אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הזמנתי את הביג טייפון ולהפתעתי ראיתי שהמוכר בחנות הזמין לי במקום זה את הV1 ללא תוספת מחיר. משתלם? איך המאוורר הזה? טוב יותר מהביג טייפון? תודה!
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי מארז קטן מאוד יש בו רק שני מקומות לסידי מקום אחד לכונן דיסקטים ועוד 2 מקומות להראד דיסק ומילאתי את כל המקומות עכשיו יש לי רק מקום אחד מוכן בתוך המארז שאפשר לשים בו מאורר והוא בקדמת המארז למטה את השאר אני צריך לעשות בעצמי אני חשבתי על לשים מאוורר אחד שך 80 ממ בפרונט למטה ועוד אחד למעלה בגג המארז זה שלמטה יכניס אויר וזה שלמעלה יוציא הרעיון שלי טוב?? אם לא תציעו לי איפה לשים את המאווררים תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מה ההבדל בין BT לבין ה-Thermaltake Golden Orb II האם הThermaltake Golden Orb II נותן לBT פייט רציני או שהBT טוחן אותו בלי מים?
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
Microsoft Windows XP Home Edition Intel Pentium 4 2.6GHz HT 800 MSI 865PE Neo2-S (MS-6728) motherboard NVIDIA GeForce FX 5700VE SAMSUNG SP0802N (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) 256X4(1024MB) 200MHz DDR SDRAM ביוס: AMI (08/18/03) ------------------------------------------------ האם אני יכול לעשות אוברקלוק במחשב שלי? אם כן כמה אני יכול כבר לשפר? הוספתי לאחרונה 2 מאווררים של 80 מ"מ למארז עצמו לאוורור מקווה שיעזור תודה
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מאוורר + היטסינק חזקים וטובים ל P4 ו AMD Athlon XP עד 200 שקל כל אחד... כרגע אני מסתכל על Thermaltake Spark 7+ ו Thermaltake Extreme Volcano 12 בימים אלה ה AMD מגיע לי ל ל54 מעלות רגיל ו 70 ויותר מעלות במאמץ ומאט את המחשב כולו... וה P4 מגיע לי ל30 - 35 רגיל ו 40 ויותר במאמץ.... שניהם ללא אוברקלוקינג.... על שניהם כרגע יש לי מאוורר והיטסינק שקיבלתי עם המעבדים כשקניתי אותם Generic. אשמח לשמוע המלצות...
-
- 8 תגובות
- 607 צפיות
-
-
האם אני יכול לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך שלי radeon 9800pro והאם יהיו שיפורים משמעותיים?
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
רציתי לשאול אותכם בימי הקיץ החמים האלו, מה הטמפ' הממוצעת של ציפסטים NF4 ? שלי רץ כרגע על 53+- במנוחה ונראה לי מגיע ל 60 בכיף במאמץ (וגם קצת מעל אולי) יש סיבה לדאגה? יש פה מישהו עם הציפסט הזה שיכול לתת השוואה?? ???
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
היי אני מחפש כבר די הרבה זמן ולא מצליח למצוא תוכנה אשר תעזור לי להגביר מתח (הדבר היחידי שעוצר אותי מאוברקלוק גבוהה יותר) אגב יש לי לוח: Gigabyte GA-8S648FX
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם! הכנתי מסך LCD וחיברתי אותו ל- PARALLEL PORT לפי הסכמה שבאתר והכל עובד מעולה! (נ.ב, ישנה טעות בסכמה, פין 5 של המסך מחובר שם לפין 14 של הפרלל. פין 5 של המסך צריך להיות מחובר להארקה (חוט שחור במולקס) אחרת המסך לא יפעל וישים תצוגת איתחול תמיד... הפינים המאורקים: 1,3,5) בכל מקרה, ברצוני עכשיו להוסיף כמה כפתורים (4 בערך) על מנת לשלוט בפונקציות של המחשב מהם. האם מישהו ניסה? אני יודע שלפורט יש בערך 5 כניסות או יותר אפילו אך לא ניסיתי ורציתי לדעת אם יש אולי סכמה לכך. תודה, נדב
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
-
יש לי מעבד barton 2600, ובעיבודים ארוכים הוא נממצא בסביבות 55 מעלות, עם הcase פתוח. אין לי מאוורר מכניס אוויר בcase והקירור של המעבד הוא סטוק. בנוסף הציפסט והנורת' ברידג' חמים ואין להם מאוורר. אני מחפש פתרון פשוט לקרר את הקייס ובמיוחד את המעבד, איך אפשר לעשות את זה עפ כמה שפחות מאווררים? תודה
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אז ככה.. יש לי את הכרטיס הנ"ל: http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf9/9800gtx_plus_dht.htm ואחרי שהיה לי קצת שקט מידי באוזניים בדקתי טמפ' במחשב וגיליתי שהכרטיס מסך עומד על 98 מעלות במנוחה!! כמובן שהבנתי שהמאוורר שלו הפסיק לעבוד. הוצאתי את הכרטיס וגיליתי שהמאוורר תקוע כמעט לחלוטין וגם אם אני מנסה לסובב אותו עם האצבע אז עושה רושם שהוא בכלל מתחכך עם הגוף קירור מלמטה (גם עושה רעש של חיכוך מתכת). עכשיו לשאלה... מה לעשות? אני מאמין שעדיין יש לי אחריות כי קניתי אותו לפני פחות משנה אבל יקח לי לפחות חודש לפני שאני אגיע לחנות לממש אותה ובמבט על הכרטיס הגוף קירור שלו ממש עדין ואם מוסיפים את החוסר ניסיון שלי בפירוק וניקוי גופי קירור מכרטיסי מסך אני לא רואה תוצאה משביעת רצון.…
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
מחר אני הולך לTMSFOX כדי לממש אחריות על הלוח אם וחשבתי על הדרך ליקנות קירור למעבד ואני מתלבט בין FREEZER 7 PRO לבין הXigmatek HDT-S963 H.D.C מה עדיף לOC לE5200?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
יש לי מחשב די ישן, ורציתי להתאמן עליו קצת לפני שאני יקנה בקרוב מחשב חדש. מפרט: P4 2000 - Northwood - Stock Cooling @ 3900RPM Albatron PX865PEC PRO 2X512MB Geil Value DDR 400MHZ CAS 2.5-3-3 Palit GeForce 3 Ti 200 TT 420W PSU Raidmax Scorpio 868 with 4x80mm Fans רציתי לעשות לעשות לו OC, בינתיים המהרתי את המעבד ל 2200, הטמפ' באיידל 35 ובמאמץ בקושי מגיע ל40 רציתי לקנות TT BigTyp VX 120, בחנויות רושמים שהוא מתאים לסוקט 478, ז"א שאני יוכל להשתמש בו גם במחשב הישן וגם בחדש בסקירה שקראתי - מצויין על הקופסא אחרת מישהו יכול להגיד לי מניסיון שהוא מתאים גם לסוקט 478, ככה שאני יקנה אותו בבטחה?
