אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לילה טוב לכם חבר'ס, הלך לעולמו המאוורר שעל גבי גוף הקירור של המעבד AMD X2 AM2 שברשותי (ראו מפרט בצד) מה שיש לי כרגע זה גוף קירור בסיס ביותר אני מניח של spire. אני מעוניין בגוף הקירור האולטמטיבי שיקרר טוב ושיהיה אמין , לגבי תקציב פחות קריטי לי חשוב לי שיהיה משהו טוב איכותי יעיל וזמין. ואם אפשר אולי לא מסובך יותר מידי להתקנה כי יש מצב שאני ואבא שלי נרכיב זאת לבד בלי כל הפרוצדורה שלהתחיל להוביל את המחשב לחנות ממנה נקנה. אודה לעזרתכם המידית בנידון. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 598 צפיות
-
-
איה מבין הקירורים יותר טוב : 1.http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=4301 -בהחה שאני שם עלי את המאוורר האופציונלי . 2.http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=13133 או שבכלל עדיף לי לקחת קירור אחר . ( X1650PRO )
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
חברה מחשב אחרי פירמוט בביוס ראיתי שהיה בטמפ 65 פתחתחי איוררתי עם מאורר ואז היה 50 משהו כזה האם זה בסדר ורציתי להגיד לכם שהטעינה של הוינדוס הייתה איזה 20 קווים והמחשב נורא איטיבבקשה תעזרו לי.!
-
- 8 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה לא ממש שאלה על אוברקלוקינג, אבל הנחתי שפה יהיה לאנשים מושג בטמפרטורות עבודה. יש לי Dell Inspiron 6400 עם T7200 ושמתי לב שטמפרטורת העבודה של המעבד נעה בין 45 ל-60 מעלות. זה סביר ? אני מניח שבניידים יש חימום עודף אבל זה נראה לי חם מידי... זה מ-PC Wizard 2007: CPU Core : 1.28 V Processor Temperature : 66 °C Processor Temperature (Core 1) : 61 °C Processor Temperature (Core 2) : 65 °C : Hard Disk Temperature FUJITSU MHV2120BH : 40 °C
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אז ככה זה המחשב שלי: מארז: Antec P180 (שעבר השתקה וציפוי פנימי בחומר אקוסטי מגומי מיוחד חוסם רעשים) לוח אם: Asus Striker Extreme מעבד: E6600 Conroe זיכרונות: OCZ 1066 1Gx2 כרטיס מסך: V.CARD: EVGA 8800 GTX AC3 version כ. קשיחים: HD: 150 GB WD Raptors 10K RPM צורב: Asus 1814BLT -=SATA=- Lightscribe ספק כח: EnermaX 620W קירור: ZALMAN 9700 קניתי אותו עם OC ל- 3.6 אבל זה נראה לי מוגזם אתמול גם הוא הגיע לי ל-70 מעלות עם איזה משחק בלי גרפיקה יותר מדי מסובכת ונתקע וגם במנוחה הוא סביב הטמפרטורה הזאת .... אז שאלתי- האם למעבד הזה באמת האוברקלוק קצת מוגזם? יכול להיות גם שהוא מתחמם יותר בגלל שיש GTX במארז שהוא על 60+- מעלות והוא מחמם אותו אבל אין הרבה מה לעשות כבר הרכבתי ע…
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
הדלקתי מזגן קצת עכשיו קר בחדר כמו בחורף אפילו בחורף יותר קר והגעתי לטמפ' האלה אני מת שיחזור החורף ככה שהיה אפשר לעשות OC והמחשב ישאר קר הנה תמונה http://img503.imageshack.us/img503/315/tempof9.jpg קירור למעבד Ultra 120 extreme +mx2 לכרטיס מסך AC S1+2 Scythe 120MM מארז Cm690
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כרגע יש לי כ.מסך הבא: PowerColor Radeon 9250 64BIT 128MB Core: 240 Memory: 200 אני עומד לשדרג כמה חלקים במחשב למטרת OC. רציתי לדעת האם כדאי לי לשדרג גם את הכרטיס מסך הנוכחי שלי ל R9550 (ששמעתי שטוב ל OC)? או שעדיף להשאר עם מה שיש לי ולנסות לעשות לו OC (זה אפשרי איתו?) ההתלבטות שלי נובעת מהתקציב. אם זה לא הכרחי להחליף את הכרטיס, זה יחסוך לי יותר. מה אתם אומרים? תודה.
