אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
1)כדי לעשות OC יותר גבוהה או יותר יציב צריך זכרונות עם תזמונים נמוכים יותר ? או אולי מהירות גבוהה יותר של הזכרונות ? בקיצר כל הקטע הזה בכללי הייתי שמח לקצת הסברים. לדוגמא מה ההבדל ב-OC אם זה CL4 או 5, ואם זה 800MHZ או 1066, וגם בלי קשר לOC מה ההבדלים בביצועים טוב זה דבר ראשון, דבר שני: 2) אם יש לי OC למעבד נניח מ-2.5 ל-3.0GHZ , אז זה ממש משנה את המהירות של המעבד או שזה רק "סוחט" ממנו יותר כי ככה הגדרתי בביוס בלוח אם ? כלומר אם נניח אני מעביר עכשיו את המעבד למחשב אחר עם אותם חלקים, אז הוא עדיין יהיה 3.0 או שיחזור להיות 2.5 ? תודה לעוזרים =]
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
עד איזה מהירות ניתן להערכתכם להמהיר את הזכרונות/ליבה של הכרטיס? אני עובד עם מאווררים רגילים, ואת ההמהרה עושה בעזרת הדריברים של אומגה. תודה!
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
משהו בסביבות ה50 זה בסדר או שזה חם מדיי ויכול להזיק? המעבד מגיע בערך ל46-50 במאמץ גבוה... פשוט עכשיו חם רצצחח והמחשב שלי לא מי יודע מה יחסית להיום אז הרכיבים יותר מתאמצים...אני למשל משחק לפעמים בprey משהו כמו שעה וחצי והמעלות עולות...יש לי קירור טוב אבל דיי מאובק בפנים..בכל אופן הם לא עולות ליותר מ50~..
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אוקיי אז השגתי CNC ועכשו אני צריך שני דברים מכם חבריי המודרים P: אני רוצה לדעת איפה אני קונה COPPER כמה זה עולה בערך? ואני רוצה אם אפשר את התוכניות של ה WHITE WATER או כל בלוק טוב אחר (אבל חובה 2 יציאות מיים) תוכניות זה אומר גובה עומק חריטה גובה בלוק כללי וכו למה בעצם אני לא מעצב לעצמי? כי א) אין לי נסיון בזה ב) אני לא בונה את זה לבד ג) אם אני כבר עושה עם ראוטר למה לא משהו מקצועי? למה אני פשוט לא מזמין? כי זה סיפור.. משלוח בנק והכל וגם נראה לי שככה יצא לי יותר זול - וגם אני יכול להגיד שהכנתי לבד ;D
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
אינ יודע שהשאלה קצת טיפשית,איך אני מוציא את המאוורר הקידמי של המארז. הוא נמצא בתוך תושבת מפלסטיק ואני לא מצליח להוציא אותו! אז אם יש איזשהו טריק אני אודה למי שיגלה לי
-
- 8 תגובות
- 612 צפיות
-
-
תקשיבו שמעתי שיש לי 8 צינורות עיבוד וארבע מתוכם רדומים ושמעתי שצריך לעשות OC כדי להפעיל את ארבע הרדומים אך אני עושה את זה בבקשה עזרו לי.!? :s05:
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
יש לי מעבד עם קירור Zalman 9700NT + Amd 64 +3200 2ghz @ 2.3GHZ nForce GA-K8-SLi ו 2 סטיקים של זכרונות 512MB במהירות 200MHZ (לא עשיתי להם OVERCLOCK הורדתי את המכפלה,209MHZ אם זה משנה) אז העלתי את הBUS ל 230MHZ,והמערכת יציבה(עשיתי בדיקה עם S&M הורדתי את המכפלה של ה HT LINK ל4 ושל הזיכרון ל 1.86 אם אני לא טועה. ואם אני מעלה ל240MHZ המערכת מתחילה להתקע אחרי הPOST או לפני שנכנס לוינדוס.. מה אני יכול לעשות כדי להעלות את הבאס יותר?להעלות מתח? להוריד את המכפלות? אין לי מושג .. עזרה בבקשה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם היום פעם ראשונה עשיתי OC למעבד הדי ישן שלי ATHLON XP 1.7 POLOMONIO אז רציתי לדעת מה יכול מושפע מה OC חוץ מהמעבד הזיכרונות הלוח אם כרטיס מסך אהרד דיסק?? אני רואה גם שהמהירות של הזיכרונות עולה אחרי OC בנתיםם העליתי מי 133 FSB ל140 FSB מ1466MHZ ל-1540MHZ אה ורציתי לדעת עד כמה אני יכול להגיע ב OC הזה זה תלוי בהתחממות רק?? או שיש גורם נוסף?