אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, בניתי לי מפרט מחשב עם amd 2500 box . האם המאוור המקורי מספיק טוב, או שכדאי לי לקנות את ה tray ולהוסיף לו מאוור ? אם כדאי לקנות מאורר בנפרד, אז איזה ? תודה!
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את הדריברים החדשים של nvidia לx64, גרסא 76.71 והטמפ' ירדה מ61 במנוחה ל47 במנוחה ומ90-100~ במאמץ ל65~ במאמץ(!!!). הכרטיס הוא 6600GT של גיגהבייט והוא בעל קרור פאסיבי. ידוע לי שהיה באג של טמפ' עם כרטיסי 6800, יכול להיות שגם עם 6600? או שהדרייבר מזייף?
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום רב, אני עובד כבר כשנה בלי אף מאורר במארז, רק אחד על המעבד והכרטיס מסך. לאחרונה המחשב מאתחל את עצמו במשחקים, כנראה בגלל החום. אז החלטתי לקנות 2 מאוררים (זה מספיק ?) למארז ואם לא יהיה שינוי - נחליף את המאורר של המעבד. צילמתי 3 תמונות של המחשב וסימנתי במקומות שאני חושב שכדאי לשים את המאוררים את המאורר ליד הדיסק הקשיח אין לי מושג איך מתקינים, זה אפשרי ? מאוד חשוב לי שיהיה שם מאורר כי ההארד דיסק ממש רותח לפעמים. אז על איזה מאוורים אתם ממליצים ? כמה ? ואיפה ? * אם אפשר לתת גם המלצה על מאורר בשביל מעבד AXP 2500+ תודה רבה !
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
http://img87.exs.cx/img87/18/11608.jpg המפרט שלי בחתימה ! איך התוצאה ?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אתמול התקנתי מערכת חדשה בה יש מעבד E8400 עכשיו שעשיתי ניסיון לראות אם הכול עובד - ללא HD ומערכת הפעלה, רק הפעלה של ביוס - הטמפרטורה של המעבד הייתה 32C. האם זוהי טמפרטורה סבירה למעבד לא במאמץ? בנוסף יש לוח של GIGABYTE - יש שם 4 נורות על הלוח שככל שיותר נורות נדלקות זה אומר שהמעבד יותר עובד - אתמול ראיתי שכולן נדלקו אף על פי שהייתי רק בביוס - זה תקני? תודה
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שהמאורר של המעבד מפסיק לעבוד זה יכול לגרום נזק? ואם כן איזה חלקים יכולים להיפגע?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אז ככה.אני חדש וקוראים לי יהב. ואייל אם אתה רואה את זה כן זה יהב מהביצפר..חחח... בכל מקרה יש לי כמה שאלות שאני רוצה לשאול המון זמן והמחשב עושה לי בעיות אז עכשיו אני חייב להפיל עליכם את זה. אני מצטער על כל השאלות שאני הולך לשאול אבל אני מתחיל.עזרה בבקשה. קודם כל המפרט,המחשב שלי ממש ממש ממש ישן אז תבינו: מעבד: Intel Pentium 4, 1700 MHz 17 x 100 לוח אם: Tyan S2266 Trinity 510 5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM צ'יפסט: VIA VT8753 Apollo P4X266 זיכרון: 512 DDR כרטיס מסך: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 64 MB עכשיו לשאלות 1.מה דעתכם,המחשב יכול להיות מחשב חזק ללא השקעה כספית גדולה?(אני מתכנת ודרוש לי הרבה כוח אני לא גיימר אז כך שאין לי צורך במשחקים) 2.מה הטמ"פ המומלצות למעבד,לוח אם,כרט…
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
עידכון!! לאחר סידור קבלים מוצלך הצלחתי להוריד את הטמפרטורה ל 45-48 תמונה [ יש לי לוח אם שלgigabyte ga-8ipe1000-g והטמפרטורה שכתובה לי בתוכנה speedfan היא 51 עד 79 ואני לא מסוגל להוריד אותה ניסיתי הכל הוספתי עוד 2 שאוריים עשיתי פתחי אוויר מה עד אפשר לעשות???? בקשה תעזרו לי
-
- 8 תגובות
- 604 צפיות
-
-
האם אתם מכירים גוף קירור למעבד שנותן ביצועי קירור טובים יותר מהXP120 \שווים לו? כמובן שצריך שהגוף קירור יתאים למעבד וללוח אם שכתבתי בכותרת.
