Destiny ממשיך להיות אחד המשחקים הפופולריים ביותר בדור הקונסולות הנוכחי, בעיקר תודות לתוספות תוכן מגוונות ותכופות, כיאה לכותר שהוא למעשה חצי-MMO. עם זאת, נראה כי במפתחת באנג'י ובמפיצה אקטיוויז'ן החליטו לקחת את ההצלחה צעד אחד קדימה לכיוון לא ממש חיובי – עם שיתוף פעולה בפרופיל גבוה עם חברת 'רד-בול', במסגרתו תוכן מוסף חדש ומדובר בקרב השחקנים יהיה זמין תחילה ואך רק לאלו שירכשו מהמשקה הזרחני.
השיווק הצולב הזה גרם להרמתן של הרבה גבות,אך מי שזיהתה פה הזדמנות וקפצה עליה היא Techland הפולנית, מפתחת המשחק Dying Light, שהכריזה על מבצע אלטרנטיבי משלה – כל מי שיתעד עצמו שותה כוס מים יקבל חבילת נשקים, חינם אין כסף.
לא קשה להבין את הביקורת במסגרת מהלך של Techland, אבל במפתחת לא מסתפקים בכך והכריזו על קמפיין ממשי, שבמסגרתו ככל ששחקני קהילת המשחק יעלו יותר ציוצים מתוייגים עם תמונות של שתיית מים – כך כלל השחקנים יקבלו תכני DLC נוספים בחינם. Dying Light ללא ספק זכה בנקודה נוספת אצלנו, על היכולת לנצל הזדמנויות שיווקיות עד תומן.