אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה, בחיים לא עשיתי אוברקלוק משום סוג שהוא, לשום חלק שהוא, אולם הגיע היום ואני רוצה לנסות את הנושא, ברשותי מחשב- p4-1.8 socket 423 rdram 800 HRZ Asus-mb p4t Asus GF3 delux8200 שמעתי פעם שדיי בעייתי להמהיר RDRAM כי הם מתחממים או משהו כזה... זה כל מה שאני יודע ויכול לספק בשלב זה, אני אשמח לקבל מידע איך מתחילים ואם מישהו יכול להדריך פרטנית באי סי קיו זה יהיה נחמד. תודה מראש לכל העוזרים למינהם.
-
- 9 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני בונה משהוא (עדיין סוד) ואני צריך בשבילו 8 מאווררים, עכשיו אני צריך 6 מאווררים בגודל 80mm ו-2 מאווררים בגודל 40mm. אני צריך שהם יהיו הכי שקטים והכי מהירים, -יש לציין- אין הגבלה במחיר!!!.
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הנ"ל וכרטיס מסך X800XL של ג'יגבייט עם קרור פסיבי. בלוח יש לי היטסינק במקום המאוורר שיש בתמונות. (לא יודע למה...) הבעיה היא: שהכרטיס יושב ממש מעל ההיטסינק וממש נוגע בו (מגיע לחצי וההיטסינק). האם זה נומאלי ככה וזה לא נורא שהם נוגעים אחד בשני? לא יכול להיגרם נזק לכרטיס מכך?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
http://216.239.37.104/translate_c?hl=en&u=http://www.ocfaq.com/softmod/download.php&prev=/search%3Fq%3D9800%2BSE%2B%2540%2B9800%2Bpro%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3Dutf-8%26sa%3DG copy it and its all
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
-
היי לכולם ותודה שנכנסתם ... אני מתלבט די הרבה זמן אם לקנות מערכת קירור מים ובסוף החלטתי שכן .. עכשיו אני מתלבט איזה ... אני מחפש משהו שקט , בעל אחוז פגימה(נזילה לדוגמא) נמוך מאוד מאוד , ושישפר את הביצועים תמורת הכסף הרב שהוא עולה ... קראתי באתר מאמר על הAquariusII http://www.thermaltake.com/products/AquariusII/aquariusII.htm שהוא שקט , קל להרכבה אבל לא משפר את הביצועים ברמה דרסטית כמו Danger Den ... מחירו כ119 דולר עכשיו ראיתי את ההשוואה שלו לדיינג'ר דן ונכנסתי לחטט באתר שלהם ... אבל לא מצאתי תמונות ושום מידע על שיפור ביצועים רעש וכו' אבל יתרון שהוא מקרר את הכרטיס מסך מה שלא ראיתי באקווריוס אם מישהו יוכל להגיד לי מה מומלץ לקנות ? ולמה ? אני מתכנן לקנות קיט שלם …
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
-
שלום..יש לי בעיה שאני צריך את עזרתכם כי לא הצלחתי לפתור לבד... יש את הגוף קירור CNPS9500 LED של זלמן ולי ולחבר שלי יש את אותו לוח (DG965SSS-אינטל) ובקשימה שלהם באתר אני לא מוצא את הלוח ובכלל רוב הלוחות אם לא כולם ברשימה הם עם מקסימום צ'יפים של 915-945 ואני לא יודע אם הגוף קירור יוכל להתאים ללוח שלנו (כעיקרון זה בשבילו) אם יש למישהו גם את הלוח והגוף קירור אז בבקשה שיירשום פה כי אנחנו לא יודעים אם הוא מתאים...ניראה לי שהגוף קירור של הצ'יפ ייתקע עם הגוף קירור הטוניק יוכל להתאים ללוח כזה או שגם הוא יש לו לוחות שהוא לא מתאים אליהם?
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הנה המפרט של המחשב שלי ורציתי לדעת אם החלקים שלו הם בעלי פוטנציאל גבוה לOC וכמו כן תגידו לי לאיזה רמות אפשר להגיע איתו.. Processor Model : Intel® Pentium® 4 CPU 2.40GHz Speed : 2.41GHz Performance Rating : PR2652 (estimated) Type : Standard L2 On-board Cache : 512kB ECC Synchronous ATC (8-way sectored, 64 byte line size) Mainboard Bus(es) : ISA AGP PCI IMB USB i2c/SMBus MP Support : 1 CPU(s) MP APIC : Yes System BIOS : American Megatrends Inc. V1.0 Mainboard : MICRO-STAR INC. MS-6728 Total Memory : 255MB DDR-SDRAM Chipset 1 Model : Intel Corporation 82865G/PE/P, 82848P DRAM Controller / Host-Hub Interface Front Side Bus Speed : 4x 134MHz (536MHz data rate) Total Memory …
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני הולך לקנות E6600 וX1900 XT ואני רוצה לדעת מה הם קירורי האוויר הכי טובים בשבילהם
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי כרגע 2 ג'יגה זכרון והמחשב באוברקלוק שאלתי היא האם אם אני מוסיף עוד 2 ג'יגה זה יאפס את האוברקלוק או שזה לא יעשה כלום?
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
-
ראיתי שאנשים שעושים OC מעלים את המתח של הספק מ1.3V ל1.6V איך עושים את זה? האם זה אפשרי בכל ספק(ג'נרי)?