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל 2.4 512 RDRAM ולוח d850emv2 של אינטל האם אני יכול לעשות אוברקלוקינג??
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה בפורום..........ויש לי בעייה עשיתי תמדריך התותח שיש באתר של המהרת הכרטיס מסך בלבד....ועכשיו עשיתי אותו והזזתי ב core clock וב memory clock הזזתי שזה יהייה על הכי טוב ושלא יהייה בעיות...אבל עכשיו השאלה שלי איך אני יודע כייצד זה שיפר???....אבל ששיחקתי בסאן אנדרס שהוא משחק כבד ובהתחלה הוא לא הייה על ההגדרות הגבוהות אבל עכשיו בדקתי שעשיתי ת overclocking שמתי בהגדרות הגבוהות ורואים באיכות יותר יפה!!! ;D אבל איך אני ידע איך זה שיפר??? אה והייה במדריך עוד משהו 1. להריץ בין 5 ל-10 לופים של 3DMark 05/06 ברצף אבל איפה נימצא ה 3DMARK לא מצאתי אז לא עשיתי את זה אז מישהו יכול להגיד לי... אה והכרטיס מסך שלי הוא geforce fx 5200 וזהו תודה לעוזרים פורו…
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר מחר אני מתכונן לקנות קירור למעבד E6600 כי המעבד שלי ממש רותח במנוחה מגיעה ל+55 ובמאמץ מגיעה ל+65 אז אני חייב לקנות קירור למעבד אז השאלה האם הקירור מתאים למעבד E6600 וגם בקירור זה אפשר לשנות מהירות RPM ידני .רגיל ב1600RPM ויכולה להגיע ל4300RPM אז כבר צריך לקנות מחר בתודה לעוזרים :) תנו חוות דעת על הקירור זה הנה האתר : :http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=TT-CL-P0086&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169&aff=Zap [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני רוצה לשאול הקירור מים הזה יתאים לעובדה שהכרטיס זה שני כרטיסים צמודים http://skypc.co.il/pl_product~TT-CL-W0052~18~0.htm
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום יש לי מארז עם כמה מאווררים שבאו איתו, הם מחוברים לחיבורי 3 פינים על הלוח אם. כל החיבורים על הלוח אם משומשים. אני מעוניין להוסיף מאוורר. קיימים מאווררים עם חיבו 3פין, או 4פין מולקס ישירות לספק. אםנם אני התרשמתי ממאוורר מסוים ואני רוצה לקנות אותו, ויש לו רק חיבור 3פין. האם קיים מעביר של 3פין (אליו יתחבר החיבור של המאוורר, במקום ללוח אם) ל 4 פין מולקס? למשל האם דבר כזה יכול להתאים? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_142&products_id=2302 האם מישהו יודע אם 4 החיבורים (4 חיבורי המאווררים, שחורים ולבנים) הם זכר או נקבה?
