אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מנהלים ההודעה פה מכיון שאני צריך מארז טוב ל oc http://www.thermaltake.com/xaserCase/soprano/bws/bws.htm האם לדעתכם המארז הזה יוכל לשמור על קרירות מעל לסבירה עם החומרה שלי (בחתימה)? שימו לב שהספק כוח שלי על שני המאווררים שלו מוציא חום רב ומאחר והוא קרוב למעבד אז המעבד שלי נמצא ב 50 מעלות במנוחה!!! תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום יש לי את הלוח אם של אסוס a8n-e ,השאלה שלי אים יש איזה עידכון ביוס פרוץ שיוכל לאפשר לי לעלות מתחים מעל ל1.55v ? אים יש מישהו יכול להביא לי לינק בבקשה ? תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
אאני לא יודע איפו אפשר למצוא דבק טרמי או לעשות לו תחליף אתם יכולים לעזור בבקשה?
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
מה אתם אומרים? נראה שווה לא? http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=LHD-V06&other_title=LHD-V06CoolDrive%206 שליטה ותצוגת טמפ של 4 מאווררים + שליטה מלאה וקונפיגורציה מתוך תוכנה מצורפת...
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שוקל לקנות מחשב חדש בזמן הקרוב, אבל כרגע אני חייל אז אני ימשוך עוד קצת עם המחשב העכשווי, אז אני רוצה לעשות לו OC ולהגיע איתו לביצועים טובים יותר, ככה שאני אוכל לשרוד איתו עוד כמה חודשים אז ככה המפרט שלי הוא: AMD XP 3000+ ABIT NF7-SL v2 2x 256MB DDR Kingston (לא יודע את התיזמונים שלהם, אבל הם על default. מקסימום אני אעדכן את ההודעה יותר מאוחר אם זה מאוד הכרחי) Gigabyte RADEON 9600PRO הייתי רוצה לעשות OC לכל המערכת, יש לי קירור למעבד משהו עתיק - Thermaltake Volcano 12 אני חושב .. חחח אם אני צריך לשפר מעט את הקירור במחשב כדי להשיג OC רציני, בבקשה המליצו לי על דברים, כי באמת הייתי רוצה לשרוד עם המחשב הזה עוד כמה חודשיים ואז להביא איזה מפלצת חדשה הביתה…
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות מחשב חדש, ובו אני צריך מערכת קירור מים איכותית שתתאים לOC די גדול שאני מתכנן לבצע בעתיד...! אני קצת חדש בעסק של הקירור מים כך שאם מישהו יוכל להסביר לי על זה בקצרה אני אשמח, בנוסף למעבד אני מתכנן לקנות X1900XT ואני צריך קירור גם בשבילו.. שמעתי שצריך להוסיף עוד צלע ... או משהו כזה :-\ אני לא יודע.. בכל מקרה אשמח לקבל המלצה למערכת טובה..
-
- 5 תגובות
- 610 צפיות
-
-
האובר על:ליבה:405 זיכרון על 385! ואין ארטיפקטים!!! [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 610 צפיות
-
-
היה לי על המעבד גוף קירור של אינטל, זה שבא עם המעבד, ובמארז היו לי 3 מאווררים (אחד בצד, ושניים מאחורה). עשיתי קצת שינוי במארז והוספתי קצת דברים: גוף קירור למעבד - ארקטיק קולינג אולטרא טי.סי 4, והוספתי מאוורר מקדימה, מאוורר בגג במארז, החלפתי לספק עם מאוורר של 12CM, והוספתי מאוורר מתחת לכרטיס מסך. אה וגם שמתי משחה טרמית ארטיק סילבר 5. זה נראה לכם נורמלי שהטמפ' במעבד (מפרט בצד) ובמארז נשארו פחות או יותר אותו דבר?! (מעבד - 55-60 מעלות. מארז - 45-50 מעלות)
-
- 9 תגובות
- 610 צפיות
-
-
בדיקת טמפרטורה ע"י EVEREST Ultimate Edition טמפרטורת המעבד בממוצע בלי מאמץ מיוחד = 40 -- 45 טמפרטורת הליבות בממוצע בלי מאמץ מיוחד = 49-55 טמפרטורת הלוח אםהיא : 31-34 מעלות ASUS P5Q PRO מה דעתכם..? תודה
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
אני עם מעבד X9650 3.00@3.33GHz מריץ בדיקה עם OCCT, וטיוניק טאוור על מקס' מהירות. אחרי חצי דקה של OCCT בעומס התוכנה מראה לי 90 מעלות בעוד שRealtemp מראה רק80. ובלי קשר להפרש בין התוכנות, גם 80 מעלות זה מדאיג, זה צריך ליהות ככה?
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124&products_id=827 תודה למגיבים ועוד שאלה - למה אפשר להשוות רעש של 38DBA?
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=317 יש כאן איזו משחה שווה?
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
רציתי לעשות OC לכרטיס שלי( GF4 MX420 של ASUSv8170SE) יש לי זיכרונות SDRAM, ואני רוצה ליסחוט יותר חזק למשחקים, ניסיתי בהתחלה את התוכנה GeForceTweakUtility אבל הוא מראה לי שגיאה שב XP הוא חייב לעבוד עם הדרבירים של NVIDIA ועכשיו אני עובד עם אלה של ASUS, למישהו יש תוכנה אחרת (וטובה מניסיון) להמליץ לי? וגם כמובן עצות..... תודה נ.ב השגיאה של ה GeForceTweakUtility http://forums.ort.org.il/files/30/1726644/5359754.JPG
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום. אני במגמה להשתיק את המחשב בעניין המאווררים.אשמח להבין כיצד עובד רעיון של צינורות ההיט פייפ בכרטיסי מסך.והאם לוח אם עם קירור היטפייפ וכרטיס מסך פסיבי עם קירור היטפייפ מאד מסיבי [אולטימט של ספיר] יכולים לעבוד יחד במארז מקורר טוב ללא בעיות מיוחדות. כמובן השאלה אם צריך להוסיף מאווררים בנוסף לראשיים [אחד בחזית המארז - מכניס אויר ואחד באחורי המארז - מוציא אויר ] לסירקולציה טובה יותר ולקירור יעיל יותר במערכות אלה. תודה מראש לעונים.
