עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אפשר בעזרת דבק סטיק כזה? או שלא מומלץ? פשוט אין לי זמן ללכת לקנות

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  2. האם כדאי להוסיף מאחורי הספק כח מאורר שיכניס אוויר לספק מתוך המחשב והמאורר השני שבא עם הספק שיוציא אוויר במקביל למאורר אבל בתוך המארז

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  3. אהלן חבר'ה, יש לי את שני המפרטים שבצד, במפרט השני הטמפרטורות לכל הרכיבים נעות בסביבות ה38-40 (רגיעה ומאמץ, תענוג ממש) הקירור הוא אינטל סטוק, השבוע הרכבתי את המפרט הראשון(הקירור למעבד הוא ARCTIC ALPINE), והטמפ' הן כדלקמן: לוח- 39 מעבד- 55-58 ברגיעה, 60-65 בקצת מאמץ כרטיס מסך 49 ברגיעה, 55 במאמץ קשיח 37 (מאמץ אצלי זה FIFA/VIRTUA TENNIS 3/NBA 08 1680*1050) סה"כ אני רואה שהבעייה היא במעבד 65 מעלות זה מוגזם לא? הקירור הנ"ל אמור להיות טוב יותר מהסטוק? המארז עצמו קריר(אותו מארז בשתי המפרטים) שני מאווררי 12 ואחד 8 בדלת מול המעבד המשחה טרמית היא שהגיעה עם הקירור. מה אתם ממליצים לעשות בנושא?

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  4. שלום לכולם נשארתי עם חיישן טמפ' מיותם אחרי הרכבה של x11 אבל בגלל שיש לי חישן על הלוח לא טרחתי להתקין את זה שבא עם ה x11 רציתי להתקין אותו על מעבד כרטיס המסך שלי. יש למישהו מושג אם יש אפשרות לחבר אותו ללוח אם שלי ישירות abit nf7-s ? אם כן אז לאן ואם לא יש איזשהו פתרון אחר ? בתודה מראש לעונים

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  5. Started by sagi_10,

    שלום אני עשיתי אוברקלוק למערכת שלי(ראה מפרט מחשב) ואני שמתי את הזיכרונות על 133 מגה הרץ והם על 180 מגה הרץ בגלל הבאס של המערכת אז השאלה שלי היא האם אני יכול להביא אותם ל-200+ מגה הרץ??? כי בביוס אין אפשרות כזאת אולי יש איזו תוכנה שיכולה לעזור לי?? (אני יודע שפתחתי תרד עם רעיון דומה אבל לא רציתי להקפיץ והשאלה שלי השתנתה...)

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  6. יש מצב כזה זה החלום שלי כול הזמן רציתי לעשות את זה להיה לי אפשרות לעושת את זה עם הX800GT שהיה לי אין לי ניסיון קודם

    • 10 תגובות
    • 607 צפיות
  7. הבנתי שהפנטיומים האלה לא טובים להמהרה בגלל שהבאס שלהם, 533, מגביל אותם. אז השאלה שלי היא אם אני אקח את הדגם האחרון שעובד בבאס 400 ואמהיר אותו (כמובן נורת'ווד), גם הבאס יעלה? ואם אפשר להמהיר עם זיכרון RDRAM טוב כמו סמסונג או קרוסאיר? תודה רבה לכל העונה!

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  8. Started by miky,

    חברה יש לי שאלה לגבי riva tuner האם זו תוכנה לקלוקיג או לטוויקינג אם לקלוקינג אז אני רציתי להגיד שעשיתי קלוק לכרטיס מסך ליבה:300 הרץ,זיכרון:220 הרץ האם זה שיפור טוב?

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  9. Started by Idan-h,

    למעבד שלי יש FSB של 133 (533 באס). אם אני מעלה למשל ל134FSB, אז אוטומטית זה המהירות של הזכרון תעלה בMHZ אחד? ז"א תהיה 334 ואז בגלל הדואל זה יהיה 668 (תסתכלו על המפרט בחתימה)? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  10. אני חושב על AMD 2400 לוח של EPOX שתומח בKT400 ולגבי הזיכרון לא הכי יקר אבל עמיד לOC לגבי הקרור רציתי לישמוע מה דעתכם על Thermaltake VOLCANO 9 CoolMod - Smart Fan II - for AMD XP אני חושב גם על SLK-600 אבל הוא מאוד יקר והוא גם בלי מאוורר אז הייתי שמח מאוד לשמוע הצעות בנושא בתודה THE GYVER

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  11. Started by Lambomeir,

    האם מתלבש עליו מאורר ואם כן אז איזה גודל? והאם הוא נקנה בנפרד או שמקבלים אותו יחד עם הקירור? נ.ב, מישהו מכיר אתר שמוחר אותו בסביבות 250 שקל (או פחות...)?

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  12. Started by vovka43r,

    אהלן לכולם, אני מחפש לקנות מחשב AMD והבנתי שיש להם בעיות התחממות. האם AMD יכול לעבוד כמה ימים ברציפות ללא התחממות? האם אני חייב לקנות מקררים מיוחדים למעבד, או שמספיק הקירור המקורי שלו? תודה

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  13. שלום לכולם ותודנ על עזרנ שלכם מה טוב לגוף קירור נחשת או נחשת ואלומינום או רק אלומינום???

