אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום ניראה לי שאני קונה SLK 700 ורציתי לדעת כמה דברים יש לי BARATON 2500 עם קירור מקורי של AMD שמגיע ל45 בשימוש פשוט של אינטרנט, עכשיו האם בכלל יהיה שינוי עם הSLK 700 והאם המאורר המקורי של AMD על הHSF (כאילו ההיט סינק) הוא BALL BEARING (מסב כדורי)?? עי אז אני פשוט אקנה את הSLK 700 ואשים את ה60 MM של הAMD עליו. בתודה דניאל נורמן
-
- 8 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום חבר שלי אומר שעם זיכרונות מתאימים הוא יכול להגיע ל 3000MHZ אם מעבד 2600+ MOBILE מה אתם אומרים אפשרי ??? הקירור שלו זה SP97 + איזה מאוורר 92MM משהו רגיל כזה... מה אתם אומרים ??
-
- 6 תגובות
- 613 צפיות
-
-
כמה טוב יותר מעבד 2 ליבות ממעבד ליבה אחת ממהירות דומה? כשעושים OC למעבד לדוגמא האם רק המעבד יכול להשרף או בדרך עוד כמה דברים? במדריך רשום איך לבטל כל מיני דברים שיכולים להפריע בתהליך ה OC אבל לא הבנתי איך בדיוק עושים את ה OC כלומר איך משנים למשל מ 3.0 GHZ ל- 3.2 GHZ? האם בתהליך ה OC הבעיה היחידה היא התחממות יתר או יש עוד כמה בעיות? דבר אחרון - מה דעתכם על ה OC של Tycoon למעבד המהיר ביותר, שווה לנסות? אני לא הכי מבין בכל נושא ה OC אז אשמח שלא תתנשאו עלי בבקשה ;-) תודה מראש למי שעונה על אפילו שאלה אחת ואשמח אם תענו על כולן
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
קניתי לפני שבוע את הD930 וASUSP5LD2-VM KUNGSTON DDR 2 512(533)MHZ וGF6800 XT ברצוני לעשות למערכת אובר קלוק יש לי קירור סטוק שבנתיים עובד מצויין המעבד במצב מנוחה =27-30 מעלות קראתי את המאמר שיש באתר אבל לא הבנתי כל כך איך אני מתחיל ???
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
יש לי מארז עם 2 מאווררים אחד מקדימה שמכניס אוויר והשני האחורי שמוציא אוויר במארז עכשיו אני הרכבתי עוד מאוורר אחד מאחורה מתחת למאוורר שמוציא אוויר אז השאלה שלי האם אני צריך לשים אותו שיכניס או יוציא אוויר? תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי מסך מדגם PC-1602F 16*2 ניסיתי לחבר אותו לחיבור המדפסת וכל הזמן זה מראה שורה עליונה דלוקה ולפעמים הוא מהבהב כשאני מנסה לשלוח משהו בתוכנה האם המסך מתאים? איזה עוד סוגי חיבור יש (השתמשתי בסכמה שבאתר ויכול להיות שלא מתאים למסך הזה)?
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי e6300 ועכשיו כשאני רק גולש באינטרנט הוא ב 79 מעלות. בדקתי בתוכנה TAT אני לא מצליח להיכנס לביוס כדי לבדוק שם מעלות אז אני מסתמך רק על זה. אני גם לא יכול לפתוח את המארז כי זה יבטל את האחריות על המחשב אז מה לעשות??
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום רב יש לי את המערבת הבאה.... E6300 \ BT \ ENERMAX 500W \ GIGABYTE 965P-S3\ DDR2 - 667 אורבקלוק: 1.86 @ 3.26 על מכפיל 7 ובאס 466. מתח 1.375 נראה לי מישהוא ממליץ משהוא??? האם אני יכול לשפר??? (אם חסרים פרטים הגיבו) בתודה יאן
-
- 7 תגובות
- 613 צפיות
-
-
כל כך חם למחשב המסכן שלי... לא משנה כמה קירור אני נותן לן, בלי מזגן הוא פשוט חם. אני קורא את כל האתרים של הסקנדינבים האלה ואיך ש 10C- מחוץ לבית שלהם וכל מה שהם עושים בשביל לקבל קירור סופר חזק זה להוציא צינור מחוץ לבית... מה איתנו? אפילו קירור באנג אי אפשר לעשות פה בגלל הלחות לא רק למחשב חם, גם לי!! הוא עובד כל הלילה ומחמם לי את הצורה. תחשבו על זה, מחשב הוא פשוט אידיאלי לחורף. גם מחמם, וגם נשאר קר. במיוחד הnetburst האלה
-
- 7 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי 7600GT של leadtek. לא מצאתי שום כלי לאוברקלוק בדיסק המצורף, וגם לא ראיתי אפשרות כזאת בלוח הבקרה של נבידיה. מה אני צריך להתקין כדי לעשות את זה? כמו כן, האם הכרטיסים של leadtek מאפשרים בדרך כלל אוברקלוק משמעותי?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם. קניתי כרטיס HD4850, התקנתי עליו S1 ACCELERO. לצורך העניין גם עשיתי בדיקות מאמץ עם תוכנת ה FURMARK/ מה שמוזר זה שבתוכנה הזאת, שאני מריץ STABILITY TEST... הוא מעיף אותי אחרי -25-15 שניות בערך.. למסך שחור..כאילו הכרטיס מסך מנתק את עצמו לפני שייגרם לו נזק או משהו... והוא בכלל רק מגיע ל75 מעלות... יש לציין שגם לפני התקנת הקירור הוא היה מגיע ל107 מעלות.. ואז היה עושה לי מסך שחור..וכאילו מנתק את עצמו הכ.מסך... בכל מקרה... אני דיי בטוח בגלל שמופעל VPU RECOVER. האם הדבר הזה הכרחי? הוא אכן שומר לי על הכרטיס מסך? בחלק ממקומות שמעתי שבכלל לא מומלץ להשתמש בתוכנת ה FURMARK...שהיא הורסת או משו...? ופשוט אני עושה לכרטיס שלי OC.. אני עכשיו על ההגגבלה בOVERIDE 700/1200 הס…
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס מסך RADEON9600XT של ABIT. האם יש דרך לצרוב לו את הביוס בלי לפגוע בו ?? האם אפשר להפוך אותו לR9600XT VIO ?? תודה... עריכה: יש לי גם RIVA TNT2 M64 של GIGABYTE... אבל אני לא בטוח שזה של ג'יגה בייט כי רק כתוב שם GA ועוד כמה מספרים, אחרי חיפוש בגוגל אני חושב שזה של גיגה בייט... אפשר לצרוב אותו לULTRA ? למשהו שיותר טוב ממנו ? ולא נורא אם הוא ילך..
