אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי קבל שמפריע להתקנת הסיילנסר, מדובר על סיילנסר 2 על R9600XT
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מה אתם אומרים אני קונה עכשיו את הכרטיס ואני צריך גם קירור פאסיבי טוב יעבוד? (הכוונה יתן יותר טוב מהסטוק) זה יבוע עם MX2
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היי שאלה לי אל צוות החדשות או המודרים או כל מי שקשור במלאכת האתר האם יש באופק סיכוי לביקורת על המוצר הבא: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851&products_id=8204 או בגירסת האלומיניום שלו? תודה
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, לא פעם שמעתי בדיונים על אבורקלוק שצריך לנעול את המתח לPCIE, מז"א? מה זה מגביל? מה זה מוסיף? ובאיזה שלב אני צריך להעלות מתח למעבד? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מתחת ל 5 שזה תזמון המקור, לעומת זאת את כל שאר התזמונים הוא נותן לי להוריד. שיניתי ב BIOS ועובד.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
זה לפני : פשוט פעם ליפפתי את כל החוטים באיזולירבנד .. לפני כמה ימים הורדתי את הכל וסידרתי קצת את החוטים .... זה אחרי : העברתי כמה חוטים מאחורה ואת החוטים של הספק לקחתי הצידה .. אחרי לא מעט תיסבוכים .. איך לעזזל אתם עושים את זה ? גם החוטים של הספר אצלי קצרים מדיי וגם אין מספיק רווח בין הדלת של המארז לבין הספק עצמו .. לא הצלחתי להכניס שם את החוטים .. יש לכם טיפים או טריקים בישבילי ? תודה !
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
האם כדאי לקנות את כרטיס הזכרון הזה למטרות של OC? בכלל איך החברה ADATA בOC , אפשרי להגיע איתם לרמות גבוהות? ואני מבקש תשובות שהגיעו מעובדות ולא מה שאנשים חושבים אילו חברות של זיכרונות נמצאות מעל החברה ADATA ביחס לOC?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי לאפטופ ישן ואי אפשר לעשות כלום מהביוס. יש תוכנה שאפשר בעזרתה לעשות OC והיא עובדת?
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
1. יש לי גיפורס 7300GS של EVGA איזה טמפרטורה אני צריך כדי שאני אוכל לעשות OC נורמלי ואיזה טמפרטורה היא המקסימום שאני צריך להזהר ממנה במאמץ? (אתר יעזור) 2. לפי אוורסט יש לי 2 מאווררים עם חיישנים (אחד של המעבד ואני מניח השני של הכרטיס מסך) הראשון עובד ב2800 RPM והשני ב2500 RPM זה קצת איטי לא?
-
- 8 תגובות
- 601 צפיות
-
-
החלטתי לשפר את המערכת קירור מים שלי (טאי צ'י של טרמלטק) יש לי כבר משאבה חדשה של 1200 ליטר בשעה חיצונית לא טבולה יש גם מיכל מים מוגדל. אני יכול להשתמש בבלוק וברדיאטור שיש לי אבל הרדיאטור מגיע עם צינורות נורא דקים שלמיטב הבנתי יאטו את קצב הזרימה ויותר יחממו את המים מאשר יקררו אז צריך רדיאטור חדש עם צנרת יותר עבה חיפשתי בפורום ובגוגל אבל לא מצאתי משהו מתאים אם יש לכם קישורים או המלצות זה יעזור מאוד בקשר לבלוק הוא מותאם לזרימה איטית כמו של המשאבה הקודמת (94 ליטר לשעה) עכשיו יכול להיות שזה יעבוד אבל יש מצב שהלחץ יפוצץ את הבלוק ויכול להיות שהמשאבה החדשה פשוט לא תועיל בגלל הבלוק הנחות אז איזה בלוק מומלץ? אולי בכלל עדיף ללכת על בלוק עם פלטייה מראש? קישורים ומחירים מאוד יעזרו תו…
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איך זה נקרא בשפת "AMD" ? כאילו עם איזה מעבד שלהם זה חופף? 3200\3400? אגב המעבד שלי הוא 2600 מובייל. מקווה שזה הפורום המתאים,אם לא...תעבירו תודה!
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום האם ניתן לצרוב Bios של Fx 5700 לכרטיס Fx 5700LE ??? האם יתקבל שיפור ביצועים ??? אם כן, איכן ניתן לאתר Bios של Fx 5700 ??? תודה מראש עודד
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום לכם חברים!!! יש לי בעיה אני לא יודע איזה גוף קרור טוב למעבד שלי אם Thermaltake Big Typhoon (16db) 4 in 1 heatpipe tech או ZALMAN CNPS7700-cu או PRIMECOOLER (PC-HC5+) HYPERCOOL - CU ככה יש לי לוח אם P5GD1-VM 3.0 GHZ 775 ואיזה גוף קרור הכי טוב למעבד שלי וגם שקט תודה חברים!!!!
