אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
השאלה רצינית (ונראית לי שייכת לפורום הזה) האם זה תלוי במארז ובמאוורר שלו (של הספק) ? ככל שהוא איכותי יותר - האם הוא רועש פחות ? למשל ה - Compucase למיניהם .. התקנתי לא מזמן p4 1.7 (משהו פשוט אפילו לא זוכר איזה מארז זה היה) והמחשב היה שקט מאוד - במיוחד בהשוואה ל - AMD שלי (Thunderbird 1.2 על מארז של A-Open ) מה דעתכם ?
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
ראיתי אותו במקרה באתר של 3דיגיימאן: http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/pipe101/pipe101.htm נראה מצויין, בביקרות וידאו עשו אוברקלוק של 3.0@3.8 מתח 1.7 טמפ' חדר 27C ולוח IS7 של אביט: טמפ: מנוחה - 36 מאמץ - 49 די טוב לא? (אגב, המאוורר שהולבש עליו היה טורנאדו 90 מ"מ) שווה לקנות אותו, אני חושב פשוט לקנות קירור חדש ואני מחכה בינתיים לXP120 אבל לבינתיים אני מסתכל על עוד אלטרנטיבות. מה אתם חושבים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
-
nמה אתם אומרים אם אני יזמין את הספק הזה http://www.lascala.co.il/products-65zf.htm זה יהיה בזבוז של כסף? אני כנראה בעתיד יעשה SLI או שיש לך משהוא באותו מחיר (עדיף פחות) ? תודה דרך אגב הוא עולה 1100 שקל וזה למחשב HTPC
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
שלום לכם, רציתי להתעניין האם המערכת שלי תחזיק OC מ 2.4 ל 3.0. חשוב לציין כי הQ6600 בסטפינג B3, ובנוסף למפרט הנוכחי שלי (אשר מופיע באתר) יש גם ארדיסק של WD500GB SATA הפחד שלי שהספק (400W ENERMAX) לא יצליח להחזיק את המערכת..(אפילו אם יצליח ב OC, האם יצליח להחזיק את המערכת בעומס?). אם מישהו ניסה לעשות OC עם מפרט דומה לשלי או סתם מישהו שמבין ויודע, אשמח לתשובה. יום טוב לכם.
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אתכם אולי מישהו עשה OC עם התוכנה הזאת של אינטל... http://www.intel.com/design/motherbd/software/dcc/index.htm 1)האם מישהו עשה כבר עם התוכנה הזאת OC ? 2)האם היא תוכנה קלה. 3)האם אני יכול להעלות איתה באסים,ולנעול PCI/AGP ? 4)אם אני מעלה את הבאס מ-200 ל215 המחשב יכול להיתקע ? 5)אם המחשב ניתקע,אז אני אבוד ?,כי אני לא יודע איך לאפס את הביוס(וגם אם אני אדע אני לא אדע איך להגדיר אותו.) 6)אם אני מעלה את הבאס של המעבד אז גם הבאס של הזיכרונות עולה,ואז גם המתחים עולים לבד ? 7)האם כדאי לעשות OC צנוע למעבד שלי ? 215X15=3225 (המפרט בחתימה) תודה לכל מי שעוזר לי !!!
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להביא קישור או איפה להוריד לתוכנה (קובץ Reg) שפותח את כל האפשרויות הקיימות בדרייברים של NVIDIA כולל אוברקלוק וכו'?? תודות מראש
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב מלפני שנה ספק TT TR2 420W כ. מסך 8800GT מעבד E6750 לוח ASUS P5K SE ועוד 6 מאוררים מחוברים לספק וקירור למעבד AC7 PRO עכשיו אני רוצה לעשות OC למעבד ל3-3.2 ככה במאמץ כל CORE על 50 מעלות ככה (מאמץ ממושך של 100%) ולא באמץ 40 מעלות עם בCORETEMP. למרות ש EVEREST קורא 28 מעלות שזה מוזר.... בקיצור השאלה אם הספק שלי יחזיק כי אמרו לי שזה חרא ספק אבל לפני שנה שקניתי תמחשב לא ידעתי את זה תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש לי רעשים מוזרים מהמאוורר של המעבד... זה Aero 7+ של Cooler Master על מעבד AMD Athlon XP 2000+ רעשים צורבים כאלה לא יודע איך להסביר, ניסיתי לנקות את כל האבק מהמאוורר פירקתי אותו וניקיתי עם שואב אבק ומקלי אוזניים, וגם את ההיט סינק עדיין אותו רעש.... יש מצב שהמאוורר הולך לשבוק חיים בקרוב? זה רמז?
