עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Tom3bar,

    אהלן חברים, יש לי את המארז הזה : יש לו מאוורר שמכניס אוויר בחלון, ו 2 מאווררים שמוציאים אוויר מאחורה. יש לו מקום לעוד 4 מאווררים מקדימה (למטה איפה שהצלעות האלה) אז חשבתי לשים שם 2 מאווררים שמכניסים אוויר (או שכדאי בכלל מאווררים שמוציאים אוויר!?) ... האם תהיה לזה השפעה ניכרת על הטמפ'? ואיזה מאווררים אתם ממליצים ? תודה רבה, תום.

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  2. Started by HwareNewb,

    יש לי כ.מסך ATi Radeon X850XT וחשבתי על הקירור "Arctic Cooling ATI Silencer 5 (Rev.2"-כדאי? עכשיו בקשר למעבד. התברר לי שבנוסף לכ.המסך שלי שהתחממם מאוד, כך גם המעבד שעשה דוון-קלוק מ- 3.2 GHZ ל 2.8 (מעבד: P4 3.2GHz 640 2mb Cache) . אני רוצה קירור חזק שיספיק לי גם לאובר קלוקינג גדול (להוסיף 1GHZ בערך). אשמח אם תוכלו לתת לי קירור טוב.

    • 8 תגובות
    • 611 צפיות
  3. איזה זיכרון טוב ביותר לאוברקלוק ועל הדרך גם ספור לי על כמה לוחות אם שכדי לי לקנות?

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  4. Started by Sake,

    כמו שהכותרת אומרת...מישהו שמע על זה? אני אישית קראתי הרבה על זה ואומרים שזה הקירור הכי טוב לרדיאון... מישהו יודע אם מוכרים את זה בארץ? כי אני לא ראיתי... http://www.modsynergy.com/Review%20113.htm

  5. Started by xtract1,

    התקנתי ת'תוכנה אצל חברה שלי...והינה מה שזה מראה. עכשיו השאלה..הטמפ' 1. זה המעבד? השני זה הלוח אם? והשלישי הHD? אני צודק? איך אני יכול לקרר את החלקים הלוהטים אם זה לא המעבד? (מצורפות תמונות מCPUZ של המעבד ולוח האם שתדעו מה הסוג כל דבר) [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  6. Started by Omry,

    היי אנשים. המעבד בו אני משתמש עבר בדיקה של 3 שעות ב-OCCT בעדיפות גבוהה (HIGH). כשאני מפעיל Super PI, לעיתים מחושב ה-Intial Value ולעיתים לא ולאחר מכן התוכנה פשוט נתקעת ואני נאלץ לסגור אותה ממנהל המשימות. כך זה נמשך כבר שלושה ימים, אך פתאום התוכנה החלה מדי פעם לעבוד ומדי פעם לא. בבאנצ'ים ה"כבדים" מ-1M היא לא עבדה אפילו פעם אחת עד כה. למישהו יש מושג מהי הבעיה? תודה רבה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 611 צפיות
  7. Started by Godlike2k,

    אהלן יש לי 3 שאלות בקשר ל OC, דבר ראשון זה המפרט שלי: Intel Core 2 Quad Q6600 Stepping G0 ASUS P5N-E SLI PQI DDR 800MHZ 2048MB Connect3D Raedon HD3850 256MB DDR3 PCIE שאלה ראשונה: עשיתי OC לכרטיס מסך בתוכנה CCC של כרטיסי ATI והעלתי ככה: GPU Clock - 669 @ 759 Memory Clock - 829 @ 1104 וזה כמעט המקסימום שהוצאתי ויש אחלה טמפרטורה (עומדת על 50 בלי משחק, ולפעמים יורד ל45) כמובן שהאצתי את המהירות של המאווררים ל90% ויש שיפורים במשחק, אבל שעושים ריסטרט זה מאבד את הנתונים ואני לא יודע מה לעשות שזה ישמר? .. בקשר למעבד, שאלה שניה: אין לי ידע רחב אבל לפי מה שידוע לי זה לא הכי קשה להמהיר את מהירויות הליבה ל- 2.4 @ 3.0 , ורציתי לדעת אם אני משתמש בקירור סטוק (זה שקיבלתי מהמעבד, ומרח…

