אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם למישהו יש הסבר איך אתה בונה לעצמך צג טמפ' של המעבד והלוח אם ואם אפשר אז גם כרטיס מסך ?? תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
המפרט מעודכן! כבר הגעתי לFSB 333 עם הקירור סטוק השאלה עם כדי/אפשר להמשיך עם הקירור החדש? אני חושב שיש לי בעיה עם הזיכרונות כי הם לא עובדים באותו המתח.... האם הלוח האם יהיה יציב ביותר מ400 FSB? אני רוצה להגיע למצב שהמחשב יהיה יציב למשך תקופה ארוכה ..... תודה
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
באחד: E6750 אני רוצה להעלות אותו שיהיה יציב על 3.0 עם קירור סטוק ואני לא יודע כמה מתח לשים. בשני: E8200 אני רוצה להעלות אותו ל3.2 עם קירור של זלמן אני לא יודע כמה לשים מתח. לשני המחשבים יש לוחות של ג'יגה בייט P35 DS3L ואחד P35 S3L ועוד משהו איך אני משנה בלוח את היחס של הזכרונות והFSB ל1:1. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מעבד די ישן - Intel 2.4. כרטיס מסך - R9600. מחפש קירור שקט, חשוב מאוד שיהיה שקט. תקציב? מחיר הגיוני ולא יקר (אין הגבלה מיוחדת).
-
- 10 תגובות
- 599 צפיות
-
-
קראתי את התארד לפני על קרור מעבד ובזול 150 שקל ל-4 מאווררים השאלה היא לאיזה טמפ זה יוכל להוריד את המעבד שלי מה גם שיש במארז שלי מאוורר על המעבד סטנדרט של אינטל 3ג 800 ויש לי עוד מאוורר בתוך הקייס לא נראה ממש וואוו שהגיע עם הקייס וכמובן מאוורר ספק בטמפ הנוחכית היא 45 מעלות בזמן מנוחה והקייס הוא SPL 6083 שחור \ כסוף + ידית ATX, 300W, USB לאיזה טמפ לדעתכם ניתן יהיה לרדת עם הspec הנ"ל
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
האם ניתן להניח מאוורר למארז בצורה כזו (המאוורר בתחתית) http://www.siz.co.il/my.php?i=vnyjyzjmzjll.jpg חשבתי על המאוורר הנל למארז CM CENTURION 5 http://ivory.co.il/product.asp?productid=3318&CatCode=414 תודה ;D
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
מ5 אלף הוא היגיעה לפי שניים יותר! 10 אלף אבל הוא רותח!! אז זקוק נואשות להמלצות על מערכת קירור לכרטיס מסך
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
הבנתי שככל שהמכפלה נמוכה יותר ה-OC הוא טוב יותר. אני כרגע נמצא על OC של 380 X9 , ניסיתי להגיע ל-380 X8 אבל ללא הצלחה. ולא משנה כמה מתח נתתי למעבד, זה קצת מוזר כי רק הורדתי מכפלה לכן זה אמור להיות "קל" יותר למחשב לעבוד. אחרי השמירה בביוס המחשב פשוט נכבה ונדלק. אפשר לדעת מה משתלם יותר, או מה היחס העדיף?
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
חברייה אני צריך דחוף את עזרתכם! יש לי בלוק קירור של SWIFTECH APOGEE המשאבה והמיכל שלי הם גם של SWIFTECH והרדיאטור שלי הוא של THERMALTAKE עכשיו המערכת שלי יכולה להראות בצד בכל מקרה אני אפרט מעבד C2D E6600 לוח אם MSI P6N וספק כוח 420WATT של EZCOOL שבא עם המארז עכשיו כאשר אני מחבר את הכל, הכל עובד אך לא רואים כלום על המסך בדקתי אולי אין מגע בין הבלוק למעבד אז ניקיתי את המשחה ומרחתי חדשה ועדיין לא עובד כאשר אני מחליף לקירור הסטוק הכל עובד לא עייפתי ולכן ניסיתי עוד פעם עוד פעם הכל אותו דבר קירור המים עובד הכל עובד אך אין אות על המסך החלפתי לסטוק וכלום לא עובד ניבהלתי ניסיתי לשנות דברים עדיין לא עובד הלכתי לטכנאי מחשבים והוא אמר לי שיש בעייה בRAM הוא ניקה אותו וזה עבד עכשיו אני…
-
- 9 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אהלן אנשים. יש לי טמפ' בתוכנות המדידה, ואני סקרן לדעת של מה היא... יש לי טמפ' של 64מעלות - המעבד (ומה שמשגע אותי שאני פשוט לא הצלחתי להוריד את הטמפ' אל מתחת ל 60 :-( ) 36 - טמפ' המערכת (הערכים הנ"ל מופיעים גם בBIOS) תוכנות מדידה מראות טמפ' נוספת בסביבות 38 (תמיד בערך2 מעלות מעל הטמפ' של המערכת) של מה הטמפ' הנוספת אם כבר יש לי מעבד , מערכת (וגם HD....) ? כל תוכנה מחליטה משהו אחר, ובסנדרה הטמפ' של המעבד היא הטמפ' של המערכת והטמפ' של המעבד הפך להיות טמפ' AUX MBM החליט להתעלם דווקא מהטמפ' הסביבתית והטמפ' השניה (38 היא הסביבתית)... מבולבלים? גם אני... מי יכול לענות לי? מצורפת תמונה של כמה תוכנות עם הטמפ'...
