עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מפרט המחשב: Core 2 DUO E4500 4MB CACHE 2.2GHZ 1GB DDR2 320GB SATA2 Geforce 7300GT המאורר של המעבד שלי זה: רציתי לדעת האם כדי לי לעשות OC למחשב.. ואיך.. חום של המעבד: 45 מעלות חום של הלוח: 39 מעלות

    • 9 תגובות
    • 599 צפיות
  2. ? יש לי לוח אם מסוג epox 8k3a+ זיכרון xtreme ddr 333 256 וולקנו 7 + הכל יש לי ואני נתקע סתם קניתי ציוד בשווי 250 שקל ולא רק זה מעבד- 2000 xp agoia נתקע ב150 באס עם העלת מתח ל2.1 וולט טמפרטורה 65 מעבד לוח 32 בבקשה תגובות מה יכול לתקוע אותי ראוי לציין שאין כל כרטיס פי סי אי

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  3. Started by or_y,

    שלום, יש לי כרטיס מסך X800GTO של HIS. לאחרונה הכרטיס התחיל להרעיש. הרעש לא מאוד חזק אבל זה כן מפריע לי. אני מתלבט איך לפתור את הבעיה בדרך הנכונה ביותר. אני מתלבט אם כדאי לי להשקיע בקירור חדש ושקט לכרטיס או לקנות כבר כרטיס חדש. שימו לב, אני כבר לא משחק במשחקים, אני כן רואה סרטים. אני חושב שאולי היום עדיף לי לקנות כרטיס חדש ויחסית זול מאשר להשקיע בקירור חדש. מה אתם אומרים?

    • 6 תגובות
    • 599 צפיות
  4. Started by AMIT1024,

    קניתי 6800U של LEADTEK מה שקורה זה שהקירור של הכרטיס שוקל טון!!!.....החלפתי אותו לARTIC COOLING REV5 SILENCER מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  5. Started by lllb,

    נאמר לי פה שאי אפשר לעשות OC לפנטיום 4 אבל איך אפשר אז להסביר את הסרטון הזה שבו מעלים את מהירות הפנטיום 4(רשום בסרטון) http://www12.tomshardware.com/images/thg_video_11_5ghz.zip האם זה רק עניין של העלאת באס?!?! והאם העלאה מעין זו לא יכולה לשרוף זכרונות או משהו כזה בנוסף למעבד?

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  6. בעבר אמרתם לי לקחת את זה תקח למעבד את זה: Thermalright XP-120 + המאוורר הזה: Thermaltake Thunderblade 120MM Led fan ואת המשחה הטרמית הזו: Arctic Silver 5 קצת היסתבכתי כי אני לא מבין במחשבים אז אני חושב שאני יקח את המחשב למעבדה כמה זה צריך לעלות לי ??? (חלקים המאוורר המשחה ושעת העבודה)

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  7. Started by mx-3,

    שלום, נכנסה תקופת הקיץ, ואני בלחץ כמו כל שנה, רק שאני עם המחשב החדש יחסית שלי. החדר שלי הוא חם מטבעו, יש ימים עם הרגשת סאונה, ובהתאם מושפע גם המחשב, השאלה אם אלה טמפ' סבירות, או שצריך לפעול איכשהו בנידון. בדקתי לפי ספידפאן, ולפי התוכנה של נוידיה שבודקת את הטמפ' והביצועים: וזה לא במאמאץ תודה[br]פורסם בתאריך: 20.06.2008 בשעה 19:16:53 אחרי שעה משחק, הטמפ של כרטיס המסך עלתה ל77. לפי הבודק של אנווידיה.המשחק קרתע, אז יצאתי לבדוק. הגיע אף ל82!! מה עושים?!

    • 12 תגובות
    • 599 צפיות
  8. שלום לכולם, אני קונה בעוד שבוע בערך מחשב חדש , אני קונה אותו עם מעבד Intel E6600 אז השאלה שלי היא כזאת, האם יש צורך בקירור למעבד אם לא בטוח שאני יעשה OC? יהיה שיפור מאשר הקירור סטוק בלי ועם CO? חשבתי אני לא כותב את כל המפרט בגלל שאני חושב שאין צורך בו, אם צריך אני יכתוב את המפרט המלא. תודה מראש, גיל

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  9. האים גוף קרור זה מתאים ללוח-האם הנ"ל והאים צריך לפרק את לוח-האם על-מנת להרכיב את גוף הקרור ? תודה מראש משה

  10. Started by orlupo,

    איפה אפשר להשיג להשיג צלעות קירור, משטח לשייף אותן ומשחה טרמית??? בתודה מראש orlupo

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  11. Started by eranmor,

    זה רעיון שעלה לי רק עכשיו ורציתי לדעת מה אתם חושבים ולקבל עצות אם יש לכם יש לי כמה ספקים ישנים שלא בשימוש יש איזה אפשרות לחבר ספק של 200W לספק 300W ולהפעיל אותם בצורה נורמלית???

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  12. Started by Screw_Master,

    שלום לכולם, בדרך כלל, אחרי בדיקות היציבות שאני מריץ למעבד, התוכנה אומרת רק כמה זמן היא רצה, לעומת זאת עכשיו, הוא גם הוסיף לי שורה אחת בבדיקת השגיאות של שתי הליבות, כמו שמפורט למטה (הבדיקה היא Stress CPU with gromacs core): ובליבה השניה: האם זה אומר שהמעבד פולט שגיאות, ולפיכך לא יציב?

