אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שמתי לב שהמאוורר התחיל להיסתובב יותר חלש..והכרטיס יותר להיתחמם זה ככה כבר שבועיים בארך...! אני לא משחק בהרבה מישחקים כרגע כי..איין אבל אני משחק בפיפא וזה יוצא לי מדי פעם..אני לא יודע עם זה שור לכרטיס או לא כי אולי זה קשור לזה שהחלפתי נעליים וזה עושה בעיות.. זה מה שמופיע..בקשה עזרה..! ואם זה המאוור אז כמה זה עולה להחליף ומה יש לכם להמליץ לי! [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 602 צפיות
-
-
צריך עזרה איך מעלים את מהירות המאוורר של המעבד דרך הביוס?
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
טבלה\תרשים\שרטוט\וואטאבר.. העיקר שיוכל להגיד לי באיזה מהירות יזרק 30-35CFM אם אין גם CFM וגם DBA אז רק אחד מהם תודה (: (יש לי את הטבלה הזאת של TEMP אבל לא אכפת לי מזה כל כך כי אני לא משתמש בחיישן)
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
איזה מערכת חזקה יותר? 1.AMD ATHLON 4400+ 4850 725/1300 2.INTEL E8400 4850 625/993 למשחקים כמו CRYSIS.GTA IV.MD.RA3.COD5
-
- 3 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אתם יכולים בבקשה לתת לי אתרים של אוברקלוקינג שבהם יש מדריכים וכתבות ועוד
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
התוכנה "די" מזייפת.... מה התוכנה הטובה ביותר לבדיקת מעלות במחשב?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איך הדבר הזה האם הוא מקרר טוב והאם הוא רועש? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14566
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום , יש לי Intel Pentium 4 3.00GHz ואני רוצה לתת לו בוסט קטן ולעשות לו OC. אבל אני לא יודע איך. אם מישו יוכל להגיד לי אני ישמח מאוד. תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אהלן אתמול הורדתי Everest רציתי לדעת אם הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי זה GPU DIODE? רשום שזה אל 70 אם זה כן זה טמרפוטרה טובה הוא לא?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
טוב, אז ככה, יש לי בערך 800 שקל להשקיע בקירור למחשב. חשבתי על שתי אפשרויות. או קירור מים שיקרר גם את המעבד וגם את הכרטיס מסך, או שני קירורי אוויר נפרדים. חשוב לי שהקירור יהיה שקט, אבל לא על חשבון ביצועים. מה יותר משתלם בתקציב הזה? מים או אוויר?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
עשיתי C@ לAMD4400 מ2.3@2.7 אחרי 2 דקות בדיקה הוא מודיע על קריסה מתח סטוק 1.3 235X11.5 מכפלה טמפרטורה IDLE 34 מאמץ 52 מה הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
המארז שלי הוא של hec וישלו 2 מאוורים אחד מקדימה ואחד מאחור זה שמאחור לו נשברה אחת הצלעות מתוך 7 קיימות האם צריך להחליף ולאיזה דגם מומלץ תודה למשיבים
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
<------- המפרט שלי בצד. בכל אופן, אתמול החלטתי לעשות OC 1:1 ולבדוק עד לאן אני אוכל להגיע בלי שגיאות memtest וprime95. אחרי כמה טוויקים ומשחקים עם הגדרות עדינות, הצלחתי לסחוט 241mhz מהזכרונות, דבר שהוא הישג בפני עצמו. מתח המעבד - 1.425 עם VID special control -110%, שתי אלה מובילים אותי למתח של בערך 1.52 במצב מקסימלי. לזכרון הבאתי מתח של 2.9. הבדיקה הראשונה נעשתה ע"י memtest בלוח הDFI והשנייה ע"י prime - שתיהן יציבות לחלוטין בהגדרות אלו. למרות שהביצועים ירדו במעט בגלל כמה טוויקים ואני לא אשאר עם ההגדרות האלה, זה סתם לשם הOC. תראו, אני דואג משתי סיבות: 1. אני יודע שהסיכויים שקיבלתי את הזכרונות עם צ'יפים של TCCD או BH-5 הם אפסיים כמעט, אבל לפי נסיון של אנשים רבים אני יוד…
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום, יש לי את המפרט הזה: Asrock 775dual-880pro Intel Pentium D 2.8 820 Memory: DDR2 1 G 667 עכשיו כאשר אני מנסה לעשות אוורקלוק הכי קטן המחשב פשוט לא עומד בזה.. יש קריסות, לפעמים הווינדוס לא עולה... אני לא מצליח להגיע איתו אפילו ל 3GHZ... קניתי קירור די טוב של 3D Rocket II CPU Cooler GH-PCU23-VE GIGABYTE המעבד עובד על 40 מעלות, 45 גג באוורקלוק עכשיו אני יודע שהלוח אם די דפוק, למה אין בו אפשרות לעלות את ה VCORE ככה שאני מעלה את FSB המעבד נשאר לעבוד על על מתח נמוך... בגלל זה מצאתי באינטרנט אפשרות של הלעת המתח על ידי שינוי במעבד: http://sg.vr-zone.com/?i=3931 בכל מקרה נסיתי לעלות ב 1 וואלט יתר וזה הצליח! 1 וואלט אני מאמין היה אמור לספק 3 GHZ באופן יציב... אך עדיין לא הצלחת…
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
האם כדאי לי לעשות אוברקלוק??? ואם כן לכמה אתם חושבים שאני יכול להגיע?? http://img379.imageshack.us/img379/5596/154705554hc.jpg http://img379.imageshack.us/img379/5568/930095918jc.jpg מה אתם אומרים?? יש לי שני מאוררים בצד המארז שמכניסים אוויר מאוור סטוק למעבד ומאורר בגג המארז שמוציא אוויר...