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני מתלבט מה לקנות מבין שני הסוגים... אני לא ממש מבין בקירור של של זכרונות (או בקירור בכלל :-X) בבקשה תעזרו לי לבחור, בלי חשיבות למחיר מה ייתן לי טמפ יותר נמוכות והוא יותר יעיל לאוברקלוק זה: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157&products_id=2024 או זה: https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157&products_id=916 תודה
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי בעיה ברגע שאני מדליק את המחשב הוא כבר על טמפרטורה של 50+ ואחרי דקדקה שתייים הוא כבר על 60+ מה אפשר לעשות שהוא לא התחמם כול כך??? תנו לי פיתרון זול אך אפקטיבי!!!
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
היי אנשים. הייתי מעוניין לדעת מהם המתחים המקסימלים שמומלץ לתת לעבודה רציפה של 24/7, עם מערכת i7 שמורכבת מ-i7-920, P6T Deluxe וזכרונות בנפח של 6GB מבית OCZ. אני מתכנן להוציא מהמערכת הזו את המיץ. תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
אז כך כמו שכולם בטח כבר יודעים יש לי את הלוח של אסוס p4c 800 e deloxe וזיכרונות של corsiar xms pc 4400 550 mhz 2.5 וקרור גז וכו וכו (השאר בפרטים) בקיצור אתם לא תאמינו אבל הבוסטר הרס לי את הזיכרונות שלי (אל דאגה כבר שלחתי לחברה להחלפה יגיע עוד איזה שבועיים לצערי חח) עכשיו יש לי שאלות צריך בוסטר לכול זיכרון יענו עם יש לי שני זיכרונות צריך בוסטר לכול זיכרון? איך הוא יכל להרוס לי את הזיכרונות וכמעט את הלוח הביוס הלך הייתי צריך לצרוב חדש..??? עד כמה צריך לעולת להוריד עם הבוסטר בקיצר אנשים עזרו לי.... ושאלה אחרונה בגלל שאני שולח את הזיכרונות להחלפה יש לי אפשרות להחליף את הזיכרונות לזיכרונות אחרים יש המלצות?? תגידו שמות ודגמים ואני יבדוק באתר שלהם (כי הוא בצרפתית ובטח לא תבינו ח…
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
קצף בידוד, מאווררים שקטים וכו..? תודה
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה שבודקת ביצועים קיבלתי את הקובץ הנ"ל : WCPU300.ZIP בגודל 175K פתחתי אותה וברגע שאני מפעיל אותה אני מקבל מסך שחור ל3 שניות ולאחר מכן מסך כחול חזק בו כתוב שיש לי בעיה במחשב והמחשב הריץ לי בדיקה כ דקה ובסוף הבדיקה עשה לי RESET ולאחר מכן ביצע לי בדיקה ל HARD DISK ואיך שה WINDOS עלה הוא רשם על ה DESKTOP שהמחשב יצא מבעיה רצינית ניסיתי עוד פעם להפעיל את התוכנית ושוב פעם חזרה הבעיה בדיוק באותו אופן יש לי WIN XP לוח GA7VRXP
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם פרסמתי היום פרק נוסף בסדרת המדריכים לבחירה נכונה של רכיבים למחשב חדש: http://ilsh.no-ip.info/?p=120 הפרקים שפרסמתי עד היום: בחירת המארז: http://ilsh.no-ip.info/?p=63 בחירת ספק הכוח: http://ilsh.no-ip.info/?p=82 בחירת המעבד: http://ilsh.no-ip.info/?p=104 לשימושכם. אילן
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום, הייתי רוצה לדעת האם שאתה עושה אוברקלוק המהירות שאתה מגיע אליה זה כמו אם היית קונה רכיב חדש כזה או לא? אני יסביר את עצמי בדוגמא.. נגיד שעם מעבד P4 3.O GHZ הגעת בOC ל 3.4 GHZ האם המהירות שהושגה היא רק על הנייר או שממש מרגישים הבדל במהירות כאילו יש לך עכשיו מעבד חדש של 3.4 בתודה עידו
-
- 7 תגובות
- 607 צפיות
-
-
איזה קירור יותר טוב? Accelero S1 Rev. 2 או Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Dual Fans VGA Cooler תודה לעוזרים!!
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-