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם! הפציינט: Intel Pentium D 820 לוח אם MSI RC410M2 הקירור של המעבד עושה רעש שלא היה מבייש שואב אבק... אז צריך להשתיק אותו... בזול (עד 200 ש"ח - עדיף בפחות - אבל אם חייבים ביותר אשמח לדעת מה המינימום), אך באופן אפקטיבי... רצוי על ידי מוצר שיש באייבורי כי המחשב עדיין באחריות וגם *כנראה* שצריך להביא להם אותו כי הלך הצורב. 1. ראיתי באתר שלהם את ה775 ARCTIC COOLING - FREEZER-7-PRO ב95 שקל - זה רעיון טוב? שקט? אם לא, מה כן? 2. האם זו התקנה פשוטה שכל אחד (עם קצת חוש טכני אבל בלי נסיון) יכול לעשות? או במילים אחרות, האם זה מצריך שימוש במשחה טרמית וכלי עבודה מיוחדים או רק פירוק והרכבה של תופסנים/ברגים. תודה מראש למגיבים
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שמעתי שאין הרבה תועלת באוברקלוק אפילו ב e4300 בגלל שלרוב זה נפחת בגלל צוואר הבקבוק שעצם שאר החליקים לא עוזרים. עכשיו אני רוצה מחשב למשחקים וגם מחשב שאני יוכל להפעיל כמה תוכנות ביחד וגם שהתוכנות יעבדו מהר למשל סריקת וירוסים שיסרוק מהר האם האוברקלוק ב e4300 יעזור הרבה לזה ולשא הדברים ? או לא? בגלל צוואר הבקבוק {אני חושב להמהיר אותו ב oc ל 2.6} ומה שחשוב לי שיהיה הבדל עצום ולא הבדל קטן כי אם ההבדל אפילו בינוני אז אני לא מעונין באוברקלוק
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
לאור גל הולך ומתעצם של ת'רדים בעלי כותרת סתמית הפוקד את כל הפורומים, הוחלט לרענן את מדיניות הניהול ולחדד את אופן הטיפול בת'רדים בעלי כותרת סתמית. החל מהיום, 08.7.2002, ועד להודעה חדשה, כל ת'רד בעל כותרת אשר אינה עונה לקריטריונים הנדרשים (ראו הודעת סטיקי בראש הפורום הזה) ינעל באופן מיידי, וללא אזהרה. גולשים שימשיכו לפרסם ת'רדים בעלי כותרות סתמיות ולא יעקבו אחר הנהלים וחוקי הפורום יורחקו ממנו לאלתר. לצוות האתר ולגולשים נמאס מנושאים עם כותרות מטופשות שפוגעות בפורום ומורידות את הרמה שלו. אנו מצטערים שעלינו לנקוט צעדים כה חריפים כדי להלחם בתופעה הנגרמת עקב קומץ זעום של משתמשים אשר אינם טורחים לקרוא את חוקי הפורום. אנו מקווים כי מעתה ואילך יקטנו ממדי התופעה באופן משמעותי והיא …
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
עדכון הביוס גורם לביטול אוברקלוקינג? או לאיפוס הנתונים ?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI Radeon 9500 Pro של הרקולס. מהירות הליבה הנוכחית היא 277MHz ומהירות הזיכרון הוא 270MHz. עד כמה אני יכל להגביר את המהירות ( בלי לגרום נזק ) ?
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי מחשב AMD XP 1600 עכשיו יש לי בעייה אם המאורר של המעבד אז אמרו לי להחליף אז מה יותר טוב להחליף את המאורר של המעבד או שאני כבר ירקיב את הקירור מים הזה ? מה יותר טוב מה יותר חזק ומה נוטן ביצועים טובים ?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי לוח P5GL-MX זיכרונות DDR400 Kingston CL3. מעבד 2.93 P4 באס 533. עכשיו הצלחתי להרים את הבאס מ133 ל175. ככה שהמעבד הגיע לי ל3.85. האם זה נחשב לOC טוב? והאם אפשר ליותר מזה??? תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מחפש מאוורר איכותי 12CM המגיע עם פאנל לפלופי. מעדיף פאנל כחלק מהחבילה. מוכן לקנות בכל חנות בארץ - מכיר אנשים בכל מקום . לחילופין - מאוורר בנפרד ופאנל בנפרד אבל שיהיה חזק מאוד. תודה מראש, פטאליקו.
