עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by haim652,

    אז ככה חשבתי לקנות מערכת קירור חדשה למעבד רציתי לדעת מה יותר טוב Thermalright Ultima-90 או Arctic Cooling Duo: Alpine 7 & Freezer 7 Pro Attack Value (עם זה בכלל מערכת קירור או מאורר לקירור) תודה תעוזרים

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  2. Started by Tomersoni,

    אני מתכנן לקנות מערכת מחשב עם המפרט הבא: amd 4600 8800gts 320mb 2 ג'יגה של g.skill liberty 400w compucase 6a21. יש לי יומולדת עוד חודשיים וחשבתי להוסיף/להחליף למארז מאווררים איכותיים יותר שיהפכו אותו לשקט יותר. אשמח לשמוע המלצות, תודה מראש. ;D

    • 8 תגובות
    • 603 צפיות
  3. asus: 1)P5K3 Premium/WiFi-AP 2)P5K64 WS 3)Blitz Extreme 4)P5K3 Deluxe/WiFi-AP 5) COMMANDO ואם הם תומכים ב-DDR2??? אל תציעו לי לוחות אחרים! אני סגור רק עליהם...

    • 5 תגובות
    • 603 צפיות
  4. Started by coolmeen,

    http://www.akiba-pc.com/forums/index.php?showtopic=189

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  5. Started by LazyCat,

    VID גבוה למעבד מסוים אומר שצריך להוסיף יותר מתח ל-OC יציב לעומת אותו מעבד עם VID נמוך יותר? אצלי ה- Temp Core מראה VID 1.325 -מעבד Q6600.

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  6. Started by idan1836,

    האם אפשר לקנות דיסקיות לדרמל האינטרנט ולדעת את הסוג ואת מספר החלק ? כמו שאמרו לי למשל שדיסקית חזקה במיוחד לחיתוך פח היא מספר 426 !

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  7. xtreme ddr 256 pc 333 ? ועם לוח אם של epox 8k3a

    • 5 תגובות
    • 603 צפיות
  8. Started by matteo,

    אוקיי לא בדיוק הכנת אז זה התחיל ככה יש לי ספק ישן שהחלפתי לפני כמה ימים עכשיו התחלתי לבדוק בקשר למאוררים כי המחשב התחיל להתחמם עלה לי רעיון הרי בספק יש מאורר נכון? אחחחחחחחח פירקתי תספק הוצאתי תמאורר ותלשתי את החוטים שלי מהלוח האלקטרוני חיברתי את זה לחיבור שלצערי אני לא יודע את שמו חחח זה לא 4 pin / 3 pin connector זה חיבור שבא בפיצול מזה של הכונן דיסקים קיצור חיברתי את החוטים בצורה פרימיטיבית ויש לי פה מאורר חחחח לקח לי איזה 15 שעה כל החרטא בראסמי אני ממליץ לכל אחד שיש לו ספק ישן לעשות את זה

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  9. קניתי מחשב חדש. PENTIUM D 3.0 2*2MB ASUS P5ND2-SLI DELUXE 2*512 SAMSUNG DDRII 667 W.D 150 GB HEC 400W LG DVD-ROM מארז THERMAL-TAKE VIKING בעל שתי מאורררים 120 מ"מ קדימה/אחורה עם שליטה (מכוונים על 70%-כ2000RPM מתוך 3000 אפשריים). גוף קירור למעבד-THERMAL-TAKE BIG TYPOON 120 mm כרטיס מסך HIS ATI READON X700 ICEQ II המעבד פועל על 35 באיידילי ועד 42 במאמץ תחת כמה אפליקציות כרטיס המסך פועל ב 32 מעלות באיידיל ועד 44 במאמץ מלא כאשר אני לא משתמש באוברקלוק(נתוני STOCK הם:425,864) והמאוורר שלו פועל על 67% לוח האם עומד על 34-35 קבוע... שאלתי היא האם טמפרטורות אלו הם ברמה סבירה או שטובים והמאווררים מכוונים על AUTO והאם אפשרי לשפר תוצאות אלו ובכמה?? אפילו אם זה תלוי בהחלפת רכיבים כגו…

    • 8 תגובות
    • 603 צפיות
  10. Started by mani007,

    שלום לכולם יש לי מעבד amd ahtlon 2600+ לא ברטון השאלה שלי היא כאשר אני העליתי הופיע לי הדגם 2700+ הכל היה טוב כעליתי ל2800+ הכל היה טוב וכשעליתי ל 2900+ המחשב קרס השאלה שלי היא האם העלתי מהר מדי? כי הטמפרטורה הייתה 35 מעלות!! בבקשה מי שיכול לעזור

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  11. המאוורר צד הענקי של הצ'אקרה נתקע בטוניק כשאני מנסה לסגור.. אולי אפשר לסגור בורג אחד אבל זה עקום.. אוף. יש פתרון יצירתי אולי למישהו? מעבר לפירוק המאוורר הענק של המארז.. רק בגללו בחרתי במארז הזה. אחרת כבר הייתי לוקח קומפיוקייס וזהו. אפשר אולי לפרק מהטוניק חלק מהשכבות שלו כדי להוריד לו את הגובה? הבאסה שזה גם לא בשבילי ויש לי שתי מערכות כאלו פה.. :-\

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  12. Started by Ido.K,

    דבר ראשון תודות רבות למתמש: Ninja אז לתוצאות הסופיות: מפרט רשום לכם הכל למטה תמונות מ-Cpu-Z עדיין לא סופי בינתיים המחשב יציב וטמפ' טובות נע בין 36-46 מוציא בSuper-Pi 48 ממש נחמד מה שאפשר לעשות מכאלו דברים, [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 603 צפיות
  13. Started by danieln9,

