אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני לא מצליח לפתוח את האפשרויות בביוס כדי שאני אוכל לעשות OC .....אם למישהו יש את הלוח והוא יכול לעזור לי או שהוא מכיר את הלוח והוא יכול לעזור לי אז בבקשה כי אני לא מבין כלום בחוברת.....
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
התקנתי את הגוף קירור החדש של זלמן 7700 והוא כל כך גדול (מאוורר 120MM) שגוף הקירור נוגע בחלק האחורי של כרטיס המסך. האם זה משהו שאפשר לחיות איתו או שזה יכול לגרום לקצרים?
-
- 9 תגובות
- 601 צפיות
-
-
טוב אז היום החלטתי שאני קונה מאוורר חדש למעבד כיוון שהוא הגיע לטמפרטורה הנחמדה של 80 מעלות והמחשב עשה ריסט... אז ראיתי שני מאווררים עם ביקורות טובות והמלצות הם טובים גם מבחינת הביצועים וגם מבחינת הרעש לפי מה שהבנתי מהביקורות... אני לא יודע איזה מהם לקחת זה: COOLERMASTER Aero 7+ או זה: VANTEC AeroFlow VA4-C7040 FOR AMD ??? תודה רבה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
לפני ה20 דקות משחק בNeed For Speed Most Wanted היתה 56-58(זה נורמלי?) ואחרי המשחק ,הטמפ' עמדה על 72. זה נורמלי בשביל הכרטיס מסך הנ"ל עם קירור פאסיבי?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
תראו את הכתבה הזאת: http://www.overclockers.com/articles938 קיצר OCZ Ultra II Premium Silver לא מכילה אחוז אחד של כסף אז אל תקנו אותה!!!
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק למעבד מהירות מעבד 1.86@2.7 באס 266@390 מתח מעבד 1.304V מתח זיכרונות 2.0V קירור סטוק של אינטל מעלות במנוחה 40-42 מעלות במאמץ מלא 70-71 האם המעולת והמתחים טובים וצריך הצעות לשיפור
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
משהוא יכל להסביר לי מה זה תדר,מכפלה,זכרון מטמון של המעבד? אם השתמשתי בתוכנה OCCT זה מוריד את האחריות מהמעבד??? תודה...
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום, הרגע קיבלתי את הקירור החדש שלי למעבד, Scythe Ninja ויש לי שאלה קטנה. מניסיון קודם, הפלטות האחריות של הקירורים מהוות סיכון מסיום ללוח במידה ורוצים להוריד את הפלטה. כבר קרה לי לא כמה פעמים שלוח אם נדפק בעקבות הסרת הפלטה אחורית, גם כן, לאחר ההסרה הפלטה אינה שמישה יותר. רציתי לדעת אם ניתן להתקין את הפלטה האחורית ללא הורדת המדבקה? האם זה בטוח? זה יהווה בעיות כלשהן? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני משתמש כרגע בקירור סטוק שקיבלתי עם המעבד, הטמפרטורה שלו במנוחה היא 36 מעלות, עכשיו אני לפני אוברקלוק ואני רוצה לקנות קירור, אז אין לי כ"כ הרבה כסף, אני רוצה לקנות משהו ב150 שקל לכל היותר, עכשיו מצאתי בזיגזג את המוצר הזה: VANTEC AeroFlow TMD VP4-C7040 FOR P4 הוא טוב לאוברקלוק? יש לי מעבד 2.4 בסקוט 478. עכשיו ראיתי אותו בנועה ב100 שקל, אבל עם כל השליחה בלה בלה יוצא 135 ובשביל 10 שקל אני מוכן ללכת ברגל לזיגז שזה דיי קרוב אלי :ס. מה אתם אומרים, כדאי? או שיש קירור יותר טוב במחיר הזה?
-
- 11 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הקירור אבל אני חושב שהוא לא יכנס אצלי אבל קראתי שאפשר לחבר אותו הפוך זה נכון? האם כך זה יכנס אצלי? *מפרט בצד תמונות: [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
איך הקירור הז שעל הכרטיס מסך?: http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1347 ואיך קוראים לו? איך הוא בהשוואה ל AC S1?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מבקש שיהיה זול עד כמה שניתן גג 150 ש''ח אם אפשר פחות! :-\ ומה זה אוברלוק יש סוגי אוברלוק? האם אני יכול לבד או עדיף מעבדה ?
-
- 9 תגובות
- 601 צפיות
-
-
האם אוכל לבצע C@ דרך התוכנה ATi Tool לכרטיס nVIDIA GF6600?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב חדש עם כרטיס מסך EVGA 7600GS ורציתי לדעת : 1.האם טמפרטורה של הכ.מסך במנוחה 61-63 מעלות ובזמן מאמץ במשחקים 75-78 מעלות זה מצב נורמאלי ? 2. היכן אני יכול להוריד את DIRECTX 9 האחרון ? בתודה מראש לכל העונים
-
- 11 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד אטלון אקספי 2400+ ולוח אם GigaByte SIS 748 וזכרון במהירות 266Mhz הבעיה שלי היא שאני לא מצליח להגיע למהירות באס של למעלה מ 140Mhz+ המחשב פשוט לא מצליח לאתחל וההגדרות חוזרות למקור אחרי שאני מכבה אותו בבקשה תעזרו לי.
