אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני תמיד חשבתי שאפשר רק למעבד ולכרטיס מסך ואם אפשר אז איך זה מתבצע ומה בעצם עושים מ200MHZ לדוגמא בDDR400 ממהירים ל 233MHZ בDDR466? BTW המתחים הם: VCORE- מעבד VDIMM- זיכרונות VDD- לוח אם ?
-
- 8 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני רוצה לשים היטסינק חדש למעבד שלי אבל אני לא יודע איך להוריד את הישן.. מישהו יכול להסביר לי??
-
- 9 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אבא שלי הביא לי היום רדיאטור עם חיבור ל-2 מאווררים אבל אני לא יודע אם זה שווה לי כי אני לא רוצה שיהיה הרבה רעש ! כדאי להשתמש בו או לזרוק אותו ??? ;D חחחחח סתם נראה לכם שאני יזרוק אותו מקסימום אני ימכור פה בפורום ! תמונות שלו יגיעו היום אז תחכו בסבלנות !
-
- 6 תגובות
- 614 צפיות
-
-
עם OC ל 6550 עם קרור סטוק אני ב2.42? המחשב יציב שני גיגה זיכרון 800 קינגסוטן הייפר X וספק קרוסייר 450 תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
יש לי זכרונות של pqi 667 הורדתי את הזיכרונות ל 400 בשביל שלא יגבילו אותי,הצלחתי להגיע ל 2.97 אחרי זה המחשב לא רוצה לעלות, אני עכשיו משחק עם ההגדרות אבל למי שיש נסיון עם הלוח לא יזיק לי טיפים........
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
המפרט של המחשב בחתימה אני יודע שזה לא טוב שהמחשב פועל ביחס של 4:5, לכן פעם עשיתי OC ל3066 מגה הרץ עם קירור סטוק ככה שהיחס יהיה 1:! וגם הזכרונות ינוצלו עד הסוף. אבל אז איך להגיד את זה המחשב היה לא כ"כ יציב, בעיקר קרטע במשחקים מה שלא היה במצב סטוק, בנוסף לכך 3066 נראה לי יותר מידי. גם בOC בטמפ לא היו גבוהות 35 למעבד ו33 ללוח אותו דבר כמו סטוק בערך. האם זה נכון שאם אני שם DDR333 DC על מעבד 533 זה סתם מעייך את הצ'יפסט ולא מוסיף לביצועים יחסית לDDR266 DC? אני רוצה את המצב האופטימלי עבור המחשב, שיכולות הקידוד ישתפרו. חשבתי על 2700MHZ, FSB 150 וDDR300. מה דעתכם? יתן לי יותר ביצועים מהמצב כרגע [סטוק יחס 4:5]. אין בעיית טמפ' כמו שאמרתי. תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
http://www.cpuid.org/download/cpu-z-129.zip שינויים : New PCI devices report. Switch for VCore report in .ini file. VCore report on some uGuru mainboards. Improved clocks computation. Improved support for latest AMD CPUs, Celeron D 3x1 (EM64T). Improved support for SiS 649, 650 and 656 chipsets, Intel 915PM chipset. Improved stability when several instances of CPU-Z are running in the same time. Restored html report in ghost mode (see "Parameters" chapter above).
