עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by joko7,

    שלום לכולם :hi: הורדתי את התוכנה הזאת שחשבתי לתומי שהיא אמורה לספק לי נתונים או ניטור או איך שתרצו לקרוא לזה על המצב הנוכחי של החלקים במחשב,טמפרטורות של מעבד והלוח אם ומהירות הסיבוב של המאווררים ומתח מהספק והיו שם עוד כמה דברים שלא הבנתי אבל הקטע שקרע אותי היה שאני צריך להזין את הנתונים בעצמי לתוכנה, מהיכן אני צריך לדעת אותם? ואם אני חושב בטעות ש80 מעלות זה סביר למעבד ומגדיר בתוכנה ל 80 ,, מה זאת השטות הזאת ומהיכן אני צריך לדעת מהם הנתונים הנכונים להזין?? אני לא הבנתי את זה בכלל ואני בכלל תוהה לגביי הקטע של המדידה עם התוכנה, לא זכור לי שהתקנתי חיישנים או מד-חום כלשהו בתוך המחשב אז על סמך מה נעשית המדידה של הטמפרטורה? מי יאיר את עיניי בהסבר ויתן לי גם על הדרך את הנ…

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  2. Started by norni,

    שלום לפני שבוע קניתי מחשב חדש : Gigabyte ep45 ds4 q6600 corsair 4096 2*2g 800MHZ thermaltake 550W מארז thermaltake armor mx+ ati hd4870 512mb הטמפרטורה של המעבד היא טובה ביותר בין 30 ל39 מעלות במנוחה עם או בלי OC ל3.0 אבל נראה לי שהטמפרטורה של הלוח קצת חמה. היא בדרך כלל בין 46-48 אני לא מבין למה כי בתוך המארז בכלל לא חם. בדקתי בביוס בEVEREST ובספיד פן. יכול להיות שאני טועה ? צירפתי תמונה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  3. Started by B@LENO,

    שלום לכולם רציתי לשאול כמה שאלות. 1. קודם כל יש לי מעבד E2140 1.6 ליבה כפולה. היום החלפתי את הסידירום וחיברתי את הכול אני מדליק את המחשב שומע רעשים של סיבוב ועצירה אחריי דקה שהווינדוס עלה שמתי לב שהחוט נגע במאורר של המעבד והוא לא הסתובב האם יכל להיגרם נזק במשך דקה וחצי שתיים שלא עבד המאורר, המחשב היה חם זה לא היה הפעלה ראשונית?, ואיזה טמפרטורות זה חם מדיי בשביל המעבד הזה? השאלה השניה יש לי כרטיס מסך רדאון X1950 PRO 512MB של חברת ספיר ובמאמץ הכרטיס הזה מגיע ל69 מעלות האם זה נורמאלי? תודה לכולם.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  4. Started by udist,

    ברשותי msi geforce fx 5200 128MB המחשב בעיקר לאינטרנט, סרטים, מוסיקה וכיוב' אבל למקרה שאני ארצה גם לשחק אני רוצה לדעת כמה דברים: ראיתי באפשרויות של הדרייברים שניתן לבצע oc, עכשיו הכרטיס בא עם צלעות קירור בלבד, האם לעשות את הoc שניתן לעשות שם (אין לי מושג בדברים האלה, אז מי שעונה שידבר כאילו הוא מדבר לילד בן 4) עוד כמה פרטים: הכרטיס 64bit טמפ' לוח אם 26, מאמץ 29 יש לי מאוורר מקורי של אינטל של p3, אפשר להשתמש בו על הכרטיס? אם כן, איך? האם זה יעזור לOC? יש לי עוד מאוורר של מארז, סתם משהו זול, שווה להכניס אותו למחשב גם כן? (כרגע יש רק מאורר צידי אחד במארז, בנוסף למאווררים של המעבד ושבספק) למי שיש עוד פרטים/מידע להוסיף לי אני אשמח, תודה!

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  5. Started by Lanzar,

    מצטער אם הנושא לא בסדר.... פשוט ממש לא מצאתי משהו מתאים לרשום... :-\ הבעיה היא כזאת, הרמתי את המעבד ל 4500MHZ, בתצורה הזאת, 473*9.5, המעבד יציב לגמרי גם ב OCCT וגם בפריים... אבל פתאום אחרי כמה ימים הוא יוצא מיציבות לחלוטין וכל מה שאני צריך כדי להחזיר אותו ליציבות זה לשנות את התצורה ל 500*10, שזה גם 4500MHZ ! ואז המחשב יציב, אחרי שניה אני מחזיר חזרה שוב ל 9.5*473, ( 4500MHZ ) והמחשב שוב יציב כמו סלע... כאילו רק לשנות את התצורה ולהחזיר אותה חצי שניה אחרי... מה הקטע ?!?!?!

