אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הזמנתי את המאוורר הזה בשביל הכרטיס מסך שלי שאלתי את המוכר בגולדטופ והוא אמר שהוא יתאים לי. באמת בהתחלה הרכבתי אותו והרי ה8600 יש לו את אותו הרכבה של המאוורר בדיוק כמו של ה7900 שמפורט באתר היצרן אז ניסיתי להרכיב את המאוורר הוא באמת נדלק לי אבל אחרי כמה שניות נפל כל המחשב . הלך הכרטיס הלך הספק קיצור בעיה גדולה . עכשיו אני רוצה לעשות משהו אחר יצירתי עם המאוורר הזה כי חבל לזרוק את אותו לפח אחרי הכל . זה המאוורר : http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=164&pr_name=VF700-AlCu%20LED ותסתכלו למטה בתמונה שמסבירה את ההתאמה של המאוורר לכרטיסי ה7900 יש לי בול את אותם הנק' השחורות האלו גם בכרטיס שלי מבינים . אז יש מצב שהמשחה הטרמית לא מתאימה לכרטיס ?
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני רוצה להקפיץ תמהירות ל- 2000 מגהרץ. oc קליל. מה להגדיר מה לשנות אני לא מבין ממש. לעלות עם ה- FSB?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שמתי לב שאף אחד לא ממליץ על הגוף קרור הזה... השאלה שלי היא למה? האם זה בגלל המחיר (300שח בערך) או בגלל סיבות אחרות? הקרור שלו לפי ביקורות הוא יותר טוב כמעט מכל דבר אחר והוא גם שקט מאוד. מבחינת סירקולציית אויר - הוא גם יותר טוב, במארזים שיש להם מאוורר שמוציא אויר מתחת לספק. הרבה אנשים ממליצים פה על הBT אבל בביקורות באתרים אחרים הV1 מראה עליונות דיי גדולה על הBT... (התכנון שלי הוא לשים אותו על Q6600) עריכה: האם למישהו יש אותו והוא יכול להמליץ?
-
- 6 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יצרתי קשר עם אחד המנהלים הראשיים שיוסיף E7400 במאגר ההמהרה ואין שום תשובה , אתם יודעים מה קורה ? אני רוצה לפרסם את הOC שלי
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD 64 3200 VENICE הלוח אם שלי ASUS A8N VM CSM מאוד מגביל אוברקלוק, הוא לא נותן גישה למתח, מכפלה, כמעט לכלום, אפשר רק להעלות את תדר הBUS עכשיו יש לי שאלה קטנה, העלתי את המהירות של הBUS מ200 ל238 (הלוח מגביל עד 240) הכל יציב ובדקתי עם PRIME, אבל מה שמטריד אותי זה שכשהעלתי את הBUS גם התדר של הזכרונות עלה, אז מה שעשיתי, הגבלתי את התדר של הזכרונות ל166 לכל אחד (יש לי שני סטיקים של TWINMOS 512 מגה כל אחד). כך שבמקום שהBUS יהיה 240 והזכרונות יהיו על 466 או משהו בסגנון, הזכרונות עכשיו על 400. האם עשיתי את הדבר הנכון? או שהייתי צריך לתת גם לתדר של הזכרונות לעלות? מצטער של השאלות נוב שלי אבל אני חדש בתחום ומנסה ללמוד כמה שיותר מצפה לתשובות אגב, 38 שניות ל1M בS…
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
ה GTX260 משומה לא מאיץ את המאוורר גם ביישומים גרפיים כבדים יחסית ומגיכ גם ל 65 מעלות. אני יודע שזה תיקני אבל זה לא מוצא חן בעיני. יש אפשרות שלפי יישום מסויים זה יאיץ את המאוורר ? נניח hl2.exe או crysis.exe כמו בפרופילים של עכבר.
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
*כותרת* גם אם תוכלו להביא אחד בתקציב של 100-150 ש"ח זה יהיה טוב. תודה!
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
לא מצאתי תשובה מספקת בחיפשוים...
