עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by amit123,

    חברה שווה לי לקנות את הקירור הזה ל-x1900gt שלי בשביל oc ב220 ש"ח?(כמה שקלים לא ישנו לי כי זה קרוב לבית....) והאם הוא מספיק טוב?

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  2. יש לי מארז 6A21HEC עם 2 מאווררי 120 מ"מ. לכמה אצליח להגיע עם המעבד על הקירור הזה? בקשר לשבוע של המעבד בוא נגיד שנפלתי על השבוע הכי טוב של המעבד. לכמה אצליח להגיע? תודה רבה לכם...

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by rbstf,

    אהלן! יש לי מחשב עם מעבד E6600 עם קירור אויר של Aractic Cool לא זוכר איזה דגם,כרטיס 8800GTS OC עם קירור סטוק, וספק כוח של 500W שנותן 38A ב12V+ עם מאוורר מעצבן. המערכת די שקטה חוץ מהמאוורר של הספק, לצערי. מצחיק שדוקא פה המחשב נופל מבחינת הרעש. יש לי שתי שאלות: 1. האם קירור מים למעבד ולכרטיס מסך יהיה שקט באופן משמעותי ממה שיש לי היום? אם כן, אז איזו מערכת קירור כדאי לשים? וכמה עולה? 2. מישהו מכיר ספק כוח FANLESS שמגיע לOUTPUT של הספק שיש לי, או לפחות משהו קרוב? דרך אגב, עם האיוורור הזה הגעתי למהירות של 3.05GHZ והמחשב יציב. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  4. כל תוכנה שאני מכיר(סנדרה אוורסט) נותנת טמפ' שונות... אמרו לי שיש תוכנה של גיגה בייט שנותנת את המידע הכי נכון בקשר לטמפ'... אז באיזה תוכנה כדאי להשתמש?

    • 11 תגובות
    • 598 צפיות
  5. יש לי שני מעבדים זהים פנטיום אחד אותו סטפינג אותו מספר סידורי (רק 3 המספרים האחרונים שונים) ושנת הייצור אותה שנה. מהו פוטנציאל האוברקלוק שלהם (או של אחד מהם)? נ.ב הסטינג של מעבדי אינטל החדשים הוא SLR63 או משהו כזה נכון? בפנטיומים שלי כתוב SL27K מוכר למישהו?

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  6. ה" אני חדש פה ובעניין... יש לי מעבד של intel פנטיום 4 CPU:2.4 הורדתי את התוכנה שנקראת ( אתם בטח מכירים ) speed fan הגירסה הכי חדשה.... והוא רושם לי ככה...: HDO:42 c Temp1: 23 c Temp2: 127 c Temp 3: 127 c מה אני אמרו להבין מזה??? אמרו לי שזה מסוכן מאוד ואמרו לי לנקות את המארז ואת כל המאוררים... זאת עשיתי אבל עדיין אותו הדבר אני ממש לא יודע מה לעשות!!!! בבקשה תעזרו לי..!!!

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  7. צריך המלצה לקירור מעבד לא לOC אלא שיהיה שקט וישמור על המעבד כמו שצריך מה כדאי עד 250 שקל ואני לא מדבר על קירור שצריך להוסיף מהוורר וזה שבסוף זה יוצא לך מעל ה300 שקל תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  8. Started by Vatos-Locos,

    אני תמיד חשבתי לעצמי שאוברקלוקינג לא ממש יעזור ברמה שתראה לעיין ועכשיו שאני בודק, יש הרבה מאוד הבדלים בין המהירות סטוק (400באס \ 2400מגהרץ) לבין האובר (500באס \ 3000מגהרץ) אפילו דברים קטנים כמו שעושים לכמה קישורים ביחד "פתח בחלון חדש" במהירות סטוק זה מתחיל להתקע ולהיות איטי ובאובר הרבה הרבה הרבה פחות שוב אני אומר בלי עין הרע אני ממש ממש שמח אין לי מושג למה פתחתי את התארד הזה פשוט הייתי חייב להגיד את זה חחח :]

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  9. Started by pavel1911,

    חברה מה מצב הנה אתר טוב לאוברקלוקינגים http://www.overclockers.co.uk/

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  10. עדיף אתר באינטרנט כי אני לא מצאתי .... תודה

