אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי אפשרות בלוח אם להעלות את המהירות של הזיכרונות בלי לשנות את הבאס של המעבד.. הזיכרונות הם של סמסונג 400 מגה הרץ..UCCC התיזמונים אותו דבר..לא שיניתי אותם.. התוצאות בתמונות... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מפרט: AMD Sempron 3000+ 1.8GHz@2.4GHz 2X512MB 400MHz DDR ספק ג'נרי אני וצביקה עבדנו על זה היום וניסינו להגיע ל-2.5GHz אבל כרטיסי הזיכרון לא עמדו בכך אבל לפי דעתי גם עלייה של 33.3% במהירות והמחשב יציב זה גם סבבה ד"א תודה צביקה
-
- 8 תגובות
- 612 צפיות
-
-
לאלה מכם שלא קראו את המאמרים שבאתר .......... יש שם כתבה על אחד ששם את המחשב שלו (Celeron 600) בחוץ במרפסת שלו כאשר הטמפרטורה בחוץ היתה 18- מעלות. ואחרי רבע שעה המחשב נכבה בטעות ולא נידלק יותר בגלל שקפא. ואחרי שהוא הפשיר הוא הצליח להדליק אותו שוב. :
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לבצע OC למעבד שלי! המפרט כזה: לוח אם: MSI 865PE Neo2 מעבד: Intel Pentium-4 2.6GHz Hyper-Threading Technology זיכרון: PQI 256 x 2 400MHz DDR אז ככה: אני רוצה לבצע OC רציני (זה נחשב לרציני? :s05:) - שה2.6 שלי יהיה 3 או אפילו 3.2GHz... במה עלי להתחשב? כיצד לבצע זאת בכלל? האם אני צריך מאוורר חזק? מהי הטמפרטורה האופטימלית למעבד, לוח-אם, זיכרון ודיסק קשיח? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
והשאלה הראשונה לפני הכל האם יש אפשרות בכלל לעשות אוברקלוק ללוח שלי? היי,אני מעוניין לעשות אוברקלוק למחשב שלי, הדבר הראשון איך אני יודע מה בדיוק יש לי על המחשב,איזה כרטיס וכו... יש תוכנה מסוימת?אשר מראה את הכל חברות וכו.. ממה שאני יודע מרכב במחשב שלי CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6400, 2133 MHz (8 x 267 Motherboard Name Intel Lemont DP965LT זכרונות 4*512 מהירות 667 אין לי מושג איזה חברה, כרטיס מסך Device Description NVIDIA GeForce 7600 GS (Microsoft Corporation - WDDM) ספק G-PRO 500W ATX12V dr-b500e קירור יש את מה שמגיע עם המעבד ביחד,במארז יש רק מאוור אחד בצד גדול, מאיפה אני מתחיל לעשות אורקלוק מה מי מו,קראתי את המדריכים. אני רוצה להתחיל אני חייב לקנות קירור? אני ל…
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
Intel i845e GA-8IE או EliteGoup P4VXASD2 מה יותר טוב ל OC זה או זה???? כי בזה של אינטל אין חיישנים של טמפרטורה ואי אפשר לעלות מתח בביוס רציתי לדעת אם בשני יש את האופציות האלו מישהו מכיר?!?!
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
הייתי עד עכשיו באוברקלוק טיפה יותר נמוך, כרגע בבאס של 3.33GHZ אז הייתי על 2900.GHZ כשהייתי על 2900 הזכרונות היו בביוס על auto כשהעלתי את הבאס יותר, שהזכרונות עדיין על auto האוברקלוקים התחילו להיות לא יציבים בכלל. כשהגעי ל3.00GHZ הווינדוס בכלל לא עלה. ניסיתי לכוון זכרונות ל1:1 אבל משום מה זה לא עובד. מה הכוונה לא עובד? המחשב בכלל עולה, לא עובר את מסך הכניסה שלאחר הדלקת המחשב. ובנוסף יש צפצוף שלא מפסיק. לכן נכנסתי לביוס ושניתי את הזכרונות לSYNC MODE האוברקלוק כרגע יציב ונראה כי הוא בסדר גמור. הייתי רוצה לדעת מזה בעצם SYNC MODE ומה הכוונה לזה?