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי זכרונות corsair twinx1024 3200c2pt שאמורים לעבוד עם AMD על 2.5-3-3-6 והם עם צ'יפים של BH5. שיניתי את התזמונים שלהם ל 2-2-2-6 על מתח של 2.8 במקום 2.6 (בלית ברירה העליתי מתח, בלי זה המחשב לא היה יציב). עכשיו, אחרי ששיניתי את התזמונים, ולמרות שבBIOS התדירות נשארה על 200Mhz (יש לי מעבד 3200+ לכן הוא אמור לעבוד על 2000Mhz) גם האוורסט וגם שאר תוכנות הניתור מדווחות לי על 207Mhz, על מעבד שעובד על 2066Mhz ושהזכרונות גם, עוברים על 207Mhz, כלומר כביכול PC3300. מישהו נתקל בכזו תופעה פעם? אין לי בעיה עם זה, המחשב עובד טוב ויציב, וזה OC מינימלי שבמינימלי, אבל זה מוזר והייתי רוצה לדעת למה זה קורה. הלוח שלי הוא Gigabyte K8N Ultra-SLI. מתח זכרונות מקסימלי - 2.8V לצערי.
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הלוח M שלי מופיע במפרט בצד...אני מחפש את המקום שעושים את המחלק זיכרונות ואני לא ממש מוצא... בכל מקרה..ראיתי שיש לי אפשרות ללחוץ F8 ואז זה עושה לי "OC ON FLY" מישהו יכול להסביר לי מזה בדיוק?
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
היי ושלום לכולם התקנתי מחשב חדש עם לוח ASUS COMMANDO E6600 ולאחר ההתקנה בדקתי את המעבד עם CPUZ נדהמתי לגלות שמכפלה 6 במקום 9 וזה יוצר לי מצב של BUS 1600 כמובן לא כמו שצריך 2400 בדקתי עם עוד כמה תוכנות נוספות אותה הבעיה רק שלפעמים אני רואה באוורסט 2400 ומיד חוזר ל1600 נסיתי לעדכן ביוס ולא עזר אשמח לדעת תשובות בעניין בתודה מראש לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני לפני רכישת מחשב חדש עם Q6600 ושוקל אוברקלוק בעתיד אך רוצה לתרגל על המחשב הקיים פנטיום 3 , 1000 MHZ , זיכרון 128 *2 ולוח ASUS CUV4X-C אשמח לקבל עזרה או ייעוץ בביצוע אוברקלוק... חג שמח לכולם
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת איך אפשר לסחוט ממנו עוד כמה אחוזים, בלי להסתכן יותר מידי בלשרוף דברים ובלי להצטרך קירור מאסיבי. - האם יש תוכנות שעושות את זה? (בלי שינויים מסובכים בחומרה) - האם יש מדריך למתחילים בתחום הזה? (איך עושים, כמה זה לא מסוכן וכו') רלוונטי גם למעבד וגם לכרטיס מסך. תודה מראש. המחשב שלי: AMD 3200+ עם מאוורר של TT Gigabyte ?K8NF-9 Leadtek 6600GT ספק של HEC 400W במארז compucase עם 2 מאווררי 12cm.
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אהלן ! אני צריך ייעוץ - טמפרטורות המעבד שברשותי בכותרת הינה 33-36 מעלות בidle ובערך 47C במאמץ מלא. האם זה תקין ? Thermalright SKL-948U ו Vantec Tornado 92mm ו2 מאווררים 120MM במארז וכמובן 2 המאווררים של הספק כח HEC475W .... נורמאלי ? תודה וטמפרטורת מערכת chipset - idle - 31-35 load - 38-41 - אין שום קירור אקטיבי על הצ'יפסט - רק היטסינק של היצרן epox
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום!! רציתי לדעת אם יש כזה דבר מאורר שמוציא אור כתום או צהוב תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הכרטיס הוא הרקולס GF3 PROPHT 3 64 DDR RIVA TUNER WIN XP עשתי אוברקלךוק לכרטיס המסך העלתי אותו מ200 ל241 [הליבה ] ואת הזיכרון העלתי באותו יחס . מעבר לזה [241 ] מתחילים להופיע לי פסים ב3DMARK השאלה אם אני מוסיף מאוורר לזיכרונות אני יכול להעלות עוד או שלא ניתן להעלות יותר אני רוצה עוד המלצות לאוברקלוק לכרטיס המסך תודה
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם... יש לי Q6600 מהסטפינג הישן B3 וקירור סטוק הלוח אם שלי התקלקל ובעקבות כך החלפתי לגיגהבייט EP43-DS3L כמובן שהייתי צריך לנתק את גוף הקירור ולחבר אותו מחדש כדי להוציא את המעבד ולשים אותו בלוח החדש.. בלוח הקודם הטמפרטורות היו נעות בין 60 ב IDLE ל 75+ במעמס כרגע המצב הוא 55 ב IDLE אבל במעמס אני מגיע ל 90 אפילו.. את ניתוק וחיבור המעבד ביצע אבא שלי אבל מה שקרה כנראה זה שהוא שם יותר מדי חומר תרמי השאלה שלי זה האם סביר שכמות גדולה של חומר תרמי תפריע עד כדי כך לקירור? והאם יש לכם המלצות נוספות מעבר להוצאה של חומר הקירור ולשים שכבה דקיקה? מודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-


