אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב לכולם!!! רציתי לשאול האם הקירור המתלבש על הזכרונות עוזר לביצועים או שזה סתם ולא מוסיף??? ואם זה עוזר במשהו אז תוכלו לתת המלצה טובה לקירור כזה??? תודה לעונים...
-
- 9 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני צריך מאורר טוב לAMD XP 2800+ שלי אין לי חורים על הלוח אז כנראה שרק הקליפס הזה יהיה טוב לי.. ואני רוצה לעשות איתו OC טוב אה ורעש די חשוב לי אין לי בעיה שיהיה רעש אבל לא משהו רציני(כמו דלתא או משהו שאלה אמרו לי כמו רחפת)
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
מדובר במאוורר עם רשת. אני מנסה להרכיב את הרשת למאורר ולא ממש מבין איך. יש ארבעה חורים בהם אני יכול להכניס בורג בשתי פינות החורים הם דו צדדים ואני יכול להבריג בורג וכך לחבר אותו למאורר. בשתי הפינות האחרות, יש פלסטיק שחוסם את החורים. אני מקווה שרואים את זה בתמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אז יש לי כ.מסך של GAINWARD 8800GTS 512MB ושמתי לב שהוא מגיע ל71 מעלות במינימום עבודה (אין לי מזגן בדירה)... יש הצעות לקירור?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אהלן, המפרט שלי כולל: AMD X2 3800 לוח אם DFI LANPARTY NF4 UT-D לאחרונה נתקלתי בבעיות עם המעבד בהפעלת משחקים ועל זה כבר פתחתי תראד בפורום, הבעיה שכל תוכנה לבדיקת טמפרטורה מראה לי תוצאות שונות וקיצוניות. בתמונות מובאות תוצאות מהתוכנות הבאות: EVEREST SensorsView Pro 2.1 SPEED FAN איזה תוכנה הכי אמינה??? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי מעבד של אינטל QX9770, איזה גוף קירור יכול להתאים לו?
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
Hi, I'm planning to substitute my Barton 2500 + Thermaltake Volcano 7+, by Barton 2600 + (Evercool HPA-C715 or Extreme Volcano 12). 1. The Evercool has a heat-pipe with the 70x70x15mm fan. Its heat-sink isn't made of copper and there is only a copper plate that faces the processors core. The fan is located on a side of the heat-sink 2. The Extreme Volcano 12 doesn't have a heat-pipe, but it comes with the 80x80x32mm fan (triple blades) located on top of the heat-sink. The heat-sink is make completely of copper (66 fins). What would be better solution for Barton 2500/2600 ? Thanks. Zeev
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום, יש לי עוד מחשב בבית ורציתי לעשות עליו אוברקלוק, אבל בביוס האפשרות frequency 100/33 אפורה כלומר אי אפשר לשנות אותה מה אני צריך לעשות כדי לאפשר שאני יועל לשנות את ה-freq . מפרט: p4 1.6 asus p4b- fx geforce2 asuspro 256 memory
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום, אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים, אבל אתם מתעסקים בקירור אז אולי יצא לכם לשחק עם הheatsink ותוכלו לעזור לי. לא מזמן אח שלי הוציא את מאוורר הCPU והheatsink (לצורך בדיקה כלשהי) מהמחשב שלו, והכניס אותם חזרה. לאחר התהליך הנ"ל המחשב לא עלה (המחשב נדלק, המאוורר מסתובב והכל אבל אין שום פלט למסך). המחשב נשלח לתיקון (100 שקל, כנראה משהו טיפשי) וחזר עובד. היום אני ביצעתי את אותה הפעולה (הוצאת והכנסת הheatsink), ושוב אותה בעיה בדיוק. מכיוון שפעמיים הבעיה הופיעה בצורה זהה לחלוטין, אני די בטוח שמדובר בחוסר הבנה בסיסי מצידנו, כנראה בתהליך ההכנסה חזרה של הheatsink. אני לא רוצה לבזבז 100 שקל נוספים על "תיקון" כשאני בטוח שזה משהו פשוט, אבל אין לי מושג במה מדובר. הייתי שואל את הטכ…
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
היי, התקינו לי דיי מזמן 2 מאווררים על הקייס, אחד מקדימה ואחד על הצד של הקייס... עכשיו אחרי כמה ימים פתאום הם הפסיקו לעבוד, פשוט ככה, אני לא מבין הרבה בקטע של החיבורים בתוך המחשב על הלוח אם, עקבתי אחרי החיבורים של שניהם ונראה שהם מחוברים לספק... איך מפעילים אותם חזרה? אולי בBIOS? אם כן אז איך? או באיזה דרך אחרת? PLS HELP נמאס לי שיש לי הצטברות של אבק והמחשב שלי רק מכניס אוויר, ולא מוציא...
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
אני מתכוון לעשות לו OC בינוי.... הקרור שלו יספיק או לקנות איזה זלמן 700?
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
1.איך ניתן לעלות את התדרים בכרטיס אחרי שכבר הגעתי לגבול העליון? 2.האם 2200 נקודות ב-3DMark03 נחשבת לתוצאה טובה (ראה מפרט בחתימה)? כרגע אני מדורג 9th בעולם.. 3. מהם התזמונים האופטימליים לכרטיס והאם מסוכן לשנותם? בתודה, יניב.