-
- 9 תגובות
- 612 צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/product/Accessory/DriveBay/a2321/a2321.asp ואיך הוא בכלל?
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
איך לעזאזל מודדים טמפרטורה של: כ.מסך, מעבד, זכרונות. האם יש תוכנה ? גם אם עונה על חלק מהרכיבים?
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אהלן, קניתי מאורר חדש 120מ'מ והוא מסתובב על מיהרות נמוכה מידי 1100, וזה לא ממש מספיק בשבילי, (חיברתי אותו ללוח אם) האם יש תוכנה שבעזרתה ניתן להאיץ את המאוורר? בביוס רשום שהוא על 100%, אבל בכל זאת?
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום אני חדש פה ואני רוצה ללמוד איך עושים oc כי יש באפשרותי להשיג איזה חלק ישן שאני רוצה ויש לי מלא מאוורים.. טוב קודם כול קניתי מחשב חדש ליפני כמה ימים ואני רוצה לדעת איך אני עושה לו oc למעבד בלי להוסיף קירור המעבד שלי amd 3.7 san diago box(retel לוח אם abit kn8 ultra ספק hec475 w זיכרונות croser 512 cl2 pc 3200 כפי שאתם רואים בפרופיל שלי... טוב אז ככה אני לא רוצה להתחיל להיתעסק עם המתחים וכול זה אלה רק לעלות מהירות קטנה של 200 מגה הרץ...טוב על עזרה
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני משתמש למדידה בתוכנה המקורית של אינטל Intel desktop utilities 3 לוח אם של אינטל, צ'יפס 965 טמפרטורות שנמדדו היום: מעבד 42c E6300 Motherboard temperature 49c I/O Controller Hub ICH 48c Memory Controller Hub MCH 53c הורדה של מכסה צד לא שיפרה המצב. האם גם בעלי לוחות אחרים עם 965 יכולים להעיד על טמפרטורות חמות? האם זהו צ'יפסט כל כך חם ?
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
קניתי מחשב לפני חודשיים וסה"כ הייתי מרוצה. Pentium D 930, Geforce 7900GT, 2GB RAM , HD - WD3200KS לא מפלצת אבל בהחלט נחמד. השקעתי בהכל חוץ ממארז. בלילה הראשון התעוררה בעיה רצינית - המחשב שלי יכל להתחרות במכסחת דשא ברעש. לצערי הוא יושן איתי באותו חדר ואני צריך אותו דלוק גם בלילה, שלא לדבר על זה שהרעש הטריף אותי בזמן משחקים כשהקירור סטוק היה מתאבד על מקסימום RPM. וזה גם עם אוזניות מדוזה. ידעתי מה אני צריך, מאווררים גדולים ואיטיים ומשהו שיחסום את הרעש. התלבטתי ובסוף קניתי את שני המוצרים שבכותרת. תוצאות: המארז מגיע עם 3 מאווררים של Antec 120mm tricool להם יש 3 מהירויות. הוספתי מאוורר של Arctic cooling 120mm . כאשר כולם מכוונים ל Low ומסתובבים ב 1200 RPM כמעט ולא ניתן לשמוע א…
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
למי שלא יודע Batch זה מכמו סוג של מספר סידורי. אבל הוא בעצם סוג של סטפינג (כמו שהיה פעם בAMD לא יודע אם עדיין יש). כי יש כמה חנויות שבדקו לי וישנם הבדלים בBatch , ואני לא יודע איזה לקחת. לפי הטבלה שהבאתי בפורום מעבדים ,נראה כאילו שככל שהמעבד חדש יותר זה אומר שהוא יצליח להגיע לOC גבוה יותר, ועם כמה שפחות מתח. האם זה נכון? אשמח אם מישהו ישפוך קצת אור על הנושא.