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, הרצתי כרגע 3DMARK05, והתוצאה שלי הייתה עגומה(2-5FPS), והמעבד לא עבר את ה39 מעלות. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? גם בזמן האחרו שמתי לב שהוא קצת איטי יותר(והSPARK שלי שקט יותר). מה קורה כאן?
-
- 9 תגובות
- 601 צפיות
-
-
האם oc עוזר להרצה מהירה יותר של משחקים או שהוא עוזר רק להרצה של הרבה תוכנות במקביל, שבירת שיאים בתוכנות בדיקה, קידודים של סרטים וכד'? ואם כן אז האם זה עוזר משמעותית במשחקים או שעדיף בכלל לעשות oc לכרטיס מסך לצורך זה?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני לא יודע איזה מאוורר למעבד לקחת בתקציב של 200-300 ש"ח. אני צריך שהוא יהיה שקט אבל בעיקר שיקרר את המעבד... בינתיים אני מצאתי שני דגמים שאני לא יודע באיזה לבחור... תמליצו לי בבקשה באיזה מהם לבחור ועם יש משהו יותר רציני אז תגידו לי... GIGABYTE G-POWER PRO http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3872 THERMALTAKE BIGTYPHOON http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3070 תודה לכל מי שיעזור...
-
- 9 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לעשות OC למעבד אבל כשאני משנה את מהירות הFSB (אפילו לא את המכפלה) ושומר, המחשב דולק אבל לא רואים שום דבר והמחשב לא מגיב... למשהו יש מושג מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
AMD athlon 3000 64bit Stepping E6 Abit AN8 Ultra Twinmos 512 DDR400 x 2 eVGA 7800GT TT Big typhoon OCZ Modstream 450W
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום לכולם! הבעיה שלי היא כזו המעבד מידגם AMD ATHLON 4800+X2 מיתחמם ואני לא מבין מה הסיבה ואני אשתדל לפרט מה עשיתי עד כה: 1)החלפתי את המארז הישן שלי ל- NZXT ALPHA BLACK + 2 מאווררים NOCTUA 120 MM מאחור+קדימה. 2)פירקתי את לוח-האם והרכבתי עליו גוף-קרור מידגם TERMALTAKE MINI-TYPHOON מרחתי מישחה טרמית מידגם- ARCTIC-SILVER 5 בכמות הנכונה ומרחתי את המישחה בהתאם להוראות של היצרן הנחתי את גוף-הקרור על הנעבד ןבדקתי שיש התאמה מלאה בין צלעות הקרור למעבד ושהכל יושב כשורה אבל מישום מה המעבד מיתחמם!!! במצב מנוחה המעבד נימצא בטמפרטורה של 22-25 מעלות אבל ברגע שאני עושה בדיקת מאמץ ע"י תוכנו כגון ORTHOS+OCCT המעבד מיתחמם במהירות ומגיע ל- 60-65 מעלות אני כבר מישגע הכל מורכב כמו שצריך ועדיין…
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_114&products_id=4323 האם זה הוא ספק טוב ואמיתי איכותי ולא ג'נרי כמו שיש בraidmax המסכן והעלוב?? עוד שאלה תראו אני רוצה לקנות קירור למעבד: CNPS7000 גירסה B עכשיו פה http://www.zalman.co.kr/product/cooler/7000(AB)_754-939-940MBlist_eng.htm יש רשימה של לוחות אם שתומכים.. והMSI neo platinum 2 רשום למטה שהוא תומך כשCompatible when not using ZM80(A/C/D)-HP together! מה זה אומר?? והאם זה משנה לי? מה זה בכלל הZ80 הזה.. זה איזה עוד מוצר שלהם שאני לא חייב לקנות? תודה
-
- 8 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי E4300 והטמפ' כרגע היא 48 במנוחה ו60 במאמץ. אני לא יודע מה קרה אבל עד לא מזמן הטמפ במנוחה הייתה 38 ובמאמץ 50... הטמפ' עדיין טובה במאמץ? עשיתי OC עד לבאס 300. הקירור BT VX
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני עם המעבד E8400 עם C@ ל3.6 כרגע.. אך אינני מקבל את התדר במאפיינים של המחשב שלי מישהו יודע מדוע?? <----------- שאר המפרט .. c1e מבוטל מערכת הפעלה VISTA x64
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היי אנשים, אני די חדש פה.. קוראים לי עמרי, יש ברשותי 2 מחשבים, אחד "חדש" P4 2.4 - mx440 128, 256mb , 40gb קיצר, מחשב חביב שבזמנו היה מלך.. היום אני מחכה למחשב נחמד עוד חודש בעזרת השם יהיה.. intel 64bit 3Ghz with 6600GT 1024mb (512x2 at 533mhz) אבל מחירים ירדו אז אולי אני יביא כבר משהו יותר נחמד עד אז.. למרות שחבתי אולי להביא X800XL או XT בכל מקרה........... לפני קצט זמן, הרמתי מחשב ישן לחיים, את הבובן הזה שמתי בחדר שיהיה לי לאיסיקיו וכו'.. אבל אני רוצה גם משחקים בקטנה.. לא משהו כבד מדי או בכלל, גם שירוץ מהר יותר, כל דבר פה לוקח זמן (לא הרבה..) אבל שרגילים לטוב.. קשה להתרגל.. בכל מקרה, המחשב ככה סלרון מנדוקינו (celeron mendocino) ב533מגהרץ. לוח אם של מיקרו סטאר - MS-6156 ז…
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-


