– כתבה פרסומית –
רוצים לדעת מה עדכנו Mako, ספורט5, ביבי נתניהו, וכלכליסט? פעם היו חמש אפליקציות לחמישה נושאים, היום יש אפליקציה אחת
בשנים האחרונות הפכו הרשתות החברתיות לכלי הדומיננטי ביותר לצריכה ושיתוף של תכנים. אם עד לפני חמש שנים היינו מכירים ארבעה שמות של כלים חברתיים, היום המספר הוא כבר תלת-ספרתי וכמות התוכן שעוברת בהן ביום כבר חצה ממזמן את רף תשעת האפסים.
הנתונים היבשים, אשר מפורסמים על ידי אותם כלים חברתיים, מצביעים כי מרבית המשתמשים עברו למצב פסיבי בו הם מעדיפים לצרוך תכנים של אחרים מאשר ליצור תכנים משלהם. חיבור נתונים אלו הביא לעולם אפליקציה חדשה בשם Wolflo אשר יודעת לאגד את כלל התכנים הרשמיים הקיימים ברשתות החברתיות ולסדר אותם לפי נושאים.
לא מדובר כאן בכלי חדש להעלות תמונות, או באפליקציה חדשה לסרטוני ווידאו, אלא כלי מוכוון צריכה אשר בא להביא למשתמש מקום אחד, זמין, עדכני ופשוט לצרוך את תחומי העניין היום-יומיים שלו. הכח האדיר במשיכת כלל התנים וסידורם לפני נושאים מאפשר לכל משתמש למצוא, לעקוב ולצרוך את כלל התכנים שמעניינים אותו, החל מספורט, דרך מוסיקה ועד לאופנה ובידור.
Wolflo מספקת גם צד חברתי באפליקציה המאפשר לעקוב אחרי חברים ולראות את הכתבות, הסרטונים והתמונות שהם אוהבים.
התכנים באפליקציה מגיעים מהמקורות הבאים:
- YouTube
- Tumblr
- Flickr
- SoundCloud
- Spotify
- Bandsintown
- Last.fm
- Google+
- Vine
- MySpace
חסרונות האפליקציה
- לא ניתן להעלות תכנים אישיים לאפליקציה
- התכנים הקיימים מוגבלים לנושאים אשר האפליקציה הצליחה לסרוק
- ההרשמה למערכת אפשרית רק עם פרופיל בפייסבוק, טוויטר או גוגל פלוס
– כתבה פרסומית –