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
רעיתי לפני מספר רגעים ביקורת על גוף כירור של coolmaster שנירה ממש טוב: http://metku.net/index.html?sect=view&n=0&path=reviews/hyper48/index_eng5 ורציתי לדעת העם למישהו יש ביקורת (לינק לביקורת) על ה zalman7700 על lga775? בשביל שאני יוכל להשבות תודה
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
טוב, יש לי שתי אפשרויות : 1) 512mb on 147mhz with AMD 2200+ 1800@1970 ratio 1:1 2) 1GB on dualddr 166mhz with amd 2200+ 1800+mhz ratio 4:5 מה הייתם מעדיפים :s05: בעיקרון אני כבר בחרתי, אנסח מחדש : השאלה היא לדעתכם על ההבדל בביצועים בין מחשב הרץ ב FSB 147mhz וביחס של 1:1 עם זיכרון יחיד ADATA לעומת זה הרץ ב FSB 133mhz וביחס של 4:5 עם זיכרון ADATA ו SAMSUNG ב dual. כ"א מהזיכרונות 512(400 ו 333 בהתאמה). פשוט אני לא יכול לעשות OC עם הזיכרונות ביחד (כנראה משום שהם לא תואמים), אז אני מריץ במהירות סטוק. האם יחס 1:1 ו OC מינימלי חשובים מספיק לרדת מהגיגה זיכרון?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
ככה- המפרט שלי מופיע בחתימה, וגם הOC מופיע בחתימה. המעבד שלי היה על מתח 1.65V והעובדה שהוא התחיל להיות יותר מדי קרוב רוב הזמן ל50 מעלות הדאיגה אותי... (למרות שזה OC חזק אני זוכר שהיו זמנים שהוא היה ממש צריך להתאמץ איזה לילה עם PRIME95 כדי להגיע אולי אולי ל45 והיום הוא רוב הזמן גם במנוחה נושק ל50... על PRIME95 אני לא רוצה לחשוב בכלל.. 1. הורדתי את המתח ל1.6 , שמתי לב שהטמפרטורה לא ירדה אלא אפילו עלתה, למה?? (הבנתי שמתח הוא המשפיע העיקרי של הטמפ' - משמע תוריד מתח תוריד מעלות, למה יצא לי הפוך??) 2. חשבתי לעצמי אם בלילה המחשב דלוק למה לאמץ אותו שיזיע בטמפ' כאלה ונזכרתי בCOOL N QUIET, רק מה לא זכרתי איפ ההו אנמצא, הלכתי, חיפשתי, קראתי במדריך של הלוח אם ובלה בלה בלה, הוא נ…
-
- 7 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכל התותחים לפני שהיה לי את הדיסק קשיח: maxtor diamondmax 160GB sata 16MB הייתי יכול לשים את הFSB על 250 מקס' (מקורי: 200) השיפור היה עצום. אני לא יכול לעבור את ה250 בגלל שאין לי אפשרות בלוח להוסיף מתח למעבד. מעל הFSB הזה(250) המחשב פשוט לא נדלק. וניסיתי להוריד את התדר של הזכרונות עד לתדר זנותי של 100MHZ כדי לסחוט אפילו MHZ אחד. לא הצליח לעבור את ה250. אז, הרכבתי את הדיסק קשיח החדש. בFSB של250 הדיסק קשיח לא מזוהה! המקסימום שהצלחתי לעלות זה 220MHZ. גרוע. מפרט: AMD AThlon 3000 64BIT S754 Gigabyte k8vm800m rev1.0 (חרא של לוח) חשבתי על הפיתרון של לחבר כרטיס PCI שייתן לי SATA. זה יכול לעזור? יש עוד פתרונות? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
תדר מקורי ליבה 459 @ 580 תדר מקורי זיכרונות 400 @ 404 אחרי זה הוא נתקע מראה צבעים מוזרים וכו... פלוס שלחתי לאתר היצרן של הלוח אם שלי GIGABYTE VM900M שאלה למה אין לי אפשרות לשנות תדרים למעבד והם אמרו שאי אפשר בלוח אם הזה... הגיוני? נ.ב אף פעם הכרטיס לא עבר 50 מעלות
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
סנדרה ו MBM אומרות לי שב IDLE אני ב 48 והתוכנה EASYTUNE שבאה עם הלוח GIGABYTE שלי אומרת שאני ב 55 מעלות, בד"כ ההפרשים ביניהם מאוד מוזרים כמו 37 מעלות סנדרה ו 48 גיגהבייט, האם אני על הגבול הדק? אני יודע ש AMD מתמודדים טוב עם מעלות גבוהות השאלה אם בריא? ה OC גם ככה לא כזה משמעותי ואם זה קריטי אני אוכל לוותר עליו עד שיהיה לי תקציב לקירור נורמלי.. אני עם EVERCOOL ג'נרי מנחושת, שאמור לספק תוצאות נורמליות דווקא, השאלה אולי זה המשחה התרמית? שמתי תמשחה שקיבלתי מ EVERCOOL והיא לא נראית משהו, למרות שהגוף קירור נראה משובח הוא לא מספק תוצאות מי יודע מה... מובן ש VOLACNO 7+ יהיה הכרחי פה בעתיד, השאלה מה עכשיו, לוותר על ה OC, לא להתרגש? או בכלל משהו? תודה ...