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  14. Started by kobibo,

    יש לי את ה GTO2 עובד יפה וטמפ' בסדר,בכל זאת יש איזה תוכנה שיהיה ניתן באמצעותה לראות את טמפ' הכרטיס Online בשעת המשחק ?

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  15. Started by alex28,

    איזה גוף קרור טוב יותר לכרטיס מסך??? PRIMECOOLER (PC-VGAHG1) BLUE LED HYPERGRAPHICS - CU או ZALMAN VF700-AlCu ???

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  16. על איזה סוג נייר אני מדפיס אותם, זה שזה אמור להיות מדבקה אני מבין אבלאיך זה נקרא ואיפה קונים? ובאיזו תוכנה מומלץ להדפיס אותם? מישהו מהאתר עשה את זה יש לכם אולי תמונות להראות איך זה יוצא? תודה.

    • 8 תגובות
    • 606 צפיות
  17. Started by LazyBurger,

    יש לי AC PRO 7 ורשום באתר שזה אמור להסתובב מ900 עד 2500 RPM, אך כשאני בודק בEVEREST הוא מסתובב על 600 בערך. יכול להיות שזה משהו בביוס? מישהו יכול להסביר לי איך אני יכול להגביר את המהירות? ד"א אל תגידו שזה בגלל שזה מתיישן המחשב חדש...

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  18. Started by RGod,

    זה לוח שתומך ב פנטיום 4 וזיכרונות RDRAM .........בקיצר יש לי מעבד P41600 שמומהר ל 2100 בדרך הרגילה דרך הביוס הבאס הועלה ל 133 ומכפלת הזיכרון ירדה ל 3 ............ככה הוא עובד על 2100 והזיכרונות ב 400 אחשב הבאס המקסימלי בביוס הוא 133 .......הדכענתי את הביוס ל 1.07 וזה לא עזר ראיתי כתבות שבהם יש להם יותר מי 133 ראיתי 200 אפילו אבל לא רושמים איך עושים את זה . עם מישהו מוכן לתת לי קישור או הסבר איך לעשות אני ישמח .

    • 8 תגובות
    • 606 צפיות
  19. או האם חייבים לכבות את המחשב קודם? [חיבור ישיר ללוח אם, לא למולקס] אני רוצה לבדוק מספר קונפיגורציות של מאווררים, ולא מתחשק לי לעשות RESTART כל פעם.... אבל מצד שני... פחות בא לי לעשות קצר ולשרוף את הבורד או משהו

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  20. Started by dogday,

    THERMALTAKE A1873 - 4 Channel 8025 VR Fan Kit with 3.5 control איך היא?? המאווררים הם smartfans?? http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/35drivebay/a1873.htm זה לא יקר משהו כמו 150 שקל...

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  21. שלום, אני מחפש קירור למחשב שמפרטו: AMD Athlon64X2 3800+ @ 2.00Ghz MSI K9N Neo V1.5 Kingston Value 667 Mhz CL5 2X1024Mb Inno3D 7600GT 256Mb DDR3 - לא GDDR WD2500KS במארז פשוט מאוד (אין לי מושג איזה) עם מאוורר 12 ס"מ ומאוורר 8 ס"מ כבר כלולים אני מחפש הכי הרבה קירור במינימום הוצאות, אם מארז חדש עוזר אז אחד במחיר נמוך יש לי כ500 ש"ח לקירור להכל ביחד. אולי קירור שאפשר לעשות אתו OC קליל? (אני מתכוון 2.15Ghz-2.25Ghz) כרגע טמפ' במאמץ בינוני+: 50C~ וטמפ' בלי: 40C~ בבקשה עזרו לי למצוא קירור ב500 ש'

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות
  22. אז שאלתי היא איזה קירור כדי לקנות ל מעבד פנטיום 4 3 גיגה פרסקוט ? והאם כדי גם לקנות קירור לכרטיס מסך ? רדון 9800 פרו ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  23. יש לי כרטיס 8600gt של GIGABYTE היום ואתמול עשיתי לו אובקרלוק מ600 ל650 ליבה. 1450 ל1570 שיידרים , וזיכרונות מ720 ל810. כל הדרך עשיתי לו בדיקות יציבות עם rthdrbl ו3dmark ולא ראיתי שום שינוי בFPS בין לפני ואחרי האוברקלוק,ב3dmarkks כמובן התוצאה עלתה. האם זה אמור להיות ככה? ושאלה שניה,כשאני רואה את התוצאות של ה3dmark06 כתוב לי על מהירות הליבה והשיידרים 0mhz,מוזר...גם זה אמור להיות ככה? ואחרונה חביבה יש לי ספק כח גנרי jsp-tech atx 400 אם אני ישדרג לספק אמין FSP 450 או משו אני יוכל לעשות אוברקלוק יותר גבוה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  24. Started by EagleX2,

    מישהו יכול להסביר איך לעשות אובר קלוק לפנטיום 4?

    • 6 תגובות
    • 606 צפיות
  25. Started by Da7kStar,

    אם אני שם כזה קירור בכמה מעלות הוא יכול להוריד מ Q6600 שעכשיו על 45 מעלות + -

    • 6 תגובות
    • 606 צפיות

דיונים חדשים בפורומים