אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קניתי לוח אם חדש + מעבד AMD 939 3000 קיבלתי איתו את המאורר הזה: http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=33 ואין לי מושג איך מרכיבים אותו מישהו יכול לעזור לי? תודה
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
היי,רציתי לדעת מהו קירור המים הטוב ביותר שיש ועד איזו טמפרטורה הוא מקרר?
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
השאלה בכותרת רבותי.
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
החלפתי מעבד ל2600, והטמפ' במחשב נראות לי קצת מוגזמות. כשאני מפעיל את המחשב במצב מנוחה הצי'פסט מגיע ל 52 מעלות והמעבד גם משייט במהירות שקרובה ל 50 וזה רק מלהפעיל את ה BIOS. המעבד עובד עם המאוורר הרגיל של AMD שהגיע בקופסא. והצי'פסט מקורר גם על ידי המאוורר שמגיע עם הלוח. יש המלצות לגבי מאווררים יעילים וטובים יותר? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום רב. שלום יש לי מעבד של 1.6ghz זיכרון ב L2 256KB זיכרון L1 12KB של WILLAMETTE רציתי לדעת עד איזה טמפרטורה הוא יכול להגיע בעבודה, (מבלי שהוא ישרף או יהיה לו נזק כלשהו) ובבקשה אם אפשר להגיד גם טמפרטורה מומלצת (הוא בדרך כלל על 50c בO.C של 15%-20% הוא מגיע לC55 תודה מראש לעוזרים !
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד שלי ורציתי לדעת שני דברים. 1. אם הטמפרטורות טובות יחסית ל OC הזה. 2. אם אשפר לעשות עוד קצת ל 8X400 ואשמח לקבל עזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הייתי בחנות היום וקיבלתי חוו"ד מאוד שלילית לקירור מים אמרו שיש הרבה נזילות האם מאוורר ב-400 ש"ח יכול לתת לי תוצאות טובות עם OC ? יש לי מעבד AMD 939 4800X2
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1909876427.htm קשה????, ומה צריך בשביל להרכיב את זה????
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
פשוט ראיתי את זה מסתובב בפורומים אחרים באנגלית ופה לא מצאתי http://www.nvidia.com/docs/CP/45121/nforce_680i_sli_overclocking.pdf מקריאה ראשונית נראה מאוד מעניין לכל מי שמתחיל בOC בכלל עם הסברים מפורטים על כל פונקציה בביוס ובמיוחד לבעלי לוח אם עם הצ'יפסט הזה תהנו
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
חייב המלצה לקירור טוב לכרטיס מסך חם מאוד ג'י פורס 5900 128 מגהבייט רותח יש פאסיבי שיעשה תעבודה יש לי 7 מאווררים של 80 בפול תאוור של טרמל טייק שתיים מהם על הכרטיס מסך אחד מעעליו ואחת מתחתיו מכניסים אוויר (יושבים על הדלת ולא עליו) תקציב לא חשוב
-
- 10 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הגעתי 3.0 שזה 300X10 המחשב קרס בבדיקת אורטוס, המתח היה 1.325 ניסיתי להעלות ל1.33125 אך היו שגיאות בבדיקת האורטוס. הורדתי את המכפלה ל9 אך כעת בcore temp ובאורטוס מופיע לי 333X9 ותדר סופי של 3.0GHZ ובTAT רשום לי 2700. אני מניח שה2700 הוא הנכון. העלתי את הבאס ל333 והמכפלה נשארה על 9 ועכשיו בcore temp ובאורטוס מופיע לי 370X9=3330. זה כאילו הן לוקחות את הבאס ששמתי בביוס ומכפילות ב10 מגיעות לתוצאה ואז מחשבות איזה באס יביא אותן לאותו מקום במכפלה 9 ורושמות לי אותו, מה הבעיה איתן? ועל איזה תדר המעבד עובד? (בביוס מוגדר מכפלה 9 ובאס 333) בTAT ד"א מופיע בסדר-3000mhz. אורטוס נתקל בשגיאות ב333X9 למרות העלאת מתח למעבד, אז בינתיים החזרתי ל280X10 יציב וטוב. איך אני מתקדם מפה?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
ערב טוב. הממ. הלוח אם שלי הלך. אני צריך אחד חדש. יש לי amd barton2500+ זכרונות : A-DATA 512 x 2 (אחד מהסטיקים הוא עד 500mhz) אני צריך לוח טוב לoc ועמיד. לא כמו הnf7 המעפן הזה.. תודה!