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
-
לא איכפת לי לעשות איזה מוד או משהו שיפתח תעזרו בבקשה תודה.
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=nph-1-y לאוברקלוק מ- 2.4 עד 3.2 ככה.
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב שבוע שעבר ואתמול התקנתי אותו. המארז שלו הוא מארז אפולו ויש לי ספק ליברטי 400. לפי מה ששמעתי פה המחשב צריך להיות שקט, אבל בפועל אצלי זה בכלל לא ככה. אמנם הוא לא מרעיש כמו מקרר (לא כמו הפנטיום 3 שהיה לי עד עכשיו זה בטוח), אבל מקרוב יש לו את הרעש המציק הזה שלפי מה שאני שומע הוא מגיע מהמאוורר שיש לו בצד השקוף של המארז. אם מישהו יודע איך אפשר להשתיק את זה תגידו בבקשה (אפילו שיש מלא רעשים נוספים וקיבלתי באסה על כל המחשב הזה :\) אוקיי אם כבר העבירו את האשכול שלי לפה אז אני אוסיף את השאלה שרציתי לשאול גם כאן. קניתי מעבד מרובע ליבות למחשב ועשיתי לו OC מתון מ2.4 ל 3 ג'יגה. ובגלל זה החלטתי לקנות לו את הV1 שלא יהיו לי פאשלות בעתיד. שאני מפעיל את המחשב אז המאוו…
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
כמו שכבר ראיתם אני אוהב להציב את השאלות שלי באופן מסודר כגון 1, 2, 3 וכו' אני מבקש שתענו לי על כל שאלה שאתם עונים אם לדוגמא עניתם אל מספר 1 אז תכתבו 1 ואז את התשובה אני לא בא ללמד אף אחד פה איך לכתוב פשוט אני לא רוצה להתבלבל כי כל העסק עם הfsb והכל מבלבל אם לא עונים בצורה נכונה ומסודרת תודה הנה השאלות 1. יש לי שני מחשבים באחד amd xp 2400 ובשני היותר חדש יש amd 64 3000 בשני המעבדים המכפלה נעולה ואם כן איך אני פותח אותה תסבירו לי בעברית כי אם תביאו לי הסבר באנגלית מספיק מילה אחת שלא תהיה ברורה לי אני יהרוס הכל ואני לא רוצה לקחת סיכונים 2. המכפלה של המעבד ה64 היא 10 בוא נגיד שהיא פתוחה טוב אז אם אני מעלה אותה לא חשוב כמה לא יכול לקרות כלום לאף דבר במחשב אם כן אז מה ולמה (שאל…
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היה לי E8400@3.7GHZ יציב עכשיו סתם העליתי ל 3.75 עשיתי בדיקה בOCCT של שעה לא מצא שום בעיה אבל כשהייתי במקביל עם OCCT נגיד בMSN או ICQ זה פשוט עבד לאט אני יודע שהOCCT מאמץ את המעבד 90-100% אבל פעם קודמת שעשיתי בדיקה לא היו כאלה תקיעות אני על 1.25V (לא הרבה) לעלות את זה? בכמה?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
בסדרת מדריכי האוברקלוק כתוב שכרטיס יכול להתרגל לאוברקלוק אחרי תקופה מסוימת: http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=overclocking_part27 האם זה נכון? אם אני על אותו אוברקלוק כבר חודשיים - אני יכול להעלות את הרף?
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
או קיי אני רוצה לדעת אם יש אפשרות להפעיל לד /קטודה מחוץ למחשב (זאת אומרת ע"י סוללה) אם כן אז אפשר את השם של הסוללה?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
האם יש דרך כלשהיא לאחד בין הLow 3D ל Performance 3D? ומה זה בכלל הלוו 3D? מתי זה מופעל? תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-