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת מה אפשר לנסות לעשות כדי לשפר אפילו קצת את הביצועים של הכרטיס.. למרות שאני די מרוצה ממנו.. אבל אני מקבל FPS נורא נמוכים ב3DMARK.. יש עליו רק את הקירור סטוק כרגע שזה אומר צלעות קטנות כאלה אנאערף בלי מאוורר... מצורף מידע מאוורסט: בבקשה בלי תגובות של חרא כרטיס ותחליף אותו.. זה מה שנשאר לי בתקציב וזה מה שקניתי... אז אפשר לעשות משהו עם זה? ואיך אפשר לדעת מה הטמפ' אם אני עושה OC?
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
כניסת המאוורר SYS_FAN 2 בלוח אם מגבילה לי את המאורר ל 800 RPM כשהוא בעצם אמור לעבוד ב 1200RPM כמו כל השאר. (לוח DS3L) בדקתי - סמתי את המאוורר בכניסה אחרת והוא עבד ב 1200. סמתי מאוורר שעובד ב 1200 בכניסה הזאת והוא עבד ב 800. אז הבעיה היא בהחלת בכניסה עצמה. האם יש משהו שאני יכול לעשות במחשב/בביוס כדי לגרום לזה לעבוד ב 1200 ? תודה לעוזרים טל
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
חשבתי לקנות את המאוורר הנ"ל , טמפ' ההרד-דיסק שלי ( Maxtor 40GB ATA133 ) היא בסביבות 50 מעלות שהוא idle וקרוב ל 55 מעלות בעומס. לגבי סידור הכבלים במחשב יש כבלי IDE רגילים שהם די קשורים ביחד , יש לי מאוורר אחד שמכניס אוויר (מאחורה) ומאוור אחד שמוציא אוויר (מלמעלה) זה האתר הרישמי של המאוורר להרד דיסק : http://www.spire.nl/asp/hdd.asp?ProdID=17 אם יש לכם המלצה על מאוורר אחר או על עוד רעיונות להוריד את הטמפרטורה רשמו אותם תודה
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
יש ללי מעבד AMD ATHLON 64 3000 VENICE לוח אם: GIGABITE זיכרון: DDR 256X2 DOUL CHANLE 3 מאווררים ספק כוח 480 ואט WINDOWS XP HOME אחרי שעשיתי אוברקלוק ל-250 המחשב ניכנס למסך כחול עזרה אולי מישהוא יודע מה הבעיה
-
- 11 תגובות
- 599 צפיות
-
-
-
ABIT NF7-S2 )ATHALON XP 2200+ (Thorton Adata 512 ddr 400 טוב, החלטתי לעשות OC קטן, כאשר הלוח אם שלי לא מעולה לזה אבל זה אפשרי. העברתי את ה BUS עד ל 143, ואת הזיכרון נתתי ל bios להגדיר לבד באופציית aggressive, כך שהיחס הוא 1:1 והתיזמונים הפכו ל 6:2:2:2.5. המערכת יציבה, עברה PRIME95 במשך כ 6 שעות לפחות ללא בעיות. השאלה שלי האם אילו תיזמונים טובים, האם הזיכרון יכול להיפגע. בנוסף, לא נגעתי במתח (כי המחשב יציב), האם יש צורך?
