אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מאלתי משחה על הרדאון שלי , שכבה ממש דקה לא יותר מידי ולא מעט מידי. כשאני מהדק את הסיילנסר אז מה שקורה זה שלא נשארת משחה על הליבה הכל בורח מהצדדים והליבה נשארת כמעט חלקה לגמריי. חשבתי שאולי אני מהדק את הסיילנסר יותר מיד חזק אז ניסיתי יותר חלש אבל זה לא עוזר הכל בורח. יש למישהו מושג מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר את הגוף קירור הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157&products_id=3486 שנראה כמו חיקוי של זה: http://hwzone.co.il/reviews/vga_coolers_roundup/14/ האם זהו חיקוי זול (תרתי משמע, הוא עולה פחות משליש המחיר של המקורי: 82 ש"ח בלבד) או איכותי?
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שלושה דגמים של זכרונות לOC בסביבות ה700 שקל. הדגמים הם: TwinMos Twister 512MB PC-3200 CL-2 OCZ 512MB EL DDR PC-3200 OCZ 512 PC-3200 Revision2 כולם בערך 700 שקל, איזה מהם ייצן תוצאות עדיפות? האם בכלל שווה להשקיע בהם או לקחת TWINMOS רגיל(550 שקל) וזהו? יש עוד הצעות האיזור הזה של המחיר? (עד 700 גג.) בתודה מראש לכל מי שמנסה לעזור, Who_Cares
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש לי 6800GT עם דרייברים 61.77 חיפשתי וחיפשתי אבל לא מצאתי שום אופציה לאוברקלוק דרך הדרייברים של נווידיה, האם אני מפספס משהו? אני מחפש כזו אופציה כי זכור לי שקראתי הודעה של מישהו באיזה פורום שאיני זוכר מהו, לא רק שאותו אדם טען שעשה זאת דרך הדרייברים אלא שהוא טען שישנו כפתור או משהו בדרייברים שעושה את המתיחה אוטומטית בשבילך לאחר כמה בדיקות של התוכנה. אותו אדם גם שיבח את האופציה הזו כיוון שהיא המהירה לו כרטיס כמו שלי למהירות של 6800 ULTRA ואף יותר והכרטיס נשאר יציב האם מישהו מכיר דבר כזה? אשמח להדרכה, תמונות לינקים וכו' תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
נכנסתי היום לשחק קצת בביוס....דבר ראשון ששמתי לב זה שהטמפרטורה של המעבד קפצה כל כמה שניות מ 24 מעלות ל 45 מעלות וחזרה ל 24. זה טבעי? מה יכולה להיות הבעייה?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
היי אני רוצה להתייעץ האם הטמפ' במחשב שלי נורמאליים. המפרט המלא מצורף כקובץ. הטמפרטורות (לפי everst): voltage:cpu Coe - 1.2 colling fan: gpu - 1.9 cooling fan: chasis - 0.7 cooling fan: cpu - 0.5 temperatur: wdc wd3200aaks-00ygao - 37 temperature: gpu memory - 54 temperatur gpu ambient - 47 temperature: gpu - 63temperatur cpu #1 / core #3 - 40 temperatur: cpu #1 / core #2 - 44 temperature" cpu #1 / core #1 - 46 temperatur: cpu - 32 temperature motherboard - 34 תודה רבה למי שייעזור [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
כל בעלי GEFORCE FX5200 לא משנה של איזה חברה קנו קירור טוב כמו ICE BERQ4 ותאיצו. ניסיתי עם שלל החברות(PALIT ALBATRON GIGABYTE ASUS LEADTEC ABIT) השיפורים גבוהים תצאות אישיות 250 ליבה 266זכרון לפני אחרי 344ליבה 380 זכרון שיפור של 1500 נקודות ב-3DMARK 2001!!!!!!! ההביעו את דעותיכם עריכה: אני יודע שהכרטיס לא ביצועיסט בכלל אבל בכל זאת
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום כולם, הלוח הוא GA-965P-DS3P, על המעבד יש AC Freezer 7 Pro ולציפסט יש Thermaltake Extreme Spirit II אני עם E6600 (המפרט המלא בצד). עד עכשיו הוא עבד על 2.7 GH, אחרי שקניתי את הTT ES 2 (ולמרות שקצת התאכזבתי ממנו) החלטתי להמשיך הלאה, לפני כמה ימים העלתי את התדר ל334, (מכפלה *9) והרצתי ORTHOS ל16 שעות. בזכרונות לא נגעתי, תוספת מתח קטנה למעבד (+0.1 או משהו דומה), במאמץ הליבות בסביבות ה54 והמעבד על סביבות ה48, הטמפ בלוח לא עוברת את ה52 (לא בטוח אם זה הציפסט או נמדד בנקודה אחרת). סידור המאוררים הוא 2 של 120 MM מוצאים מאחורה, 1 של 80 MM מוציא מלמעלה, 1 של 120 MM מכניס מקדימה (בכלוב של הHD), אלה באו עם המארז, להם הוספתי 1 של 90 MM מקדימה מכניס, ועוד אחד של 80 MM מכניס שזורק או…