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  6. Started by malcolmx9,

    יש לי לוח אם GIGABYTE 945PG, וזיכרונות 533 של סמסונג. אני רוצה להעלות את הוולט של הזיכרונות ב-0.1, דרך הביוס. אבל איפה התפריט הזה נמצא בביוס? נכנסתי לכולם, ולא שמתי לב!

    • 12 תגובות
    • 607 צפיות
  7. Started by Bessmertniy,

    אני מעוניין להחליף את דלת הצאת של המארז בחלון פרספקט , למישהו יש המלצות? תמונות? לראיונות איך לעשות את זה?

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  8. היי יש לי מחשב אם מעבד celeron 3.06 ועליו המאורר המקורי של INTEL הבעיה היא שהוא עובד על חיישן ככול הנראה אני פשוט רוצה שיעבוד יותר חזק גם בטמפרטורה נגיד ב40 שיעבוד כמו שהוא עובד ב50 שזה ממש הבדל משמעותי אז אם יש אפשרות כתבו לי ואני תמיד מעדיף שלא להתעסק אם האלקטרוניקה

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  9. אני מתכנן אוברקלוק למחשב שאני קונה בקרוב , ותהיתי איזה מתח זה בסדר ואיזה מתח כבר עלול להעלות עשן מהחומרה שלי ,הנה הרכיבים שהולכים לעבור OverClock לוח : ASUS P5B D.E מעבד: CORE 2 DOU E6400 2MB CACHE 2.16 (core type : ALLENDALE) tray deal + THERMALTAKE BIG TYPHOON VX זיכרונות : G.skill PC6400 800MHZ 2GB DUAL CHANNEL KIT CL5-5-5-15 אם מישהו יודע איזה מתחים פחות או יותר הם הגבול לרכיבים האלה שיגיד, כי אני ממש לא רוצה לשרוף כלום (הדבר היחיד שמסוכן בOC זה להעלות מתחים , חוץ מזה אין שום דבר מסוכן בזה) מצד שני אני רוצה OC של ג'יגה לפחות , נדמה לי שלזכרונות זה 2.4 גבול עליון , לא בטוח אבל לגביי המעבד והNORTH BRIDGE של הלוח אם

  10. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1810 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6078 מה יותר טוב? יש יותר טובים במחירים האלו? (לא לחרוג מ 80 שקל או 100) והאם זה יוריד לי את הטמפ' הנוכחית עם הלוח אם והקירור הציפסט שלו (דיי דומה ZM-NB32J רק בצבע אפור) תודה

    • 9 תגובות
    • 607 צפיות
  11. Started by hamoodit,

    יש לי ג'יגה RDRAM 1066, לא שאני מפגר ורוצה שהם יעבדו מהר יותר ממה שהם עובדים כי המחשב מטוס, אבל האם בעקרון ניתו להמהיר זכרונות כאלו ומהי הדרך הנכונה - אני יודע שיש בסה"כ לוח אחד או שניים לכל יצרנית גדולה שעובד עם זכרונות כאלה (INTEL 850E) אז איזה מהם הכי מומלץ ? ABIT, EPOX GIGA ASUS ?

  12. Started by giloman,

    איזה קירור למעבד הכי כדאי לי בתקציב של 200 ש''ח ? P4 סוקט 478

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  13. Started by or_17d,

    אחים שלי בשביל לצבוע תמארז שלי מה אני צריך? ואיזה חומרים לקנות?

    • 8 תגובות
    • 607 צפיות
  14. Started by pro.surfer,

    שלום לכולם יש לי את הכרטיס שכתוב בחתימה + מסך 22 ואני עובד ברזולוציה של 1680X1050. שאני משחק בFC2 לעיתים השולחן עבודה מרצד לי בצד ימין של המסך בנוסף כשאני עושה OC לכרטיס אני מגיע ב שעון של הGPU ל790 שזה הכי גבוה אצלי אבל בשעון של הזיכרון ברגע שאני מעלה טיפה יש לי תקיעות קטנות במשחק. גם כשהGPU על 750 כמו שהוא מגיע ברגע שאני מעלה את השעון בזיכרון שוב קפיאות קטנות במשחק. מעולם באף תדר שהעלתי כלומר הגעתי גם ל 800/1000 אף פעם לא היו לי נקודות או הפרעות של צבע רק קפיאות קטנות או קווים והמשחק זז לאט. מה הבעיה ?

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  15. Started by ranyr,

    כל כמה זמן צריך לחדש את המשחה??? 10 חודשים... סביר?