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום, ניראה לי שיש לי בעיה בחישן טמפרטוה של הלוח אם . החומרה שלי היא: AMD atlon xp 64 +3000 756pin DFI LanParty 250GB עכשיו הטמפרטוה שלו יושבת על 49 מעלות לפי מה שזה מראה בביוס וזה ניראה לי קצת גבוהה ואני עם קירור של TT Tr2 קיבלתי אותו בימקום הסטוק באותו המחיר והטמפרטוה במארז היא 29 עכשיו השאלה שלי היא אם זה בעיות חישן או שזה שבאמת הcpu יושב על 49 מעלות ?
-
- 8 תגובות
- 598 צפיות
-
-
Thermaltake mini Typ? להשקיע בו או שכדאי להוסיף למשהו יותר טוב...(צריך לחסוך כמה שיותר ואני מתכנן אוברקלוק אז...) http://skypc.co.il/pl_product~TT-CL-P0268~18~0.htm
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
היום רציתי לקנות מאוורר למעבד AMD Zalman 9500 AM2 וספק FSP 400W מנועה , אבל שניהם אינם במלאי ולוקח 10 ימי עסקים כדי להזמין , אני פוחד שבסוף אחכה שבועיים ואז יגידו לי לבחור משהו אחר ...מישהו יודע איפוא אפשר להשיג את החלקים האלה תוספת של 20-50 ממחירים של נועה לא משנה ... נועה מוכרים מאוורר ב 210 וספק ב - 330 ...
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום,יש לי מעבד יחסית חזק,INTEL Pentium 4 3.0Ghz 32 BIT שזה מעבד מעולה (רק חבל שהוא 32 BIT,אבל אני לא דואג,ויסטה תצא גם בגירסאת 64 BIT) עכשיו אני רוצה לעשות לו אוברקלוק ולראות עד כמה אני יכול לשפר אותו. יש תוכנה מיוחדת לזה? ואם כבר אפשר מדריך אליה?
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי GF4Ti4200 128MB, ואני רוצה לקנות את ערכת הקירור של TT לכרטיסי GF4. בקיצור, שמעתי וקראתי בכמה ביקורות שצלעות הקירור לזכרונות לא בגודל המתאים, וצריכים לחתוך אותם. זה תקף לכל הכרטיסים? וגם אני אצטרך לחתוך?
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלשום נפצעתי באימון ונקעתי את הקרסול חזרתי הביתה זמתי קרח ולמחרת מספיק עם הקרח יש לי מדבקות לקרור המקום ישבת יליד במחשב לפתע צצ בצוחי רעיום להדביק את המדבקה (זה סטיקר זה יורד בקלות אם רוצים) על ה HDD זה מתאים בול. האם זה כדאי ? (רציתי לדעת אם מישהו כבר יודע שממש לא טוב אם לא אני ינסה וידווח לכם)
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי מעבד של AMD , athalon 1600+ לוח אם של asrock תואם כריס מסך Xfx 5200 וזכרון 1 ג'יגה, אף פעם לא עשיתי אוברקלוק והמדריך לא מובן לי, אין לי שום קירור פרט למה שמותקן מההתחלה מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה באופן יותר פרטני. אבל בלי להוסיף גופי קירור וכדומה משהו פשוט שישפר לי אפילו קצת לא איכפת לי אם זה באנגלית אפילו והאם זה אפשרי בכלל?
-
- 7 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי שאלה, אף פעם לא ביצעתי בעבר OC,אני רוצה לנסות את זה על מחשב ישן שיש לי )פנטיום 90) השאלה, האם בכלל ניתן לבצע את זה במחשב כל כך ישן או שלא שווה בכלל לנסות?
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
מה הטמפרטורה של Q6600 במאמץ. והאם הפריזר 7 יכול לשמור על טמפרטורות נמוכות של המעבד.ומה הטמפרטורה במאמץ ובמנוחה עם הפריזר 7 האם הטוניק יוכל לשמור על טמפרות נמוכות של המעבד.ומה הטמפרטורה במאמץ ובמנוחה עם הטוניק האם שווה להשקיע 100 ש"ח בשביל הטוניק בשביל המעבד Q6600. ואיזה קירור ישמור יותר טוב על הטמרטורה של המעבד הטוניק או הפריזר 7
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי כרגע P4 3000 פרסקוט עם BT רגיל. השאלה שלי האם ה-BT יתאים גם לE6300 על לוח אם P5B Deluxe או שאני יצטרך להחליף גם אותו? תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
לחבר שלי יש P4 3.0 עם מארז סביר סרקולציה די טובה מאורר די טוב וולקנו 12 והמעבד שלו מגיע ל65+ במעלות זה די מפחיד לחשוב מה יקרה לו בקיץ... עכשיו הוא קונה מחשב מטורף מעבד כנ"ל עם לוח שאני לא זוכר כרגע אני אוסיף את השם כשאני אדבר איתו והוא מפחד שהמעבד שוב תחמם כמו קומקום ואני מחפש לו קירור כמה שיותר טוב...בכללי יכול ליהיות שכל המחשב שיש לו כרגע חם מאוד והאוויר לא מקרר אותו או שזה כבר תווח מעלות שזה רק קשור למעבד?