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הסתכלתי על הלוח שלי NF7 וראיתי כמה מקומות שעוד אפשר להתקין עליהם איזה קירור סטוק נחמד האחד היה nvidia MCP שזה ה Southbridge תקנו אותי אם אני טועה פשוט ככה הבנתי... והשני הוא Winbond שככל הנראה קשור לזכרונות ( לפי שם החברה דהההה) עכשיו רציתי לדעת אם זה הכרחי ולא מיותר לתקוע עליו איזה היטסינק פסיבי .??
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני צריך מאוורר לדים 80 מ"מ ללא מערכת שליטה עליו. ושיהיה מועיל, חזק ושקט. על איזה הייתם ממליצים? תודה!!!
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הלוח של גיגהבייט GAEP43DS3L קירור של SCYTHE NINJA 2 על הלוח יש חיבור 4 יניםלמעבד ובמאוורר יש 3 פינים מה לעשות? חוץ מלהחליף מאוורר מארז V9
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם. השאלה כבר נשאלה כאמור. רק אולי חשוב לציין שעדיין לא עדכנתי ביוס מאז שקניתי את המחשב.
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי להתייעץ לגבי מתחים של NB,SB CPU VTT ומתח מעבד מקסימלי שכדאי שאכוון לE8400 מחלקי זיכרונות עומדים על 1:1 FSB -1898 BUS SPEED-478 CPU VTT-1.20V MCH 1.25-1.35V ICHIO 1.5-1.7V ICH 1.05-1.27V. CPU VOLTAGE-1.3870V 1.רציתי להתייעץ לגבי המשך OC לכיוון 4.350 אם אפשרי ולהגיע לBUS של 500 וDDR2 1000 אפקטיבי,כרגע יציב חלקית (PRIME 95 קורסת לאחר 25 דקות) 2.אם אין צורך להשאיר את מתחי הNB/SB גבוה/או לחילופין צריך להרים אותם עוד קצת אשמח לכיוון.
-
- 5 תגובות
- 607 צפיות
-
-
תודה לעוזרים יש לי דלתא זה כבד כל הרעש
-
- 9 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הכרטיס X800GTO2. תכנון: פתיחה ל16 צינורות\ ולאחר מכן המהרה של הליבה טמפ' במנוחה , המידע מאוורסט. motherboard - 39C CPU - 31-33C north bridge - 50C GPU - 32C GPU Ambient - 31-32C מה זה אומר ^ ? HD 1 - 38 HD 2 - 32 הקירור על הכרטיס מסך Accelero S2 + Turbo module קירור במארז: קדמי 120MM מכניס עליון 80MM מוציא המארז פתוח בצד ויש מזגן בחדר. יש אישור? האם יש מדריך בעברית שיהיה קל להמהיר? מה בעצםהשלבים שמומלצים לכרטיס מסך הזה? קודםפ לפתוח צינורות ואז מה? ואיך? אני יודע שהנושא נטחן מכל צד אבל אני חייב להיות בטוח 8) X800GTO2 -עריכה- אני צריך עזרה התחלתית. איזה תוכנות לבדוק, עם איזה תוכנות לעלות, מה הכוונה צריבת ביוס, מה הטמפ' צריכה להיות, מה זה ארכיטקטים, וכו'! עזרה!
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש במחשב של אחים שלי FX5200 של ג'יגהבייט וקראתי פה שאיכשהו לחלק מהכרטיסים אפשר לפתוח צינורות ולהפוך אותו לFX5500 חיפשתי ולא מצאתי ממש הסבר איך בדיוק לעשות את זה אז הייתי רוצה לקבל פה כמה הסברים תודה לעוזרים עריכה: חיפשתי בRivaTuner את האפשרות ולא מצאתי בדיוק איך לעשות את זה..
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מתקינים לי מזגן בחדר וחשבתי אולי להתקין אותו מעל המחשב וככה המאווררים יכניסו למחשב אוויר ממש קר וגם המזגן יקרר את המארז חיצונית... אבל לפי מה שהבנתי המזגן מוציא אוויר יחסית לח אם אני יכניס למארז אוויר לח יש מצב שיהיה קצר? או כל מיני דברים בסגנון שיזיקו יותר מאשר יעילו?
-
- 9 תגובות
- 607 צפיות
-
-
http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2978&p=1
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
היום בצהריים התעסקתי קצת עם התזמונים של הזיכרון שלי , מאז ועד עכשיו ניסיתי להחזיר את המחשב למצבו המקורי , מה שהולך הוא שאחרי שסוף סוף הצלחתי לסדר את הבעיה(אחרי שבדרך גם החלפתי ספק מHEC300W לג'נרי 400וואט , אבל אני כבר לא חושב שהבעיה בכלל הייתה בספק , בקיצור , גיליתי עכשיו שני דברים , הטמפרטורות שלי גבוהות בכ4-5מעלות מלפני זה , וכאשר אני סוגר את דלת המארז עד הסוף , המחשב נתקע\עושה ריסט , כרגע הדלת אינה מותקנת במארז, אבל היא עומדת על ידו(בידיוק כאילו הייתה מותקנת) , אבל כאשר אני שם אותו על המסילות , המחשב פתאום נתקע\עושה ריסט , ובדקתי הכל , אין שום דבר שמקצר , למישהו יש איזהשהוא רעיון!? , גם במעלות , זה מאוד מוזר לי , כאילו הלוח מזייף... אוקיי , סגרתי את דלת המארז לגמרי ,…
-
- 6 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הנה צרפתי כמה תמונות [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 607 צפיות
-