    יש לי SWIFTECH MCX462-V עם מאוורר 92 שעובד ב0.3 A והטמפרטורת הם 41 כזה בOC ל2200 (BARTON 3200) עם BARTON 2500 יש לי את הטורנדו 92 אבל עוד לא שמתי אותו כי אני שם לו איזה נגד מישתנה של 15 WATTS בכל מיקרה יש לי שני מאוורים שמכניסים אחד בצד (בדלת) ואחד מקדימה. אם למישהו יש את ההיט סינק הזה תגידו מהטמפרטורה בבקשה

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  14. Started by go_go,

    לפני מספר חודשים רכשתי מחשב חדש שלדעתי מפרט המחשב הינו ברמה גבוהה (פירוט בהמשך), אחרי OC של 15% המחשב מתחמם לטמפרטורה של 53-55 מעלות. מבקש עצה/עזרה בקרור. להלן מפרט המחשב: מעבד-P4 2.8 לוח-ASUS P4C-800-E DELUX כ.מסך- GIGABYTE RADEON 9600 PRO 128MB זכרונות-SUMSUNG DDR400 -2GB מארז-ENERMAX SERVER CASE צורב+CD+כל השאר.......... מבחינת מאווררים-2אחוריים+1 עליון+1 קידמי (על המעבד מאוורר סטנדרטי של אינטל) הטמפרטורה הנ"ל נמדדה בעבודה סטנדרטית(לא במשחקים) נא עזרתכם!!!! בתודה מראש GO-GO

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  15. http://www.nordichardware.com/Reviews/?skrivelse=556

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  16. Started by White_Hawk,

    בחודש האחרון, עם בוא האביב, המסך שלי התחיל לזייף. בזמן עבודה גרפית מתישה הוא התחיל להציג קווים ירוקים/וורודים על גבי כל המסך, ליצור עיוותים בגרפיקה ובאופן כללי יצא מדעתו. הסבירו לי שמדובר בבעיית חום. הדבר הגיוני מכיוון שקניתי Ati readon 9500 Pro בחורף, ולא שיניתי את מערכת הקירור במחשב שלי. עם בוא האביב, מסתבר שככל הנראה חם מדי בתוך המחשב. אני רוצה לקנות מאוורר טוב שיאוורר את המארז כולו, ומאוורר נוסף שיאוורר את כרטיס המסך שלי וגם יאפשר לי לבצע אוברקלוק נחמד בעתיד. יש לי גרוטאה - 1.4 של אינטל. אני מעוניין שתעזרו לי להבין אילו מאווררים אני צריך לקנות. ההעדפה שלי היא ביצועים טובים, ומאוורר רועש זה לא בדיוק מה שיפר את שלוות הנפש שלי. תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 603 צפיות
  17. Started by motogt,

    אז כנראה יהיה לי אחד משני המעבדים הנ"ל, אני רוצה להריץ אותם ל3 ג'יגה. קירור סטוק יחזיק מעמד? מכמכה ועד כמה הטמפ' יעלו?

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  18. יש לי כרטיס מסך מובנה של SIS דגם 741 Video Adapter SiS 330 Mirage Integrated גם המעבד מובנה גם כרטיס קול, גם כרטיס רשת חח הכל מובנה וזה לוח אם של PCChips M863G עכשיו רציתי לשאול אם אני יכול לעשות אוברקלקינג לכרטיס מסך ומעבד אולי? לא מצאתי באתר איך עושים תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  19. זה רק אני או שיש יותר מידיי דימיון בין הקירורים של ZALMAN לשל PRIME COOLER?? כל הקירורים למעבד ולכרטיס מסך נראים זהים משתי החברות.

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  20. Started by robicon,

    עשיתי אוברקלוק למעבד 4400 הגעתי ל2.8 המחשב עובד סבבה הטמפרטורות סבירות ואף טובות וסתם מדיי כמה שעות הוא פתאום נכבה ומתחיל מחדש יש למישהו מושג למה זה? אולי זה מתח? תודה

    • 9 תגובות
    • 603 צפיות
  21. Started by bbarakt,

    קניתי מחשב באפריל ועכשיו כבר יוני ועדיין לא ניקיתי את המחשב. הטמפ' בסדר (אני בודק ב-REALTEMP). מתי אני הצטרך לנקות את המחשב?

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  22. היחס של הזכרונות הוא 1:1 ועכשיו המהירות שלהם היא 712 (הזיכרונות הם kingston 1024MB 800Mhz CL6 X2) כדאי לשנות את היחס כדי לקבל עבודה יותר טובה של הזיכרונות או שהכי טוב להישאר ביחס 1:1?

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  23. שלום, אני מעוניין במדבקות או יותר נכון להגיד תמונות שאני אוכל להדפיס על מדבקה ואז להדביק אותה על המארז שלי. עם למישהו יש.... תודה Some Thing... נ.ב - מקווה שכותרת בסדר

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  24. שלום, לא הבנתי את הקטע של "יחס הזיכרון" באוברקלוקינג? יש אוליי מדריך (עדיף בעיברית) שמסביר בפירוט על זה? תודה.

    • 6 תגובות
    • 603 צפיות
  25. Started by Bone-Breaker,

    יש לי AMD 2500 BARTON עם מארז COMPUCASE ומאוורר 120 מ"מ מקדימה ומאחורה. השאלה שלי היא אם המעבד ישמר בטמפרטורה נורמלית (בלי אוברקלוק) כי אני עם המאוורר שבא עם הקופסא. יכול להיות שכדאי לקנות איזה קירור יותר טוב?

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות

דיונים חדשים בפורומים