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי שאלה מזה משנה אם משאבה חזקה או חלשה? אם המשאבה חלשה אז המים שזורמים מהר יעברו דרך הבלוק מים ולא יספיקו לקבל את החום מהבלוק ולהעביר אותו הלאה אז המים יוצאים קצת חמים, מגיעים אל הרדיאטור ושם הם גם עוברים מהר ולא מספיקים להעביר את כל החום אל הרדיאטור. במשאבה חלשה נגיד המים שהם יותר איטיים נכנסים לבלוק ויכולים לקבל יותר חום כי הם יותר זמן בתוך הבלוק ואז המים החמים יותר עוברים לרדיאטור ושם הם גם מקוררים יותר כי הם נמצאים יותר זמן בתוך הרדיאטור ויכולים להעביר יותר חום לצלעות הקירור ולאויר. כך שבסופו של דבר משאבה של 80 ליט לשעה יש לה בדיוק אותם ביצועים כמו של 150 ליטר לשעה. לא?! תקנו אותי אם אני טועה אבל לפי דעתי זה מתקזז בדיוק באותה מידה כך שמהירות זרימת המים לא משנה בגרו…
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם! כשאני מסתכל בכל מיני תוכנות (SPEEDFAN לדוגמא) אז אני רואה 38 מעלות, ועכשיו שאני נזכר, זה מה שתמיד ראיתי שם.. ואם אני נוגע בדיסק עצמו - אז הוא די חם... האם זה מסוכן? מה עושים?! תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
כולכם בוודאי מכירים את ה-Aero 7 של COOLERMASTER נכון?היטסינק מעולה בשביל מעבדי AMD, שעושה את העבודה שלו כראוי. COOLERMASTER החליטו להוציא עכשיו גרסא חדשה ל-Aero 7, והיא נקראת Aero 7 Lite. היא נבדלת מאחיה הגדול בגודל ובמשקל, היא עשויה מאלומיניום וה-+ מנחושת, אבל השאלה היא מה הביצועים שלה ביחס לאחיה הגדול? את זה תגלו פה: http://www.cooltechzone.com/reviews/cooling/coolermaster_aero_7_lite_1.html כפי שאפשר לראות בביקורת, התוצאות הם ממש אירוניה אחת גדולה! ה-Lite פשוט מנצח את ה-+! כנראה ש-Coolermaster יצרה היטסינק ממש מעולה וזול בטירוף! מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בחו"ל יש את זה, ובארץ לא מצאתי בינתיים. אני רוצה לחבר את זה ל AC F7P
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לעשות לפנטיום 3 הישן שלי 733 מה היא מהירות השעון שלו? ובחוברת שלו כתוב לי כול מיני מהירויות שעון כדי לי ללכת לפיהם?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לעשות OC רק לכמה שניות בכדי לראות לאיזה רמה המעבד שלי יכול להגיע,עכשיו לשאלה: באיזה תוכנה אני יכול להשתמש? - חשוב לי שיהיה אפשר לשחזר (מה שהיה לפני עשיית ה-OC) בתודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בתוכנה EVEREST מופיע לי שהמעבד נמצאעל 40 מעלות! והמאוורר שלו מסתובב על 596RPM!! בתוכנה של הלוח..EasyTune5 המעבד מופיע על 26 מעלות בעוד שהמאורר מסתובב על 560RPM.. למי להאמין? ועוד משהו.. איפה שרשום לי CPU ו SYSTEM מהבהב לי סימן קריאה באדום וצהוב.. מה זה אומר??
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
לא היה לי אלכוהול אז לקחתי ממגבון לח ניקיתי ניגבתי עם נייר טואלט ושמתי ת'קירור, וואלה זה היה סבבה, זה פוגע או משהו?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
איך שאני משנה את ה host clock control ל enbled אז הוא אומר לי: system voltage not Optimized! איך לסדר את זה?? אם זה משנה: אז החליפו לי לכרטיס מסך יורת טוב והספק כוח לא היה מספיק טוב אז החליפו לי גם אותו
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
אני מתכוון למחברים השקופים זכר ונקבה (אלה עם ה4 פינים שנמצאים על הכוננים ועל חוטי המטח של הספק). והאם אפשר לקנות אותם בחנויות חשמל
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-