-
- 8 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום אני עושה מוד למחשב שלי ואנ שואל איפה אני יכול להשיג מסך LCD שמופעל בנגיעה דומה למסך מאג כמו שיש במסעדות כמו בקפולסקי. אתר או חנות יעזרו מאוד אני מבקש נואשות את עזרתכם בתודה TAVOR21
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי לוח של GIGABITE ואני רוצה לבנות קירור מים ללוח ולמעבד אני צריך מידות לחיבור שלהם ללוח (מרחק בין החורים) תודה
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אז ככה , קראתי את המדריך והבנתי בערך מה צריך לעשות אני יקרא אותו עוד פעם וישזכור יותר טוב חח , אני פשוט נכנס לBIOS מכבה את ההגדרות שפריעות כמו הסיבוב של המעבד וזה , מעלה את התדר הזה של המכפלה וה GHZ של המעבד עולה נכון ? [ ייעני המהירות שעון לא היה לי כוח לרשום ]
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2543 זה בשביל לוח אם שאני מוכר ואם ישאר אני אשתמש בו גם בשבילי (מעבד פנטיום 4 1700 ). האם זה שווה משהו? אני לא ארצה שזה ישרוף לו את המחשב (או לי). וגם כמה צפסטים/מעבדים אתה חושבים שזה יכסה?
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש לי כרגע לוח אם (MSI KT3 Ultra-ARU (AKA KT333 Ultra2 והוא חתיכת זבל. פשוט ככה. בבאס מעל 166 הזיכרון ננעל על HCLK ואין אפשרות לשנות את זה... מה שאומר שאני תקוע על 266 מה"צ לזיכרון... בנוסף אין שום מחלקים ל PCI או ל AGP... את המתח לליבה אני יכול להעלות רק עד 1.85 וולט. אז השאלה שלי היא: יש איזה שיפורים, שפצורים, ומודים למיניהם שיאפשרו לי לעשות משהו עם הלוח החסר תועלת הזה, או שנתקעתי איתו?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
מה מבין אלה יותר טוב? ?Athlon XP 3000+(FSB 400) ?Athlon 64 3000+ (S-754) הם אותו מחיר*.. מה עדיך? מה יותר חזק? והבנתי שהXP יותר חזקים לOC זה נכון?
-
- 9 תגובות
- 610 צפיות
-
-
סליחה על דאבל והקפצה לא מצאתי את חוקי הפורום אבל בכל מקרה יש מצב שתעזרו לי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=239318??
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
איך אני מדביק היטסינק על הזיכרונות של הכרטיס מסך? זה משנה אם זה היטסינק של מעבד? כמה זה יועיל? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום אז ככה ברשותי מעבד P4 3GHZ לאחרונה נכנסתי לEVEREXT לבדוק טמפרטורות ואני רואה שהמעבד שלי כבר OC מפחיד ל1.5 GHZ והוא יותר איטי גם הנה תמונה http://img515.imageshack.us/my.php?image=1111111111ec6.jpg יש לכם רעיון מה לעשות? דרך אגב החלפתי לאחרונה לוח אם זה קשור איכשהו?
-
- 5 תגובות
- 610 צפיות
-
-
היום סיימתי לעשות כבלים מעוגלים כמו שכתוב במדריך השתמשתי באזיקונים ובאיזוליר בנד יצא חמוד והתפנה המוןןןןן מקום.... עדיין לא יצא לי להתעסק עם המולקסים ושאר הירקות אבל למישהו יש רעיון איך אני יכול לכסות את הכבלים גם של המעוגלים וגם של השאר? אני מעדיף לעשות בעצמי ולא להזמין מג'ב-טק או משהו... אבל אם יש משהו בארץ אז זה יהיה נחמד...! מה שכן חשבתי על משהו עם צינורות מזגן אבל צריך משהו יותר יפה קצת... עריכה: בטעות פתחתי בפורום הזה במקום באלקטרוניקה ומודינג בבקשה העבירו
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אז ככה עשיתי OC למעבד שלי ל2500 מגה הרץ... מתח 1.45 מכפלת htt 3 וזהו... עכשיו הטמפ' הם: במנוחה - 22-25 במאמץ - 49-51 קירור סטוק... רציתי לדעת עם הטמ' טובות והאם אני יכול להמשיך עם האוברקלוק? (אני רוצה להגיע ל2600) מה הטמפ' שהוא אמור להיות במאמץ בערך? נ.ב המעבד מופיע במפרט בצד..
-
- 5 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני משתמש בATI TOOL וכתוב שם 250 CORE ו143 ל MEM....איפשהו באינטרנט קראתי שזה אמור להיות 400 לזיכרון זה הגיוני?...כי שמתי על 333 והמסך השתגע(ישר עשיתי ריסטרט) הכרטיס ללא מאוורר מקורר פסיבית.... ועד איזה מהיריות אני יכול להגיע עם הכרטיס....? כי אני משחק עכשיו homeworld2 והFPS גבולי מאוד(יש על המפה כ 300 ספינוות שלי+400 ספינות אויב) וזה מקרטע...לכן כל אובר קטן משפיע
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד 3200+ ואני חושב לעבור ל 2600 MOBILE השאלה לכמה יכול להגיע המובייל, כי אני הגעתי עם המעבד שלי ל 2500MHZ יציב במתח של 1.95 בטמפרטורה של 43 במאמץ והשאלה השניה אך מעבד מובייל יחסית למעבד רגיל ששניהם נגיד ב 11*200 לדוגמה המהירויות זהות ?? ונגיד ששניהם על 1.8V הם יהיה באותו טמפרטורה ?? כמה CASH ה מובייל ולכמה אנשים הגיעו איתו אם קירור רציני ?? אני משתמש ב SP97+DELTA 92MM
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-