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את הקירור סטוק הישן שלי ועכשיו אני מנסה להוריד את המשחה הטרמית שנשארה על המעבד מישהוא יכול להגיד לי מה הדרך הכי טובה להוריד את המשחה הישנה בצורה הטובה ביותר? ותודה.
-
- 6 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
אתמול סתם נגשתי למחסן ומצאתי שלל ספקי כוח שחבר של אבא שלי הביא לו וציוד אלקטרוני שהוא הביא לו. בקיצר באחד מהספקים היא מאוור מאוד טוב {זה הספק השני שפרקתי, עזבתי חמש נוספים בצד}, הבאתי אותו לאבא שלי {הוא עובד באלביט מערכות, חברת היי-טק שמכינה נשק צבאי, שדרגה לטורכיה את הטנקים ולארצות הברית את המטוסים} בקיצור הבאתי לאבא שלי את המאוורר שיקח אותו לעבודה ויחבר לי אותו לכבל כמו של ספק כוח עם 4 פינים, הוא לקח אותו אתמול והיום הביא לי אותו, הרכבתי אותו מול הארד-דיסק ואחד מול הכרטיסים {PCI, AGP}, רציתי לשאול אם יש משמעות למאוורר הזה ואם יש תוכנה שאני יכול לבדוק בה טמפרטורה של הארד-דיסק בלי מאורר ואם מאורר?
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ראיתי כל מיני מדריכים והכל ונכנסתי לביוס בלוח שלי ( p4p800 ) אבל אין לי שם שינוי מתחים העלאת תדרים שום דבר זה הפעם הראשונה שאני רוצה לעשות כי המחשב שלי כבר עגלה :'( מישהו מכיר את הביוס בלוח שלי ומוכן לעזור? [br]פורסם בתאריך: 20.03.2008 בשעה 15:46:19 הצלחתי להגיע למסך כמו בתמונה המצורפת עכשיו מה אני צריך לעשות..אני מעוניין להגיע ל- 3.4 לא ממש הרבה כי בכל זאת יש לי קירור פשוא אבל מעליו יש לי מאוורר 120 מ"מ שמצאתי ברחוב רז אבא שלי איך שהוא הצליח לשים אותו מעליו משהו מוזר כזה חח הוא קדח בתוך הפלסטיק טוב לא חשוב נחזור לנושא תסתכלו בתמונה המצורפת:אני רק יזכיר שאין לי שום ניסיון באוברקלוק ככה שבבקשה תסבירו לי אבל תגידו לי תעלה X וכאלה דברים שאני לא יבין מה אתם רוצים מהחי…
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
השאלה שבכותרת. מדובר על הגרסה הרגילה של הקירור ולא על גרסת ה - ULTRA.
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
אתם אולי מכירים מדריכים(אם אפשר בעברית) לאוברקלוקינג? אני לא מתכוון בכלליות(כמו שיש באתר הזה) אלא ממש פירוט על כל התהליך, צעד צעד
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
אם יש לי לוח של אינטל ובביוס יש לי אפשרות לעשות אובר זה לא ישפיע? כי שהמחשב עולה אני רואה שהוא שינה ת'מהירות מה זה סתם משנה?
-
- 10 תגובות
- 609 צפיות
-
-
המעבד שלי הוא AMD phenom x4 940be פתחתי אתמול את המחשב כדי לנקות. שחררתי את הקירור (המקורי של AMD) אך הוא נשאר תקוע. ניסיתי בעדינות, בסיבוב בכל מיני דרכים ובסוף הוצאתי אותו אך המעבד נשאר דבוק לקירור!! בלי שפתחתי את השחרור של המעבד בלוח אם!! שחררתי את המעבד וחיברתי בחזרה הכל. המחשב עד עכשיו עובד בסדר והמעבד עומד על 48-50 במנוחה. הטמפרטורה בסדר? אני מתאר לעצמי שאני צריך להחליף משחה, מה מומלץ? יש עוד משהו שאני יכול לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
כאשר הלוח קובע אוטומטי? המעבד שלי רץ עכשיו על 110MHz והוא קצת לא יציב. אני רוצה לנסות להעלות לו קצת מתח.. האם אפשר?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
יש לי שאלה דחופה אני עושה עכשיו או סי לכרטיב מסך שלי ורציתי לשאול : אם אני מעלה את המהירות של הזכרונות ושל המנוע הגרפי האם זה נקרא לעשות או סי ? והאם יכול לקרות מצב שבו אני יעשה יותר מידי או סי ואז המסך יהפוך לכחול או שחור !??! אם כן מה עושים במצב כזה ?? תודה
-
אני מנסה לעשות OC למעבד שלי אבל משום מה אני לא מצליח עשיתי בעבר OC אם אותו מחשב מעבד 1.8 P-4 אבל משום מה אם המעבד החדש אני לא מצליח אני מעלה ב10 מפעיל מחדש ומה שקורה זה המחשב בודק אם יש דיסקים הפעלה וכאלו שאין לי קשיח זה המפרט שלי 3.2 פרסקוט לוח איביט IS7 512 ADATA GF6800GT 80-7200
-
- 7 תגובות
- 609 צפיות
-