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עובד עם מעבד פרסקוט 3.0, זכרון PC4000 של ADATA, ולוח IS7-E של Abit. אני רץ כבר כמה חודשים עם FSB על 220, ללא שום בעיות, ולמרות זה מקבל שגיאות ב-Prime95. אפליקציות אחרות לבדיקה, כמו Sandra BurnIn או MemTest86 לא מדווחות על שגיאות. אני רוצה להעלות את מהירות ה-FSB, אבל אני חושש מזה בגלל שפריים לא מדווח על יציבות מלאה. האם יתכן שהתוכנה לא נותנת חיווי מדויק בעבודה עם תצורה כמו שלי? אם לא, איך ניתן להסביר את העובדה שהמערכת עובדת באופן יציב לחלוטין (כולל הרצת תוכנות כמו קיובייס, והורדות במשך ימים שלמים רצופים, בלי קריסות או שגיאות? בלי קשר לזה, כשנתקלים בכזו שגיאה בפריים95, מה אני אמור לעשות? להעלות את המתח?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול, מה אמורה ליהיות הטמפ' של המעבד שלי (INTEL PENTIUM D 930 3.0GHZ מסדרת ה- 2X2M CACH) במנוחה? ובעומס? בתודה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אוקי תראו , עם המון חשש אני חושב שהצלחתי לעשות OC יציב לE8400 מ3.00 ל3.33 אולי זה לא כל כך הרבה אבל פעם ראשונה שלי יש לי קירור arctic cooler 7 כמה אני עוד אוכל להעלות לפי דעתכם? יש פה מישהו שיש לו arctic והוא הצליח לעשות OC" מכובד "?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
למישהו יש המלצה או רעיון איפה אני יכול לקנות כזה ? ראיתי אחד ב NEWEGG אבל הם לא עושים משלוחים לארץ , יש מישהו שמכיר אתר שכן עושה משלוחים לארץ ? אני בגדול מחפש VANTEC NXP-205-BK Black Fan Controller Panel - Retail לא אכפת לי גם משהו דומה תודה גם תרשים לבניית אחד כזה לבד יהיה משמח ... לא הצלחתי למצוא משהו ברור וטוב לבדי
-
- 5 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש לי קירור SILENT TOWER של THRMALTAKE כחול כזה מגניב למי שלא מכיר אותו זה קירור עם "היט פייפס". השאלה היא - שמעתי שבתוך ההיטפייפס יש נוזל שאמור להתעדות ולעלות עלפי מעלה לתוך ההיטסינק. הבעיה שיש לי מארז עומד מה שאומר שה SILENT TOWER הוא במצב שכיבה האם זה רע? האם זה פוגע בביצועים שלו? החיישן חום שלי דפוק אז קניתי מדחום אלקטרוני (רפואי) הצמדתי אותו לפלטת הנחושת שיושבת על המעבד וזה הראה לי 36 מעלות... יש מצב שזה נכון?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מחשב מיני נייד מדגם HP 2230S, מסך 12 אינץ'. עדיפות ל-TMS/KSP/IVORY, תקציב לא משנה כרגע, שיהיה משהו זול ויעיל, כי המחשב נכבה מרב חום. תודה.