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  8. Started by 1nstall,

    היי אני מעוניין לעשות אוברקלוק , והכרטיס שלי ( fx 5600 ) חם יחסית למחשב כולו. מארז : 18 מעלות מעבד: 21 מעלות -------------------------- [glow=red,2,300]כרטיס מסך: 26-30 מעלות[/glow] אני יודע שהוא בטפרטורה טובה אבל בכל זאת אני רוצה שיהיה קר אז איזה קירור הייתם ממליצים לי ( ואל תגידו לי לבנות משהו, טוב.) כי ממש אין לי את הזמן והכוח!!! תודה מראש לעוזרים [glow=red,2,300]Install[/glow]

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  9. Started by composite,

    כפי שתכף תבינו, אני טיפש גמור בעניין הזה. אז אני מקווה שתעזרו לי. יש לי כמה שאלות, לגבי אוברקלוקינג, שתמיד בלבלו אותי: באוברקלוק, אני יכול להעלות רק את הבאס ולהשאיר את המהירות כמו שהיא? (נגיד, P4 2.4C 800Mhz @2.4C 1500Mhz) באוברקלוק, אני יכול להעלות רק את המהירות ולהשאיר את הבאס כמו שהוא? (P4 2.4C 800Mhz @ 3.0C 800Mhz) מה זה מכפלה? והאם כדי לשנות אותה צריך לפתוח אותה? ואם כן איך עושים את זה? תודה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 611 צפיות
  10. שלום רב! היום ראיתי בתראד שמשתמש עושה אוברקלוק למעבד וזה גורם לו בעיות עם הכרטיס מסך... אז רציתי לדעת אם תהיה לי בעיה כזאת גם? כי כבר ביצעתי אוברקלוק (2500@3200) למעבד ברטון, כרגע יש לי כרטיס מסך בעל תושבת PCI (הכרטיס המדובר הוא 420MX) הזמנתי לפני יומיים את הכרטיס RADEON 9600XT שהוא בעל תושבת AGP אז רציתי לדעת אם כאשר אני אחבר אותו לא יהיו לי בעיות כמו למשתמש ההוא. תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 611 צפיות
  11. אייך אני בודק טמפרטורה של הרדיסק(60 jb) , כרטיס מסך (geforce4), מעבד (intel 2000) ניסיתי כבר בתוכנה aida היה לי בהתחלה אפשרויות שמה ועכשיו איין לי וגם בתוכנה mbm ולא הבנתי מה לעשות שם בבקשה תעזרו לי.

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  12. Started by AdiR^SiNaI,

    יש לי מחשב ישן לוח intel מעבד סלרון 500MHZ 228MB הקיצור יש לי רק מאורר על המעבד שווה להוסיף עוד מאורר?

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  13. Started by Satlan,

    אהלן אני מעוניין לקנות מערכת קירור מים זולה, הייתי רוצה לדעת אם המערכת הנ"ל של חברת טרמלטייק תספק לי את העבודה כמו שצריך (קירור המעבד)והאם יש המלצות אחרות בתקציב (550 שקל). בתודה מראש חברים

    • 11 תגובות
    • 611 צפיות
  14. איזה עוד דרכים יש לבדיקת הסטפינג חוץ מלהסתכל על המעבד

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  15. Started by T-80,

    שלום רב ! יש לי כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 8800 GTS של GIGABYTE הטמפ' במנוחה 55 הטמפ' במאמץ 65 ומשחקים נתקעים אני רוצה להחליף קירור עליו האם מישהו מכיר קירור טוב יותר במקום גוף קירור מקורי הטמפי במחשב די נמוכות במנוחה מעבד : 23 לוח : 28 במאמץ מעבד : 26 לוח : 30

    • 8 תגובות
    • 611 צפיות
  16. בתוכנה קלילה בשם easy tune4 פתאום לא יכול... מה שקרה כך היה כשקניתי תמחשב הייתי יכול מהתוכנה עצמה שכתובה למעלה לשנות תבאס מ133 ל100 בלחיצת כפתור קטנה ברירת מחדל של התוכנה וזה קפץ לי ישר ל1212 בטח אתם שואלים את עצמכם למה זה טוב.. לי זה היה טוב כי אין לי כסף לאמצעי קירור ואני הרבה עובד על המחשב רק על וורד וכותב טקסטים או סתם שומע שירים ומעדיף שהוא יהיה קר ולא יתאמץ.. ולכן חברים יקרים הסבירו נא לי איך זה הגיוני שפתאום אני לא יכול לשנות כלום דרך התוכנה ראוי לציין שעשיתי והתקנתי ביוס חדש.. אפ 11 אבל אני לא יודע מה היה לי לפני זה הבעסה.. ולכן חברים יקרים אני אשמח אם תוכלו לשער מה הסיבה. וכן התקנתי שוב את התתוכנה