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
עד כמה אני יכול להגיע באוברקלוק עם קירור סטוק(אוברקלוק למעבד)עם קירור אוויר בלי לסכן את המחשב??? ועם אני אורס משהוא בביוס אפשר איכשהו לאפס את זה??? core 2 duo e6600 2ram 800mhz p5b deluxe לוח אם ספק 480watt אני מחליף אותו עוד מאת כי הוא ג'נרי אז לא להיתיחס אליו בנתיים!!!
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
התחלתי את ה-OC שלי, הגעתי ל-218 וכל פעם שאני מעלה יש מלא מעיות, ניסיתי המון פעמים להעלות אבל זה לא עוזר /: הצלחתי להעלות ל-219 וזה עדיין לא עושה בעיות.. המעבד על 40 מעלות במנוחה ו-55 במאמץ, הבעיה בטמפ'? מתח? הבעיה היא שהכל על AOUTO חוץ מהמגה הרצים, מה לשנות ולכמה? מכפלה? מתח? הנה תמונה:
-
- 5 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש בקירור יחס טוב של ביצועים\שקט, עם דגש על השקט. המליצו על ה- Zalman VF-700-CU. האם הוא שווה את זה? כמו כן, חובה עליו להתאים ל- 6800GT AGP! מומלץ גם שההתקנה לא תהיה מסובת מדי, והקירור עצמו לא מגושם וגדול מדי. תודה רבה מראש.
-
- 9 תגובות
- 612 צפיות
-
-
כחלק מהכנה לבלוקים (מים) שיחליפו את המאווררים הרועשים על ה NORTHBRIDGE והGPU "אמצתי" כמה רעיונות ליעול הזרימה הכוללת במערכת... הינה אחד מהם : *סרטוט שלי (שמאל) לתמונה (בצד ימין). בשביל מה זה יעיל? כיוון שאני צריך כמה שיותר זרימה בבלוק של המעבד החלטתי ללכת על חיבור מקבילי (שלא כמו בחשמל , הוא לא מחלק את הזרם) אשר יפריד כמעט לחלוטין את מהירויות הזרימה בין הבלוק שעל המעבד ועל הבלוקים על ה NB ו הGPU וזאת כיוון שקוטר הצינורות שונים זה מזה ביחס של 0.35 : 0.65 : 1 (INLET\OUTLET : CPU : GPU\NB) -הרעיון נלקח מ http://www.deviantpc.com/articles/gf4wcp3/p5.shtml
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
לא הגיוני שזה ככה! ניקיתי אותו דיי מזמן... אבל בפעם האחרונה שניקיתי אותו זה הגיע ל 5X .. תמונה: שיחקתי במשחק שלא דורש הרבה בכלל !! וזה הגיע אפילו ל - 101 !! וזה היה ב 5 דקות הראושונות.. והמשחק פשוט נתקע... ופעם אחת אחרי שהוא נתקע התכבה המחשב.. אחרי שיצאתי מהמשחק זה ירד ל - 95.. [ עם מזגן , ומאוורר עליו.. למרות שמארז סגור אבל יש פתח אוויר בשביל המאוורר.. ] מה זה?!