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מהי טמפ' נורמלית ללוח אם? יש לי ds4 של ג'יגהבייט והוא על 37 מעלות (יותר מהמעבד) זה טמפ' טובה? מה אפשר לעשות אם רוצים להוריד את הטמפ?
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום אני חדש בפורום כאן . רציתי לשאול שאלה שממש מטרידה אותי עכשיו לאחר ההתקנה של thermaltake bigwater 745 לפני ההתקנה היה לי מאוורר רגיל! פשוט רגיל שקיבלתי וכמעט בדיוק אותו דבר כמו הקירור מים הזה , מה כבר יכול להיות? אני לא מבין השקעתי 650 שקל על הקירור ועדיין על הפנים! יש שני תמונות מסך - צד שמאל זה המחשב שהרכבתי בו כבר את הקירור מים וצד ימין זה המחשב השני שלי שעוד לא למזלי הרכבתי את הקירור מים הזה. שניהם אותו מפרט מחשב בדיוק לגמרי! תמונה http://img521.imageshack.us/img521/7003/thermaltakebigwater745yi4.jpg פליז אם יש למישהו עצה או משהו לגבי זה שירשום אותה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-
-
טוב אז ככה- קראתי את המדריך באמר ויש לי שאלה בקשר למיקום המאווררים. יש לי מאוורר 80 מקדימה - מכניס,ומאורר 80 מאחורה - מוציא.(וגם על הספק אבל לא נירא לי שזה נחשב). בעקרון רציתי להוסיף מאורר 80 מהצד מול הכרטיס מסך שיוציא אויר. ברצוני לדעת אם זה יהיה שווה, או שאתם ממליצים לי לסדר איזה קומבינציה שונה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני בתיכנונים לקנות את המערכת הבאה.. Q6600 V1 של TT 800 CL4 XMS APOLLO+מאוורר של Glacialtech 120mm Case Fan Hydrodynamic 8800GTS CROSAIR 450 אז ככה אני רוצה להגיע לתדר של 3.2 עם המעבד.. השאלה שלי האם הקירור שלי מספיק טוב להגיע לכזה תדר אם טמפרטורות נורמליות..? אני יודע שהTONIQ TOWER יותר טוב..ואתם ממליצים עליו.. אבל עם שמתם לב גם השקט חשוב לי..
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אמממ...יש לי מארז ENERMAX CS31-81L ...עד היום היו לי 3 מאווררים : אחד של 80 מאחורה מוציא , אחד של 80 מלמעלה מוציא ועוד אחד של 80 בדלת מכניס אוויר...הטמפרטורות במארז נעו מ-33 עד 36 בערך...אני מניח שזה די נורמלי . היום הוספתי עוד שני מאווררים : אחד של 120 מ"מ מכניס אויר מקדימה ועוד אחד של 80 מאחורה מוציא...הטמפרטורות השתפרו ועכשיו הן נעות בין 29-31 . עכשיו יש לי כמה שאלות : 1. מהן טמפרטורות נורמליות למארז ? והאם הטמפרטורות שלי טובות ? 2. מאוורר ה-120 מ"מ מרעיש ממש חזק . אין משהו לעשות בקשר לזה ? 3. איפה למקם את חיישן הטמפרטורה בשביל לבדוק את טמפרטרטורת המארז בצורה הכי טובה ? תודה .
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
הזמנתי את המארז ENERMAX CHAKRA ECA3052 MID TOWER CASE +25cm אך אני לא יודע מה כמות הרעש שהוא יעשה הוא 90 cfm ו17 db {הרעש} ו650 rpm זה טוב? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אז ככה..יש לי את המארז של compucase HEC שבא איתו מאוורר 120 מ"מ בגב המארז.. עכשיו יש לו גם מקום בקדמת המארז לתוספת מאוורר 120 מ"מ... אני צריך את עזרתכם שתציעו לי מאוורר טוב על 50-60 ש"ח שיקרר טוב... אם אפשר אז קישורים+תמונות תודה.
-
- 8 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני שואל כי אני מנסה לבנות לו מצב אוטומטי - במאמץ, כשמעבד על 65 מעלות (ב-CoreTemp 0.94), המאוורר יעלה ל-100%, וכשהוא מתחת לזה, המאוורר יהיה ב-20% (ואז אני אצליח לישון בלי שהוא יחפור במוח), מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שהמעבד היה ב-OC של 3.7GHZ הציון ב-3D MARK 05 היה 11175 נקודות המעבד ב-OC של 3.6GHZ הציון 11750 נקודות http://service.futuremark.com/compare?3dm05=2277754 זה הגיוני ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר שלי קנה לפי המלצתי מחשב עם הרכיבים הנ"ל פלוס זכרונות 800MHZ. כמובן שאני והוא בונים על OC. לי יש את האח הגדול של הלוח אם הזה (965P-S3) ונורא פשוט לעשות בו OC... כשניסיתי אצל חבר שלי לעשות OC אז בביוס לא ראיתי אופציה של מכפלה וגם כששיניתי את יחס הזכרונות ואת הבאס אז כשיצאתי ושמרתי הערכים לא נשמרו והתדר נשאר על 9*200... הגרסה של הביוס שלו היא 4. אולי מישהו יכול להחות אותי איך לעשות לו OC למחשב?