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  16. Started by ThePinkPanther,

    עכשיו רק אני מגלה שלוח ה איי בי אמו(IBM) שלי לא יכול לעשות אוברקלוק למעבד,מה עושים? יש אפשרות לשנות את הBIOS שאני אוכל לעשות אוברקלוק?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  17. שלום לכולם יש לי ספק ג'נרי 480 וואט... והוא לא מספיק חזק למחשב שלי בגלל שיש לי 7 מאווררים במארז + 9800XT ועוד כל מיניי מודים במארז והבעיה שנגיד שאני שם מתח של מעבד למשל על 1.800 אז הוא מביא לי 1.720 למשל... ( ופעם לפני כל המודים והמאווררים זה לא היה ככה ההפף הוא היה מראה יותר ממה שהייתי אומר לו ) ועכשיו לבעיה... הספק מקבל את המתח מהשקע בקיר אבל מקבל פקודה להידלק מהלוח ואני חייב לדעת איזה מהחוטים של הספק זה החוט שמקבל את הפקודה !! כי לחבר גם אותו לכפתור הדלקה של המחשב... ועם יש עוד דברים שאני צריך לדעת כדי שאני לא יסתבך יותר מידיי זה יהיה סבבה... תודה רבא

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  18. יש לי קירור סטוק, העלתי לאט לאט את ב FSB בביוס (והלכתי לפי אחד המדריכים שמשהו פרסם פה), הפעלתי את המחשב והכל הלך בסדר (זה הגיע ל 2700MHZ) ואז בדקתי טמפרטורה וראיתי שהכל יציב ועומד על 50-53 גג (בכל הליבות). והוואט עומד על (המתח) 1.2 , עשיתי ריסטרט ושוב הלכתי לביוס והעלתי מ-1200 (ב- FSB) ל- 1250 לאט לאט והפעלתי את המחשב ואחרי שהוא מראה את הלוגו של הלוח אם שזה ASUS PN-5E SLI הוא לא עולה :< אז נכנסתי לביוס והחזרתי ל1200 ב FSB.. משהו יודע מה הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 607 צפיות
  19. איך כתוב שהמידע לקוח מההשוואה בdansdata כשאין שם בכלל את הSP-94 וה-XP-120 (לדוגמא). וההשוואה שם בכלל לא מעודכנת מאז מאי?

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  20. Started by shloosh,

    מעבד BARTON 2600 לוח אם epox 8rda3+ קירור למעבד SK7+SF2 מארז ריידמקס האמיתי לא מזויף. 2 מאווררים מוציאים מאחורה. 1 מכניס מקדימה, 1מכניס מהדלת. הטמפ' של המעבד עומדת על 45-48 מעלות במנוחה במאמץ על דום 3 מגיעה ל-51 גג. הלוח 29,הארד דיסק 38,ועוד משהו 43.... אני ממש מעוצבן, כי עם כזה מארז,4 מאווררים,וכזה קירור למעבדף אני מקבל כאלה טמפ'?? לאחרונה חשבתי לשים זיכרונות יותר מהירים של 3200 ולעשות אוברלקוק למעבד כי עם הלוח והמעבד אפשר להגיע למשהו טוב. אבל הטמפ' מרגיזות ואי חושב שנית על הקנייה של הזיכרון. אני רק אגיד שחם בחדר שלי.... אין מזגן והמאוור לא תמיד פועל. אבל עדיין זה מוגזם. לפני הקיץ אני יכול להגיד שכל הטמפ' היו יותר נמוכות בעיקר של המעבד-39,הארד דיסק 34 בערך, ולוח 25. מה ל…

    • 9 תגובות
    • 607 צפיות
  21. Started by millin,

    שלום אני חדש פה.. ויש לי קירור של ThermalTake למעבד דגם: tr2-m3seהיכן אני יכול להניח אותו כך שיאזור בקירור ולא רק יבזבז חשמל (הוא לא תואם את המעבד שלי) תודה

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  22. http://www.bigbruin.com/reviews05/evercoolf117/index.php?file=1 נראה נחמד אבל אני עדיין מעדיף את הארטיק קולר

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  23. Started by B0necrack3R,

    מעניין אותי לדעת כיצד מרחתם את המחשה הטרמית, באיזה גובה השכבה.. והאם מרחתם גם על המעבד וגם על ההיט סינק או רק על אחד מהם.. כל פרט יתקבל בברכה.. כי אני מרחתי AS3 לפי המדריך באתר וזה לא עזר לי בכלל.

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  24. Started by nimrods,

    לילה טוב לכולם..! היום בבוקר פתחתי את תוכנת HWMonitor שלי ליראות מה טמפ' של המעבד וזה היה 52c והשאלה שלי אם זה טוב כי אני קצת מודאג..? ויש לי עוד שאלה מאיזה טמפ' (מספר) זה טוב..? ואיזה מספר טמפ' אני לא צריך לדאוג..? תודה לעוזרים..! nimrods

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  25. Started by matteo,

    מישהו יכול להסביר לי מה היה קורה אילו הייתי מוציא לספק את המאורר?

    • 8 תגובות
    • 607 צפיות

דיונים חדשים בפורומים