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום רצתי לשאול עם הטפרטוטרת שיש לי סבירות כי לי זה לא נירא ממש סביר ברשותי מעבד Q6600 (NO OC)2.4. קירור למעבד Thermaltake big typ120 כרטיס מסך 8800GTS עם צריך פירוט של עוד חלקים אני יתן חשוב לציין ש כול החלקים נקיים מאבק לגמרי + משחה טרמית חדשה החלפתי לפני יומים בערך למעבד ו ל כרטיס מסך ( המשחה התיבשה) עם זה משנה משחה Zalman Super Thermal Grease ZM-STG1 אין סידור חוטים שלל ממש כולם גלוים ולא מוחבאים מאחורי המארז .. אני יסדר אחרי שהקנה הזיקונים. יש שלוש מאוררים קדמי(12CM) מכניס. אחורי(12) מוצאי. אחד על הדלת(8) מוצאי ואחד.(8) על הגג מוצאי הוספתי לפני כמה ימים את זה שבגג לא ממש עזר.. הטמפרטורות מהתוכנה SPEED FUN GPU: 70-68 TEMP1 :C48-51 TEMP2:40-44 TEMP3:-2…
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום וחג שמח, שאלה קטנה שכנראה נובעת מחוסר הבנה בסיסי : הכרטיס מסך הינו HD2400 PRO AGP עם תדר מעבד 520 (RV610) ועם תדר זכרון 400. על הכרטיס מותקנים 4 צ'יפים של 64Mb - סך 256 של DDR2. לפי הצ'יפים הם של Elixir במהירות של 800 DDR2 ( סיומת AC ) 1. האם זה אומר שאפשר להעלות את המהירות של הזכרון ל800 , או שגישה במהירות 400 לזכרון DDR זה בעצם מהירות זכרון 800 ? 2. האם היחס של ה-2 בין 400 ל 800 אומר משהו ? (Dual Channel למי שמתעניין מספר הצ'יפ הינו : N2TU51H16DG-AC N2 - Elixir T - DDR2 SDRAM U - 1.8 Volts 51H - Density 16 - x16 based D - Die revision = 4 G - Package type AC- DDR2 800 5-5-5 תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
יש לי מחשב בן 3 שנים המעבד הוא פנטיום 4 במהירות 3 גיגה הרץ איזה גוף קדוד מתאים למעבד כזה.? תודה
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
רוצה לדעת מהו הקירור הכי טוב שאפשר לקנות בארץ לקונרו עד תקציב 400 ש"ח.
-
- 11 תגובות
- 604 צפיות
-
-
איפה בדיוק יש במארז הזה 7 מאווררים ובאיזה גודל? http://www.thermaltake.com/products/cases/5000a.htm
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
ככה אני רוצה לקנות קירור למעבד על איזה כדאי לי ללכת. בתודה אור.
-
- 8 תגובות
- 604 צפיות
-
-
ראיתי שאפשר לעשות OC לכרטיס דרך הCCC.. ואני חושב לנסות.. אבל אני רוצה לדעת אם יש דרך אחרת לעשות OC לכרטיס מסך... ואם בכלל מומלץ לעשות OC דרך התוכנה שלו.. תודה
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס של BFG 8800GT הטמפ' בלי משחק שעובד או משהו אחר עומדת על סביבות 80 מעלות (תמונה למטה) כשעובד משחק רציני זה מגיע גם ל 97 מעלות ! המאוורר של הכרטיס עובד, פתחתי את המארז (6A19) וניקיתי אבק וכו' מישהו יכול לעזור ? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
היי אני משתמש ב-ATI Tool לניטור טמפ' של הכרטיס מסך אבל נניח ויש ריסט באמצע משחק או משו (לא היו בעיות לאחרונה אבל סתם מחפש..תמיד טוב שיהיה) אז כל הנתונים מתאפסים.. בכל מקרה אז דיי ברור מה אני מחפש..אם אפשר תוכנה שתביא ותעשה לוג גם לטמפ' של המעבד וגם של הכרטיס מסך תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
חברת OCZ הוציאה MEMTEST המבוסס על התוכנה הידועה עם מספר שיפורים ,אני מצרף לינק להורדת התוכנה. ניתן להוריד גירסה ל CD או גירסה ל 1.44 תהנו http://www.ocztechnology.com/displaypage.php?name=ocz_memtest
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני מבין שאפשר להפוך את הGT לULTRA ע"י פתיחת צינורות עיבוד שכבר קימים שם...רק שהחברה נעלה.....זה נכון?...ואם כן איך אני עושה את זה?
-
- 7 תגובות
- 604 צפיות
-