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by Bingo,

    אז ככה נכנסתי לביוס העלתי על הפעם הראשונה את הבאס ל-276 (המפרט בצד ימין) הרצתי ORTHOS BLEND STERSS CPU AND RAM PRIORITYT 1 למשך 10דקות והכל היה בסדר...הטמפ' נעה בין 37-41כשעצרתי את אורטוס הטמפ' עמדה 24-25 הקיצר זה מה שקיבלתי Type: Blend - stress CPU and RAM Min: 8 Max: 4096 InPlace: No Mem: 1790 Time: 15 CPU: 2484MHz FSB: 276MHz [276MHz x 9.0 est.] CPU: 2483MHz FSB: 276MHz [275MHz x 9.0 est.] 01/04/2007 02:28 Launching 2 threads... Using CPU #0 Beginning a continuous self-test to check your computer. Press Stop to end this test. Test 1, 4000 Lucas-Lehmer iterations of M19922945 using 1024K FFT length. Test 2, 4000 Lucas-Lehmer iterations of M19922943 using 10…

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות
  12. תראו אני מנסה ללמוד כמה שיותר על האוברקלוק ואיך עושים אותו... עכשיו יש הרבה דברים שאני לא יודע למה אתם מתכוונים בהם.. כמו: מכפלה-מה זה ומה היא עושה.. סטפינג-מה זה ומה זה עושה? באס-אותו הדבר מתח- ועוד דברים כאלה... עכשיו אני רואה לעשות את האוברקלוק הראשון שלי : יש לי מעבד pentum 3 800 mhz EB 256 sdram אחד של יונדאי ואחד אני לא יודע של מה.. לוח אם של PC-PARTNER נראה לי שזה לוח גרוע לפנטיום 3 וכרטיס מסך RADEON 9000 PRO 128 MB עכשיו אני מעוניין לעשות את האוברקלוק למעבד, לו אם, ולכרטיס מסך ישן (tnt riva 32 mb-אני רוצה להתנסות עליו)שיש לי... וכמו כן אני רוצה שתגידו לי איזה חלקים אני צריך לקנות,צלעות קירור,מאוורר,וכדומה.. ואם אזיה תוכנות אני צריך להשתמש כדי לעשות את האוברקלוק..…

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  13. Started by Malcolm,

    שלום, אני מעוניין לקנות מחשב עם מעבד זול, באזור ה 400 ש"ח. כדי להוציא את מיטב הביצועים ביחס להשקעה הכספית, אני מתכנן לעשות OC לאחר תום תקופת האחריות. אני לחלוטין לא מבין ב OC, ולא יודע איזה מעבד לבחור. אני רק יודע שאני מעדיף שה OC לא יעלה בהרבה את הטמפ' של המעבד כדי שהמאוורר לא יטחן את האוזניים. בנוסף, אנא ציינו אם אני צריך לוח אם מיוחד או זכרונות מסוג מסויים (הבסיס שלי הוא מפרט מחשב ב 3000 - http://hwzone.co.il/specslist/view/76/). תודה

  14. Started by kobibo,

    לבעלי הקירור הזה,האם אתם חיברתם את המתח של הקירור לכרטיס או למתאם ישירות לספק הכוח ? במידה וחיברתי ישירות לספק הכוח ל Normal Mode האם זה אומר שקירור שלי עובד כל הזמן על 100% ? כלומר אם אנני טועה אין לי שם שליטה ( גם לא בעזרת האופציה של ה FAN ב ATI TRAY TOOLS ) על מהירות המאוורר של הקירור? כדאי לחבר ישירות לכרטיס או שזה עלול לפגוע ביעילות הקירור וכדאי להשאיר כפי שזה ?

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  15. ה OC שעשיתי לזכרונות ולליבה יהיה קיים גם אם אני יתקין תדריוורים החדשים או ששוב אני אצטרך לעשות OC ?

    • 5 תגובות
    • 598 צפיות
  16. חבר'ה משהו מוזר עובר על המאוורר שלי יש לי במארז מאוורר צד 80 MM של המארז עצמו (SIGMA) שמסתובב קבוע ועוד מאוורר 120 MM בצד האחורי של המארז מבית AC העיניין הוא שהאחורי בקושי מיסתובב מדי כמה שניות הוא עושה איזה חצי תנועה וזהו המחשב די מקורר המעבד עם מאוורר משלו ובצד הקדמי של המארז גם מאוורר המקור שלו יכול להיות שזאת הסיבה לזה שהאחורי לא עובד ? כי חשמל הוא מקבל זה בטוח בדקתי ת'חיבורים.. ומבחינת חשמל הוא בסדר