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
המחשב של אח שלי P 2.8 512 6600GT עם מארז וספק ג'נארי נוטה להתחמם בכל חלקיו לאחר עבודה מרובה. הGT של gigabyte מגיע במאמץ פשוט יחסית לטמפ' של 70+ , המעבד עובר את ה42, ולמרות שזה לא סוף העולם המאוורר שלו קופץ ל 5.2 סל"ד והמחשב כמעט ממריא. שימנתי וניקיתי את המעבד, אמנם לא הוצאתי אותו לגמרי מהמארז ולא החלפתי משחה תרמית כי אני לאף פעם לא התעסקתי עם הליבות וכאלה, שימנתי את הציר כשהמאוורר עדין מורכב, אך למרות זאת ישנו מצב שבו הרעש הוא פשוט בלתי נסבל. השאלה שלי היא: המארז ג'נרי, יש לו מאוורר אחד פשוט מקדימה שאליו אי אפשר להגיע כי הברגים שלו מוברגים כלפי פנימה לאזור הפאנל של המחשב כשהפאנל עצמו מחובר עם ברגים בכיוון הנגדי - - אין לי שמץ איך להוציא אותו ולנקות אותו. אני רוצה להוסי…
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אז ככה צריך נוסחה של OC להירות של 3600MHZ שהנוסחה תיהיה כמה שיותר קרובה למערכת שלי כדי שלא יהיו לי בעיות בביצוע הOC. צריך שיהיו התאמות כאלו שהמעבד יהיה מי גירסת E8400 SLB9J ביגלל שאני רוצה להיות בטוח שהOC יתאים לי. שהלוח יהיה GA-EP-P45-DS3 לא ניראה לי שזאת בעיה כי זה לוח טוב לOC ואני לא היחיד שיש לו לוח כזה. שהזיכרונות יהיו כמה שיותר קרובים לגירסה שלי Geil DDR2 800 1GBX2 DC CAS5 ניראה לי שהמתח הוא 2.1V עם אני לא טועה. וגם האם הטמפרטורות שלי בסדר מעבד-32 מעלות במנוחה-במאמץ מלא 40 מעלות לוח אם-45 מעלות מה דעתכם ?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
היי שלום... אני בדיוק עובר חדר ונמאס לי מהרעש שהמחשב שלי עושה... יש לי מארז FULL TOWER זה של CHIEFTECK קוראים לו DRAGON אני חושב... בכל מקרה יש לי 3 דיסקים קשיחים... 3 מאווררים GENERIC 80MM מקדימה מכניסים אוויר. 2 מאווררים GENERIC מאחורה שמוציאים אוויר... המעבד שלי כולל מאוור של AERO COOL שאני לא זוכר איזה דגם. אחד יפה עם תאורה בכל מקרה זה מעבד PENTIUM 4 2.66 . כרטיס מסך RADEON 9800 PRO של SAPPIERE או איך שלא רושמים את זה... חוץ מזה הלוח שלי מיוחד מאוד... GIGABYTE 8INXP לוח ישן אבל מאוד טוב... כולל שני מאווררים עליו... המחשב כולל גם 1 צורב רגיל YAMAHA F1 אחד DVD PIONEER ואחד DVD רגיל. כרטיס קול SOUND BLASTER LIVE 5.1 PLATIUM. ספק של ANTEC נראה לי 420W. מה עושים? איך אנ…
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אז ככה: הבאס של הזיכרון ירד לי ל295 fsb במקום 400, כי זה לא פועל לי בדיואל ממילא כי הלוח לא תומך השאלה שלי האם אני יכול להעלות תמתחים ואיך אני עושה את זה.. או איך אני מעלה תמהירות של הזיכרון או לחילופין מבצע אוברקלוק מדוייק יותר שהמכפלה עם התמיכה לזיכרון תשתנה.... יש לי שני סלוטים של pc3200.... לא ידוע לי איזה חברה תודה. האם המעלות בסדר לאחר האוברקלוק? 47-48 מנוחה. 49-52 מאמץ. מעבד של פרסקוט
-
- 10 תגובות
- 611 צפיות
-
-
היי אני חדש פה רציתי לדעת כמה אוברקלוק אני אוכל לעשות מAMD 64bit 3400 2.2 ג'יגה יש לי קירור מים בלוק של שלמן רדיאטור גדול עצבני עם 4 מאווררים של 80 רק בצד אחד (לא ב2 הצדדים כאילו צד אחד 2 וצד שני 2) משאבה 120 ליטר לשעה יש לי סוקט 939 אני לא יודע אם זה חשוב ולוח A8V deluxe של ASUS זכרונות יש לי 512 פשוט של א-דאטא לכמה ג'יגה אתם חושבים אני אוכל להגיע אחרי אוברקלוק אבל לא רצחני לסחוט את המעבד משהו שלמחשב שלי לא יהיו בעיות איתו תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
מה המתח המקורי של CONNECT3D HD4850 512 ? אני רוצה לעשות OC גדול יותר לליב של הכרטיס לאיזה מתח אני צריך לעלות כדי להגיע בליבה ל 800-850? אני משתמש ב BIOS EDITOR וכשאני מעלה שם ביוס זה מעלה רק לליבה או גם לזיכרון?והמתח של הליבה ושל הזיכרון בסטוק זהה?? בבקשה תענו לי זה דחוף אני רוצה כבר לעדכן ביוס!!
