סרטון חדש שפירסמה רוקסטאר מציע השוואה ישירה בין האיכויות הגראפיות של Grand Theft Auto V בדור הקונסולות הקודם ובדור הנוכחי – ב-PlayStation 3 לעומת ה-PlayStation 4, ליתר דיוק. השיפור מרשים לכל הדעות, ועכשיו נותר רק לדמיין עד כמה גדול יהיה השיפור הנוסף שעתידה להציע גירסת ה-PC של המשחק אשר תתמוך ברזולוציות UHD ובהגדרות גראפיות גבוהות יותר.
לא מסתפקים בסרטון? ברוקסטאר הפיצו גם צילומי מסך חדשים מתוך גרסאות ה-Xbox One וה-PlayStation 4. תהנו.
את שאר התמונות החדשות תוכלו למצוא כאן
יותר מוזר שאיכות הגרפיקה של הגרסה החדשה, זהה לאיכות הגרפיקה של הטריילר של הגרסה הישנה.
אני בכלל לא חושב שזה מוזר. הם מראש פיתחו את המשחק עם כל ה-Assets באיכות גבוהה. בשביל לשחרר לקונסולות הישנות הם כנראה מייצאים במיוחד מודלים וטקסטורות קלות יותר, לא? לפחות זה מה שההגיון אומר.
הגרסה ל-PS3 ול-360 היא עונש דיי גדול למתכנתים של רוקסטאר, שנאלצו לכווץ ולהכות כמה שיותר מאפיינים כדי להשיג בלחץ 30FPS יציב, כשבתוך ערים זה יורד ל-25 וגם פחות עד לרמה שחיקה בקושי.
עם רזולוציה של 1024X600, טקסטורות שנראות כמו משהו שראינו במחשבים ב-1998 ו-View Distanse אפסי, אני מתפלא שהמשחק הזה אפילו עבד במכשירים האלה בצורה "שחיקה".
ברור שעונש גדול זה לא היה, בטח לא עם נתוני מכירות מטורפים. אפילו אני הצטרפתי לחגיגה הזאת לתקופה לא קצרה ב-360.
(וידוי קטן, במשך שעות ארוכות ניסיתי להבין מה לא בסדר במשחק. יצרתי קשר עם תמיכה, שאלתי אנשים. בסוף הבנתי שככה הוא אמור להיראות)
היה דיבור על DRM – ואושר שאין את ה-DRM הספציפי הזה.
אני מאוד מקווה שרוסטאר תהיה דבקה בסטים, אם תחליט על איזושהי תוכנה מארחת. אינטגרציה עם סטים לצורך הצטרפות למשחקים עם חברים תשדרג את GTA V לרמות חדשות.
כל מה שנשאר הוא להחזיק אצבעות ולקוות שגרסת ה-PC תהיה מותאמת טוב (לא נכון היום להגיד פורט, כי פורט מתייחס למשחק שמעבירים ממכשיר עם חומרה X לחומרה Y).
נראה שבזמן האחרון משחקים חדשים (יוביסופט) מגיעים עם דרישות מערכת הזויות לחלוטין כדרישות מינימום.