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היה לי עד כה 2 סטיקים של 256 MB של Twinmos במהירות 400 MHZ שעליהם מצוין Cl 2.5. הוספתי לאחרונה שתי סטיקים של OCZ של 512 MB במהירות 400 MHZ שהתזמונים שלהם הם 2.5-4-4-8. ניסיתי להריץ את כל הסטיקים ב-DC ומשום מה הם עובדים רק ב-333 MHZ. הגדרתי ידנית את המהירות על 400 MHZ ןשמתי תזמונים 2.5-4-4-8 אך בתוכנות כגון ORTHOS, אני מקבל את הודעת השגיאה: FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 המעידה על חסר יציבות, וכן המחשב קורס מדי פעם. אם כן, לאיזה תזמונים אני צריך להוריד את הזכרון? ואולי עדיף להשאר בתזמונים המקוריים על 333 MHZ?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היי מה נשמע. יש לי מערכת קירור במים של Thermaltake מדגם Rhythm CL-W0042 ומעבד INTEL 3.2 ג'גה הרץ 640 2M לא עשיתי עוד OC.. והטמפ' כרגע בין 37-38 מעלות. זה נורמאלי? ניראה לי שזה אמור להיות הרבה הרבה פחות.. במיוחד שזה בלי OC. -------------------- אני מעוניין לעשות O.C למעבד, אני חדש בנושא הזה ואני עוד לא יודע איך עושים עם איזה תוכנות וכ"ו.. אם תוכלו להסביר לי כל מה שאני צריך לדעת בשביל לעשות OC אני אשמח
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
האלן יש לי את התוכנה אוורסט בערך שישה חודשיים היא תמיד הציגה לי את הטמפרטורה של המעבד במספר קבועה של בין 34 ל 38 בדקתי בפעם הראשונה בביוס (ביוס מסריח של לוח אינטל מסריח)טמפ והוא רשם 66,הורדתי את speef fan לבדוק והוא הראה לי תוצאה מדיוקת כמו אורסט מה זה יכול להיות? תודה.(2.66 פנטיום d (
-
- 9 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות צג טמפ' ורצתי לדעת על איזה מבין השנים אתם ממליצים: Sunbeamtech Chromatic windmill Black panel(עולה 210ש"ח) או Cooldiyer LCD Front Panel Black(עולה 136ש"ח) אם יש הצעות אחרות אני גר באזור הקריות. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש לי את ה GTO2 מה אפקטיבי יותר ב O.C מהירות ליבה או זיכרונות ?
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש מעבד כפול ליבה 3.0 וכרטיס מסף 7900gt hd120 hd asusP5LD2 לוח אם זהוא אני רוצה ליקנות ספק חדש יש לי ג'נרי חחחח ג'נרי של 350 חח זה מצחיק טוב מה אתה מציעים ליקנות מ400 עד 600 תביא גם לינק למה שאתפ מציעים תודה וסליחה עם זה לא קשור לפו
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
תקשיבו חיפשתי באינטרנט וני לא מוצא גריל למאוורר בגודל 92 mm אז אבקש ממכם לתת לי אתר קניות שיש בו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
היי אני רוצה להחליף את קירור המעבד שלי כי הוא לא מציאה.. המחשב כרגע בOC לא רציני Q6600 @ 3.0GHZ ואני רוצה לעלות קצת לפחות ל 3.4 (בלוח הנוכחי) כרגע אני מוגבל בגלל הטמפ' הלוח יוחלף בקרוב ללוח יותר מתאים למשימה אז ככה הוחלט על תקציב של 350 לגופי קירור ורציתי לשאול מה דעתכם 1.האם להשקיע באולטרה אקסטרים או בקירור פחות יקר וביחד איתו את הקירור לצ'יפסט גם של טרמל-לייט (משהו באיזור ה100 ש"ח) 2.על הלוח סביר שאוציא סכום של 800 ש"ח האם קירור הצ'יפסט שבא עם לוחות במחיר כזה מספיק ואין צורך להחליפו? לOC כן.. לדוגמא ASUS P5Q DELUXE 3.כמובן אם ישנה אופציה הגיונית אחרת אשמח לשמוע תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום, היה לי כרטיס HD3870 והחלפתי אותו ל-8800GT... בהזדמנות זו אני רוצה להגיד שאני הרבה הרבה יותר מרוצה מה-8800GT לעומת השני... הכל אצלו יותר טוב.. אבל אני רוצה לדעת אם הטמפ' שהאוורסט מראה לי הם טובות.. במנוחה: 52 מעלות. במאמץ: 85 מעלות.. זה סביר,נמוך,גבוה? מה הטמפ' הסבירות? ועוד שאלה..איך מעלים את החוזק של המאווררים דרך riva-tuner ?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