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש ליכרגע סטיק אחד של זיכרון 256 MICRON שהתיזמונים שלו General Size 256 MBytes Channeles # Single Performance Mode disables Modules Information DIMM#1 - Micron Technology DDR-SDRAM PC3200 - 256 MB Timing Frequency 199.9 MHz FSB:DRAM 1:1 CAS# latency 3.0 clocks RAS# to CAS# Delay 3 clocks RAS# Precharge 3 clocks Cycle Time (Tras) 8 clocks כל השדות אחרים ריקים הלוח שלי : Asus p4p800 se Deluxe מעבד : prescot 2.8 איך משנים בביוס את התיזמונים ( אני חדש בזה....)
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני הקרורים. הkama עולה כ50 שח יותר. מה מומלץ יותר ושקט יותר?
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתבדוק לי מה החום של מעבד שלי ב100% USE וב0% USE תודה לעורים עריכה: מצאתי תוכנה OCCT נראה לי שהיא מתאימה אם אפשר מישהו שיודע שירשום לי איך להשתמש
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
יש סיבה שלא לקנות את ה-AeroCool AATK0188 II שהוא קצת יותר יקר מה-Spire 5U213C1H3G FridgeRock AMD שבמפרטים המומלצים (עבןר מעבד XP 2200+)? פשוט זה לא מופיע כאופציה ב-ZENIT ואז לא ישתלם להוסיף דמי משלוח רק עבור חלק שעולה 50.
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
חברה יש לי פנטיום 3 800 מגה הרץ עכשיו אני רוצה ללמוד לעשות אוברקלוק ולהעלות את המהירויות שעון שלו...! עכשיו יש לי כמה שאלות.: 1-מה הדברים שכרוכים בכך? 2-מה התנאים שאני צריך שיהיה לי כדאי שאני יוכל לעשות אוברקלוק 3-כמה בערך החומרים לאוברקלוק יעלו לי? 4-איזה חומרים צריך כדי לעשות? 5-מישהו פה עשה אוברקלוק למעבדי פנטיום 3 ?? ועוד משהו כל אלה שעשו אוברקלוק לפנטיום 3 לכמה מגה הרץ הגעתם??? תודה חברה אני ישמח אם תעזרו לי....
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הרכבתי מאוורר למעבד מידגם: ARCTIC COLLER FREEZER PRO 64 האים יש צורך לנתק את פונקציית cool&quiet ?
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
בעבר הוא היה על 60 במנוחה, איך זה קרה? לא עשיתי OC ולא שמתי קירור מיוחד. שיחקתי במשחק של אבודים והוא הגיע ל100 מעלות - הדרייבר הקפיץ הודעה שהכרטיס חם מידי ויצאתי מהמשחק. (ניסיתי על רזולוציה גבוהה, אח"כ החזרתי לנמוכ היותר). גם לפעמים שאני רואה וידאו באיכות HD הוידאו נתקע קצת. קיצר מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
האם זה נכון שהחשבון החשמל תופח עקב שימוש באוברקלוק? אני מכיר חבר שעשה אוברקלוק וקיבל חשבון חשמל גדול ממה שהוא רגיל איזה 300 שח יותר
-
- 5 תגובות
- 608 צפיות
-
-
הנה מה התוכנה מראה לי עכשיו: זה בסדר? אני צריך לעשות משו עם המאורר של הכרטיס מסך אולי? עם הRIVATUNER הזה? אני חושב שאפשר לציין שהמאוררים שלי רובם לא עובדים טוב. ספק הכח עובד טוב, כי הוא חדש. המאוורר שעל המעבד נראלי , נו הגדול הזה יחסית , הוא גם עובד לאט כזה, הוא לא מאורר , לא מסתובב, המאוורר הקטן לידו לפעמים בכלל לא עובד, והמאורר ע הכרטיס מסך גם לא מאוורר חזק. מדובר ב GEFORCE 2 MX 440 64 MB
-
- 4 תגובות
- 608 צפיות
-
-
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=201&code=013 http://img376.imageshack.us/img376/84/front9zi.jpg http://img376.imageshack.us/img376/683/front28qu.jpg אני מת לקירור הזה
-
- 9 תגובות
- 608 צפיות
-
-
האם במארז הזה: http://www.compucase-hec.co.uk/mainpages/product_detail.asp?pid=8 יש מספיק מקום לחלקים הללו: http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0052TideWater/cl-w0052.htm http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.asp?idx=165&code=005
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
יש לי מינוס 1 טמפרטורה והמחשב הספיק לעבוד כמו שצריך אני מדליק אותו מפעיל תוכנה והמחשב לא זז לא יודע עם זה קשור אבל זה בא ביחדדד
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אז ככה המאוורר של המעבד שלי מחובר 3 פינים ללוח אם וב SPEEDFAN הוא לא מראה שהוא מזהה אותו בכלל מישהו יודע למה?? ועוד משהו אין לי חיישני טמפרטורה על הלוח אם... כייייייי זה לוח של ג'יגהבייט מעפאן GA-8IE
-
- 8 תגובות
- 608 צפיות
-