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
רכשתי את היום את הקירור הזה לאסוס 9800XT הזקן שלי, הוא עלה לי 150 ש"ח (סביר לא?). בכל אופן לפני ששמתי אותו הכרטיס היה רותח, והליבה הייתה מגיעה ל74 מעלות ואף יותר, במנוחה מנימום היה 60 מעלות, מידי פעם גם משחקים היה נתקעים לי (המסך נכבה). בATI TOOL גם במהירויות סטוק היה לי ארטפקטים, כך שנאלצתי להוריד מהירות! אבל עכשיו אחרי שהתקנתי את הקירור הכל נפתר, חברים 42 מעלות במנוחה, 47 מעלות במאמץ מלא! המחשב יציב יותר, הלוח אם קר בהרבה. אפילו הטמפרטורות של המעבד השתפרו. לא האמנתי למה שגוף קירור יהיה מסוגל להוריד כמעט 30 מעלות. מה גם שהקירור שאסוס סיפקה עם הכרטיס היה נחשב למשהו יחודי, עם 2 מאווררים. החיסרון היחידי של הקירור הזה, הוא שאין קירור נוסף לזיכרונות, אבל בקרוב אני …
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
זה לא הרעיון שלי...סתם מצאתי את זה להלן: http://www.smoothdesigners.com/redneckcooling/ ;D
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אני מעוניין לשפר קצת את ביצועי המחשב שלי. עכשיו המטרה היא שמשחקים ירוצו חלק וגם יראו טוב. המחשב הוא פנטיום 4 2.6 זיכרון פנימי 256MB כרטיס מסך Radeon 9600 pro ולוח אם של אסוס (אין לי מושג איזה דגם) עכשיו המחשב עבד בצורה דיי איטית במשחקים, אבל אחרי שהרכבתי לו היום מאוורר 120 מ"ל (מכניס אוויר) הביצועים השתפרו בצורה משמעותית ביותר (אוטוטו אני ישים גם מאוורר חמוד שיש לי על הצ'יפסט. חרא לוח אם....מתחמם מהר...). משחקים כמו NFS:UG עובדים לי ללא קטיעות ועל הרזולוציה והגרפיקה הגבוהה ביותר שאפשר להשים. אבל כמובן שעם השיפור, בא התאבון.... דבר ראשון - ריפרש רייט - כמה להשים ? האם להשים על 120 (הכי גבוה שאפשר להשים (כתוב על הקופסא של הרדאון) או להשים קצב ריענון אחר ? שאני עובר לסימניה …
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
היי היתי שמח לדעת מה ההבדל ומה עדיף?? לי יש Q6600 Zalman CNPS9500 http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?Idx=161 Zalman CNPS9700 LED http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?Idx=164 ותודה..
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
שוב שלום אז לאחר שעזרו לי בפרום להיסגר על מחשב חדש השאלה היא האם הפרטים הסופיים שלו כרגע יתאימו לי ל-OC אז הנה הפרטים : שם מוצר מחיר כמות סה''כ 0 4466 Compucase-HEC Midi Tower CI-6A21 Black Front USB 400W Case 456.00 ¤ 1 456 ¤ 1 8656 LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW 200.00 ¤ 1 200 ¤ 2 8954 Intel Core2 Duo 1.86GHz 2MB E6300 Box CPU 1230.00 ¤ 1 1230 ¤ 3 8252 Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATAII HDD 268.00 ¤ 1 268 ¤ 4 8896 Hynix 1024MB DDR-II DDR 667 Memory 671.00 ¤ 1 671 ¤ ?ABIT? - ?AB9 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? - 840ש"ח כרטיס במסך מסוג X1900XTX עכשיו השאלה היא מה אני צריך לשנות/להוסיף כדי שאני אוכל לעשות OC :-X
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
החלטתי לעשות Vmodding לhd 4850 שלי מאחר והוא ממש קר(מה לא סיבה טובה? ) אני רוצה לעשות ממנו מפלצת... אין לי שום ידע באלקטרוניקה , ידיים מגושמות ומזל רע...לכן החלטתי לעשות צריבה של הביוס עם איזו תוכנה אתם ממליצים לעשות את זה ? דברים שאני צריך לדעת..? או שבכלל אתם מציעים דרך אחרת. כואב לי לראות 43 מעלות תחת עומס וחוסר יכולת להעלות את המהירות..
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-