*המפרט רשום למטה. אני לא מצליח לעלות יותר מזה ואני יודע שאפשר. גם אם אני מעלה את הטמפ' של המעבד ל 1.7 זה לא שורד בWINDOWS. אני מקבל מסך כחול של MEMORY DUMP. הטמפ במאמץ עכשיו זה 41C משהו כזה. 11.5*214 ו1:1 בזיכרון. מה עוד לעשות? יש בOCDB תוצאות מדהימות-איך אני מגיע אליהן?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היי. זה סיפור ארוך, אבל עומדים לצידי רכיבים של מחשב ללא מערכת הפעלה. השאלה שלי היא האם כדאי לי לחבר אותם למארז, למרות שעד יום רביעי אני לא אדליק בכלל את המחשב? המשחה הטרמית לא תיהרס כשהיא נחה סתם ככה בין המעבד לקירור? יש הבדל אם אני מורח אותה עכשיו או ביום רביעי לפני שיהיה בידי עותק של וינדוס? תודה.
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אהלן , כבר כתבתי כאן מספר פעמים על הבעיה שלי , ופשוט אני ממשיך לנסות לחשוב מה יכול להיות דפוק כבר :\ בכל אופן , רציתי לדעת האם יכול להיות שבגלל שהזכרון שלי הוא לא DDR400 אפשרי שהמעבד לא מסוגל לעבור את ה 165 FSB ? וכאילו הוא מגביל אותי ? האם יש קשר בין 2 הדברים ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
יש לי פרסקוט 2.6 ויש לי טמפ של 45-50 כשהוא במצב רגיל ובין 55-63 שאני משחק וזה גורם לי לבעיות על המסך (קווים למיניהם)??? מה אני יכול לעשות???, אני הזמנתי מאוורר זלמן 7000B-CU אומרים שהוא טוב אני מקווה....
-
הטמפרטורה במעבד שלי כבר מגיעה חופשי ל50-60 מעלות (AMD Athlon XP 2600+), אני צריך המלצה למאוורר טוב שיתאים לsocket 462 או בשמה המקוצר socket A, מעדיף מאוורר שיתאים גם לאובר קלוקינג. תודה מראש לכל העוזרים. לוח האם שלי ד"א הואMSI KT4AV Chipset - KT400A
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD שמותקן עליו מאוורר Tt Volcano7 וכרטיס Gforce3Ti שמותקן עליו מאוורר של היצרן. ביחד אלה שני מאווררים מאוד רועשים והייתי רוצה לדעת אם מישהו כאן קנה וממליץ על אופציות שקטות יותר (לדעתי רוב הרעש מגיע מהג'יפורס וחשוב יותר למצוא לו פתרון) מצאתי ברשת כלמיני פתרונות של "בלי מאוורר" ורציתי לדעת אם זה פתרון מומלץ. לדוגמה: http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/cl-g0003fanless/cl-g00003.htm תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום קניתי מארז compucase 6a19 ולוח של אינטל ללוח תכונה של הורדת מהירות המאווררים כשהמחשב קר (ניתן בביוס לבחור בין הפסקה מוחלטת של המאווררים או הורדת מהירות המאווררים). שמתי לב שתמיד המאוורר עובד באותה המהירות ולא משנה אם המחשב ממש קר (נניח מיד לאחר ההדלקה) שאלותי הם: 1. האם המאוורר 120 מ"מ של compucase אכן יכול להישלט מבחינת המהירות שלו? 2. כיצד ניתן להפחית את הרעש של המחשב החדש? המעבד הוא אינטל 2.4 גיגה וגם המאוורר שלו נורא מרעיש. 3. האם הוספת מאוורר קידמי יכולה להפחית את הרעש הכולל של המחשב? (יתכן שאם יהיה קרור טוב בתוך המארז אז מאוורר המעבד יעבוד בסל"ד נמוך יותר ואז בגלל שהוא עושה את מרבית הרעז אז הרעש הכולל יפחת) אודה לעצות שלכם
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
-
-
אני חושב שזה יותר מתאים לפורום מודינג מלאכסון. גם אני רוצה.
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-