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
amd 64 3200+ epox8kda3j הספק הואantec truepower 430 זה ממש מוזר בביוס אני רואה שאני על 1.550 (בתצוגה של הפוסט אני על 1.59 אבל לא משנה) ובווינדוס זה מראה לי (באברסט ובcpuz) שאני על 3.0 VCORE ?! מה הולך פה? גם באברסט זה מראה לי שה12V שלי על 10 ושטויות כאלה מה שלא הגיוני כי אז כבר היה קורס לי המחשב ממזמן (המעבד בidle על 40 C קירור סטוק ככה שאין מצב שאני על 3 VCORE) מישהו יכול לעזור? אולי הבעיה בלוח ואני צריך להחזירו? גם בכלליות יש לי בעיה בOC לעבור את ה215 באס שממש לא אמור להיות לי newcastle adata vitesta 512X2 500mhz gf 8600 GT
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
קניתי שתי זכרונות של TWINMOSX512 איך הם ב OC ואם בכלל הם טובים לעומת אחרים?
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
למשהו יש מדריכים מקוריים לשיטות מריחה של משחה טרמית?? AC FREEZER 62 שיושב על AMD3200!! ובניהם תבוא MX-1!! תודה!
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
קודם כל, יש לי מעבד P4 530j, זכרונות PQI 667Mhz 4-4-4-12 והיה לי לוח GA-915p-DUO שהוחלף (בגלל שהוא נשרף) ב-GA-P35-DS3L (ועדכון ביוס אחרון). לפני ההחלפה, הלוח הקודם (בבנצ'ים של האוורסט) נתן על OC של 3.52Ghz בנצ'ים במהירות קריאה של 6000, כתיבה סביב ה-2700 וה-Latency (שאני חושב שמשם מקור הבעיה) סביב ה-70-80. עכשיו, בסטוק ה-Latency עומד סביב ה-110, וב-OC זה אפילו מחמיר ל-120-130 (גם לאחר משחק עם יחסי עבודה). ה-PQI שלי מגיעים בדוק ל-840 ב-OC יציב, ככה שאין שום סיבה שהם יגבילו. המעבד על 3.6Ghz במתח סטוק (או טיפה יותר) גם יציב מאוד לפי Prime95 ומוציא 35 שניות ב-SuperPI - ככה שגם הוא לא מגביל. לפי דעתי מקור הבעיה הוא בזיהוי הלוח של התזמונים (לא הראשיים - המשניים). למישהו יש…
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי תמעבד שבמפרט למטההההההה רציתי לדעת אם אני צריך לקנות משחה טרמית ?... או שלהחליף רק תקירור.... המחשב אצלי שבוע....
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני היום/מחר מתקים את ה HR על ה4870 שלי... המארז הוא אנטק 300 מה אתם חושבים, להתקין אותו בצורה הזו: או לחלופין, בצורה הזו: מה אתם חושבים?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
60 מ"מ זה גודל בעייתי, בנתיים ראיתי רק אצל פנדה מאוורים כאלה וגם הם (כנראה לא במלאי) אז...מי מכיר ? מחפש משהוא בפחות מ 20DB. ושיתן משהוא בסביבות ה 15 CFM . תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום, אשמח לעזרה בבחירת קרור למעבד, יש לי פנטיום 4 3.06GHz פרסקוט, ואולי בעתיד הלא רחוק אשדרג ל Core 2 Duo/Quad, אז אני רוצה קירור שלא יאכזב בשניהם (הפטניום סוקט 775), זה המארז שבו הוא יהיה: http://www.skypc.co.il/pl_product~RC-534~6~0.htm הדגש הוא על שקט, וכמובן שגם יקרר כמו שצריך.. התקציב - כמה שנדרש, בלי להשתגע יותר מדי, סביבות 300 ש"ח משיטוט בפורום הבנתי ש Thermalright Ultra 120 eXtreme נחשב טוב.. מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אהלן רציתי לדעת האם הטמ"פ האלו נחשבות תקינות? זה במנוחה לאחר OC ל 3GHZ. תודה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 601 צפיות
-
-
נראה לי שאין בכל זאת אבל אני שואל כי אם יש תוכנות שעושות פלאש לביוס דרך ה WINDOWS אז אולי יש האם יש תוכנה כזו ??? כי השקעתי הרבה כסף בזכרונות מהירים+DFI+סתפ איכותי זה יהיה בזבוז לא לנצל למטרות אובר קלוק
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כמו שאמרתי פעם ראשונה אני עושה אוברקלוק (לא מקצועי סתם עם תוכנה של ג'יגבייט) הייתי רוצה להגיע ל3.2 לפחות אני לא יודע מה להעלות וגם מופיע לי אזהרה כזאת מעצבנת מפחיד חח מה אתם מציעים יש לי קירור פשוט של arctic cooling Freezer 64 Pro מעבד Athlon 5600+ X2 2 ג'יגה זיכרון של 667MHZ ולוח GA-MA790FX-DS4 ספק של FSP 450W NOISEKILLER משו כזה העלתי תמונות [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-