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום לכולם !! יש לי לוח אם Intel Maryville D850MV ומעבד 2GB , מותקנים לי הזכרונות הבאים: 2x64mb + 2x128mb זכרונות RDRAM 800MHz . עכשיו השאלות שלי הם: 1) האם אני יכול לעשות OC לזכרונות האלה עם הלוח הזה ?? ואם כן אז איך ? 2) האם אני יכול לעשות OC למעבד ? (אמרו לי שהלוח הזה נעול לOC ואם אפשר לפרוץ את הנעילה הזאת?) מחכה לתשובותיכם
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אם אני עושה אוברקלוק, ואין לי חיישן טמפ' על הכרטיס (או שיש והוא נעול איכשהו), זה יכול להיות מסוכן? ואיך בודקים יציבות לכרטיס בכללי? לא הבנתי מה זה "3 לופים של 3DMARK05" כמו שרשום במדריכים.. אין משהו כמו super pi רק לכרטיס מסך?
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת אם המעבד הנ"ל מתאים ל OC ולאיזה תוצאות אפשר להגיע איתו.... הוא 2.0GHZ מפרט: AMD Athlon 64 X2 2000 MHZ (10 x 200) 3600+ לוח אם:Foxconn K8M890M2MA Series ספק: 500W (לא ג'נרי) כרטיס מסך: HD4670 MSI השאלה שלי היא כזאת... אמרו לי פעם שהלוח אם שלי לא מתאים כל-כך לOC האם זה נכון?.. ואם כן כמה זה ישפיע? נ.ב מה הסיכויים לשוף חלק מסויים במחשב כשעושים OC?... סליחה על הבורות... ותודה רבה רבה לעזורים ^^
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לOC, נסיתי להשתמש בTUNER 5 של GB, אבל היא פשוט לא עולה לי אפשר המלצות על התוכנות שאתם משתמשים והאם הם נוחות וקלות (גם להבנה וגם לשימוש) ואנצל את הדיון הזה לעוד שאלה אחת... איך מאפשר בביוס OC בביוס של אינטל (אם צריך את דגם הלוח זה P5LD2-SE) חפרתי שםו לא מצאתי שום דבר
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
מעבד E7200 לוח אם G31 שלוש ג'יגה קינגסטון עשיתי אוברקלוק ל3.00 והכל עבד טוב העלתי אותו ל3.16 ועשיתי בדיקת מאמץ וזה הראה לי שגיאה בcore#0 משהו כזה דרך אגב.. מדובר בתוכנה occt
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום כולם הורדתי מקדום ati tool והרצתי בדיקה של mximum core דרך אגב הכרטיס הוא r9800 pro 128m 256b קיצר הוא הגיע ל410 ואז התחילו להשמע כאלה ציפצופים של שגיאה אבל לא ראיתי שרשום משהו ב eror ואז שמתי לב שהמירות יורדת ל407 ככה והמשיכו הציפצופים האלה קיצר סגרתי את זה והחזרתי ל דיפולט מחקתי תתוכנה ועשיית ריסרט למחשב אז רציתי לדעת אם יכול היה להגרם נזק ואם נגרם ? מה אומרים הציפצופים הלאה? והאם הורדתי את האובר קלוק בצעדים שעשיתי ? אני מזכיר שגם ב410 לא ראיתי ארטיפקטים על המסך וב3d show עם הקוביה הכול נראה טוב
-
- 6 תגובות
- 597 צפיות
-
-
הם קורים גם תחת התזמון 4-4-4-12 וגם תחת 4-4-4-9 אם אני מחזיר את התזמון ל auto, הוא עובד על מספרים נוא גבוהים. אין כלכך שינוי האמת, למרות שהמחשב אכן עובד טיפה יותר לאט, אבל ממש טיפה. יש דרך לסדר את זה?...
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-