  13. Started by shalbik,

    מה אומרים על שילוב של שניהם? לכמה מהירות אפשר להגיע וכמה טמפ' זה יוריד?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  14. Started by gal_il50,

    קניתי את המארז הבא:http://www.thermaltake.com/products/xaser3/v1000a.htm במארז יש פאנל לשליטה על המהירות של המאווררים:http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hardcano9.htm עכשיו השאלה שלי היא שאם אני מחליף 2 מאווררים לזה:Thermaltake 80mm Smart Fan 2 with "Coolmod"(מאווררים עם אור כחול) עדיין תהיה לי אפשרות לשליטה על המהירות שלהם או שזה לא אפשרי במאווררים האלה?

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  15. אנשים בדחיפות מירבית משאבה במלאי בחנות כלשהי ברשת או המלצה על חנויות עם משאבות באזור ירושלים, תודה רבה רבה רבה לכל מי שמגיב

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  16. Started by PuMbA,

    איך אני מגדיר את התוכנה אם צריך בכלל רק תגידי לי מה ואני מסמך ב וי מה שצריך מה שלא צריך אני מוריד רק תעזרו ! תודה..... :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  17. Started by Samnet,

    עם AMD 2500 512 DDRAM 333 ולוח KT600 MSI כרטיס מסך GFORCE 4 MX 440 64 MB 8X אני הצלחתי להגיע ל170 (דיפוט על 166) וטאני לא רוצה להמשיך בלי לדעת ממש מה אני עושהה... אני צריך לשנולת עוד דברים חוץ מהFBS? עוד שאלה ... מה יותר טוב 2 או 2.5 בזיכרון ... ? (אני משאר 2.5 ) ומה בעצם זה אומר..?

    • 6 תגובות
    • 599 צפיות
  18. Started by carock,

    מישהו יכול להמליץ לי על מאוורר 92 שקט לחלוטין..השקט יהיה פה נורא חשוב לי כי הוא אמור להיות בשביל ANTEC P150.. חשבתי על שתי אלה למרות שאני לא יודע עליהם כלום אתם יכולים להגיד לי אם הם מתאימים דרישות שלי.. ואם לא אתם יכול להמליץ לי על אחד שקט לחלוטין! http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=75092# http://www.thermaltake.com/product/dcfan/combo/a2013/a2013.asp

  19. הטמפ לא ממש השתנו גם מרחתי משחה טרמית חדשה ועכשיו במקום 54 מנוחה 49 לא לזה ציפיתי 5 מעלות עלו לי בסף הכל 500 שקל, אולי לשנות את קונפיגורצית המאווררים? בינתיים אצלי הגלוב פאן שואב אוויר,וונטק טרמופלו דוחף אוויר מקדימה לשנות את זה?עזרה בבקשה?אני על סף התייאשות נו טוב תיקון קטן 46 מעלות

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  20. Started by boxer555,

    שלום חברים יש לי שאלה בקשר לספק כוח. ברצוני לקנות ספק כוח של OCZ שהמודל שלו הוא: OCZ GAMEXSTREAM 600W PSU הינה הוא פה עם מידע : http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_gamexstream_power_supply-nvidia_sli_ready_ תגידו זה ספק כוח שיוכל להריץ 8800GT אחד כזה + מערכת קירור מים? ועם שני כרטיסים של 8800 GT הוא גם יריץ אותו? תודה!

    • 6 תגובות
    • 599 צפיות
  21. היי. הנה הפרטים החשובים לפי מה שאני מבין. אם חסר משהו מקסימום אוסיף אחר כך CPU Type Intel Pentium 4, 2433 MHz (18 x 135) CPU Alias Northwood Motherboard Name Asus P4XP-X (5 PCI, 1 AGP, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, LAN) Motherboard Chipset Intel Brookdale i845D System Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) DIMM1: Corsair Value Select VS512MB400 512 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz) DIMM2: Corsair Value Select VS512MB400 512 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-3-3-8 @ 200 MHz Temperatures CPU 44 °C (111 °F) WDC WD1200JB-00GVA0 40 °C (104 °F) Cooling Fans CPU 3668 RPM Voltage Values CPU Core 1.57 V +3.3 V 3.25 V +5 V 5.11 V +12 V 11.92 V +5 V Standby 4.90 V Field Value CPU Speed CPU…

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  22. מחפש מאוורר איכותי שיוציא אוויר חם מאיזור הכרטיסי מסך משהו כזה - http://tms.co.il/product/5044 (אם אפשר גם שקט אז גם שקט ואם יש בו לד אז בכייף )

    • 7 תגובות
    • 599 צפיות
  23. כותרת.. קירור לQ6600 חרישי ככל שניתן עד 350 שקל מהחנות iqpc בלבד אין לי בעיה שתפנו אותי לביקורות מהרשת של כמה קירורים מומלצים. תודה

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  24. יש לי E8400 בתדר המקורי שלו - שכרגע הורדתי את הC@ שהיה על 3600Mhz טמפ' טובות 33 במנוחה / 38 במאמץ.(אין בעיה של קירור) מעוניין לסחוט את המעבד עוד קצת המלצות כל שהן? 3.8/4.0/4.2 ?

    • 8 תגובות
    • 599 צפיות

דיונים חדשים בפורומים