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
כי תקשיבו עשיתי אובר קלוק למחשב שלי למעבד ויש לי מעבד של אינטל ויש לי שאלה אפשר גם לשפר תזיכרון???....תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
הדיסק קשיח שלי wd 120 giga מתחמם מאוד 130 מעלות פרנהיט אני צריכך המלצה לקירור זול עד 70 שח
-
- 7 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מה המשמעות המדויקת של NB STRAP בלוחות ABIT? קראתי שזה BOOTSTRAP ל MEMORY CONTROLER HUB - אבל אני לא מבין את המשמעות. אני מבין שבשביל PAT\GAT ה- NB STRAP צריך להיות על 667. בנוסף רציתי לדעת אם משהו השתמש ביחסי הזכרון הבאים ב ABIT ב OC: 3:4 ו 4:5. (כלומר מהירות זכרון גבוהה יותר מ FSB?) ומה קורה עם PAT\GAT ביחסים אלה. ואחרון האם יש למשהו נסיון עם זכרונות GEIL ולוח IS7?
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות מחשב חדש עם מעבד E6300 intel core 2 duoוהבנתי שהמאוור סטוק שמגיע איתו רועש. אני לא משחק במחשב ולא אעשה OC. הבנתי שזה מאוורר אקטיבי שמשנה RPM לפי עומס על המעבד(זה נכון?) ככה שאם אני עובד עם אינטרנט וWINAMP ברקע אין עומס על המחשב והמעבד יסתובב לאט. אני רוצה מחשב שקט (לא בעומס-בעבודה על אופיס,אינטרנט וWINAMP במקביל) כמו צלחת מרק. האם המאוור שמגיע איתו מתאים לי?או שבשביל שקט גם בלי עומס צריך לשלם עוד מזומנים?
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום חברים עשיתי (בפעם ה-1) אוברקלוק לכרטיס מסך שלי מסוג 6600gt של xfx. קראתי כאן בפורום על אנשים שהעלו את הליבה ל 550~ ואת הזיכרונות ל 1200~ והטמפ' של הכרטיס שלהם עלתה ל 75+ מעלות. אני העלתי ל 575 ו 1225 עם קירור סטוק וללא ארטיפקטים הטמפ במאמץ היתה 70 מעלות ובמנוחה עומדת על 39-40. שאלתי היא האם קפיצה ל575 ו1225 בהתחלה היא לא קיצונית מדי? (לפי מה שקראתי כאן אנשים לא מגיעים למהירויות האלה אלא אם כן יש להם איוורור) ושאלה נוספת היא האם בדיקה במאמץ של לשחק במשחקים כבדים כמו fear לצאת ולבדוק את הטמפ' יעילה ? (ברגע שיוצאים מהמשחק הטמפ' צונחת) הבנתי שאפשר להשאיר את התוכנה rivatuner ברקע והיא בודקת את הטמפ' אבל גם קראתי כאן שהתוכנה מזייפת די הרבה...יש המלצות? ב 3dmark05…
-
- 9 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום לכולם ושבוע מעולה, אני מעונין לעשות אוברקלוקינג למעבד יש לי מעבד (CPU) INTEL CORE 2 DU QUAD Q6600 2.4GHZ 1066MHZ 8MB 64BIT ולוח אם(Motherboard) GIGABYTE GA-N680SLI-DQ6 (CONRO/QUAD) NFORCE 680I HDMI QUAD SLI אני מתשמש בקירור למעבד בביג טיפון של טירמנטק ויש עוד שלושה מאוורים בגודל של 120 מלמטר עכשיו אני רוצה לעשות אוברקלוקינג מי 2400MHZ ל3150MHZ עכישו יש לי חבר שיש לו מעבד כמו שלי אבל לא אותו הלוח והוא הביא לי את הנתונים הבאים להכניס: Cpu Clock 350 Memorey Clock 840 Cpu Voltage 1.3125 or 1.4000 אחרי שהכנסתי את כל הנתונים המחשב עולה ופועל כרגיל אבל עד שהוא מגיעה לשלב שהוא טוען את הווינדוס ואז הוא מעלה מסך כחול ועושה ריסטרט יש אולי נתנוים אחרים שאני צריך להכניס? תודה לע…
-
- 3 תגובות
- 599 צפיות
-