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  17. החלפה של המאוורר שבא עם הBT ב 12ס"מ silent cat שווה את ההשקעה?? נ.ב. לסילנט כט יש מודד מהירות?

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  18. תסבירו לי בבקשה מה זה כל דבר... כאילו להתאים לתמונה אפשר פשוט לכתוב על התמונה. תודה רבה !!!!! הרשימה: Capacitor (C1): 10µF, 16V Capacitor (C2): 100nF Resistor (R1): 4,7kOhm Diode (D1): 1N4148 IR-Receiver (IC1): TSOP1838 (by Vishay) Voltage-Regulator (IC2): 78L05, 100mA, TO-92(package) Connector: RS232, female, 9pins Case: suitable for the connector Shrink Sleeve: As tin as possible Copper wire התמונה:

    • 7 תגובות
    • 611 צפיות
  19. Started by UnderDawg,

    עשיתי OC בהתחלה ל2.88 כי לא הבנתי למה זה מעלה לי גם את הזכרונות אם אני עובר את הערך הזה. בדקתי ביררתי עכשיו יש לי 3.0 (333 FSB) והזכרונות הורתי ל667MHZ בשביל יחס 1:1. אז ניסיתי לשים מעבד על 400FSB כדי שהזכרונות יהיו על 800MHZ והיחס יהיה 1:1, אך המחשב פשוט לא מוכן שאני אגיע ל400FSB. מעל איזה 333 FSB הוא פשוט לא מעלה לי את הווינדוס אומר לי כאילו יש בעיה וברגע שאני שם על 333 הכל עובד שוב. אולי אני לא יודע מה לעשות עם המתחים אבל כרגע בביוס על 1.28750 למעבד. לוח אם: P35C-DS3R מעבד: Q6600 OC @ 3.0Ghz זכרונות: OCZ 800mhz @ 667mhz, 5-5-5-15 @ 4-4-4-12 תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  20. Started by AtR,

    what's up. יש לי כרטיס מסך של GIGABYTE R9800PRO ואני רוצה לדעת לאיזה אוברקלוק מקסימלי אנ יכול להגיע איתו עם הקירור הרגיל שלו.. אם למישהו יש כבר ניסיון בכרטיס הזה אני אשמח לשמוע.. ואגב איזה קירור הכי טוב לקנות בשביל הכרטיס הזה כדי להגיע איתו לאוברקלוק הכי גבוה בשביל ביצועים אדירים תודה.

    • 5 תגובות
    • 611 צפיות
  21. Started by rino,

    בשעה טובה השלמתי את מערכת קירור המים שלי וחום המעבד עומד על 27 מעלות עם OC מ2.4 ל2.9 במקסימום גם כשאני מענה אותו עם תוכנות בדיקה במשך 24 שעות. מה מידות החום הנחשבות כטובות למעבד פנטיום 4 במצב רגיל ותחת עומס? :AR15:

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  22. יש לי מעבד אינטל 2400 עכשיו הטמפרטורות שלו ושל הלוח אם מגיעות ל45 מעלות... יש משהו שאפשר לעשות בנידון ?

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  23. תגיבו ותגידו מה אתם חושבים... http://www.thinkcomputers.org/index.php?x=reviews&id=530&page=4 :

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  24. Started by nightshadow,

    ב-speedfan כל המאווררים נמצאים על 100% צוזה לא הגיוני כי המשחב אפילו לא על טיפת מאמץ... מישהו יודע מה הבעיה?

  25. ?? אצלי לאחר שעה עבודה מגיע ל30-31 מעלות. אני יעדכן לכמה זה מגיע לאחר יותר שעות.

    • 9 תגובות
    • 611 צפיות

דיונים חדשים בפורומים