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-
-
עשיתי אובר עם התוכנה COOLBITS ושאני מפעיל את 3DMARK אז בסרט הראשון זה זז חלק ואז יש איזה תקיעה של 3 שניות וזה יוצא ואומר לי שיש בעיה עם הדיירקטס9 ובלי אובר זה לא קורה (אני עם הדרייברים הכי חדשים והטמפ בסדר גמור
-
- 9 תגובות
- 611 צפיות
-
-
קודם כל אני חשד בעניין הזה לכן יש לי שתי שאלות של מתחילים 1 אם אני מחבר מאווררים למחשב אז הטמפרטורה תרד ומה עם המהירות נתונים תגדל גם בהתאם או שצריך לשנות הגדרות מסויימות? 2 אם כן צריך לשנות איפה משנים? הבנתי שזה צריך להעשות דרך הביוס אבל תחת איזה קטגוריה?
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום במחשב הנוכחי יש לי מעבד p4 (סוקט 775) והקירור שלו די רעשן וברצוני לקנות לו קירור שקט ויעיל. חשבתי לקנות את big typhoon. העניין הוא שאני כנראה אשדרג את המעבד בעוד כחצי שנה ואני מעוניין שהקירור שאקנה כעת יתאים לשימוש גם עם המעבדים החדשים יותר של אינטל/amd שאמורים לצאת בחודשים הקרובים. אשמח לשמוע האם ידוע שקירור big typhoon יתאים לשימוש גם עם המעבדים החדשים. במידה ולא אשמח לשמוע גם הצעות אחרות לקירור בתקציב של כ250 שקל. הערה: אומנם אני לא עושה אוברקלוק אבל בכל זאת אני מעוניין בגוף קירור רציני. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
איך אני מדביק HEATSINKS לזכרונות? אני לא מרוצה מהקירור של הכרטיס שלי GIGABYTE במנוחה 52 מעלות ו57 במאמץ. עם אני יחליף את ה HEATSINK לגדול יותר ומאורר אליו יעזור? חייב לציין ש החדר בערך30 מעלות. דרך אגב 6600GT אמור להיות מחובר ישירות לספק?
-
- 9 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכם, קניתי מחשב חדש שעיקר רכיביו: Intel Q6600 GA-P35-DS3L 2GB OCZ 800 MHZ PLATINUM EDITION 320 GB BY WD GTX 8800 BY LEADTEK 768MB ANTEC SONATA III EC המעבד מקורר ע"י הsunbeam tuniq נגעתי בחלק מהרכיבים וחלקם נראים לי חמים מדי... איזה תוכנה אני יכול להשתמש שתהיה מהימנה שאוכל למדוד את הטמפ' של: 1) מעבד 2) כ.מסך 3) לוח אם 4) פנים מארז 5)זכרון (אם אפשרי בכלל) 6) לוח אם 7)הארדיסק יש לי כרגע את speedfan במחשב השני... האם היא תמצא את כל החיישנים לרכיבים הללו? ומה הטמפ' הנורמליות לכל אחד מהרכיבים..? בנוסף.. לא ידעתי שהמארז יחסית קטן והכ. מסך חוסם הוספת מאוורר 120 נוסף ליד ההארדיסקים (שהמליצו לי על הוספתו), יש טיפ להעלאת סרקולציה חוץ מסידור כבלים?) מצטער על החפירה, ותודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 611 צפיות
-