    • 5 תגובות
    • 598 צפיות
  17. שלום המאור של המעבד מציק לי באוזן איך אני מחליש אותו שיעשה פחות רעש עד שאני יחליף לאחד יותר שקט? בקיצור הוא עובד עכשיו על 6000RPM (מאורר של AMD 939) ובוא נגיד שמסור חשמלי עושה פחות רעש תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by squeal,

    שלום לכם. רציתי לדעת האם הטמפרטורות שלי טובות [מעבד + לוח אם]. מעבד - Intel Pentium 4 , 3.0Ghz Prescott 1Mb Cache לוח אם - Intel Corporation D915GAV טמפ' מעבד: 45-48 במנוחה 55-57 במאמץ טמפ' לוח אם: 35-38 במנוחה 40-42 במאמץ אז האם הטמפ' שלי בסדר או לא? תודה מראש לעוזרים !

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  19. איך אני מחבר חיישן טמפרטורה לP4 478

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  20. Started by Nemesis,

    הי, אני בויסטה כרגע, רוצה לשחק טיפה CoH והמשחק טיפה זוחל בלי אוברקלוק, עם 16 צינורות פתוחים. <עצלנות>יש למישהו אולי ביוס עבור ה-Sapphire X800GTO2 PCI-E 256MB מוכן עם 16 צינורות פתוחים ותדרים של X850XTPE? </עצלנות> תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  21. מעוניין לשקול מערכת קירור מים למחשב בעל מעבד Intel Quad, 4 ג'יגה זכרון, דסיק קשיח 500GB, פסק חזק וכרטיס מסך חזק. המפרט המלא טרם הושלם, אך התקציב למחשב כולו הוא כ 6K. עברתי על הסטיקי, הוא ישן (נכתב לפני שנה וחצי, התגובה האחרונה הינה בינואר השנה). 1. האם קירור מים הוא אופציה רלוונטית, או רק בתאוריה ? 2. האם היא מחליפה לחלוטין את כל המאווררים שבמארז ועל המעבד, או שרק חלקם ? 3. כמה אמורה לעלות מערכת קירור כזו ? (לא הגדרתי תקציב לקירור, מכיוון שאין לי מושג קלוש בתחום) 4. אשמח לקבל המלצה למערכת קירור תודה.

  22. Started by o.k,

    שלום לכולם !!! ברשותי המארז הבא::: Gamer 450W, 12cm Fan, LCD 8023 בצד המארז ישנו מאוורר 120MM ומאחורה נדמה לי שיש עוד שניים (אין עליו נתונים אז אני משער.....) רציתי לשאול האם יש צורך להוסיף למארז עוד מאוורר או שניים אפילו אפשר להעזר במפרט שלי.... תודה...

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  23. קניתי מחשב חדש ואין בו מאווררים ואני רוצה להוסיף אתה יכולים להמליץ לי על מאווררים וכמה מאווררים צריך בשביל מחשב כזה המפרט: Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz 4Mb BOX Compucase 6A19 Black Midi Tower No PSU BFG GeForce 8800 GTS 320MB PCI-E OC VERSION HEC Win550 550W 20/24PIN NEC AD-7173 Dual Layer DVD±R/W/DL 18X LabelFlash Black Bulk G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400CL5D-1GBNQ Seagate Barracuda 250GB 3.5 7200Rpm 16MB SATA II ST3250620AS Microsoft® Compact Optical Mouse 500 U81-00008 Microsoft® Comfort Curve Keybrd 2000 B2L-00007 Gigabyte GA-965G-DS3 Intel G965 LGA 775

    • 9 תגובות
    • 598 צפיות
  24. Started by heilper,

    לתשומת ליבם של קוראי הפורום ניתן להסתכל על ההודעה שלי בפורום לוחות אם מעבדים וכו... בקשר לגאוניותו של האוברקלוק מודינג זה הדבר היחיד שבאמת כדאי בפורום הזה לפי דעתי וגם זה לרוב נעשה בחוסר טעם אומנותי

  25. אני לא מצליח להוציא את המאוורר המקורי של INTEL ה 3.0 ה 775 LGA יש 4 סטיקים כאלה שאמרו לי ללחוץ עליהם ולסובב אותם ואז להוציא את המאוורר. אני ניסיתי ללחוץ עליהם קצת ואז לסובב אותם ולא הצלחתי. מישהו מוכן לעזור לי ? אני רוצה להוציא את המאוורר בכדי לנקותו. ואולי עוד זמן מה אני יקנה את ה THYPHONץ

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות

דיונים חדשים בפורומים