-
- 8 תגובות
- 599 צפיות
-
-
השאלה שלי יש לי HD 4850 CONNECT 3D עכשיו המהירות הרגילה שלו ה625 הרץ והכי הרבה שאפשר לעשות איתו זה 700 אין שום דרך לעשות יותר כמו באוברקלוק של מעבדים שאפשר לעשות עד לאיפה שאתה רוצה תלוי ברמת הקירור??? כמו כן מה הסיכונים באובר קלוק לכרטיס מסך ומה בעצם יכול לקרות לו??????? כמו כן איך אני עושה אוברקלוק לe8400 (אין לו תכונה מסוימת כמו ב ati אז איך)??
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
חבר'ה, אני זקוק לעזרה! כרגע אין לי את המחשב עם ה-CF (הלוח מת והוחלף... כרגע מחכה לחדש שצריך להגיע מחרותיים או בשישי) אבל בכל זאת, אני רוצה שתיתנו לי כמה עצות\דעות... רק אחד ה-4850 שלי הצליח להגיע ל-710 לליבה יציב (השני רק ל 690/680 - אני לא זוכר...) וכל זה עם מתח דיי גבוה! (מצטער שאני לא יודע להגיד מספרים, פשוט אני לא זוכר... אבל אני זוכר שזה היה שתי או שלוש רמות מעל הסטוק ב-ATI TRAY TOOLS). לגבי הקירור, אתם יכולים לראות בחתימה ובמפרט שיש לי שני TWIN TURBO עליהם.... קירורים פשוט חלומיים.... בקיצור, אתם חושבים ששני(!!) הכרטיסים שלי עד כדי כך(!!!) גרועים ל-OC?.... מה הסיכויים?... יכול להיות שאני עשיתי משהו לא נכון? אני אשמח אם תביאו את הדרכים שאתם עשיתם OC תודה רב…
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני מעריץ את המערכת החדשה שלי: 175 X על 12 = 2100 מגה הרץ. (2600+) את הזיכרון וינבונד צ'יפ נהדר אני שם על 125% מהבאס המקורי ( לוח 8rda+ ) עכשיו בפוסט של הביוס זה אומר לי שאני רץ על 210 X על 2 =420. ובתוכנה זה כותב לי רק 350 , איך זה הגיוני?
-
- 6 תגובות
- 598 צפיות
-
-
יש לי לוח p4ita ECS elite group ומעבד p4 1.7Ghz 423pin זכרונות RDRAM 4*128 במהירות 800MHZ קירור יש איזה אפשרות לעשות קצת OC למערכת הזאת אם כן.. תנו רעיונות איך להתחיל מה צריך לשנות בביוס... תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-
-
בבקשה הייה פה קישרו . בבקשה לא לנעול
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
-
איזה משני הצירופים הללו של מעבד AMD64 ולוח-אם יתן ביצועים טובים יותר ואוברקלוק יציב גבוה וטוב יותר?? הצירוף הראשון, מבוסס סוקט 754 AMD Athlon 64 3400+ (754-pin) Box DFI LanParty (S-754) Nforce3 250, GBL, Fwire הצירוף השני, מבוסס סוקט 939 AMD Athlon 64 3200 (939-pin) Box EPOX-9NDA3+ NVidia NForce3 Ultra AGPset 939 בשני המקרים יהיה שימוש בקירור של טרמלרייט XP-120 ומאוורר Thunderblade של Thermaltake בגודל 120 מ"מ
-
- 7 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שלום חבר'ה בשעה טובה קבלתי את הקיט שהזמנתי משבוע שעבר והרכבתי אותו על גבי שתי הזכרונות שלי של סאמסונג PC3200 בקיצ'ס אני רוצה לדעת יותר על הביצועים של המשחב עכשיו אם איזו תוכנה עלי להישתמש או איך בכלל בודקים את הדבר הזה ( קירור נחושת על הזכרונות ) http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=ddrc-co זה המוצר מקווה שהרכבתי כראוי כי זה לא מצריך ידע רב ... טוב תודה לעוזרים אם יש פתרון לשאלה לגבי תוכנה לביצועים !
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2500 ברטון ולוח אם של ABIT AN7 עשיתי עדכון לביוס ויש פונקציה להעביר מי 2500 ל3200 בביוס נכון אז לי זה נעלום לא יודע למה אין לי אפשרות של 3200 זה הולך רק במספרים עכשיו למה זה קורא ?
-
- 1 תגובה
- 598 צפיות
-


