אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כמה חברים שלי שהתוכנה MBM5 פועלת אצלהם קבוע התחילו לקבל מסכים כחולים מהיום של ההתקנה אז אחד מהם החליט לבטל אותה, כלומר שהיא לא תעלה עם המחשב ומאז אין מסכים כחולים כבר חודש עבודה רצוף כשקודם כל יומיים שלושה הוא קיבל מסכך כחול. אז גם אני ועוד 2 אנשים הלכנו בדרך ומאז הוינדוס מתפקד כמו בן אדם שווה לבדוק את זה לאנשים שמקבלים הרבה IRQ_LESS_OR_EQUAL בתדירות של כל יומיים בערך. תבטלו את התוכנה לאיזה שבוע ותראו כמובן שכולם XP PRO SP1 והגירסה הכי חדשה של MBM5
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
מי שיש לו את המעבד כמובן. לאיזה תדר הגעתם? עם איזה לוח? באיזה מתח? ועל אילו טמפרטורות אתם יושבים במאמץ ובמנוחה? ועם איזה קירור? עד לאיזו טמפרטוה אפשר להגיע במאמץ לשם עבודה לטווח ארוך? עריכה: אני שואל כי ב3.2GHZ במתח על AUTO מהלוח בOCCT אחרי 3 דקות הוא מגיע כבר ל70 מעלות בערך ואני לא מכיר את המעבד הזה טוב מספיק כדי לדעת מאיזה טמפרטורה זה מזיק לו. אני מאמין שהלוח נותן מתח קצת גבוה מדי. תודה.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
על איזה קירור אתם ממליצים למעבד AMD??? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
שלום, אני מעוניין בקירור מים למחשב, על איזה אתם ממליצים? עד 600 שקל. ויש לי שאלה האם יש בזה איזשהו סיכון שישפך מים על החלקים? תודה..
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי והתצוגה בכלל עלו מדרגה, אני עושה אוברקלוק חזק מאד, גם לליבה וגם לזכרונות אני עושה import לזכרונות של הכרטיס מהזכרון RAM - מוסיף 1600Mhz של זכרון. הכל זז חלק, על HIGH נגיד CRYSIS CALL4 BIOSHOCK וכדומה, הFPS דיי יציב 40-60... הספק שלי של ISO 320 וואט... האם צריך להחליפו בספק יותר גדול (לדוגמא של 500 וואט או יותר?) בשביל למנוע נזק לחלקי המחשב השונים?
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
אם זה ניתן עיזה חברה מיצרת את הקרטיס ati,saphire',fic ועוד...
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
אני בדרך לסיים את מערכת קירור המים שלי, ומחפש מוארר 120 מ"מ שישב על הרדיאטור. מישהו יכול להציע לי מאורר 120 מ"מ: 1. שקט (בשביל מה בניתי מערכת מים). 2. חזק. 3. עד 100 ש"ח.
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשמן איזה מאוורר ואני לא יודע אם מה שיש לי מתאים יש לי שמן מכונות J-747 של JUMBO... זה מתאים? תודה מראש... ;D
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני מדבר על הצג טמפרטורה שיש עליו כתבה בעמוד הראשי של האתר קוראים לו אני חושב NEXUO או משהו כזה
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC לQ9400 השאלה איזה קירור לקחת. הנה המפרט! Intel Core 2 Quad Q9400 2.66GHz Nvidia Geforce 9800GT 1GB GDDR3 INNOVISION MSI P43 2GB DDR2 800MHz Kingston 320GB 16MB SATA2 Hitachi LCD SAMSUNG 20" 1600X900 Tech 450W EZCOOL ---------------------------------------------- התקציב שלי הוא 150 ש"ח.. תנו לי בבקשה קישור לחנות, ואני גר באזור הצפון בנהריה! שיהיה טוב לOC שיתאים למעבד שקט וטוב!
