

    • 3 תגובות
    • 597 צפיות
  24. כמו שהכותרת אומרת ;D

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  25. http://www.ocinside.de/go_e.html?http://www.ocinside.de/html/links/ocsoft_links.html נתקלתי בו במקרה ויש בו עשרות לינקים אם לא מאות.

דיונים חדשים בפורומים