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
טוב עכשיו זה רשמי היום בערב אני הולך ליקנות אותו.. הוא משתלם??? יש אולי קירורים יותר טובים במחיר הזה??אחד הזלמנים אולי??(רעש לא מזיז לי) (אני יודע שפתחתי כבר על זה נושא פעם אבל לא עזרתם \ לינק.. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=3089
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את הלוח הנ"ל ועליו מותקן אתלון XP 2500 הלוח מאוד נחמד אבל תמיד כשאני בודק טמפרטורות - אם זה בביוס או באוורסט תמיד הטמפ' היא בסביבות ה 63-69 מעלות. כשאני מפעיל את המחשב כשהוא קר ונכנס ישר לביוס הוא מראה על טמפ' של 59 מעלות - גם לא הגיוני. מורכבת לי מערכת קירור של SPIRE היטסינק מאלומיניום עם סנפירים עבים, ומאוורר שמסתובב ב 4200 סל"ד - מהירות נשלטת ע"י הביוס. אני יודע שהטמפ' גהוהה מדי אך האם היא אמיתית או ש הלוח מזייף? עדכנתי את הביוס לגרסא הכי חדשה, יש לי 4 מאווררי מארז: קדמי שמכניס אויר וגם מקרר את ההארדיסקים, אחורי מוציא + אחורי מכניס וצדדי מוציא. כל זה לא עזר ונשאלת השאלה אפשר לעשות
-
- 5 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
Thermaltake Volcano Silent Boost לינק: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1016 כמו שאתם רואים רשום שזה לAMD 3400+ ומעלה ולי יש 2800+ (athlon xp) ולוח יש לי K7 ועוד משהו כמות הרעש (21) זה לא הרבה?
-
- 7 תגובות
- 613 צפיות
-
-
עדכנתי את הביוס של הלוח אם ליתר בטחון, וחיפשתי שוב את האפשרות EIST .. כי אני רוצה לרדת למכפלה 8.. אז אמרו שצריך לבטל EIST ועוד אפשרות שיש לי כבר זה משו עם 1 c1e נראלי לא זוכר אז תודה לעוזרים אולי זה מופיע בתור משואחר ..
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי ויכוח עם חבר שלי לגבי הסטפינג של המעבד הוא אומר שבשביל פנטיום 4 הכי טוב זה סטפינג C0 ואני חושב שאם זה C0 ויש גם D0 אז D0 יותר טוב מישהו מבין יכול להסביר מה ההבדלים בין השניים? עם איזה סטפינג הכי משתלם לעשות אוברקלוק?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
מה המצב אנשים? אז ככה, אני מחפש מאוורר 80\92מ"מ שיישב על ה SLK800A שלי למטרות א"ק\בנצ'ים בלבד, לא לעבודה רציפה. לכן רעש ממש לא פקטור פה, באופן קבוע אני עם אנרמקס על 7V. המאוורר צריך להיות עוצמתי במיוחד, הכי חזק שיש. כמו כן, אני צריך חנות שמחזיקה בו באיזור ת"א\שפלה. חשבתי על הוואנטק טורנדו 92 מ"מ או על הדלתא 92 מ"מ. אם יש לכם הצעות אחרות - תרגישו חופשי. בתודה RJ
-
- 10 תגובות
- 613 צפיות
-
-
הבנתי שהמאוורר שמגיע עם הכרטיס לא יעשה את העבודה אם אני אעשה אוברקלוק לכרטיס כך שישתווה ל-xt. כל אותם חכמולוגים שעשו את הפתיחה של הכרטיס + המהרה אמרו שצריך קרור טוב יותר אבהמה, הם לא אמרו איזה קרור חלופי יעשה את העבודה ואני לא ראיתי עדיין קרור כזה בשום מקום(ולא, אני לא רוצה קרור מים!) ... כל עצה שהיא תתקבל בברכה 8) נ.ב. לא אין לי x800pro אבל יש לי הצעה לרכוש אחד ואני מברר כל מיני אופציות לגביו מראש, תודה ^^
-
- 6 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום ותודה על הקריאה. מהי מהירות סיבוב שמאוורר 8 mm אמור להסתובב ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
יש לי בבית מעבד 1.8 פרטים: p4 1.8/512/400/1.5v ליבת קוסטה ריקה(ניראה לי) מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום, יש לי את הלוח של אסוס p4p800se עכשיו הקירור שלו לצ'יפסט הוא היטסינק שחור וגדול יחסית, אבל הוא מתחמם נורא. אם זה מתחמם מאוד זה יכול להיות מה שמגביל אותי בOC נכון?כי אני לא מצליח להעלות את הFSB עוד...אני עוד מעט אבדוק מה קורה כשאני מקרב אליו מאורר. אני רוצה המלצה לקירור חדש לצ'יפסט, או פתרונות יצרתיים. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
האם יש צינורות עיבוד שאפשר לפתוח בכרטיס X300????????????????????????????????
-
- 6 תגובות
- 613 צפיות
-