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
-
טוב אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול אבל השאלה היא: יש לי מקום לUSB אוזניות ומיקרופון בקידמת המארז והם לא מחוברים אני רוצה לחבר אז ככה את המפרט תראו בצד אז ככה יוצאים לי מהחיבורים מהUSB מלא כבלים צבעוניים ומה אוזניות והמיקרופון שתי בננות לאן אני מחבר אותם כדי שהיפעלו? תודה לכל ההעונים גיא
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום, כרגע הקירור סטוק של המעבד (במפרט) מרעיש לי, כמו גם הקירור של הצ'יפסט והמאוורר של המארז |: אני מחשב קירור למעבד שיקרר קצת יותר טוב מהסטוק (לא מתוכנן OC, ואם כן לא משהו שדורש קירור במיוחד בשביל זה), חשוב לי שהקירור יהיה שקט. חשבתי על הARCTIC COOLING Freezer 64 Pro שנראה לי קירור מצויין, אבל אני צריך דעות מבעלים שלו על רמת הרעש והקירור. בנוסף, אני מחפש קירור לצ'יפסט (פאסיבי), חשבתי על הZALMAN NORTHBRIDGE COOLER ZM-NB47J, שאותו אני אקצר כדי שלא יתנגש עם הכ"מ. ודבר אחרון, שני מאווררי 120מ"מ טובים יחסית שיהיו שקטים, יש המלצות או דעות לשיפור הרכיבים האחרים? תודה (:
-
- 11 תגובות
- 609 צפיות
-
-
Intel 3.0 (830) Dual-Core 1x2MB 775PIN אני אישית חשבתי על הקירור הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=3073 ולא אני לא רוצה קירור מים...(: תודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. אתמול הייתי אצל טכנאי כדי להתקין את הכרטיס המסך (HIS HD 4850 IceQ 4 512MB GDDR3) + הספק החדש שלי (Tagan Piperock 500W TG500-BZ) וסתם דיברתי איתו ואמרתי לו שמעתי שצריך לעשות OC למעבד כדי שהכרטיס ישתחרר קצת מהצוואר בקבוק של המעבד ... בקיצור אחרי חצי שעה אני חוזר אחרי שהוא כבר התקין את הכל והוא אומר לי שהוא עשה לי OC . כמובן שמחתי והכל ושאלתי אותו אם אני אפרמט את המחשב ה - OC לא יעלם ?.. הוא אמר לא ... באתי הבייתה, פירמטתי את המחשב ובאמת כל ההגדרות של ה - OC נשמרו ... אבל, כשהתקנתי Service Pack 2 ה - OC נעלם ! ניסיתי להעזר בכם אבל לצערי לא הייתה תגובה שעזרה לי אז התקשרתי אליו ועשינו ביחד דרך הטלפון את ה - OC מחדש ... הצלחנו להחזיר למה שהיה ... עכשיו מה הבעי…
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אם מישהו יוכל להסביר לי בקצרה לאן ללכת שם בביוס או לשלוח אותי לאתר שמסביר את זה, רק עם תמונות תודה רבה !
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 866 ורציתי לדעת אם כדי לעשות OC? ואם כן איך?
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
בוקר טוב... שמתי לב היום בבוקר בזמן איתחול המחשב שהוא מורץ ב-1100 מה"צ. כדי לוודא זאת גם במאפיינים וגם ב-MBM5 הוא מראה את אותה המהירות. העניין הוא שמדובר ב-AMD Barton 2500.... עם המאוורר המקורי של המעבד, ומאוורר נוסף שמוציא אויר מהחלק העליון של המארז, הטמפרטורות הן:מעבד 58, מארז 34. לוח האם הוא Gigabyte GA7N400LNForce2 . מה הסיבה שהמהירות הורדה ללא שהורדתי אותה? המחשב בכלל יכול לעשות את זה? (זה מצב חדש, קודם המהירות הייתה מתאימה למעבד, ואף אחד לא התעסק עם הביוס או כל תוכנה אחרת...) האם אני יכול בשקט להעלות את המכפלה/באס כדי לחזור למהירות הרגילה ללא חשש מהמהירות ההתחלתית? תודה רבה ושנה טובה.
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום לכולם, אז כפי שאומרת הכותרת + REALTEMP הטמפרטורה מגיעה ל53~ (+/- 2/3 מעלות במקס) עם קירור מים (זה שמגיע עם הKANDALF LCS שזה גם המארז שלי) מה מקור הבעיה? הVOLTAGE ב 1.17 או משהו כזה אם צריך עוד מידע תגידו אני יעלה תמונות בכללי זאת פעם ראשונה שלי בOC עם שינויי VOLTAGE וכל זה אז אני רוצה לדעת מה אני צריך לעשות כדי ליצב את המערכת תודה רבה מראש. נ.ב. הלוח אם זה ASUS STRIKER II NSE
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
את המערכת שלי תוכלו לראות בצד ימין. הטמפרטורה אצלי היא 35~ במנוחה ו-42 במאמץ, לאחר שעיגלתי חוטים והוספתי SF2 שיוציא אוויר מאיזור המעבד ועוד מאוורר ג'נרי שמכניס אוויר מלמעלה (זה הסידור המוצלח ביותר ממה שבדקתי). קראתי בכמה ת'רדים שעידכון הביוס קורא את הטמפרטורה טוב יותר, ובתוכנות אחרות אכן הטמפרטורה נמוכה יותר אז נראה לי שהביוס לא קורא טוב אותה. הגירסא שלי זה-F2 של award, מה הגירסא שמעדכנים אליה מגירסא זאת? ורציתי לדעת אם עידכון מבטל אחריות, וזה חשוב... ואם כן אחריות על מה?
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
TechZone
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אני יודע בדיוק איך עושים OC למעבד, אבל לכ.מסך אין לי שמץ של מושג. מישהו יכול לתת לי בסיס/נתונים לגבי OC לכ.מסך? עוד דבר: קניתי מskypc HD 4870 OC Edition, אבל לפני כמה ימים בדקתי בGPU Z וראיתי שאין שום OC!!
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-


